Ko tu ar to gribi pateikt? Protams, ka daļa cilvēku tā arī dara.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ko tu ar to gribi pateikt? Protams, ka daļa cilvēku tā arī dara.
Pēc maniem novērojumiem, ja pa priekšu brauc Audi B4 vai B5, visticamāk smirdēs pēc benzīna. Bet tā ir īpašnieku/mašīnas vecuma vaina.
Jā, pēc savas pieredzes varu teikt, ka ar jauno 1.4 TSI golfu var iekļauties 5-6 litros pa šoseju un tas varbūt nebūtu slikts variants. Bet ar to budžetu sanāk tikai pirmās paaudzes TSI motors, par kuru nekas labs nav dzirdēts.
Jāpiebilst, ka piedāvājums arī nav īpaši liels, pie mums jau ciena nodzītos dīzeļus. Vienīgā mašīna Baltijā, kas izskatās kaut cik OK ir šī: www.auto24.ee/used/2890125
Pēc maniem uzskatiem visi Euro 5 dīzeļi ir sūdi, bet šoreiz diemžēl vajag mašīnu pēc 2010. gada.
Pēc maniem meklējumiem laikam vienīgais dīzelis, kas tajos gados nāk bez DPF ir Hyundai/KIA 1.6 dīzeļa 66kw versija. Kopumā jau diezgan labs motors ar ķēdi un Bosch degvielas sistēmu. Nav divmasu spararata, parastā turbīna. Bet diemžēl pati mašīna nav diezko kvalitatīva, tāpēc nebūs variants.
Tieši tā, cik lasīts, uzlabotā programmatūra sevī iekļauj agresīvāku DPF darbību, kas arī noved pie īsāka mezgla mūža. Par EGR problēmām arī ir lasīts, te vienīgais ilgtermiņa risinājums ir atslēgšana.
Ja paskatās uz to visu no VAG puses, nu ne jau viņi paši gribēja likt to atjauninājumu. Tā kā bija skandāls, viņiem nekas cits neatlika, kā izdomāt kā lētāk un ātrāk padarīt šos motorus ekoloģiskākus un rezultāts ir samazināta jauda un sabojātājas braukšanas īpašības. Iepriekšējā "šmaukšanās" jau bija tāpēc, lai saglabātu normālas braukšanas īpašības pie stingrajām atgāzu normām.
msh rakstīja: Tu vari piekrist vai nepiekrist - es balstos uz visādu forumistu pieredzi - var jau būt ka tie problemātiskie sūkņi nāca tikai 1.6, neņemos spriest. Kad golfklubā, mazā forumiņā kura lielākā daļa brauc ar 20-30 gadus vecām mašīnām, viens izveidoja tofiku par šādu tēmu, attiecībā par mašīnu, kurai tikko beigusies garantija, tur atradās vēl vismaz trīs, kas ar šādu problēmu saskārušies...
Te runa ir par 6-8 gadus vecu mašīnu. Un 2.0 motors nāk ar Bosch degvielas sistēmu, tā kā varbūt tomēr tiem nav šādas problēmas.
Nevienam CR dīzelim, kas bijis lietošanā neesmu saskāries ar šādām problēmām, tāpēc arī prasu.
Vienkārši gribās atrast atrast iespējami uzticamāko motoru no šiem gadiem. Alternatīva ir Opeļa 1.7 dzinējs, bet tam atkal vairāk problēmas ar dpf un švakas kārbas.
Jā, tādam C4 jau īpašnieku skaits būs ar diviem cipariem un katrs no viņiem būs pielicis savu roku auto uzlabošanā ar "Man lūdzu vislētāko" rezerves daļām.
Ja jāizvēlas starp diviem 20+ gadīgiem, lieliem dīzeļauto, es neieteiktu pirkt nevienu. Jā, motori ir leģendāri un Audi C4 vispār ir viena no izturīgākajām visu laiku mašīnām, bet nekas nav mūžīgs. Gadi dara savu.
Continental nopirka Siemens-VDO automotive biznesa daļu, tāpēc tas ir viens un tas pats.
Šis atjauninājums nav obligāts. Bet saprotu, ka dīleris grib iekasēt naudu no VAG, tāpēc varbūt tas viss notiek proaktīvāk.
Par common rail problēmām visu zinu.Bet šī problēma nav saistīta ar ekspluatāciju, bet ar lažu no ražotāja un Delphi ir slavens ar šo.
Nu nav eknomiskāki, vienkārši lēti ražošanā un nav raustīšanās kā viensajūga robotiem, tāpēc taupīgie japāņi uz tiem teicas. Un par Nissan varatoriem piekrītu, ļoti defektīvi.
Situācija līdzīga kā ar Statoil. Viņi pārdeva lielu daļu no sava mazumtirzniecības tīkla, kas nebija īpaši ienesīgs. Statoil gadījumā gan tā bija pilnīga atteikšanās no mazumtirniecības, lai koncentrētos uz pamatbiznesa virzieniem.
Varbūt kāds var pakomentēt. Cik es esmu sapratis, visi benzīntanki iepērk degvielu no Mažeiķiem, izņemot Neste, kuri ved no Somijas, jo viņiem pašiem pieder naftas pārstrādes rūpnīcas. Tāpēc šiem uzticos vairāk, varbūt tik psiholoģiski. Par tām mistiskajām piedevām, ko daži te slavē, var tikai pasmieties.
Ja runājam par gāzi, tad cik saprotu Latvijā ir divi lielie piegādātāji- Latvijas propāna gāze un lietuviešu Saurida. Statoils ņem no LPG, Virši arī.
Gāzi pildu LPG, patriotisku noskaņu dēļ. Ja runājam par kvalitāti, Latvijā neesmu novērojis baigās atšķirības, bet Lietuvā ir bijušas situācijas, kad ielejot kaut kādu lēto gāzi, patēriņš sanāk lielāks.
Jā, bet var jau piemaksāt par turbīnu. Te man škiet vēl runājam par veco 1.2 motoru, kurš tiešām ir pilnīgs šrots.
Fabia priekš savas klases ir diezgan solīds auto, salīdzinājumā ar japāņu un korejiešu konservu bundžām.
Par to darbināšanos viss ir aprakstīts linkā. Te vienīgi nav skaidrs vai tās divas problēmas ir saistītas, tāpēc jāsāk ar šo.
Teorijā jā, bet tā kā ir mazinājusies pašu detaļu kvalitāte šaubos, ka tā ir reālā dzīvē.
Apkārt braukā reāli piemēri no dzīves ar nodzītiem Aisin un ZF automātiem, kas vēl labi darbojas pie 500k nobraukuma.
Man personīgi šķiet ka robots vienalga nav labāks par klasisko automātu. Vienkārši klasiskie automāti praktiski ir izmiruši.
DSG plusi no lietotāja puses: degvielas ekonomija, darbības ātrums
No auto ražotāja: vienkāršāka konstrukcija/mazāks svars/izmēri, lētākas ražošanas izmaksas un samazināti izmeši.
Līdz ar to ir skaidrs, kādēļ industrija tiecās uz šo konstrukciju, nevis klasisko automātu.
Ar divsajūgu robotu mūsdienās viss ir OK (jo nu nav labākas alternatīvas). Nevajag pirkt robotus ar vienu sajūgu vai variatorus, kurus daži auto ražotāji izmanto izmaksu samazināšanai.
Powershift ir divsajūgu robotizēta manuālā kārba, tāpat kā DSG. Tikai Ford šo tehnoloģiju ieviesa vēlāk, līdz ar to vēlāk tika novērstas problēmas.
Šīs kārbas nevajag jaukt ar vecajiem robotiem, kas pēc būtības ir parasta manuālā kārba ar elektronisku vadību. Sākumā šādām kārbām bija tikai elektroniska sajūga vadība, vēlāk arī pārnesumu. Šādas kārbas nekad nevajag pirkt.
Izskatās, ka te ir aprakstīta daļa no problēmām un ir risinājums:
www.rac.co.uk/forum/showthread.php?9949-lacetti-electrical-problem
Vajag apskatīties releju bloku. Tā mašīna taču ir vienkārša, tas pats Opelis, tikai nekvalitatīvā korejiešu izpildījumā.
Tā jau ir- mašīnas no eiropas pārsvarā nodzītas vai pēc avārijas. Šeit lietotās- sarūsējušās. Bet nu starp to visu kvantumu lietoto mašīnu var atrast arī kaut ko labu, atliek tik meklēt.