iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
viencexperc 20.03.2018 2:39

Notiek tas, kam bija agri vai vēlu jānotiek. ASV uzlādes stacijas - superčērdžeri, kļūst dārgākas.

Tiem, kuriem ir Tesla LĪDZ 2017ajam gadam, tiem tapat kā līdz šim - bezmaksas uzlāde, bet tiem, kuriem ir nopirkta jau 2017., tiem ir limits 300kw/h. Par pārējo jāmaksā.

Piedevām, lētajiem, model 3 vispār, nebūs nekādu subsīdiju. Tiem būs jamaksā par izmantošanu jau no 0 kw.

viens kw vidēji maksā 20 centi.

Lai uzlādētu 85kw batereju, vajag 77 kw/h

Tātad, ja 1kw maksā 20 centi ( dažos štatos, piemēram Ņujorkā pat 25) vajag 77X0,2 USD = 15,4 USD.

Sanāk 300 km par 15 USD.

viencexperc 18.03.2018 12:12

Tad, varbūt, nevajag darīt to, kas nesanāk. Man nesanāk sašķelt atomus, tapēc es to nedaru. Man nesanāk iegūt DNS un to analizēt, tapēc es to nedaru. Iespējams, es nemāku vēl kaut ko. Tāpēc, to ko es nemāku, es atļauju darīt citiem. Tu nemāki remontēt, jo ja mācētu, tad pats saprastu, kur vaina.

...

Kārtējais santīmpisis. Cer ieekonomēt pārdesmit eiro. Tikai ļoti bieži sanāk tiesi otrādi - daudz dārgāk. Jo kā kaktu servisos - tiek mainīts viss pēc kārtas, kamēr atrod "vainīgo".

Ja nav naudas automobīlim, tad, varbūt, labāk iet ar kājām?

viencexperc 18.03.2018 9:31

Danimars rakstīja: Sekta nav, mēs jau savu "apmātību" neuzspiežam

Es tā neteiktu. Katrā forumā iemetat rakstu, kurā lielat savu lauksaimniecības tehniku.

viencexperc 17.03.2018 19:54

Tikai agri vai vēlu tads bizness aizveras, īpašnieks tad kravā mantas un brauc uz Īriju ar vārdiem - "Latvijā valdība slikta un nodokļi augsti..."

viencexperc 17.03.2018 19:51

Man viens paziņa arī liela interkāru. Solīja baigās skidkas ( viņš tā arī teica - "sķidka". Kā nekā, dzīvoju Latvijas Getto).

Paskatījos, ka viņa superskidkas bija tik pat dārgāk, kā pie oficiālajiem.

Tas interkars ir tipisks latviesu bizness - nopirkt pie oficiāļiem, un pārdot dārgāk.

viencexperc 17.03.2018 19:16

Kāpēc tufta?

Arī neironi pārvada elektriskos impulsus.

Neironu tīkls ir ņemts par paraugu mūsdienu Mākslīgā intelekta radīšanā.

viss cilvēka organisms darbojas uz "elektrības". Neironi piegādā elektriskos impulsus muskuļiem, un tie saraujās. To pat atklāja tad, kad tu vēl nebiji dzimis. Zinātnieks piesēja varžu kājas pie vada, un kad pa vadu palaida elektrību, kājas saliecās. Kā darbojas mūsdienu protēzes? Arī saņem informāciju pa vadiem no smadzenēm. Tad kāpēc, tīri teorētiski, nevar ko tādu ielikt pašās smadzenēs?

viencexperc 17.03.2018 18:38

Citas kompānijas arī strādā šajā jomā. Viena jau savienoja tārpa smadzenes ar robotu, kurš taisīts no lego klucīšiem.

Sanāca tārps - robots.

viencexperc 17.03.2018 18:29

Ilons Maskis ieguldīja 27 miljonus, lai izveidotu "neironu tīklu". Lai varētu savienot smadzenes ar datoru. Kompānija saucas "Neuralink". Tā plāno izstrādāt un ražot implantus smadzenēs.

Kompānija izveidot 2016 ajā gadā, bet pirmās publikācijas parādījās 2017 ā gada martā.

Tam mērķis ir pilnveidot cilvēka kognitīvās spējas. Sākumā tas tiks implantēts cilvēkiem ar kaut kādām slimībām, pēc insultiem. Bet nākotnē spēs palielināt atmiņu un dalīties ar informāciju ( cipa - smadzenes ar USB). To sola jau pēc 8-10 gadiem.

Kompānijai bija nepieciešams 100 000 000, no kuriem 27 iedeva pats Masks, bet sakarā ar to, ka citam, no malas nevienam netika piedāvāts investēt, domājams, ka pārējā summa tika savākta no Teslas un Space x investoriem.

Tas pierāda, ka viss projekts ir nopietns. Neuralink pieņēma darbā vairākus nopietnus vīrus un sievas, piemēram neiromorfisko tehnoloģiju ekspertu Polu Marello, mikrosistēmu un biomateriālu speciālisti Venessu Tolozu.

Tagad vāc vēl daudzus ekspertus un specialistus. Turklāt, kastingā piedalās pats Masks. Pēc viņa vārdiem galvenais ir pašatdeve un entuziasms.

viencexperc 17.03.2018 12:54

ledzep rakstīja: Ņemot vērā ka tā ir agrīnā ražojuma Laguna un ar šo diezgan neveiksmīgo modeli ir vērts padomāt vai vispār vērts taisīt to mašīnu, jo tirgus vērtība ir tiešām ļoti zema.

2.0 dīzelis jau vairāk ir Nissan motors un ir labāks. Lai gan tāpat kā labi zināmais 1.9 dci galīgi netur palielinātos eļļas maiņas intervālus. Šiem motoriem eļļa būtu jāmaina ik pa 10-15k km nevis 30k. Tad nu no eiropas šīs mašīnas bieži vien atnāk ar jau sadilušiem motoriem un galvassāpēm īpašniekiem. Tas pats attiecināms uz citiem dīzeļiem. Kā pozitīvāku piemēru varētu izcelt VAG dīzeļus, kas tomēr labāk iztur longlife apkopes.

Es pat nezinu, vai eksistē sliktaks motors par VAG 2,5 TDI?

viencexperc 17.03.2018 12:44

Kam tādam bomzim vajag mašīnu? Mašīna iegriež labu robu budžetā, pat ja tev vectētiņs uzdāvinaja pašu auto un katru nedeļu pilnu baku, tad tik un tā ir citi izdevumi - apdrošinašana, TA, ceļa nodoklis, riepas, tehniskā apkope. Auto var arī salūzt.

Ej ar kājām. Tādu bomžu ar 1000 vērtiem sūdiem ir pilnas ielas.

p.s.

es pat kā ekstrasenss, varu uzminēt tavu "jauno"auto.

BMW vai audi

viencexperc 17.03.2018 10:12

uzlīmē burtu "M" uz mašīnas un atsvaidzini.

Kāpēc tas instruktors vajadzīgs?

viencexperc 17.03.2018 9:49

Pagaidām tas PSA neko tā īsti vēl nav uzražojis. Pagaidām vēl visi modeļi ir GM ražojums. Ko tad viņam raklamēt?

viencexperc 12.03.2018 23:56

Audi par prēmiumu uzskata strādnieki trešajās valstīs.

viencexperc 12.03.2018 19:51

Space X būvē jaunu kosmodromu Teksasas Dienvidos.

Tur plāno arī ražot jaunās raķetes BFR kuras nomainīs pašreizējās un ar kuram varēs kolonizēt Marsu.

viencexperc 12.03.2018 19:40

Model 3 ir kļuvis pats populārākais elektroauto ASV. Ir jau apdzinis gan prīmusu, gan Boltu, gan teslu model s un X.

Tā, ka ražošanas tempi strauji aug.

Janvārī un februārī tika notirgoti 4 360 ( prīmusi - 3546, Bolt 2600, Model 1950)

p.s

Tiem, kas nezin, tad model S ir POPULARĀKAIS prēmium sedans Eiropā. Model S pagājušogad ir notirgots vairāk, kā mersedes S klase un BMW 7ā sērija.

Par šogadu pagaidam maz datu.

Ta, ka var kritizēt, var smieties, bet cipari dara savu.

viencexperc 10.03.2018 19:09

Tie mazie dzinēji ļoti rijīgi. Cik ilgam lidojumam pietika bāka? Un kāds tai tilpums?

viencexperc 10.03.2018 19:01

Es domāju, ka tas, ka smird atgāzes, tas ir pat labi. Jo tajā brīdī var domāt par atgāzēm, nevis par to, ka brauc ar sūda audī.

P.s.

Ir tāds senlatviešu teiciens: "Mīli audi, tad mīli braukāt pa servisiem".

viencexperc 10.03.2018 18:50

Ja braucot pa pilsētu vērīgi skatās, var redzēt tādu uzrakstu - "autoserviss".

Nedrīkst sajaukt ar vārdu salikumu - " riepu serviss", vai " sadzīves tehnikas serviss". Tie ir gandrīz tas pats, bet tomēr ne tas.

Tātad, meklē savas mājas tuvumā tādu uzrakstu, un mēģini savu pižiku tur nogādāt. Izstāsti savu bēdu stāstu, ko te uzrakstīji, un puiši sataisīs.

viencexperc 10.03.2018 18:30

Šis darbināms bez degvielas. Interesanti, var nopirkt tādus, kuriem vajag liet benzīnu?

Piemēram, miniatūru V8. Ir redzēts, kad cilvēki tādus taisa. Bet var nopirkt?

viencexperc 09.03.2018 22:49

Kāpēc taisīt elektrisku, ja var ar reaktīvo dzinēju.

viencexperc 07.03.2018 22:49

Nortel rakstīja: 99% pircēju diskus pērk meklējot pēc auto modeļa. Labākajā gadījumā zin diametru un skrūvju skaitu. Pārējais viss ir nesaistošs. Tādēļ search vajag taisīt pēc auto modeļa.

Tas pats akumulatoru sadaļā. Kautkāda polaritāte, garums, platums, augstums. Galīgi nesaistoši parametri. Kur tips (skābes, želejas), parastais vai AGM? Kur starta strāva, Ah? Search ir galīgi garām. Ja grib ar kautko izcelties starp pārējiem, tad šis neder. Arī šeit varēja search veidot pēc auto markas, modeļa, dzinēja u.t.t. Kurš skries mērīt aķim izmērus?

Turklāt vēl ir labie un kreisie aķi.

viencexperc 07.03.2018 6:33

Teslas lidojošais rodsteris nav sterilizēts, tāpēc var inficēt ar zemes baktērijām kādu planētu.

www.tvnet.lv/zinatne/kosmoss/776448-nasa_kosmosa_peldosa_tesla_var_inficet_citplanetu_ekosistemas

viencexperc 07.03.2018 4:09

Nākošais evolūcijas līmenis būs restorānifi.

Tā būs kopā ēst gatavošana un ēsšana. Tas būs gan lētāk, gan ātrāk. Viens nopērk desu, otrs - maizi. Un tā abi ēd. Var pasaukt trešo, ar sieru.

Pēdējā stadija - wciffi. Kad kopā dirš. Viens dirš, bet papleš kājas. Tajā spraugā otrs var ielikt pim*i un mīzt. Ieekonomēs gan naudu ( jo 20 centu vietā varēs maksāt tikai 10), gan laiku, jo mazāk laika tērēsies rindā stāvot.

viencexperc 06.03.2018 23:02

Visinteresantākas autoizstādes ir Detroitā, kā arī Pekinā. Tās arī visvairāk gaidu. Jo tur var redzēt pa īstam jaunumus. Labus, vai sliktus, bet jaunumus.

Ne tā kā tos klonus ženēvā.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti