Nu tu ar jautājumu formulē ! Pirmkārt ir kur ir no autorizētā servisa pamukuši labi mehi, un viņi tāpat nav neko lēti, un seviss ir labs, bet ir kur labāk nebraukt.
Un salona filtrs patiesībā ir muļķīgs piemērs, ņem kaut pēdējo štruntu, kurš neizjūk, bet maini 12 reizes pa gadu, un būsi nereti labākā sityācijā kā 1x orģināls .
Ir jāskatas, kas un kur tiek likts, elektronika bieži neorģināla ir baigais sūc, BET nereti tā pati daļa nāk no Bosch, Denso utml. un ne ar ko neatšķiras no orģināla, tik jāzina precīzi vai ir tā pati ...
Viņš drošvien domāja tā, ka uzliks nedīlera servisā ne-oem filtru vai aizvietotājdetaļu aizmugurējājam tiltam, bet dīleris dēļ tā atradīs likumīgu iemeeslu atteikt bezmaksas garantijas gadījumu priekšējam tiltam (vai kādam motora attālinātās vadības bloka trešās pakakāpes sekundārajam piedēklim,kuŗš "maksā" kādus 869eur plus pvn).
Esmu jau šo drillējis neskaitāmas reizes, bet laikam jopojam nav saprasts - dīleris neatkratās no garantijas remontiem. Tieši otrādi, dīleris ir ieinteresēts tos veikt, jo viņiem par darbu maksā importētājs, kas ir būtisks un garantēts ienākumu avots, īpaši jau dažādos krīzes laikos, kad ienākumi no citām darbībām, piemēram, auto pārdošanas, krītas. Bet dīleris rīkojas saskaņā ar importētāja/ražotāja norādījumiem un uz savu galvu pieņemt lēmumus arī nevar, jo audita gadījumā dabūs pēc pilnas programmas, sākot ar soda naudām, beidzot ar dīlera tiesību atņemšanu hroniskos gadījumos.
Pirmkārt, nevis "legāls" serviss, bet remonta darbiem atbilstošs un sertificēts serviss. Tobiš, apkopei ir jābūt veiktai atbilstoši ražotāja prasībām un, ja nemaldos, arī meistariem ir jābūt attiecīgi sertificētiem. Attiecīgi, tev būs jāpierāda, ka esi apkopi veicis atbilstoši ražotāja norādījumiem, jo, ja veiktā apkope ražotāja sistēmā neparādīsies, a priori tiks pieņemts, ka tu to neesi veicis.
Otrkārt, ja "pirmkārt" izpildīsies ar "true", ir vēl viena nianse - t.s. "labās gribas" remonti, tobiš, ražotājs/importētājs var nākt pretī un pilnībā vai daļēji segt kāda mašīnas mezgla remontu/nomaiņu pēc garantijas beigām, bet parasti to dara pie nosacījuma, ka auto ir kopts tieši pie dīlera un uz šiem gadījumiem vairs ES regula, pēc kuras savā laikā atrāvās pa bieti Gros Auto, vairs nestrādā.
Savulaik izdevās izbīdīt labas gribas remontu auto pēc garantijas un kuram pēdējā apkope nebija veikta oficiālā servisā. Bet tas prasīja daudz enerģijas un pats remonts bija saistīts ar kondicionieri.
Ja būtu motora problēma, tad gan jau nekas nebūtu sanācis.
Bosch Car servisā var - veicot apkopes servisā ir jāievēro ražotāja noteiktie darbi, jābut dokumentiem, kas apliecina ka visi prasītie darbi ir veikti.
Jā, par Bosch servisu biju aizdomājies. Bet vēl jau ir PSL, un tamlīdzīgie vai arī citu ražotāju oficiālie servisi, kas var teorētiski veikt apkopes arī citu marku auto.
Ja Bosch servisā ir labāka stundas likme un var ietaupīt neliekot pārcenotos OEM filtrus un eļļu, kāpēc ne.
nuja, un tad viņi ielej vai ieliek savu eļlu vai detaļu, un tevis atnesto paņem sev, tukšu tavējo eļļas trauku jau vienmēr var uzrādīt, kas tur ko nepārliet savā burkā un detaļu paņem no kaudzīites, kur krāj izskrūvētās nodošanai metāllūžņos
Protams, tā arī var notikt, bet tad jau viņi savā kājā šauj. Cilvēks jau uztraucās, ka eļļas, filtri tur ir stipri dārgāki. Ja atbildīs spefikācijai, tad jau viņi to eļļu ielies pēc tava lūguma. Cilvēks būs iesipis kādus 25e uz eļļas maiņu.
Auto garantijas laikā - apkopes neatkarīgos servisos
Gribēju paprasīt, kāda jums bijusi pieredze ar jaunu auto apkopju veikšanu neatkarīgajos servisos.
Cik saprotu, likums nosaka, ka jaunu auto var vest uz jebkuru legālu servisu un izmantot analogas rezerves daļas nezaudējot garantiju.
Uz papīra tas viss izskatās, skaisti, bet varbūt kādam dzīvē ir bijušas problēmas dēļ šī?
Kā arī jautājums, kā tiek definētas atbilstošas kvalitātes rezerves daļas. Piemērs- oriģināls salona filtrs maksā 46 EUR, bet Valeo analogs 3.29...