Tagad iesaku šito.
šogad labākā filma.
Tagad iesaku šito.
šogad labākā filma.
Bet lietotu vācu auto neviens normāls cilvēks nepirks, jo jau 3+ gadus veci tie ir izmetami metāllūžņos.
Ja tev automobīlī galvenais ir parkingi, tad pa tiešām, pietiks vācu mēsls.
Parkingu komplektā varbūt arī nebūs, bet to par 35 eur var nopirkt un uzstādīt vēlāk.
Galvenais, viņu nelaist Brīvības pieminekļa tuvumā.
Britiem tradīcija - šo apmīzt
Tam šīram tikai 2 dziesmas normālas.
gribi džipu, bet skaties toyotu vai volvo.
Krievu GAZ rūpnīcas darbinieki uzņēma video pret sankcijām.
Tikai viņi, kā jau visi krievi, nezin galveno iemeslu sankcijām. To, - ka paši ievēlēja sankciju iemeslu.
Un lielākais smiekls tāds, ka kad ieviesa sankcijas - Deripaska GAZ ģenerāldrektors, staigāja ar tādu kreklu:

Bet tagad, prasa palīdzību kremlim...
Datorspēļu uzvarētāji brauc ar īstiem rallija auto.
Ātruma cilts.
Klārksona faniem ir izveidota spēle - Grand Tour.
Tajā var izbraukt ar visiem auto, kuri bija pēdējās divās sezonās, kā arī iziet speciālas misijas no raidījuma "Grand Tour". Tā būs tikai uz PS4 un xbox.
Lūk spēles treileris.
Bet pie mums jūlijā - 17grādi...
Tad kas mums svarīgāk - kaut kāda francija, vai mēs?
Manis pēc - vajag uzkurināt vēl uz kādiem grādiem 10.
Es arī gribu papeldēties, ne tikai nēģeri.
Ja lidosi, uzfilmē.
Gran turismo sport ir uzradies koncepts, ar tā saucamo - SRT technologies Tomahawk VGT.
Princips tāds, ka labākai aerodinamikai un manevrējamībai izmanto kustīgus paneļus virsbūvē.
Teorētiski, kas tāds ir iespējams ( it kā pat zinātnieki strādā pie kā tāda), jo arī dzinēji varētu atļaut braukt uz 600km/h ( ierobežojumi parasti ir elektroniski). Bet, realitātē, galvenā problēma būtu riepas. Tādu slodzi, neviena neizturētu. Arī Bugatti veyron savā laikā mocījās ar pareizu riepu piemeklēšanu.

Lūk viens no video.
Lūk, kā brauca Alonso
"Dzinēja darbība visā periodā izcila, starp eļlas maiņu nekad nav pieliets vairāk kā 1l ..."
..
Ja dzinējs rij eļļu, pat mazāk kā litru gadā, tad tas ir jāmet ārā, jālabo vai tas ir sūda Vācijas ražojums.
26. Ja tuvojas operatīvais transportlīdzeklis ar iedegtu mirgojošu zilu bākuguni un ieslēgtu speciālu skaņas signālu, citiem ceļu satiksmes dalībniekiem jādod tam ceļš.
27. Ja tuvojas operatīvais transportlīdzeklis ar iedegtu mirgojošu zilu un sarkanu bākuguni un ieslēgtu speciālu skaņas signālu, citiem tajā pašā virzienā braucošo transportlīdzekļu vadītājiem un pretim braucošo transportlīdzekļu vadītājiem (ja nav konstruktīvi izveidota ceļa elementa, kas atdala brauktuvi, piemēram, barjeras, sadalošās joslas) jādod tam ceļš, apturot transportlīdzekli pie ietves vai uz nomales, vai, ja tā aizņemta, – iespējami tuvāk brauktuves labajai malai. Transportlīdzekļu vadītājiem, kas tuvojas krustojumam (ceļam) no cita virziena ceļiem, jāaptur transportlīdzeklis pirms šķērsojamās brauktuves. Uzsākt (turpināt) braukt drīkst tikai pēc tam, kad garām ir pabraucis transportlīdzeklis ar iedegtu mirgojošu zilu bākuguni, kurš brauc aiz pavadāmā transportlīdzekļa (kolonnas).
28. Tuvojoties stāvošam operatīvajam transportlīdzeklim, kuram ir iedegta mirgojoša zila bākuguns, transportlīdzekļa vadītājam jābrauc ar tādu ātrumu, lai, ja nepieciešams, varētu nekavējoties apturēt transportlīdzekli.
31. Pirms pavadāmā transportlīdzekļa (kolonnas) braucošajam operatīvajam transportlīdzeklim jābrauc ar iedegtu mirgojošu zilu un sarkanu bākuguni un ieslēgtu speciālu skaņas signālu. Aiz pavadāmā transportlīdzekļa (kolonnas) braucošajam transportlīdzeklim jābrauc ar iedegtu mirgojošu zilu bākuguni.
33. Iedegtai mirgojošai zilai bākugunij bez ieslēgta speciāla skaņas signāla ir tikai brīdinoša nozīme. To var izmantot, brīdinot par nelaimes gadījumu (piemēram, ceļu satiksmes negadījumu), kā arī pavadot transportlīdzekli (kolonnu). Transportlīdzekļu vadītāji, kuru transportlīdzekļiem ir iedegta mirgojoša zila bākuguns bez ieslēgta speciāla skaņas signāla, nedrīkst pārkāpt šo noteikumu prasības, izņemot apstāšanās un stāvēšanas noteikumus, kā arī šo noteikumu 98. punktā minēto aizliegumu mehāniskajiem transportlīdzekļiem braukt pa ietvēm, gājēju ceļiem, velosipēdu ceļiem, gājēju un velosipēdu ceļiem vai kopīgiem gājēju un velosipēdu ceļiem.
Tāda gadījuma csn nav.
Domājams, ka tas nozīmē to pašu, ko zilais bez skaņas.
es gan tā nedomāju.
Jo tas ir nereāli, ka gandrīz visi ir dabūjusi tādu protokolu.
Nezinu, kā ir krievu galvaspilsētā, Rīgā, bet getto tā stājas gandrīz katrs autovadītājs.
Kā jūs vērtējat tos pamuļķus, kuri redzot operatīvo transporta līdzekli, kuram ir tikai zilās gaismas un skaņas signāls ( piemēram, ātros) - stājas ceļa malā, turklāt, braucot pa pretējo joslu.
Man liekas, ka tā ir noteikumu nezināšana, jo tas, ka viņš piebremzēs un ļaus apdzīt ( paiet garām), vai pa pretējo joslu turpinot braukt ierastā ātrumā, nekādā veidā nepalēlinās operatīvā transporta kustību vairāk, kā pilnīga apstāšanās ceļa malā.
šodien atkal. Braucu pa tiltu. Aizmugurē kauc ātrie, es paņēmu pa labi, nometu gāzi, ātrie pagāja garām, bet priekšā pamuļķi apstājušies ( 3 mašīnas)
Tad nu es arī tos apdzinu, braucot aiz ātrajiem. Varu iedomāties, ko tie pamuļķi padomāja par mani. Bet man pie dirsas.
Ja kāds šeit nezin noteikumus, paskaidroju:
1) Ieslēgts zilais UN sarkanais gaismas signāls UN skaņa - PILNĪGA apstāšanās visiem, pat pretī braucošam. Tā ir tikai policijai, militārajai policijai.
2) Ieslēgts zilais signāls UN skaņas signāls ( bez sarkanā) - DOD CEĻU
3) Tikai zilais BEZ SKAŅAS - vienkārši - brīdina, ka operatīvais steidzas. Tāda pati nozīme, kā oranžajam mirgojošajam signālam uz atkritumu vedējiem.
Vairumtirdzniecības bode, tā ir - vairumtirdzniecības bāze.
Cilvēks grib atvērt saulesbriļļu veikalu, un interesē kur var iegādāties saulesbrilles lielos daudzumos.
Kam tā nēģeru galvaspilsēta vajadzīga?
Tikai mūsu vectētiņiem 1940.gada jūnijā.
Lūk, interesantas retro stila.
www.aliexpress.com/item/SHYBIRD-2018-Round-Metal-Sunglases-Steampunk-Glasses-Men-Women-Fashion-Sunglasses-Designer-Brand-Retro-Vintage-Sunglasses/32881351030.html?spm=2114.search0104.3.102.47287825dSBoD8&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_9_10065_10068_319_10059_10884_317_10887_10696_321_322_10084_453_10083_454_10103_10618_10307_10820_10821_10303_537_10302_536,searchweb201603_53,ppcSwitch_0&algo_expid=77d2bb32-79e9-4a13-b3c6-d1f637a0736b-14&algo_pvid=77d2bb32-79e9-4a13-b3c6-d1f637a0736b
Ja tādas pirkt Latvijā, maksās 20 Eiro, bet ja tādas būs Vizion express, fielman, tad maksās visi 40
Šitās arī interesantas. Bambusa rāmis, koka kaste.
Tikai tur nav stikls, bet polikarbonāts. Bet tajā pašā laikā: UV400,Mirror,Anti-Reflective,Polarized
www.aliexpress.com/item/KINGSEVEN-2019-Mens-Sunglasses-Polarized-Walnut-Wood-Mirror-Lens-Sun-Glasses-Women-Brand-Design-Colorful-Shades/32957758361.html?spm=2114.search0104.3.1.72b81980gwo3bO&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_9_10065_10068_319_10059_10884_317_10887_10696_321_322_10084_453_10083_454_10103_10618_10307_10820_10821_10303_537_10302_536,searchweb201603_53,ppcSwitch_0&algo_expid=607b00b4-3bcd-44ad-8c1b-650dc492f79a-0&algo_pvid=607b00b4-3bcd-44ad-8c1b-650dc492f79a
Es domāju, ka visvairak cilvēkiem riebjas tas, ka viss tas zaļais marasms tiek uzspiests. Nav izvēles. Vai nu pēr zaļu, vai maksā 1000 eur nodokli ( vēl nav 1000, bet uz to iet).
Daudziem riebjas kompānija Tesla, ne velti palielinās gadījumu skaits, kad Teslas speciali skrāpē.
Es neesmu zaļais, pat tieši otrādi, bet es esmu liels Teslas fans viena iemesla dēļ. Paskaidrošu:
Tāpēc, ka pašas autokompānijas lobēja visu šo marasmu. Tādā veidā viņiem bija iespēja pārdot dārgākus, tehnoloģiskākus, neuzticamakus sūdus, kā arī neļaut izplesties konkurentiem, jo tiem ir grūti ievērot visas tās eko normas.
Bija aptuveni tā - gaļas ražotaji izdomā eko gaļu. Gaļu, kuru iegūst no lopiem, kuri ganās alpu pļavās un ēd zālīti. Tāda gaļa būs protams, ka dārgāka. Maksās, piemēram, 30 eiro kilogramā. Bet lai cilvēki to pirktu, sāk sludināt, ka parastā gaļa ir ļoti kaitīga, slikta, un tai uzliek nodokli 27 Eiro par kilogramu.
..
Tad atgriežoties pie auto.
Kamēr tie lielie lobētāji, propogandisti un meļi rāvās par labāko 1,2 litru motoru un kala plānus par labāko 0,9 litru motoru, Tesla aizsteidzās par soli priekšā, un izvirzīja bez litru motorus. Un tie lobētāji tagad apdirsās un mēģina dzīt pakaļ, noraujot podā savas miljardu investīcijas.
aliekspres
Tur ir dažādas. Sākot no sūdiem par 3 eiro, beidzot ar ļoti labiem brendiem.
Ja pie mums maksā 40, tad tur, tādas pašas kvalitātes būs par 20.
Ar auto ir tā, ka katrā valstī ir citas cenas, tā ka salīdzināt ar to, kā ir citur, nevar.
Slikts nav, bet tas nenes naudu.
Naudu dod ražošana, apkalpojošā sfēra.
Lauksaimniecība ir atkarīga no dabas faktoriem.
Ja valstī ir attīstītas pelnošās sfēras, tad tās ( precīzāk, valsts budžets) var finansēt nelabvēlīgus gadus. Piemēram, sausumu. Lai lauksaimnieki nenobankrotē un var darboties citus gadus, tālāk. Atšķirībā no banānu valstīm, kurām neraža nozīmē finanšu krīzi un badu.