iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
650 06.06.2024 0:01

Lielos vilcienos, tur kāreiz (praktiski) ir izšķiroša nozīme gan auto markai, gan arī konkrētā auto piekarei.

Ja cilvēks jautā par savām varbūtējajām izmaiņām tikai diska iznesuma kontekstā, tātad viņam nav skaidrības kas ir diska platums.Un "uzlikt" var daudzko, jautājums tikai kā ar to tālāk sadzīvot.

Tabulās diemžēl nav aprakstītas ne konkrētās (varbūtējās) izmaiņas auto vadāmībā, ne arī kur (iespējams) kaut kas strīķēsies atkarībā no slogojuma.

Vienas pašas ''ātruma izmaiņas spidometrā" diemžēl neizsaka konkrētā auto veiktspējas iespējamo degradāciju un/vai degvielas patēriņa pieaugumu, ja tam tiek uzliktas pārāk liela diametra riepas.Un ar kuru "robu" viņš tagad brauks pie sava "ierastā" ātruma.Vai viņa tā sazinkāda automāt kārba ko par to "teiks".Spidometra precizitāte (vai novirze) ir pat mazāk svarīga un katram braucējam itin viegli konstatējama (ja vien viņš nav Lohs un ja viņam tiešām interesē sava tā eksperimenta "praktiskā puse").

Savukārt mašīnas reakcija uz gāzes pedāli un iespējamais liekas degvielas patēriņš diemžēl NAV apskatīts nevienā tabulā.Neviens rasējums viņam "nekompensēs" pie pārspīlēta iznesuma suudīgi iespaidoto uzvedību risēs un nelīdzenumos un regulāri ar dubļiem nošķiestos mašīnas sānus un spoguļus.Kaut kādam huļigān hlamam ar to varbūt var eksperimentēt līdz bezjēgai, bet neba normālam daudzmaz solīdam auto.

Ja cilvēks pērk jaunas riepas (vai diskus) ar "eksperimentāliem" izmēriem un iztērē šim pasākumam kaudzi naudas- viņam būtu jābūt pārliecinātam, ka šo pirkumu nenāksies izmest miskastē vai pāris sezonas pārdzīvot par savu pieļauto kļūdu.

650 05.06.2024 15:09

Bet kapc tu/man piePsies?? ;p 

Manuprat vai tavuprāt- tak vaig izlasīt, kas tur rakstits,- no kā ko taisa un no kā netaisa.NAV (neesot!) tur "ne piliena naftas"! Ja tie ir meli- nu tātad ir jāsūdz/apgabaltiesā.Noziedo varbūt kādu sotaku Dabai,izmēģini, paosti,ielej,uttt.Citādi te pa lielam ir  vienalga- runā/nerunā, viss katrreiz kā pret sienu.

Būtu tak jāsajēdz, ka no atkritumiem sintezēts nav gluži tas pats, kas rapša laukā izaudzēts.Turklāt arī tas suudarausis ir jāiesēj, jāapstrādā un jānovāc.Dēļ kā tiek tērēti lieki resursi un arī degviela traktoram.Bites to rausi saēdās,pec tam izdriš suudainu medu un mums mēģina iebarot...

650 05.06.2024 13:38

Nestes versijā tas jēdziens "atjaunojamais dīselis" (kuru pievieno ProDieselim) ir nevis kaut kāds rapša izkakārnījums, bet gan šis: www.neste.lv/lv/content/neste-my -no šejienes arī tā ProDd cena, jo "tīrā" veidā šis MY suuds maksā 2.47eur/litrā (vienlaik Lohiem un Dabai par godu bija uzlikuši visus 2,97e..). -ja nu kas, es neko netirgoju nestē un man ira pa lielam po/uj) ;p

650 05.06.2024 12:50

-vaig noziedot nesstei tos "liekos" 11santīmus, tad nebūs to rapša suudu jālej ;p

650 05.06.2024 12:46

Tak nezcik reiz runāts par TO, ka neviens eurOuzraugs nespēj izkontolēt uz ķīniešu riepu etiķetes rakstīto ciparu atbilstību realitātei. 

Aiz cieņas pret iespējamajiem "atbildētājiem" ši brīnumauto nosaukums būtu gan jāpublisko.

Praktiski visas "lietotās" ziemas riepas ir gan klusākas par tādām pat vasaras,gan arī pie "4-5mm" atlikuma tās ir iedilušas pēc konkrētā auto riteņu savirzes.Īpaši vel ja aprīlī ar tām ticis braukāts un kur nu vēl ja "patālus" gabalus vai ja tas ir pilnpiedziņas auto ar jo īpašākām niansēm savirzes regulājumā.

Turklāt jaunai riepai ir par 8mm lielāks diametrs, nekā tādai pat lietotai ar 4mm atlikumu.Mašīnai ar "3 litru patēriņu" tādu lielu baranku var būt grūtības pagriezt.

Tas ķiniešu draņķis arī gan jau uz augusta beigām piedils, būs ok. Savirzi pārbaudi vai nu tagad, vai ne ātrāk kā nākamogad, jo savādāk tev atkal nāksies gaidīt triangla piedilšanu un arī tavs nokiāns pa ziemu tev noēdīs lieku degvielu un ātri vien nodils,. Gandrīz vai bezizejAss situācija..  ;P

650 04.06.2024 22:41

Tās 3angles tev ir Jaunas uzliktas? Cik jau nobrauci, kāds auto?

Cik pabrauktas bija tās nokiān? Tām parasti ir zema rites pretestība,radzes to diži neiespaido.

650 04.06.2024 0:37

Kā tas ir, "nepasakot neko vairāk"? Tu konkrēti tagad "pateici ko vairāk"? Tak nekautrējies, klāj/vaļā, passkatīsimies, cik tas Tavs Krāns izrādīsies garš.

Cilvēks ja vēlas konkrētu padomu- viņš vismaz nosauc auto marku/modeli un vismaz pāris vārdos raksturo savu piekari un esošo apriepojumu.Nevis ka vienkārši (kā parassti..) ierosina bazaru un pats notinās na/uj.

Šis gan vispār būtu pareizi- priekš kam ar lohiem lieki runāt. Labāk lai viņus izglīto ķīniešu disku un kalošu riepu tirgoņi.

650 04.06.2024 0:24

Senākiem auto tie taču bieži čakarējās,un kompja tur nebija.Kurš "meistars" ja grābstījās gar suportiem,ta katrs sabāza atpakaļ pa savam.Nu varbūt kāds tas suuds tur sen ierūsējis, vai kādu nesenu manipulāciju rezultātā ticis pa dziļu iebāzts ;p

650 03.06.2024 12:15

Tev (visdrīzāk) 'būtu vajadzīgs nopirkt Āmuru un ar to tā kārtīgi (riktīgi) iepsist pa ABS devēju (-jiem).Lai tas draņķa gabals saprot, ka te joki/mazi un ka jāsāk ir pareizi Dot.

650 02.06.2024 13:45

Nu nez vai 10jā gadā a3 (vai vispār visi aX) benzīnnieki bija ar tsi.Visdrīzāk, ka ar fsi vai tfsi.Sliktākajā gad ar kkādu no golfa aizgūtu mpi. Pa lielam tie pirmie divi ar ķēdi un pēc savas būtības cimperlīgi suudi.Remontā bezgalīgi un dārgi, visa veiksme (kā jau parasti) atkarīga no tā, kādā mērā iepriekšējais lietotājs (lohs) to ir sabojājis.

Vispār jau to gadu audi benzīnmotoru "var atļauties" vai nu zinātājs, vai nu lohs.

650 01.06.2024 20:44

Pārskatāmākajā nākotnē drošvien garlaicība nedraud...(c) Kiberuzbrukums varētu kļūt par iemeslu NATO 5.panta iedarbināšanai...Sarežģītākā daļa ir tā, ka ir jānosaka, kurš organizēja uzbrukumu.Pēc alianses Militārās komitejas vadītāja domām, ja nav iespējams identificēt organizatorus, tad "ir ļoti grūti kādam pieteikt karu". www.moscowtimes.ru/2024/06/01/vnato-zayavili-ogotovnosti-nachat-voinu-srossiei-iz-za-ataki-hakerov-a132607

650 01.06.2024 20:28

Pirms te dalīt epitetus, Tev derētu nokāpt no saviem dižpieredzējušā internetPētnieka augstumiem un izspiest kaut no tā tīri cilvēciski no sevis. Es "tev" šeit netirgoju ne riepas ne diskus un neko nekam nereklamēju.Man būt pilnīgi pie dsas, ko/kurš Lohs sev liek, vai kurā galā ko pieskrūvē (ieskrūvē).

Tā tava cildinātā interaktīvo aprēķinu tabele ir veca kā pasaule.Pa lielam fufelis. Jo lohs/regulārais visdrīzāk nemaz nezin, cik viņam ir diska platums, ta kur nu vēl cik iznesums.Un diez vai tā no ekrāna izprognozēsi attālumu izmaiņas tukšam/piekrautam auto, vai kur nu vēl automātiskās piekares gadījumā.

Nerunājot nemaz par to, cik kāds konkrētais auto ēdīs degvielu vai cik kusls tas kļūs, ja tam uzlikt pārspīlēti neparedzēta izmēra riepu vai riteni.

650 31.05.2024 23:15

Autors nava (mūs,L....) aplaimojis ar Rezultātu.Kā ta gāja, un tāa.

Riepu kakulātorā jā, tur var redzēt cik tev "melos" spirometrs (kurš jau tā parasti melo).Vēl var "piemērīt" uz līdzīga auto kādos labu disku tirgoņu vai ražotāju saitos  uz interaktīvās bildes.Vai tiešām vērt$ tērēties un tiešām vai būs "skaistāk". Vadāmību, izmaiņas g-pedāļa atsaucībā,gaitas īpašības "pa risēm", kur un vai "strīķēs"- nu to jau tikai no personīgā eksperimenta uz konkrētā auto.

Štruntīgs un šaubīgs ir experimentāls risks ar Jaunu riepu komplektu.Īpaši, ja tās ir (būs) kādas platas/dārgas.Jo kur tad tu tās nolīferēsi, ja nu kritīs uz nerviem.

Ir jau ķeneri, kuri liek 2-3 izmērus augstākas, bet tie jau pa lielam zin pa kādiem sūūdiem brauks un viņiem tur kkādas tās (lohu) niānses ir pie 1vietass.Domājams, ka vairāk kā 20mm lielāks riepas diametrs būs kritisks jau jebkuram auto, kaut tam būtu visi 300zs.Parasti jau liek kādu vienu/pusotru izmēru plusā.

650 31.05.2024 15:59

Kas var būt neskaidrs- Latvijas republikā (LR) ir jāmaksā nodoklis no (/Par!) samaksāto nodokli. Ja darījums (darbība) netiek aplikts ar nodokli, tātad jāmaksā ir Nodeva.

Ja (gadījumā,kādam) ir izdevies izvairīties no visa augstāk minEtā, tātad ir (noteikti būs) jāsamaksā Komisija (honorārs).

650 31.05.2024 11:57
650 29.05.2024 19:48

Vakcīnas šodien nav,glābiņa arī. Atliek vienīgi Ceriba uz to, ka pats neesi lohs un ka vienlaikus arī tavs ārsts tāds neizrādīsies. Pats kritiskākais ir to suudu laicīgi konstatēt.Vai nu aizdomu gadījumā izveikt drošības terapiju.Faktiski pirmajā mēnesī pēc inficēšanās nekādas analīzes neko neuzrāda.Nokavēšana maksās ārprātīgi dārgi un bezgalīgi ilgi.Itin jo īpaši, ja ārsts izrādās tādā mērā lohs, ka pienācīgi nereaģē uz pacienta sūdzībām vairāku gadu garumā.Vēl līdz neseniem laikiem itin tipisks gadījums!

Amerikāņu ārsti (arī viņējie homeopāti un šarlatāni)  ir izmēģinājuši visu iespējamo,ieskaitot dārgu/bīstamu antibiotiku kursu teju pusotra gada garumā un pēc tam visādas citādas (tūkstošiem usd vērtas) ārstniecības kūres ar "jaunākajiem" medikamentiem.Beigās loģisks secinājums- palīdzēs vienīgi tāds daudzmaz veselīgs dzīvesveids un gadiem ilga cīņa par sava organisma saglābšanu.Dažiem tikai tad rodas tā īstā iespēja "izvērtēt" vispārējo modīgo lohdriršanu par antibiotiku kaitīgumu vai homeopātijas smieklīgumu.

650 29.05.2024 16:17

...Произведенную для Украины западную бытовую технику начали продавать в России - www.moscowtimes.ru/2024/05/29/zapadnuyu-bitovuyu-tehniku-dlya-ukraini-nachali-prodavat-v-rossii-a132172

Ura!

www.moscowtimes.ru/2024/05/29/wapo-kitai-otkazalsya-ot-postavok-oruzhiya-rossii-posle-zvonka-prezidenta-ssha-a132212

Ura!

tsn.ua/ru/svit/v-polshe-nasmert-razbilis-nesovershennoletnie-ukraincy-bezhali-ot-policii-na-beshenoy-skorosti-foto-2589297.html ..В польском городе Гданьск двое несовершеннолетних украинских подростков...

650 29.05.2024 2:02

Joprojām nerimstas strīdi- ar ko mums ir vairāk iespēju sastapties.Ar inficētu ērci vai ar ārstu, kurš ir tāds pats lohs kā viņa "ar saaukstēšanos sassirgušais" pacients. www.spkc.gov.lv/sites/spkc/files/content/Iedzivotajiem/Informativi%20materiali/final_spkc_laimas-slimiba-08-002.pdf

650 28.05.2024 20:32

Oi. Tā diezgan samērā labi izskatās (izklausās).Cerīgi, tāteikt.  : www.moscowtimes.ru/2024/05/28/zapad-prigrozil-ostavit-ukrainu-bez-raket-patriot-za-narushenie-zapreta-na-udari-a132122

Ā, jā, bat šis (Zis) iZskatās vēl jo Labāk (pareizāk/trāpīgāk tak būtu teikuši nevis kāda čhorta (cherta), bet gan kakova *uja: www.moscowtimes.ru/2024/05/28/kakogo-cherta-mi-dolzhni-uhodit-bolee-polovini-transnatsionalnih-kompanii-prodolzhayut-rabotat-v-rossii-posle-nachala-voini-a132093

650 27.05.2024 17:53

Jajā, arī dzan esmu šausmīgi iedvesmots.Līdz šim "domāju", ka Kharkiowas vietā ir palicis vairs viens milzīgs krāteris (katla/vāns),.Aber šetev, nutupasskat tik ko. Dārza preces viņi tirgo, pat dzīvas mašīnas stāv atklāta (izaicinoša) tipa stāvvietā, zem kaujaslauka klajās debess.Nekādu trauksmes pazīmju.200 dzīvu pircēju esot bijuši veikalaā.Jā.Hm.

Pragandoniem (prottams) uz šo ir sava versija- akurāt aiz dārzapreču izkārtnes esot bijuši plauktos sakrauti tā dēvētie "snarjadi",unt visi Kassieri (un daļa Pircēju) bijuši kaŗa uniformās.Drošvien ziemas/siltajās, kuras Norvēģi pirms pusotra gada viņiem izsūtīja.

650 27.05.2024 16:27

Diezgan muļķigi (smieklīgi) ir vispār bezjēgā tērēt nodokļumaksātāju (lohu) apmaksāto darbalaiku un lieki rakstīt (skribelēt) proktokolu par acīmredzamu pārkāpumu.Kur vairumā gadījumu noteikti pietiktu ar kvīti un paša pārkāpēja "piekrišanu".Ja nepiekrīt- tātad ir video un lai brauc skaidroties pie specializētā "video tulkotāja".

Un nevaig arī diži bakstīties pa Debesīm ar dažādiem te izsmalcināti/eksotiskiem ķeršanas veidiem- pietiktu ka "viņi" pildītu savus IKDIENAS pienākumus un 1kārt ķertu tiešām tos, kuri tiešām reāli kko apdraud. 

Teju visa lohrīga braukšanas laikā massveidā baksta mobilo ierīču ekrānus un/vai tur rokā trubu- bet cik (mums,Lohiem) ira "aizturēto/Par!"?

650 27.05.2024 13:45

Kamēr norit diskussija/par "pieļaujamajiem" +10, tamēr krietna daļa gluži mierīgi atļaujas braukt ar +25 pilsētā un ar visiem +55 ārpusē.Izjātie/Par! te ir gauži mazs procents, taču no tā katrreiz tiek prasmīgi uztaisīts pīārs.

Treknajam liekulim pr-niekam būtu sen jau bijis jāatkāpjas/no.Jo tā ir klaja nekaunība un pretīga demagoģija, kad no e-krāna publiski drirst par "vajadzību" ievērot no Pirmā +km/h, taču aizkadrā viņam joprojām darbojas savulaik VipPersonu iedibinātais +13km/h. 

Protams, ka ar 50km/h sataisītie potenciālie suudi būs lielāki, nekā ar 5km/h.Tā arī ir pretīgi gluma teorija.Mēs (gadiem ilgi !!!) nejāājam mobilo ierīču droč'hītājus un atklātā textā Bandītus (acīmredzami neesam spējīgi, ar Pr-niekiem nepieciešamajām Ogānizātoriskajām un/vai Intelektuālajām spējām apveltīti!), taču putāmlūpām muldam par ikkatra pieplusotā km/h "kritisko atšķirību" attiecībā uz varbūtējo suudu apmēru.

Normāls kvalificēts vadītājs mācēs noturēt daudzmaz precīzi jebkuru noteikto ātrumu, taču LOhi visu savu (jau tā klibo) uzmanību noveltīs trulai spidometra vērošanai.Turklāt, 4/5 no viņiem pat nezin sava auto patieso ātrumu attiecībā pret tā lohspidometra rādījumu.

650 27.05.2024 12:48

Kā tad, es šhito jau sen gaidīju.Tikko ja kas nepatīk, tā dodam ar kājpamuti un miersmājā.Nav te ko lieki domāt un/vai gari izvērtēt.Piebrauca/priekšā (padrezal/padla)- pie tuvākā srakanā aiz matiem ārā un ar purnu/Assfaltā.Ja izrādās ka pārāk būdīgs - tātad (značit) ira jāvelk 2vatā vai 3jatā.

Plus vel ne to ka tikai pašam "vainīgajam", adbildību jānes (per bazaru/jāadbild) būt arī viņa (tās sranajās) ģim locekļiem un (itin jo īpaši) tiem viņa mazgadīgajiem mēērglēniem,kurus viņš saražojis (un kuriem nava uzvesties/iemācījis).Ko vispābā tāds var kādam iemācīt. Jā. Lūk tā (vot tak).

650 26.05.2024 15:09

Apdzīšanai (būtu) jāsākas (un jābeidzas) tur, kur tā ir atļauta (nav aizliegta)! Ja kāds nespēj savaldīt savu Krānu un attiecīgā situācijā vai plūsmas blīvumā nevar noturēties/neapdzinis,nu tad tas ir prasts pirdars!

Nav vairs nekādi 90tie, būtu tak 1reiz jāierobežo gan liekulība, gan nekaunība.Šis ir acīmredzams "satiksmi uzraugošo institūciju" (un itin jo īpaši to trekno Pr-nieku..) nopelns- ka alkatības un demagoģijas aizsegā reālā satiksmes kontrole ir īstenībā nolaista pilnīgā podā.

Daudzmaz godīgie,lohi/regulārie un tādi daudzmaz sevicienošie- tie pa lielam ir samierinājušies un uzvedas relatīvi pieklājīgi un daudzmaz laikmetam atbilstoši.Taču atlikušie nekauņas savu to nekaunību arvien izvērš plašumā.Jo reāli nav kas viņus izp/istu no likuma viedokļa, nedz arī vairs kāda tāda "tautas policista"- kurš pēkšņi tagad izlektu ārā no savas "pieklājīgās" ādas un viņiem spētu pierādīt, ka katrai nekaunībai var uzlikt/virsū vēl lielāku nekaunību.

650 26.05.2024 14:46

Nu tad jau varam pieņemt, ka "nervi/čupā" ir jebkuram realitātes aprakstītājam.Ja reiz viņš ir tapis tik ļoti uzbudināts, ka bārstās ar savām emocijām (LLP) ;p

Personīgi "es" runāju nevis par ikdienišķu satiksmes situāciju, bet gan par atklātā textā Nekaunību tieši no šo te pašpassludināto "ātro braucēju" puses.Iespējams, katrs vērotājs brauc kādā citā laikā vai citā satiksmes situācijā un savu to vērību pievērš kaut kam citam.Mana kā "daudzmaz redzējuša" vai (iespējams) pat "samērā ātra" braucēja passaules uztvere šādu maucību nespēj pieņemt. Nepārtrauktās līnijAss ignorēšana, apdzīšana nepārredzamā reljefā un demonstratīva necieņas izrādīšana pret tiem pārējiem "lohiem" šodien ir pieaugusi nepieredzētos apmēros! Tas nav nekāds ne "cienījams", kurš savu to "ātrbraukšanu" balsta uz vajadzību pēc "trešo personu" (lohu) assistences- lai tie veidotu viņa "labā" trīs joslas,pazemīgi piebremzētu,palaistu rindā un/vai visādi citādi "veicinātu", ka tas ātrpirders nenositās vai vel kādu nepavelk līdzi! 

Tie tur lielākie nekauņas pa lielam parasti ir cēsu/priekuļu vietējie (drošvien arī ikdienas braucējiem labi zināmie) dauņi, kuri acīmredzot sevi ir iedomājušies par kādiem "motorsporta" karaļiem.Runa ir drīzāk par to, kurš/kuru pārspēs bezatbildībā un nekaunībā ,nevis par kādu tur Vadītāja Meistarību.Pirdari,nekas ne vairāk ;p

Lasītākie raksti

Jaunie raksti