Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4
ledzep 31.01.2022 19:37

Kas Outback ir labāks nekā Superb 4x4? Un gāzi tāpat viņam nevar/nedrīkst likt, līdz ar to pie tāda gada nobraukuma tas galīgi nav variants.

ledzep 31.01.2022 18:38

wons rakstīja: Ko izvēlēties benzīnu, vai dīzeli jaunu pērkot? Nobraukums ap 40 000gadā. Pārsvarā braucieni tipa Ventspils-Rīga un kādi 20% nobraukuma grants, ne vienmēr labā stāvoklī.

No jaunajiem dīzeļiem baida EGR,PDF, ADBLUE sistēmas un protams sprauslas.

Benzīnam laikam vienīgā baile ir patēriņš.

Lūkojos uz Skoda Superb Combi 4x4 diesel vs Subaru Outback 2.5 benzīns. Attiecīgi budžets 35k-40k e.

Salīdzinājumā ar benzīna motoriem šobrīd dīzeļa motori ir krietni ilgmūžīgi nekā benzīna motori. Pie šādas ekspluatācijas dīzelis būs tieši laikā. Un visiem VAG nāk viens un tas pats 2.0 TDI motors. Varētu teikt labākais dīzelis, kāds šobrīd ir nopērkams. izskatās, ka ar EURO 7 ienākšanu dīzeļus vairs nopirkt nevarēs, tā kā šobrīd ir lieliska iespēja nopirkt TDI un braukt ilgi..

Sprauslas, visticamāk, tam motoram ir parastās, ne-pjezo. problēmu ar viņām nav. EGR arī viņam vairs nav.

Pie šādas ekspluatācijas nebūs problēmu ar DPF.

Tagad arī visiem tiešās iesmidzes benzīna dzinējiem arī nāk daļiņu filtrs un te forumā viens jau rakstīja par problēmām garantijas laikā..

Subaru ir pārcenota un prasta mašīna, galīgi nekonkurētspējīgs piedāvājums Eiropas tirgum.

Tā kā Superb būs ļoti labs variants. Pie šāda gada nobraukuma varbūt ir vērts piepirkt pagarināto garantiju.

ledzep 18.01.2022 9:16

Jā. Bet kā viņi nosaka, kas ir atbilstošas kvalitātes analogs?

ledzep 17.01.2022 23:12

Jā, par Bosch servisu biju aizdomājies. Bet vēl jau ir PSL, un tamlīdzīgie vai arī citu ražotāju oficiālie servisi, kas var teorētiski veikt apkopes arī citu marku auto.

Ja Bosch servisā ir labāka stundas likme un var ietaupīt neliekot pārcenotos OEM filtrus un eļļu, kāpēc ne.

ledzep 17.01.2022 23:09

Savulaik izdevās izbīdīt labas gribas remontu auto pēc garantijas un kuram pēdējā apkope nebija veikta oficiālā servisā. Bet tas prasīja daudz enerģijas un pats remonts bija saistīts ar kondicionieri.

Ja būtu motora problēma, tad gan jau nekas nebūtu sanācis.

ledzep 17.01.2022 23:08

Tieši tā. Pie gana nopietna garantijas remonta var atrast jebkuru iemeslu, lai dīleris no tā atkratītos.

ledzep 06.01.2022 22:01

Nesaprotu komentāru. Par kādām franču auzām tu runā?

Lai nemacētu remotnet CliocMegani vai kādu prastāku Peugeot jabūt īpaši "apdavinatām".

Labāk pameklēt meistaru, kurš grib remontēt A klases mersedesu vai metināt Mazdu..

Bet nodzītie vācu premium auto gan visiem patīk- servisa meistaram solīdi un stabili ienākumi visā eksplutācijas peroidā.

ledzep 06.01.2022 10:31

Tas jau ir pašsaprotami pie modeļa/markas izvēles. Atmest tos auto, kam ir izteiktas konstruktīvas nepilnības.

Te vairāk runa ir par to- vai nu spītīgi turēties pie "jāpērk VAG dīzelis jo franču auto ir sūds" un tādā gadījumā tiek iegādāts 2.0 TDI PD šrots ar 500k nobraukumu nevis nenobraukts Renault ar benzīna motoru..

ledzep 05.01.2022 17:14

Protams, ka var. Varbūt tas ir grūtāk nekā pirms diviem gadiem.. Nevajag koncentrēties uz kādu konkrētu modeli/marku bet uz auto stāvokli un jautājums cik daudz laika esi gatavs veltīt auto meklēšanai. Tad arī viss izdosies.

ledzep 23.12.2021 20:33

Automašīna autoparkā jau ir vienkarši objekts kuram jāvadā (ar minimāliem izdevumiem) darbiniekus, lai tie var nopelnīt uzņēmumam un sev naudu.

Mūsu post-padomju Austrumeiropā mašīnas jau ir kulta statusā.

ledzep 23.12.2021 14:14

Šādā gadījumā jā, bet tas viss arī atkarīgs no auto vecuma.

Ir redzēti no Nīderlandes sūtīti auto (5-6 gadi veci), kuriem nebija pilnīgi nekādas servisa vēstures un pie dīlera arī nebija nekāds info. Tas protams ir ļoti reti.

Bet ņemot vērā vidējo ievesto auto vecumu (ap 10 gadi) tur jau līzings/garantija sen ir beidzies, līdz ar to dīlera apkopes nav aktuālas. Vai arī ja tiek koriģēts nobraukums, tad servisa grāmatiņa arī tiek izmesta vai samainīta.

ledzep 23.12.2021 13:51

Var. Hlams arī var būt piecgadīgs auto.

Rumbulā var braukt uzjautrināties vai arī vilties..

ledzep 23.12.2021 11:58

duku rakstīja: Vai ir iespēja noteikt, cik sen mainīta zobsiksna? Zem kapota uzlīme, ka viss komplekts mainīts 5k km atpakaļ. Plača auto, par iepriekšējo saimnieku ziņu nav.

Padomā loģiski- auto ievests no ārzemēm, servisa vēstures nav.. Neviens netērētu naudu uz lielo apkopi, ja zinātu ka auto drīz pārdos.

Vienīgi, ja notiek neparedzēti apstākļi- auto tiek sabojāts avārijā vai pēc plūdiem tiek norakstīts no apdrošinātājiem. Tad tas ir iespējams.

ledzep 14.12.2021 23:28

No četrām Toyotām kas ir bijušas lietošanā, divas ir bijušas tieši ar šo motoru. Super motors.

Bet braukšanas, izmēru un kvalitātes ziņā Swift un Yaris atpaliek no Eiropas konkurentiem.

ledzep 14.12.2021 23:05

mk3

ledzep 14.12.2021 23:05

1. Lielākā daļa ievesto lietoto mašīnu LV ir bijušas pēc avārijas vai ar koriģētu nobraukumu. Katrs gadījums jāvērtē individuāli.

2. Beļģijā, cik zinu, apdrošinātāji noraksta auto arī pie salīdzinoši maza bojājuma.

3. Izskatās, ka nobraukums ir salīdzinoši mazs un nav koriģēts.

ledzep 14.12.2021 17:35

Tur bremzes der no Mondeo, tā kā meklē lietotu šrotos vai rrr.lt.

ledzep 12.12.2021 13:12

Vēl arī var apskatīt Toyota Yaris (kurš gan man šķiet pārcenots, kā jau Toyota) un Mitsubishi Colt.

Pie Yaris izteiktus defektus nevar pieminēt, ja nu vienīgi parnesumkārbas gultņi mēdz ļoti gaudot un attiecīgi ar laiku nobeidzās pavisam. Šī pati kārba nāk Suzuki Swift, attiecīgi pie testa brauciena šim jāpievērš uzmanība. Tirgū pieejami daudz Latvijā lietotie auto, attiecīgi jāskatās kāda stāvoklī ir mašīnas apakša. Toyota 1.4 dīzelis (versija bez daļiņu filtra) ir labākais mazlitrāžas dīzelis kāds tirgū pieejams.

Par Colt arī neko baigi slikti nevar pateikt, benzīna motoriem jāpieverš uzmanība motora darbībai un eļlas patēriņa pazimēm. Parvsarā motors kalpo bez problemām, bet ir dzirdets par kompresijas zudumiem un lielu eļlas parēriņu. Dīzeļa motori ir no mercedes A klases, tikai bez viena cilindra. Nebūs tā labakā izvēle. Kas pozitīvi- Virsbūve diezgan labi notirīga pret kotoziju salīdzinājumā ar citiem Mitsu, jo masīna ir ražota Nīderlandē.

Vēl varu pieminēt ka nevienu no šīs klase auto nedrīkst pirkt ar auromāti/robotu/variatoru lai cik mazs būtu nobraukums un izdevīga cena..

ledzep 12.12.2021 12:53

Tad dīzelis nebūs vajadzīgs.

Jā, Latvijā uz šādiem auto ir deficīts, pie mums kā parasti ved nodzītos dīzeļus kuri Eiropā vairs nav nevienam vajadzīgi un tas arī atspoguļojas piedavājumā. Iesaku paskatīties piedavājumu arī Igaunijā, tur mēdz būt lielāka izvēle uz benzīna dzinējiem.

Lietots ecoboost motors nebūs tā labākā izvēle, kā jebkurš šāda veida dzinējs pēc 150k km ir diezgan riskants pasakums. Labāk primāri meklēt vecākas paaudzes motorus. Un Ecoboost motoriem pirmo gadu uzlaidumiem bija diezgan daudz problēmu. Par šo labāk palasīt kārtīgāk.

ledzep 11.12.2021 19:58

Vecais 1.4 tdi braukšanā un izturībā ir krietni labāks par jaunajiem 1.2/1.4.

ledzep 11.12.2021 19:56

Ja nebrauc lielus gabalus un vēl pietam pa pilsētu, dīzelis notiekti nebūs vajadzīgs. Mums Latvijā bieži vien ir tendence lietot dīzeli tam neatbilstošos apstākļos. 1.4 degvielas patērinš varbūt nav tas labākais, bet toties šis ir izturigakais motors konkrētajam modelim un ietaupīs daudz laika un naudas atkskiribā no dīzeļa, kurš labākajā gadījumā jau būs nogājis 250k km.

Iesaku arī apskatīt šādus auto:

Seat Ibiza - tas pats Polo, tikai cita virsbūve un prastāks salons. Relatīvi man sķiet labāka noturība pret koroziju.

Ford Fiesta jebkurš benzīna dzinējs vai 1.4 dīzelis - notiekti vinnē vadāmības ziņā un kopumā varētu teikt savas klases labākais auto.

Renault Clio 1.2 vai 1.4 - ļoti laba notirība pret koroziju ļoti labi benzīna dzinēji.

Opel Corsa 1.2 vai 1.4 - plašāks salons. Ja dīzeli, tad tikai ar 5 ātrumiem

Fiat Punto - tā pati Opel Corsa platforma un 1.3 dīzelis tads pats kā Corsai.

Suzuki Swift - izmēros mazāks par saviem eiropas konkurentiem un gaita arī nav tik sabalansēta, toties izcili izturīgi motori.

ledzep 11.12.2021 18:27

1.2 tdi principā ir tas pats 1.6 tdi bez viena cilindra.

1.2 tdi ir diezgan drausmīgs- nav lietojams pilsētas apstākļos, dēļ neadekvāti gariem pārnesumiem un turbobedres. Ja tā būs Bluemotion versija tad braukšanas īpasības būs vēl sliktākas. Šo motoru nekadīgi nevar ietiekt.

1.6 tdi ir OK. Pirmajai šo motoru versijai nāca Siemens degvielas sistema, kuras sūknim bija tendence nokaut visu degvielas sistemu. Velāk nāca Delphi (tāpat kā 1.2 tdi) un tur laikam šī problēma nav tik izteikta.

Biežakā problēma abiem motoriem ir ar EGR vārstu.

Vēl būtiska nianse- pēc VAG izmešu skandāla šiem motoriem tika piedavāta cita programmatūra, kas vēl vairāk pasliktina braukšanas īpasības un EGR resursu.

Ja vien nebrauc lielus gabalus pa šoseju, labāk izvēlētes benzīna motoru- idealā gadījumā 1.4, bet ja var sadzīvot ar sliktāku dinamiku var ņemt arī 1.2 51kw versiju vai 1.0 55kw versiju. 1.2 tsi laikam būs ļoti reti sastopams, bet būs ok varaints dēļ dinamikas un ekonomijas, par defektiem šim motoram neko nevaru pastāstīt. Cik redzēts mazs ķēdes resurss, bet tas jau visiem tsi.

Pati masīna ļoti laba, lai gan es skatos ka Latvijā lietotajiem auto jau ir būtiskas problēmas ar rūsu.. Tas jāņem vērā.

ledzep 09.12.2021 10:40

Vai Subaru vispār kaut kas ir mainījies pēdējos 20 gadus?

ledzep 30.11.2021 16:52

Ir tikai divas motivācijas:

Bizness - atgādāt auto no ASV auto peļņas dēļ, tātad meklēt pēc iespējas lētāku auto un mēģināt nopelnīt pēc iespējas vairāk.

Personīgais - īpašnieks pircis/pats izvēlējies auto priekš sevis tieši no ASV, tātad pats jau kādu laiku lietojis to LV un pārdod tālāk (vai nu apnika, via nu auto izrādījās hlams).

Tik vienkārši.

ledzep 30.11.2021 16:46

Neskatīšos. Bet atzīšu savu kļūdu par ķīnas Volvo EU tirgū- www.media.volvocars.com/it/it-it/media/pressreleases/208624/first-china-built-volvo-s90-sedans-arrive-in-europe-via-ground-breaking-rail-link4

Visticamāk, šādi tika darīts jo Eiropās rūpnīcas bija noslogotas un nespēja tikt galā ar pieprasījumu. Un preses relīzē tiek uzsvērts, ka tiek sūtīti tieši auto ar ļoti labu aprīkojumu.

Lai nu kā, S90 pircējam būtu diezgan skumji uzzināt, ka viņa īpaši pasūtītais Volvo tika ražots Ķīnā..

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti