Tad, varbūt, nevajag darīt to, kas nesanāk. Man nesanāk sašķelt atomus, tapēc es to nedaru. Man nesanāk iegūt DNS un to analizēt, tapēc es to nedaru. Iespējams, es nemāku vēl kaut ko. Tāpēc, to ko es nemāku, es atļauju darīt citiem. Tu nemāki remontēt, jo ja mācētu, tad pats saprastu, kur vaina.
...
Kārtējais santīmpisis. Cer ieekonomēt pārdesmit eiro. Tikai ļoti bieži sanāk tiesi otrādi - daudz dārgāk. Jo kā kaktu servisos - tiek mainīts viss pēc kārtas, kamēr atrod "vainīgo".
Ja nav naudas automobīlim, tad, varbūt, labāk iet ar kājām?




















Notiek tas, kam bija agri vai vēlu jānotiek. ASV uzlādes stacijas - superčērdžeri, kļūst dārgākas.
Tiem, kuriem ir Tesla LĪDZ 2017ajam gadam, tiem tapat kā līdz šim - bezmaksas uzlāde, bet tiem, kuriem ir nopirkta jau 2017., tiem ir limits 300kw/h. Par pārējo jāmaksā.
Piedevām, lētajiem, model 3 vispār, nebūs nekādu subsīdiju. Tiem būs jamaksā par izmantošanu jau no 0 kw.
viens kw vidēji maksā 20 centi.
Lai uzlādētu 85kw batereju, vajag 77 kw/h
Tātad, ja 1kw maksā 20 centi ( dažos štatos, piemēram Ņujorkā pat 25) vajag 77X0,2 USD = 15,4 USD.
Sanāk 300 km par 15 USD.