Tur neko, pie motora izslēgšanas tā nostrādā pati automātiski.Tāpat kā pie kustības uzsākšanas.Nekad nav bijis nekādu piesalšanas pazīmju,pats jau desmito ziemu ikdienā lietoju tamlīdzīgu auto.
-vienīgi gan jāpiezīmē, ka tur nav troses, aizmugures br.suportu mehānismi darbinās ar iebūvētiem elektromotoriem




















Tie aizmugures bremžu el.motori nav diezko dārgi (ja oem, bet ne/pie dīlera).Resurss tiem ir ļoti ilgs, un, gods kam gods,tādu pretīgu pārsteigumu tur nav.Ja noklemmē, nu tad gan esot auzas un mašīna nekustot no vietas.Pēc kādiem 350kkm gan būtu labi tos nomainīt profilaktiski.Līdzīgi kā ģeneratora oglītes.Nav arī īsti labi tos darbināt pārāk nedabiskā pozīcijā- piem.,ja br.diski kļuvuši plāni un kluči nolietoti līdz indikatoriem.Iedilušos diskos izveidojusies asā mala arī ir tāda samērā slikta pazīme.
Vispār beidzamajā laikā ir satraucoša tendence, kad daudzi piedāvājāmie auto ilgstoši stāv placī un tiem visas bremzes nenovēršami sarūsē.Ne vienmēr (kā to sludina tirgoņi..) to var novērst tā vnk "pabraucot".Vispār jau br diski ir mašīnas "vizītkarte".Labāk tos mainīt laicīgi,ar domu ka "manam laikam" pietiks.Jāmaina tāpat jau reiz būs, tad kāpēc "man" braukāt ar aprūsējušiem hlamiem.
Bremžu vadu "nopuvums" gan mēdz būt sērga, bet tas attiecas vairāk uz priekšējām bremzēm.Audi gadījumā kādreiz var nākties nomainīt pat visu attiecīgās puses vadusaikšķi,jo to bojājuma vietu nav iespējams precīzi noteikt.
Bet vispār, ja par gānīto vag, tad tādi "pacdesmito" vidus gadu audi ir sanākuši visos laikos visizturīgākie un uzticamākie (izņemot dažus benzīnmotorus un atsevišķus (arī tikai dažus..) īpašus "ekstru" mezglus- kas nākotnē diez vai kādreiz vairs atkārtosies.Tāda reku tā Kārnā Hilda tur drošvien drīzvien "nooptimizēs" visu līdz kliņķim.