iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
650 05.06.2018 11:43

D2 uz to pusi ir,bet tas manuprāt ir "jaunāks" apzīmējums, kurš 9tajā gadā laikam vēl netika lietots.Franču pegiota motors, kam turbīna esot jāmaina katrreiz kopā ar eļļu;).Fig viņu tur kas vairs atceras to hronoloģiju, tad tev jameklē netā

650 05.06.2018 11:17

Bet ar kādu biznesa veidu ir jānodarbojas vai cik ļoti nodrošinātam ir jābūt, lai par 100k atļautos iegādāt auto, kurš jau pēc 2 gadiem un praktiski neatkarīgi no nobraukuma maksās labi ja 45k ???

Iedodiet Luuudzu prognozi- cik maksās 3 gadus vecs x3 ,tas sākotnēji 55k vērtais, kad būs "pienācis laiks" no viņa tikt vaļā.Nu tā godīgi un vaļsirdīgi- kādi ir atlikušās vērtības vai reālās vaļā/tikšanas naudiskie varianti ??

650 05.06.2018 11:07

Pasātam un Audi 200% ka būs dārgāks remonts.Jo,Tas ko tu paņemsi,300% gan jau būs gana nobraukts.Ja neesi iepriekš saskāries un īsti nezini kur/ko/kā remontēt,es ņemtu Volvo, pie kam varbūt pat ar 1,6d.Tas vismaz uz gaisu brauc.Volvo ja ko saremontē, tad tas ir saremontēts, abet tiem otriem ar vienu un to pašu var nākties čakarēties vairākkārt, kamēr vel atradīsi iemeslu un utttttt...

650 04.06.2018 14:53

Tur jau tas ir, ka diezin vai kāds pirks "ideālu" un "nokomplektētu" jaunu x3 par 60k.Iespējams ka daži atsevišķi bmw cienītāji viņu nopirks tikai dēļ tā, ka viņi to var "atļauties".Varbūt uzdāvinās savai sievietei vai tamlīdzīgi- tā, lai jauns un pašam mazāk rūpju, kad lietotais uz servisu jāved. Jebkurš cits uz "ērtībām" vai "iegribām" orientēts viduvēji turīgs potenciālo 60k "turētājs" nopirks labāk pāris g vecu lietotu x5 vai x6 pa 35k.Kā arī, viņš nekad nepirks jaunu neko no tiem te vairumā izreklamētajiem bezmotora un bezsalona draņķiem par cenu "sākot no 15", kā te lai daži Diplomēti Demagoogi necenstos to fufeli pierādīt.

650 02.06.2018 13:49

Es dziļi atvainojos, bet, kam un kādai auditorijai īsti ir domāts šis, atvainojiet, bezmotora draņķis ar 8l patēriņu nakts laikā un pa 20k ?? Pēc salona izskata un pielietotajiem materiāliem, manuprāt,līdzvērtīgs tam otram šeit slavētajam draņķim leaf-am.

650 02.06.2018 13:25

Pēc vispārcilvēciskiem standartiem to x3 nāktos salīdzināt ar xc,q,crv,,cx vai visnaz ar to plaši reklamēto vē60krosskauntrī.Citādi nudien izliekas, ka cilvēks pēc kaitinoši/nogurdinošas testa dienas beidzot vienīgajā normālajā auto iekāpis.Tāds gauži neliels ir tas mierinājums attiecībā pret tiešajiem konkurentiem- tik vien skaidrs, ka jaguāra džips iekšā smird pēc lētuma un ka micubiši līdzīgs 36k vērts izstrādājums izskatās pēc kolhoza un lēkā kā vecs āzis pa ropažu šosejas mūsdienīgo segumu...

650 02.06.2018 13:03

Nu neesi jau nu tik bargs.Lai nu kam, bet šai markai par savu vēsturi jākaunas nebūtu.Tur tas gps pulkstenis jau pirms 20g bija, kamēr citas šeit lielītas markas pat šogad nespēj normālu nesmirdīgu salona plastmasu uzmaisīt.Šai markai jau gadus 10 ir pieejamas praktiski visas šodien slavinātās vadītāja palīglietas.Ieskaitot pat inteliģentās līkumgaismas, kuras saistībā ar gps-u pašas no sevis atpazīst krustojumus un ieslēdzas šoseju atzarojumu vietās utt.

650 02.06.2018 0:24

Pārskati tās "citas opcjas".Ja tur ir cita starpā kāds "automātiskajam" līdzīgs iestatījums (kurš ņem "operātora" laiku no gps vai no radio), tad mainīt varēsi tikai ja to pozīciju uz "parasto" kvarca pulksteni iepriekš būsi pārslēdzis.Vēl teorētiski var būt, ka stundu regulācija pieejama ne caur mmi, bet ar kādu prastu pogu uz spido paneļa.Kā arī, vecākiem modeļiem ar gps mēdza būt vēl pigori, ka minūtes ar pogu var regulēt tikai tad,ja uztvertais gps signāls uz kādu laiku pazūd.

650 28.05.2018 19:04

Nu jā, tās fūres jau ir mazprognozējamas un ir visur.Es parasti "turpceļā"cenšos pa nakti ietrāpīt, tad nav tik traki.Fakts kā tāds, ka esmu vairākkārt vērojis vieglos zīmīgus auto, kurus sākumā redzu, bet pēc tam,pats līkumu braucot, kkur vēlāk atkal noķeru.Ja maukt caur Bialostoku, tad ar visu to steigu vispār viņus tādus var noķert labi ja tikai kkur pirms pašas Varšavas.Ja caur Zambrow, arī tad viņi ,vnk mierīgi pa taisno dudinot, tiek uz ārā tā lielceļa savas 10min ātrāk..

650 28.05.2018 18:14

Es domāju, ka Wāze viņam rādīs caur Bialostoku.Bet tur nu galīgi nav jēgas braukt to līkumu- pat skrienot un visu pārsniedzot, tur tikai pazaudē laiku un jēveic daži desmiti lieku km.. Jāliek kā starppunktu ir Lomža,bet tur atkal nianse- parasti visi navigātori, Viamichelin lapu ieskaitot, tad rāda braukt no Lomžas caur Zambrow- arī tas ir bezjēdzīgs 10km līkums un tur tas ceļš tāpat ir pasuudīgs.Visātrāk,pat ievērojot ātrumu (vai pat velkoties), var izbraukt Lomža- OstrowMaz. kratoties pa taisno.Jo tas kavējošākais remonta posms uz Lielceļa jau vienalga būs Aiz tā O.M. uz Varšavas pusi.

650 25.05.2018 19:33

Nee, pletj, tas vnk profesionĀla kaite- iedomājies kā ir, ka katru dienu tas suuds jāelpo.Jo īpaši tagad +25cos ja kkur tilta slīpumā sastrēgums- es varu iedomāties, kā ir ka kalnā nevelk un kā tur visi apkārtnē spiesti ostīt un sūkāt to smārdu, kas tur no tās "pasaulē tīrākās" degvielas pa visiem galiem nāk ārā.

650 24.05.2018 14:39

nu tak skaidrs, ja viņam 15g veca riepa un visi kreisās puses lukturi šķībi, va ta viņš ies diagnostikai tērēties.Kamēr rūc tamēr brauc, pofig ar nestrādājušiem devējiem, 5g vecu gaisafiltru un caurām vai nokritušām gumijas trubiņām.Vel drošvuien rapša eļļu lej motorā un smird un ēd vidējo čiriku uz 50km

650 23.05.2018 19:09

Kapc netiek pieminēts, ka tas "roād noize" ir stipri atkarīgs no lietojamo riepu modeļa un it īpaši no viņu platuma? Pat ļoti labam auto tas var būt svarīgi, pat tādam, kam arkās ne katrs mazs akmentiņš dzirdams un pie liela ātruma spoguļi praktiski nesvilpo.Kā arī, pabiezinātiem sānu stikliem ir tomēr nozīme.Ja mazam/vienkāršam relatīvi klusam auto uzliktu nepiemērotas platas riepas, viņš kļūtu uzreiz skaļāks par jebkuru citu auto kam tāds platums domāts standartā.Turklāt, tās riepas kļūst skaļākas pie nodiluma un uz katra specifiski grubuļaina asfalta tas izpaužas savādāk.Un neparvelti ātrumam paredzētiem jaudīgiem dd motoriem visa braukšana norisinās diapazonā zem 2k rpm.Ko tur var pretendēt uz klusumu, ja daudzmaz dinamiskai braukšanai kāds mazāks dd ir jāzāģē uz 3-4k...Kā arī tas pats benzīnnieks, ja nav turbo, viņš tak bez apgriezieniem nefiga neiet.Un kur tad vel visādas kondišku un ventilātoru izdotās skaņas, kaut vai brauc siltā laikā ar to benzīnnieku sastrēgumā un viņam motora/radiatora ventilators uz pilnu klapi visu to laiku mauc.Te jau kāds atzīmēja- motora skaņai liels svars, kur nu vēl ja pārsēžas uz klusāku un ja brauc reti ieskatoties spidometrā.No sevis spriežu, ka reiz taču pienāk brīdis, kad negribas tur kko jaukt un ne līmēt ne jaaties, domā vnk kā varētu iekāpt un pofigā smuki braukt.Kādreiz bija obligāta mode nu tur rādio ielikt, audio uzlabot- bet ko ta tagad, kad visur oem galvas, vados vvz kādas gudras strāvas,daudzām mašīnām rūpnīcas garantijas, arī lieku telpu bagažniekā īsti nav, tapc galīgi neceļas roka tur vel kko lieku gudrot...

650 23.05.2018 18:36

Man domāt, ka tur vnk kāds kārtējais kapeikdrochieris pašlaik ar viņu jaaj un ka visdrīzāk vnk nav diagnostika izveikta un kāds nestrādājošs komponents nav nekad mainīts.Rādījums nu tiešām nav smuks, bet tāds diezvai būtu dēļ pliki dabiska izdiluma.Tas 240k ar visu atpakaļgaitu un beidzamie knapi 15k gadā norāda to, ka kaut/ko degvielas apritē noteikti būtu laiks nomainīt vai vismaz pārbaudīt.Jo tak visi domā, ka tojotu jau var mocīt kā vien grib, un ka tā visu pacieš, rezultātā hlami pilla iela..Kā arī, ar nevienādi stāvošiem lukturiem sevi cienošs un no auto kko sajēdzošs saimnieks uz TA diez vai brauktu.

650 22.05.2018 23:41

Es eBal ... , to jau laikam grēnmatordīleris atpirka, tagd būs ar ko autosalona telpas ekoLoģiski apkurināt

650 22.05.2018 10:22

Šitas attiecībā uz iespējamo remontu vnk Dramatiski atšķiras- vai braukt gadā ierastos 20-30k, vai 70k un turklāt katru dienu un jebkādos apstākļos.

650 22.05.2018 1:05

Nu labāk jau skanētu, ja būtu viņš klāstījis saprotamākā valodā.Sak, pienāca pavasars, kaut kas likās ne tā un saņēmos vienureiz tur Visu izveikt utt.Drusku par garu tas saraksts priekš "regulāras" apkopes.Vajadzēja tad celt katru stūri atsevišķi/saudzīgi ar domkratu ;P Tad, iespējams,tā ieplīsusī atspere viņam būtu vēl pāris gadus godam pakalpojusi.

Kā arī par otru servisu murx taisnība- normāli keksi būtu cilvēcīgi paskaidrojuši- atsperes ar laiku mēdz nogurt, tur vēl sazin pa kādu ceļu cilvēks spiests ikdienā kratīties,varbūt kāda asāka bedre nemanot pagadījās komplektā ar rūsu un pērnās ziemas bagātīgo sālījumu.Sen zināma ierasta lieta.Kurš tur ko tīšām lauza, kam to nafig vajag.Turklāt, tas federes taču relatīvi maz maksā.Nospļauties un uzlikt jaunas,būs pavisam cits auto..

650 22.05.2018 0:26

Varbūt kāds atceras- te LV jau pirms dažiem gadiem (līdzīgi kā dažās citās jomās..) bija pacēlusies tāda kaut kāda jezga sakarā ar "servisu licencēšanu". Daži "Liel-Licenzētie" bija makten neapmierināti, ka vispār pastāv arī kaut kādi "mazie".

650 20.05.2018 17:30

Nu ja, pļetj, es tak saku, konkrētā servisa valdes Loceklis vainīgs.Pilnīgi aplocekļojies,impis tāds.Konkrēts remonta objektu apraksts un ilgums (4 dienas) tak uzskatāmi liecina, ka gan tas serviss ir iso-2099 sertificēts, gan arī auto regulāri tiek remontēts.Kā arī Katrā regulārā remonta gadījumā atsperes tak vienmēr tiek apsekotas gan ar ultra/fiolēto, gan ar infra/dzelteno spektrometru.

650 20.05.2018 15:37

Protams protams, tiem auto ar šādu te "bagātīgu remonta aprakstu" parasti pats servisa īpašnieks nemanot piezogas no mugurpuses un personīgi ar zobiem vienmēr pārkož kādu no atsperēm.Ne jau to, ka tas īpašnieks beidzamos 3 gadus nezinādams pofigā brauc ar pārlauztu atsperi, un, uz pacēlāja paceļot, tā tiek atslābināta un vnk pamaina savu stāvokli- kā rezultātā nolauztā daļa beidzot akustiski atgādina par sevi..

650 14.05.2018 11:41

Es kā liels speciaālists svešu rajonu apmeklēšanā varu apgalvot ka tur neviens neko iepriekš nezin. Jo nav vajadzības- tapc ka policijas klātbūtne tur vnk NAV jūtama.Kā arī, neviens Filozofs nespēs izskaidrot, kādā kibertelepātiskā veidā diez juurnalas šosejas malā iesprausts vai pie 2-3 krustojumiem rīgā novietots csdd reklāmplakāts uzkabotu stāvokli 169km attālos lauku rajonos vai 43269 citos krustojumos un nekrustojumos,kuros konkrēti tas plakāts nav.Turklāt Tumsā tas nav redzams, tapc ir jādomā par globaālās viedtelevīzijas pieslēgumu pampāļu pagastā un fiksi jāorgānizē jaunāko led un smart technoloģiju iepirkums.

650 14.05.2018 2:09

Ja apšaubāma jēga no tās aptaujas, tad jau vēl mazāka no Jūsu te 5 cilvēku tās mūžīgās diskusijas.Kur bezgalīgi nekad nevar un nevarēs noteikt visgudrāko un vislabāko.Pieci kamēr diskutē kuram garāks, neviens vairs īsti neatceras par ko sākotnēji bija runa.Un to visu te izlasa apm 0,0000xyi% no tiem dalbaēbiem, ar kuriem mums pilna iela.Ja braucošos vēl varētu mēģināt, bet Kādā tad veidā var izmācīt topošo vai pārmācīt esošo to kājām/ejošo/dalbaēbu? Auto forumus tas nelasa, pa šoseju viņš nebrauc, csdd kosmisko objektu pētniecības augstceltni nekad nav apmeklējis,miljonu vērtos plakātus un paranormālo 7d-video nekad nav redzējis.Izsalkušie skolotāji un izmisušie ģimenesārsti te neko nespēj līdzēt.Milicija un euproktologu asociācija arī ir bezspēcīga.Timrots, Vernons un Krapsis,pat tie beidzamajā laikā tādi mazrunīgi.Neviens vairs negrib ķēpāties ar tiem dalbaēbiem.Nu i galīgā drsā. Iespējams, ka ar dalbaēbiem mums ir sagadījies tāpat kā taj pasakā par slīcējiem- kuru glābšana kkādā brīdī tiekot nodota viņu pašu vai “viņiem līdzīgo” pārziņā.Kas nu vairs atceras, kad un vai tas brīdis bija,,,

650 06.05.2018 22:41

Es biju šopavasar 2x iekš Ta, bet nu itin nekādi netiku novērojis, ka būtu kādi speciāli vai jauni piekasības momenti.Pirmajā reizē gan bija aizdomas, ka visādi citādi pozitīvais darbinieks kko drusku ne tā izdarīja slēgumos,vai arī tas bremžu stends viņam tomēr drusku gļukoja.Par ko kā te augstāk jau minēju- vēlāk ieinteresēts aptaujāju dažus zinošus cilvēkus, tie teica, ka ko es brīnoties, ka tur tak viss esot beidzamā laikā gļukains...Laikam ka bija bokss no.8.Tam auto elektriskā rocene ir tāda, ka piekare lokās un viņš stāv kā zemē iemiets un ar novilktu izbraukt no vietas vispār nav iespējams, bet stends uzrādīja ap 1-1,2, galā gan ielika tomēr nulli un kkādu jocīgu vārdisku piezīmi, ka stāvbemzes spēks esot pietiekošs un rullis tiekot nobremzēts...Priekšā arī jocīgi, tur 36cm bremzes ar pajauniem diskiem, uzrādīja vienādus, bet nu tikai 2,6.Pa lielam jau pretenziju nav, bet nu tik maz ne šim ne saviem citiem līdzīgiem auto nezcik gadus nebiju manījis, priekšā virs 3 ir bijis vienmēr.Turpretim, ar otru itin parastu ne-elektronisku auto trāpīju 7.boksā, kur pirms manis pārbaudīja vairākus močus- tur rādījumi bija vnk ideāli vienādi, 2,9 , 2,0 un rocene 1,5.Vel pie sevis nodomāju, ka iespējams tas suudurullis tur vnk mazāk nojaats...

650 02.05.2018 0:11

Parasti jau īpašnieki mums ir pa lielam advancēti gudri.Viņi zin to, ka "pareizi" ir lietot ražotāja noteiktos šķidrumus un vairāk ne par ko nevēlas dzirdēt.Tas ir līdz brīdim, kamēr nonāk līdz gadījumam, ka jaunās mašīnas viena tā salūzusī detaļa maksā tikpat, cik visa iepriekšējā mašina kopumā.Nedomāju, ka mazdai vai peugeotam ķēdes stiepšanās ir kāda tipiska vaina vai pat diža problēma tur būtu viņu nomainīt.Problēma varētu būt bmw un audi.Pie kam,audi no volvo atšķiras ar to, ka vienu detaļu var remontēt vairākas reizes un tā arī pilnībā nesaremontēt.Atliek pa visu vēsturi tur pagadīties vienam kapeikjājējam, ka tālāk pa riņķi ap to pašu jaasies jau visi nākamie īpašnieki.Viens otrs Dīleris piem jau pāris gadus vāc novērojumus par pro-dīzeļa lietošanu ilgtermiņā, kamēr kapeikjājēji merīgi turpina pajaunu izlaides gadu motoros un bākās gāzt visvisādu drazu un gaudot ka viss slikti utjp..

650 01.05.2018 21:36

Esmu jau pāris reizes dzirdējis, ka beidzamā laikā tur tas suuds ,kas rullē/mēra roceni, uzrāda diezgan jocīgus ciparus.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti