p.s.
Paziņu jau gaidīja uz robežas. Un miliči savāca tikko iebrauca BY.
p.s.
Paziņu jau gaidīja uz robežas. Un miliči savāca tikko iebrauca BY.
Man viens paziņas brauca uz BY un nopelnīja sodu. Nākošo reizi aizbraucot uz turieni, viņu savāca policija un piespieda maksāt sodu, kurš jau "izauga" divas reizes. Mašīnu arestēja, un pašam deva iespēju samaksāt dienas laikā. Pat aizveda uz banku ar policijas ( milicijas) auto.
Parāds nav brālis. Ja sods nav liels, samaksā un dzīvo mierīgi. Bet ja liels, tad dzīvosi vēl mierīgāk. Mans padoms. Nepaliksi nabagāks/a no tiem eirikiem. Naudu uz Maljorku tak savāci kaut kā. Tas sods salīdzinājumā ar to - ir tīrais nieks ( man tā liekas).
nomajot parasti ir "apdrošināšana". Vai tad no tās to sodu arī nesamaksā? Es esmu nomājis daudz, bet sodus neesmu dabūjis. Bet reiz nomājot, iznomātāji reiz teica, ka nepieciešams samaksāt drošības naudu sodiem. Bet vai tas tā vienmēr, vai atsevišķs gadījums, nezinu.
Mūžīgi var skatīties uz trīs lietām - uz uguni, uz to kā citi cilvēki strādā un uz to, kā krievs dabū pa muti.
Nopirksi jaunu autiņu, brauksi pa šoseju. Piepeši, tev ceļu nogriezīs piedzēries traktorists Pļurkt. Tev autiņš lupatās, bet traktoristam nav apdrošināšanas. Arī naudas nav lai tev samaksātu par jaunu auto. Tāpēc tiesa nolemj, ka traktorists un tad viņa mantinieki tev 60 gadus maksās pa 10 eiro mēnesī.
viencexperc rakstīja: Visus arteona plusus noslāpē divas lietas - tas ir līdzīgs pārējiem VW, un tam ir VW zīme priekšā.
Tas ir tas pats, kas dacia, lada vai daewo uzbūvēs auto un sauks to par prēmiumu un salīdzinās ar bentlijiem.
Biezie nepirks, mažori nepirks, cilvēks, kuram svarīgs statuss arī nē. Nevar iedomāties kādas firmas bosu, kurš brauks ar VW. Tāpat kā pulkstenis. Ir brendi, kuri ražo mehāniskos un tie maksā n- tos tūkstošus un ir par 10 eiro kvarca vai elektroniskie pulksteņi. Abiem precizitāte līdzīga, bet statusu apliecina tikai pirmie.
Bet ir saprotama VW vēlme ražot "prmiumus". Labs veids nopelnīt.
Es nedomāju, ka tie cilvēki VW mārketinga nodaļā ir stulbāki par mani. Viņi visu zin tāpat kā es. Pat ņemot par piemēru Faetonu. Būtībā tā ir izgāzšanās. Ja tādu auto ražotu cita, atsevišķa kompānija, tā nobankrotētu. Bet Faetona, tagad aertona, gadījumā savādāk. Ko VW izdarīja? Paņēma passatu, nomainīja salonu un tirgo daudz dārgāk, ar paaugstinātu pievienoto vērtību. Vienalga cik nopirks - 1 modeli gadā, 10, 1000. Tas tik un tā sevi atpirks un ienesīs peļņu.
Tajā turnīra laikā autisti un gopņiki ( bmw) nesakausies?
Un paskatījos kādi Latvijā ir klubi.... mjā. Volvo klubs. Puslatvijas braukā ar volvo. Audui klubs. Kāpēc nevar kaut kā dalīties? Audi 80 klubs, A4, klubs, utt.
Tāpēc, ka reāli tajos klubos ir salidzinoši maz dalībnieku. Kā nekā, auto ir garlaicīgi, paredzēti masām. Piemēram PT cruiser klubā, vai mini klubā, vai kaut kādos citos tādos, specializētos klubos biedru procentuāli ir vairāk.
viss drošībai. Es domāju, ka mūsu bērni jau piedzīvos tos laikus, kad pašam nemaz nedrīkstēs braukt pie stūres. Tam būs speciālas trases. Šoferiem, kuriem katru dienu jābraukā n-tos km, cilvēkiem, kuri braukā katru dienu pa vienu un to pašu maršrutu ( uz no darba, utt), vai lielpilsētas korķos stāvētājiem varētu uzlaboties dzīve, bet pārējiem būs sliktāk.
Man patīk braukt. Sevišķi tālus gabalus. Ja ir iespēja, es braucu. Dažreiz, vienkārši patīk vizināties, sevišķi naktī, pilsētā pa tukšām ielām.
Man būs ļoti grūti tajā autonomajā braukšanā.
VW ekonomē pat uz reklāmu rēķina.
Ko vajag - lētu modelīti pafočēt, žurnaļugiem piešķirt maksimnāli aprīkotus auto, lai pabraukā un pareklamē par velti.
Lūk fotogrāfa portfolio.
Audi r8








Saderam, ka briedis 30.septembrī uzvarēs peresu.
Pie nosacījuma, ja māki pats remontēt. Salūzīs meža vidū, evakuatoru sauksi
Visus arteona plusus noslāpē divas lietas - tas ir līdzīgs pārējiem VW, un tam ir VW zīme priekšā.
Tas ir tas pats, kas dacia, lada vai daewo uzbūvēs auto un sauks to par prēmiumu un salīdzinās ar bentlijiem.
Biezie nepirks, mažori nepirks, cilvēks, kuram svarīgs statuss arī nē. Nevar iedomāties kādas firmas bosu, kurš brauks ar VW. Tāpat kā pulkstenis. Ir brendi, kuri ražo mehāniskos un tie maksā n- tos tūkstošus un ir par 10 eiro kvarca vai elektroniskie pulksteņi. Abiem precizitāte līdzīga, bet statusu apliecina tikai pirmie.
VWfans rakstīja: Rudens Mediju testa braucienā pirms pusdienu pauzes man iekrita braukt ar Land-Rover Discovery. Interesanti, ka atšķirībā no citiem testa automobiļiem šis Discovery bija ar vājāko modelim piedāvāto motoru – 2 litru 180 zirgspēku turbodīzeli. Vēl Discovery modelim pieejami dīzeļmotori ar 240 un 258 zirgspēku jaudu, kā arī benzīna motors ar 340 zirgspēku jaudu. Cenas automobilim sākas no 53 tūkstošiem eiro.
Pašmasa testētajam auto bija liela – 2241 kg, pilna masa 3090 kg. Neskatoties uz lielo masu un ne visai jaudīgo motoru, uzrāviens bija pārliecinošs. Discovery īpašība – galīgi nejūt ātrumu. Braucot ar 100 km/h, pēc sajūtām liekas, ka ir kādi 80 km/h. Sēdēšana augstu, salons milzīgs, izcila skaņas izolācija, tādējādi brauciens ļoti baudāms. Ar šādu auto es labprāt dotos ceļojumā kaut vai līdz Sicīlijai.
Tomēr sajūtas mainās, ja izkāpj ārā no Discovery un palūkojas uz to. Tieši no priekšpuses tas manā skatījumā vēl ir glīts, taču no sāniem un īpaši no aizmugures tas man nepatīk. Iekšā salona dizains gan man patīk. Sajūsmināja ātrumu pārslēgšanas kloķis apaļa rullīša formā. Tāpēc, manuprāt, Discovery ir auto, kurā jāatrodas iekšā un jābrauc, bet kuru nav jāpēta no ārpuses.
Tā ir lielu auto īpašība. Tāpēc ar lielu jaudīgu auto braukt ir labāk nekā ar mazu un jaudīgu. Jo pēdējais kratās, lēkā, un liekas, ka brauc baigi ātri, lai gan patiesībā, ej uz 90
Vēl interesants fakts, ka ķīnietēm patīk baltie vīrieši, bet baltajam meičām - nēģeri.
Nu atzīsties, - tu gribētu lai tevi izdupsē kāds nēģeru bomzis.
Lai gan, pastāv iespēja, ka pati auklē kādu mulatu. Jo tikai latvietes brauc uz Eiropu, lai apprecētu nevis eiropieti, bet afrikāni.
Kāda populāra mašīna ir šis taurans. jau 100 komentāri. Iepriekšējajā tēma bja par audi, tur vispār neviena....
pamaini auto. etri apļi ir līderis servisu apmeklējumos
Kāda Toijotai reputācija? Pirms desmit gadiem tās skaitījās uzticamas, bet pēdējās neatpaliek no pārējiem. Manā paziņu lokā vien 2 toijotas noplīsa garantijas laikā.
Bez komentāriem.
Ja tev traucē sēklinieki, tad tu esi slikts dejotājs...
It kā ja tev būs tas OBD lasītājs, nolasīsi kļūdu un varēsi uz servisu nebraukt.
Retro auto restaurēšana nav joka lieta. Tā nav lēta, un detaļas nekur nemētājas.
Meklē vai nu ārzemēs, vai konsultējies ar restaurātoriem, kā "sataisīt" konkrēto detaļu.
Sist nav labi. Jo:
1) Vari pats dabūt traumu. Piemēram, trāpot pa galvu, salauzt pirkstus.
2) Ja uz rokas ir dārgs pulkstens, dārgi aksesuāri, vari tos sabojāt.
3) Vari nejauši nosist. Var nosist pat no viena sitiena. Ja cilvēks krīt, atsitas ar galvu pret zemi, akmeni, asfaltu, utt.
4) Vari sataisīt cilvēkam neatgriezeniskas traumas, par ko tevi pašu tiesās.
5) Vari pārvērtēt pretinieku, un pats dabūt. Nesen redzēju parkā kautiņu. Liels, 100 kg bidla dabūja no tieva, sīka sētnieka. Es jau domāju, ka pēdējais būs līķis, bet viņš ar slotu kā deva bidlam pa muti, tā asinis pasķīda.
...
Vislabāk turēt gāzes baloniņu. Ja kāds agresīvs lien virsū, viņu "atsvaidzini"un viss. Nekādu problēmu.