iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
viencexperc 19.01.2019 15:49

Nē, tas kā vienmēr, neizglītotu, sabiedrības pabiru, skauģu ar mazvērtības kompleksu dēļ.

Nekāds haoss tur nebija. Brauca viena josla, tad cita. Tas nervozais piebrauca brīdī, kad gāja otra josla. Pat redzams, kā viņš pirmais stāv. Otrais, skaudīgais operators, uzskata, ka viņa josla brīva, tad viņam jābrauc. Bet otrā josla lai stāv trīs stundas. Viņu tas neskar.

...

Kārtējie muļķi sacēla brēku ne no kā.

viencexperc 19.01.2019 15:41

Viens narkomāns tev mīnusu ielika.

Es arī uzskatu, kā tā ir lielu pilsētu problēma.

Pat vēl vairāk - ekonomiski attīstītu.

Un visas ekonomikas attīstījās uz piesārņojuma. Un pēc ekoloģisko normu ieviešanas, ekonomiskie tempi sāk bremzēties.

viencexperc 19.01.2019 15:34

Msh un anonīmiķim:

Pēc jūsu loģikas - nafig granulas vai gāze vajadzīga?

Vai tad nav spēka ogles ar lāpstām staipīt, kurināties katru dienu? Un ko mīkstais, kā nevar pēc oglēm nomazgāties?

Vai - nafig tas navigators vajadzīgs? To tikai lohi izmanto. Ar karti un kompasu var to pašu izdarīt.

viencexperc 19.01.2019 10:46

atvainojos.

Pašam nabadzīgākajam espace nodoklis būs mazāks. Tam 170 g.

viencexperc 19.01.2019 10:40

bet Reno Grand Espace arī nodoklis ir tāds pats kā vojādžerim ( kuri zem 3 litriem).

Tā ka salīdzini ar citu auto. Piemēram - Zafira, toyota corolla verso...

viencexperc 19.01.2019 10:34

Man otram paziņam, kuram ir voijādžeris, ir liels auto parks. Darba auto ( reno ķengurs, pikapi) , transporta auto ( buss), sievai auto un voijāgeris.

Un es ievērju dīvainu lietu. Pikapi viņam mainas - bija vecs hilux, tad nopirka navaru, tagad jauns hilux. Busus arī mainīja. Pat nezinu kāds tagad. Jo bija gan sprinteris, gan tranzīts. Sievai auto arī mainījās un mainās - gan jaris, gan polo, tagad mini. Nemainās ķengurs un vojādžeris. Labi, ķenguru pirka salīdzinoši nesen, jaunu, bet ja kaut kur brauc, tad brauc ar vojādžeri. Ko nav nomainījuši ne pret ko, lai gan tas ir gadus 5 vismaz ( bet pirkts netika jauns, jo tajā laikā bizness nebija vēl attīstījies).

Sagadīšanās? Nedomāju.

viencexperc 18.01.2019 19:19

Nevar būt, ka piesala durvis? Tajās ārzemēs stipri lieli sali bija?

viencexperc 18.01.2019 19:05

Vēl piemērs:

Brauc pieci cilvēki uz Spāniju. Viens nogurst. Paņem, noloka savu krēslu grīdā, un izklāj matracīti un iet gulēt.

Vai ar šaranu, Grand espace, vai multivanu tā var izdarīt?

viencexperc 18.01.2019 18:50

Tas bija izdomāts piemērs lai parādītu, kādā veidā salona transformācija izpaužas. Bet par pendeli bija labs. Pasmējos.

Es nesaku, ka visiem viņš nepieciešams, ka visi viņu reāli izmanto pēc pilnas programmas. Lielākā daļa no GV ir veci lūžņi, kuriem tiešām, ir konkurenti un analogi uz katra stūra.

Paskatījos CSDD mājaslapā.

Tas ir populārākais minivens Latvijā. Pat apsteidz Sharan un Zafira ( ja pieliekam klāt amerikāņu versiju - Town&country). Un stipri lielākā daļa ir zem tā 2005 gada Varbūt 3/4, vai 4/5. Tātad, ne Stow`n Go, bet parastais. Kas to pērk, es nezinu. Gribētos zināt pirkšanas motīvu. Jo kā jau rakstīju, tiem ir analogi ( varbūt cena? )

viencexperc 18.01.2019 18:03

Piemēram ( izdomāta situācija):

Tev vajag aizvest lielu zāles pļāvēju uz servisu, un tad savākt bērnus no dārziņa. Ar tiem minētajiem "alternatīvajiem variantiem" jau radīsies problēma. Bet ar vojāgeri- nolocīji krēslus, iekrāvi pļāvēju, izkrāvi pļāvēju un pacēli krēslus. 1,5 minūtes laika un to var izdarīt māmiņa viena pati, bez kāda palīdzības.

viencexperc 18.01.2019 17:46

Ja runajam par vojāgeri, tad modelim pēc 2005 ( Dodge versijai pēc 2004) alternatīvas NAV.

Tie minētie toyotas, karnivali, karavellas, vito, ir vienā maisā bāžami. Tos var mainīt vienu pret otru un izvēlēties. Tajā pašā maisā var ielikt veco vojager, līdz 2005. gadam. Bet Grand voyager jaunāko gadu konkurentu nav.

Es rakstu nevis par motora "jaudīgumu", bet gan par salona transformāciju, ērtumu.

Jo esam reālistiski. Karavellai arī var izņemt krēslus, bet vai kāds to dara? To izdarīt ir problemātiski, fiziski grūti un vajag vietu, kur tos krēslus glabāt. Ja cilvēkam ir salonā 6 krēsli un vajag pārvest piemēram, skapi, tad praktiski nekad viņš nemēģinās tos sūdus izskrūvēt, stiept uz garāžu ( ja tāda ir) vai dzīvokli, bet gan samaksās tos eirikus par piegādi. Protams, ja cilvēkam nav ģimenes, vai tā ir maza, to nesaprast. Tas ir tas pats, kas ar telefoniem. Kad bija podziņu telefoni, cilvēki domāja, ka priekš kam vajag smārtfonu? Nafig viņš vajadzīgs. Bet kad uzrodas, tad jau bez tā nevar dzīvot. Tas pats ar vojāgeri.

Man ir vieni pazīstami 6 cilvēku ģimene - 2+4. Dažreiz vajag vest vecmāmiņu, dažreiz kaut kādus iepirkumu maisus, utt. Cilvēki dzīvo privātmājā, vajag pārvest to, šo, gan cilvēkus, gan mantas. Kādu auto tu viņiem ieteiktu? Savu karavelli un piekabi vai jumta bagāžnieku kurā krēslus vadāt? Un plus nēģeri, kurš skrūvēs? Plus vēl tas, ka vojāgerī 3.rindā sēdēt ir ērtāk, kā dažos auto 2.rindā.

P.s.

Daudzbērnu ģimenēm ir nodokļa atvieglojumi, bet 50%.

Tiem jāmaksā nevis 300, bet 150. Kas tik un tā ir stipri vairāk, kā bija agrāk.

viencexperc 18.01.2019 11:22

Es dažus zinu, kas tur strādā. Tas viss turās uz entuziasma.

Apkarot pat nav iespējams. Tikai filmās narko bosi glabā mājās ieročus, narkotikas un zeltu. Reāli tā nav.

Bet par telefona sarunu iesēdināt nevar. Neviens nekad neliecinās pret viņiem. Kad policija saņem orderi, narkocilvēks jau zin, ka atbrauks.

Ļoti daudz informācijas noplūst.

Tāpēc tiek ķerti tie mazie, pa apakšu. Bet tas ir bezjēdzīgs pasākums.

Ja varētu ļaut vienu nedēļu sasēdināt bez pierādījumiem, ti tiktu sasēdināti. Jo viņi visi ir zināmi.

viencexperc 18.01.2019 11:18

Vēl viens atgadījums:

Vienu narko tirgoni aizveda uz mežu un lika viņam rakt bedri. Un pateica - "mēs tevi te noraksim, un uztaisīsim tā, ka tevi neviens neatradīs". Puisis beidzot atvēra muti un iedeva labu informāciju, kuras dēļ tika aizturēti vēl divi tirgoņi.

Protams, ka stulbie policisti rīkojās negodīgi un nelikumīgi. Atlaist vajadzēja!

...

Tad skaidroju, kas nezin.

NEVIENS narko tirgotājs NEKAD NEVIENU nenodos.

Un neiet runa par to, ka viņu nomušīs. Te ir cita lieta.

Par narkotiku tirdzniecību iedod tikai 5 gadus. Pirmo reizi vispār nosacīti. Pat ja iedod tos 5 gadus, pēc 2-3 viņš jau būs ārā.

Cietumā naudiņu viņam maksās, tāpēc ubagot nevajadzēs. Cietumos vairs nav "dzedovšinas", apsargi nesit. Ja kāds apsargs kaut ko pateiks, pagrūdīs, varēs nokāst pat kompensāciju no Eiropas cilvēktiesību tiesas.

Kūrorts. Sēdi, vissu dienu spēlē datorspēles un skaties TV. Strādāt arī nevajag, jo naudiņa nedaudz nāk.

Pēc cietuma viņš varēs tālāk strādāt. Bet ja kaut ko nodos, tad ( pat neņemot vērā pēkšņu nāves iestāšanos) viņam nāksies strādāt godīgi. Bet ko viņš māk? Vai godīgi viņš ar savu izglītības līmeni nopelnīs kaut pusi no tā, ko viņš pelna ar narkotikām? Nē. Tāpēc informāciju var iegūt tikai negodīgā ceļā. Citās zemēs informāciju "izsit", bet lai izsistu, vajag kādam būt tam sitējam. Kaut kādam bandītam policistu rindā. Es ar to neesmu saskāries ( par laimi) un nezinu par izsisšanu ( ko nosodu), bet par mežiņu esmu dzirdējis.

p.s.

Policija zin visus galvenos bosus. Bet pēc likuma viņus iesēdināt nevar, jo nav par ko. Un pat ja ir kādi pierādījumi, viņiem ir daudz naudas, tāpēc labi advokāti.

viencexperc 18.01.2019 10:16

priekš taaneko, ReinisPaberzis un citiem moralizētājiem interesants fakts no policistu dzīves. Man interesē jūsu viedoklis.

Tas nav izdomājums, bet reāls atgadījums:

Narkotiku apkarošanas dienests ilgu laiku veic novērošanu, izlūkošanu un noskaidro, ka persona X ( narkokurjers) veiks narkotiku piegādi.

Protams, ka automašīna nav zināma, jo tās kurjeri maina. Bet zināms aptuvens maršruts. Tādos gadījumos tiek izveidots viltus reids. Stāv ceļu policija un stādina visas automašīnas ( kuras aptuveni atbilst noteiktiem kritērijiem) un taisa kaut kādu formalu liet - liek pūst trubiņā, kaut ko pārbauda. Bet tas ir domāts, lai identificētu cilvēkus auto.

Tad, viena ekipāža konstatē personu X. Policija veic savu kontroli un palaiž auto tālāk, bet informāciju nodod attiecīgiem dienestiem, kuri automašīnai uztaisa sekošanu. Persona X ierauga sekotajus, vai pats kaut ko nomīž, un pagriezienā, braucot, narkotikas izmet ārā, grāvī un brauc tālāk.

...

Kā policijai, jūsuprāt vajag rīkoties? Jo pec jūsu "godīguma" principa, - pirmkārt - nav ētiski stādināt visas mašīnas un uzplīties ar trubiņām.

Otrkārt - pēc narkotiku izmesšanas vajadzēja atvainoties narko dīlerim, un braukt mājās. Tas būtu ļoti godīgi un pareizi. Pēc likuma.

...

Pasteigšos priekšā. Realitātē - auto tika apturēts. Narkotikas savāktas, iebāztas atpakaļ automašīnā un uzsākta lieta. Un ja pateiksiet, ka tas nav pēc likuma, tad es novēlēšu jūsu bērniem tās nopirkt.

Ar to arī atšķiras gudrs cilvēks no muļķa. Muļķis redz, ka policija taisa sastrēgumus, domā, ka stulbie policisti taisa sastrēgumus. Gudrie cilvēki saprot, ka kaut ko policija meklē, vai ir kāds cits iemesls, kuru viņš nezin.

viencexperc 18.01.2019 9:49

Es domāju, ka viņi samaksā nodokļos vairāk par tevi. Bet ja nē, tad domāju, ka vairāk, kā vidējais Latvijas iedzīvotājs.

Otrkārt, tu te spriedelē, ka viņi tev paradā, jo maksā algu no Taviem nodokļiem. Bet kāds tu pats esi? Vai esi godīgs? Vai palīdzi citiem? Vai nedari un nedarīji nekad neko sliktu? Vai tu nekad neesi pārkāpis likumus?

Policists ir tāds pats cilvēks kā tu. Jā, amats "piespiež" kļūt godīgākam, pieklājīgākam, bet raksturs un audzināšana un attieksme paliek tāda pati kā bija.

Kāpēc es rakstīju par sabiedrību? Jo apskaties uz sevi, apskaties uz saviem kaimiņiem, kolēģiem...

Kāds no policistiem būs tāds kā tu, kāds būs līdzīgs tavam kaimiņam, kāds kā darba kolēģis.

Es esmu ievērojis, ka lai gan jaunie cilvēki ( arī policisti) ir lieli slaisti un slīmesti, tomēr, ir arī pozitīvas iezīmes. Jaunie cilvēki ir mazāk korumpanti. Gan policisti, gan ārsti, gan citās struktūrās strādājošie. Bet tas jau ir tāpēc, ka mainās to 90.gadu paaudze, kuri to tik mācēja, kā zagt.

Tāpēc, nemaz tik slikti nav. Vēl paaudze nomainīsies, ceru, ka būs vēl labāk.

Bet gaidīt, ka citi nezags, bet tikai tu pats zagsi, ir muļķīgi.

viencexperc 17.01.2019 16:50

Un vispār, gribu pateikt tā:

Kāda sabiedrība, tādi policisti. Policisti nāk no sabiedrības. Tie nenāk no citām valstīm, vai kosmosa. Ja tu pats esi gnīda, tad arī policisti būs tādi paši. Tu - pārkāp noteikumus, meklē kuru apčakarēt un gribi pasēdēt, kamēr kaimiņieni kads slāna, tad tāpat darīs arī policisti. Pirmkārt, jāmaina visa sabiedrība. Attieksme pret likumu. Cilvēku nosodīja, - viņš iet dedzina radaru. Citi smejas - "re kāds malacis!". Tādiem cilvekiem piedzimst bērns. Tas aiziet studēt policijas akadēmijā un sanak jauns policists. Tā tas viss notiek, nevis no kosmosa atlido ideāls cilvēks un kļūst par policistu.

Idijotu bars.

viencexperc 17.01.2019 16:35

ReinisPaberzis rakstīja: Ir dzirdēts, ka ir gadījumi, kad ceļu policija paši pārkāpj csn tikai, lai varētu sodīt noteikumus pārkāpušos autovadītājus.

šaut uz cilveku arī nav ētiski. Un nedrīkst.

Tad, tavuprāt, uz bandītiem un teroristiem šaut nedrīkst?

Kas, tev sodu uzlika?

Tāpēc tāda sabiedrība arī ir, ka pat tādos gadījumos domā, ka - "es gan slikti izdarīju, ka parkāpu noteikumus", domā - "stulbie poliči mani noķēra paši pārkapjot csn".

Tu domā ko raksti? Vai prātu esi tik traki nodzēris?

p.s.

Redzu, ka vismaz desmit arī ir tavi potenciālie pudeles braļi.

viencexperc 17.01.2019 16:23

Policijai jāsoda vadītāji.

Ja mums pamainīsies attieksme pret noteikumiem, likumiem, valsts pārvaldi un policistiem, tad policija varētu arī nesodīt.

Es pat uzskatu, ka sodi ir par maziem. Tie ir japalielina. Sevišķi - alkohola un narkotisko vielu lietotāju pastradātie pārkāpumi. Piemēram, sasiti pieturu nepiedzēries - 500 eiro. Sasiti pieturu piedzēries - 1000 eiro un cietumsods uz 1 gadu.

Utt.

viencexperc 15.01.2019 13:14

Multivan ir transportieris ar biezāku tapsējumu.

Nekā ērta tur arī nav. Pat nomnieks raksta, ka ne tas sūda galds vajadzīgs, ne tur pudeļturis ir... Ja to ražotu ne VW, tad būtu daudz labāks. Protams, ka par gaumi nestrīdās, bet VW kā bija traktori, tā arī palika par lauksaimniecības tehniku vai tas bija 1990, vai 2010, vai tagad.

Un to apgalvo pat pati kompānija VW - ieliekot multivanu komerctransporta kategorijā. Domāts aizvest večiņas uz bērēm, nevis ar ģimeni braukt izbraucienā.

viencexperc 13.01.2019 16:18

Tā kā 2 vai trīs reizs lasīju gāmatu, filma nepatika.

Bet nevis tāpēc, ka "grāmatā interesantāk", betgan tapēc, ka neparādīja pašus interesantākos notikumus. Saprotu, ka lai visu biezo gāmatu safilmētu, vajadzētu taisīt 3-4 sērijas, bet filma sanākusi tāda saraustīta un haltūriska.

viencexperc 13.01.2019 1:57

Es izdomāju jaunu biznesu.

Ražošu devaisu, kas mērīs braukšanas ātrumu, un būs aprīkots ar GPS navigāciju. Tas reģistrēs atrasšanās vietu un ātrumu.

Ja auto pārsniegs taja vietā braukšanas ātrumu - tas vai nu sūtīs soda kvīti, vai bloķes automašīnu.

Vajag tikai sarunāt ar Satiksmes ministriju, lai pieņem likumu, ka manu devaisu uzstadīs uz katra auto. Jaizdomā, cik procentus un kam man vajadzēs noskaitīt...

viencexperc 13.01.2019 1:33

Laba lieta būtu automātisks drons, kurš lidotu pa tavu braukšanas maršrutu, un analizētu ceļu priekšā - sastrēgumus, avārijas, automašīnas, dzīvniekus, utt.

viencexperc 13.01.2019 1:28

Motorolers rakstīja: Blondīni uz aizmugurējā beņķa, un jo dārgāka mašīna, jo smukāka blondīne (un lielāki p...)!

Šitai pietiekoši lieli?

Kas, tu tik liels memmītis biji, ka patīk mātīšu pupi*?

* maziem zēniem, kuri ir memmīši, skatoties uz māti bērnībā, gribas atrast tādu pašu mātīti ( jo dabiski lieli pupi ir mātītēm, kuras dzemdējušas bērnu) vai resnulēm ( kuras arī ir dzemdējušas). Ar to arī ir izskaidrojama tieksme pēc lieliem pupiem.

Normāliem cilvēkiem, kuru ir mazākums, patīk jaunas, nedzemdējušas sievietes. Bet tām parasti ir mazi.

viencexperc 13.01.2019 1:22

ZZZZ rakstīja: Padalies kuriem auto navi ir tāda opcija. Draudzīgi runājamies jo tad var izsijāt labas lietas, ko kāds iespējams nezin

Tas ar to kopā braukšanu ir reāli laba doma, kas ļoti atvieglotu ceļojumu kompānijā, vai arī kaut kādā auto tusiņā ar piem. kontrolpunktu atzīmēšanu

teslai.

viencexperc 21.12.2018 19:31

Tas egles video

Lasītākie raksti

Jaunie raksti