Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
ledzep 30.01.2020 16:58

Piedāvājums nav, jo nav pieprasījuma. Nevienam tādu mašīnu nevajag, ne jaunu, ne lietotu. Pat dienvidu valstīs, kur mazauto ir ļoti populāri, Jazz praktiski nemana. Eiropas auto ražotāji piedāvā daudz labākus auto par mazāku cenu.

ledzep 30.01.2020 16:49

Dusterim noteikti lielāks pieprasījums. Tas taču ir 'džips" par mazauto cenu aka latvieša sapnis. Abi divi plastmasas konservu bundžas, bet Dusteris būs komfortablāks ar labāku skaņas izolāciju un kopumā tuvāks kompaktklases auto.

Īsāk sakot, Jazz no Hondas ir tikai nosaukums un cena. A Dusterim nosaukums nekāds, bet par mazāku naudu saņem krietni vairāk mašīnas.

ledzep 30.01.2020 16:42

Mazs pārdošanas apjoms - lielas cenas. Dzīvo uz Honda brenda reputācijas un cer ka pircēji paši atnāks. Un tā jau parasti ir, potenciālais Honda pircējs diezgan labi apzinās, ka viņš grib tieši hondu un ir gatavs pārmaksāt.

ledzep 30.01.2020 11:59

Citreiz šķiet, ka Honda īpašnieki ļoti pārvērtē savu auto vērtību. Honda pārsvarā ir labs auto, bet pārcenots gan. Es varbūt varētu saprast lietota CRV augsto tirgus vērtību, bet Jazz vai Civic gadījumā var tikai apbrīnot no kurienes rodas šādas cenas. Ar Toyota stāsts līdzīgs.

Uz ātro uzmetot aci Opel Corsa cenu lapā (laikam vecā cenu lapa), tāda mašīna ar automātisko kārbu maksāja 12382 EUR.

Dacia Duster ar mopēda motoru- 12 110 EUR. Nav automāts, bet te dabūjam kaut ko ar lieliem riteņiem.

Tad nu kāda sakarā, lai kāds pirktu LIETOTU Jazz par 11700. Tas, ka jauns maksāja neadekvāti daudz, nenozīmē, ka tādam auto nevar smagi kristies vērtība, dēļ neeksistējoša pieprasījuma. It īpaši, ja šeit runājam par neglītu, plastmasīgu mazās klases auto ar labu papildaprīkojumu. Vienkārši šāda kombinācija pēc būtības ir pretrunīga.

Kā jau līdizīgi iepriekš te rakstīja, potenciālais klients atnāk uz Honda centru, apskata pieejamos auto un saprot ka viss ir dārgs. Tikmēr pārdevējs mēģina iesmērēt "lētu" un "praktiski jaunu" Jazz par "super cenu", jo redzi, ka jauns maksāja TIK.

ledzep 15.01.2020 13:51

Pēc 2-3 gadiem šīs mašīnas gan jau realizēs rietumeiropā. Tur neviens īsti nezinās vēsturi un Fiat 500 ir ļoti populārs modelis. Baltijā nevienam tādu nevajag un visi uzreiz sapratīs no kurienes tie auto nākuši.

ledzep 15.01.2020 13:42

Lietuvā jau darbojas no 2012 gada. Viss ir ierēķināts.

Par Carguru rentabilitāti citreiz gan māc šaubas.

ledzep 15.01.2020 13:39

Vēl pietam, Citybee nav minēts kādam ir jābūt minimālajam autovadītāja stāžam, lai izmantotu pakalpojumu. Risks lielāks, bet arī lielāks potenciālo klientu loks.

Carguru, ja nemaldos, vajag vismaz trīs gadu stāžu.

ledzep 14.01.2020 12:37

Salona apdare un skaņas izolācija varbūt nav Polo vai Corsa līmenī, bet noteikti ir labāka par Āzijas izstrādājumiem.

ledzep 13.01.2020 21:48

Katrs pa 5 EUR, bet visi jāizmanto pirmajā reizē, kad izmanto Citybee.

ledzep 13.01.2020 18:16

Te ir kaut kāda cenu lapa ar akcijas piedāvājumu: www.autobrava.lv/public/fiat500/New-500-POP.pdf

Bet parastā cena bāzes modelim, cik skatījos kādu laiku atpakaļ, bija 12300 vai kaut kas tāds.

ledzep 13.01.2020 17:43

Par Fiat 500:

Varu teikt, ka Fiat 500 ir ļoti laba pilsētas mašīna. Vēl pietam, ņemot vērā mašīnas cenu (10-12 tūkst. EUR), kas ir divas reizes mazāka nekā tuvākajam konkurentam (ideoloģiski) Mini, mašīna šķiet vēl interesantāka.

Jā, protams šur tur uz bruģa kaut kas iegrabas salonā, motors varēja būt jaudīgāks utt., bet jāatceras, ka šeit runājam par budžeta klases auto.

Man šķiet Fiat tiešām ir izdevies uztaisīt interesantu un labu pilsētas auto ar lielisku vadāmību, labu dizainu gan no ārpuses gan iekšpusē, kas izskatās krietni dārgāks nekā tas ir patiesībā. Un galu galā, šī auto potenciālā auditorija mašīnu izvēlēsies tikai ar acīm.

Un nedaudz atspēkošu tos pametumus par motoru: priekš sava tilpuma/klases motors ir adekvāts un pietiekams braukšanai pilsētā. Salīdzinājumā ar citiem šīs klases auto, tas ir krietni elastīgāks un ērtāks braukšanā. Viss atkarīgs ar ko salīdzina. Tā kā šis ir autoparka iepirkums, loģiski, ka auto ir aprīkoti ar prastāko un vājāko pieejamo motoru.

ledzep 13.01.2020 17:21

Nākušas klāt dažas atziņas par Citybee.

Tika izmantots pāris braucienos no lidostas. Diezgan neērti, ka jāiet līdz stāvvietai pie Lukoil. Pēc tam ievēroju, ka Carguru stāvvieta ir pie pašas lidostas. Vienreiz paņemot mašīnu, savirze bija greiza un bija kļūda par riepu spiedienu, par to arī attiecīgi noziņoju Citybee.

Dažiem no Fiat pārnesumkārbas kārbas gultņi jau sākuši krietni gaudot pie nobraukuma ~5000km, kas gan nav brīnums, jo mazlitrāžas Fiat šādas problēmas jau ir vismaz 20 gadus un ekspluatācijas apstākļi/vadītāju attieksme te vēl piepalīdz.

Tagad ir palielināts pašrisks uz 500 EUR, ar iespēju neizdevīgi samazināt to uz 100 EUR. Carguru risinājums šeit ir krietni sakarīgāks.

Izbraucu ar Corolla hibrīdu. Kā jau Toyota- normāli un garlaicīgi.

Tiešām ļoti bieži gadās situācijas, kad tuvumā nav neviena mašīna. bet Citybee salīdzinājuma ar Carguru ir krietni labāk, dēļ plašās zonas. Ņemot vērā, ka Latvijā ri lēti taksometri, tad šobrīd ir grūti izdomāt baigos plusus šim pakalpojumam. Ja vien jautrības pēc.

ledzep 13.01.2020 17:03

Tie atlaižu kodi ko ievietoju ir derīgi tikai pirmajam braucienam. Attiecīgi, pat ja brauciens bija lētāks par 15 eur, tāpat tiks noņemta visa summa. Šo arī nezināju.

ledzep 02.01.2020 23:41

Taisnība. It īpaši, ja runājam par liela tilpuma dzinējiem, atšķirības ir jūtamas. Bet runājot par nemotoriem un ar izteikti mazu tilpumu, griezes momenta/elastības ieguvums ir tik minimāls, ka tas neatsver negatīvos faktorus.

Piemērs ir drausmīgais Fiat Twinair dzinējs ar diviem cilindriem un 0.9 tilpumu. Izteikti šaura jaudas/griezes josla pie vidējiem apgriezieniem, pārējā apgriezienu joslā pilnīgs mironis. Kā arī reālais patēriņš galīgi neatbilst ražotāja norādītajam.

Kāds tur ieguvums?

ledzep 02.01.2020 16:28

Šādam vidējam patēriņam pa šoseju vēl varētu noticēt. Nez kas tā par pilsētu..

ledzep 02.01.2020 13:57

Nu tieši tā, degvielas ekonomija nekāda tur nesanāk. Būtu labāk ražojuši tikai 1.5 TSI/FSI versijās ar dažādu jaudu vai to pašu 1.0 ar 4 cilindriem.

ledzep 02.01.2020 11:28

Problēma nav pašā mazmotoru modē, bet trīs cilindros. Ja noliekam malā resursa faktoru, kur tāpat nav aktuāls jaunam auto- Tāpat garantijas laiku tas nokalpo un gan jau nokalpos arī ilgāk, ja eļļa tiks mainīta biežāk.

Trīs cilindru motors vienkārši ir fundamentāli nepareiza konstrukcija un vienīgais ko es šeit redzu ir autoražotāju vēlme atkal maksimāli ietaupīt. Ja skatāmies no šī brīža VAG motoriem ir pieejami 1.0 TSI un 1.5 TSI (tāpat arī Renault 1.3 tce un 0.9 tce), kas principā ir viens un tas pats dzinējs un šādu "pazaudētā cilindra" metodi izmanto visi ražotāji. Attiecīgi, ražojot trīs cilindru tiek ietaupītas kapeikas uz materiāliem un darbu, kas būtu nepieciešams lai ražotu tieši tādu pašu četru cilindru dzinēju, bet, piemēram, ar samazinātu tilpumu. Gan jau arī kaut kāds ietaupījums ir izmešos, lai gan man šķiet tas nav primāri šajā gadījumā.

Nu katrā ziņā būtu vismaz atstājuši četru cilindru dzinējus, cienot auto pircējus. Lai gan lielākajai daļai pircēju jau laikam ir vienalga cik tur cilindru- vajag tikai labu pārdevēju, lielu ekrānu un LED.

ledzep 05.12.2019 13:08

Un ko tu ar to gribi pateikt? Ka placis tirgo sapuvušu Hondu ar sadilušu stūri pa neadekvātu cenu?

Vari viņu nopirkt caur Mogo, tad cena būs 7000 EUR.

ledzep 29.11.2019 12:40

Tad vari pats sev pārdot.

ledzep 27.11.2019 11:26

feciic rakstīja: Pirms pusotra gada izskatīju kā variantu sievai, info ievācu bet beigās tā arī nenopirku.

Atkarīgs ko gribi no tā auto ja vajag daudz vai vidēji daudz vietas tad garām jo auto gan pēc ārējiem gan iekšējiem izmēriem ir mazs. Man ar 210cm pie stūres bija ok bet tas arī viss. Par motoriem 1,8 un divu litru benzīni ir savi-nenāk nevienā citā modelī, 2,4 atmosfēra un 2,5 turbo ir dalīti ar lielajiem brāļiem, visi draudzējas ar gāzi, 2,4 pamatā ar automātiem un diezgan ēdelīgi. Abi mazākie cik pētīju tad nožēlojamās komplektācijās.

Dīzeļi trīs tilpumu 1,6 un divlitrīgais PSA ražojumi, D5 komentārus neprasa-tas gan caurmērā tūkstoti-pusotru dārgāks. 1,6 nav slikts bet varētu būt drusku par īsu jaudas ziņā parasti arī paknapās komplektācijās, divlitrīgajam lielākais mīnus pjezo elektriskas sprauslas-nav remontējamas, ņemot vērā ka viņas mirst robežās no 200-300k kilometriem tad lielākajai daļai LV nopērkamo auto viņas ir apsprāgušas un sačakarējušas DPF, kurš jau arī lielākajai daļai parasti ir amputēts.

Pēdējos gados interesants ir econetic izpildījums-garāka kārba, spec diski un zemākas atsperes ekonomiskākai braukšanai.

Tā ka ja patīk tad meklē labu, dzīvu ekspemplāru, neskopojies ar kārtīgu diagnostiku un pērc nost.

Es beigās nopirku MK6 golfu, kurš arī nu jau ir pārdots

Vēl piebildīšu: šis modelis ir būvēts uz Ford Focus platformas, kam ir gan savi plusi un mīnusi.

1.8 un 2.0 benzīna dzinēji ir no Ford/Mazda un ir pieejami arī attiecīgās paaudzes citos Volvo modeļos.

Driv-e (kā jau ari citu auto ražotāju eko versijas) tieši dēļ garās kārbas un citām eko niansēm cieš no vēl ātrākas DPF un spararata nobeigšanās un apgrūtina braukšanu, ekonomiskais ieguvums ir tikai uz papīra. Un tieši šī Driv-e 1.6 motora versija ar ir ar pjezo sprauslām.

ledzep 26.11.2019 15:29

Jauns Dacia Sandero ar turbo motocikla motoru un kondicionieri sanāk ap 10k eur. Cilvēkam bez jebkādām prasībām pret auto un dedzīgu vēlmi pārmaksāt tas varētu būt labāks variants nekā lietota Honda skārda kaste...

ledzep 26.11.2019 11:51

Šis modelis tehniski īpaši neatšķiras no 156., līdz ar to problēmas tās pašas: priekšējā piekare jūk ārā pa Latvijas ceļiem, pāris kvalitātes un elektronikas problēmas, salīdzinoši maz vietas salonā (Fiat Tipo platforma) un vadāmība un ātrumu pārslēgšana varēja būt precīzāka.

Twin Spark motori neadekvāti ēd eļļu un degvielu. Gadās arī problēmas ar eļļas sūkni, fāzu sadalītājiem un citām niansēm krietni biežāk kā citiem ražotājiem. Vienīgais izturīgais dzinējs šim modelim vecais Fiat 1.9 JTD (līdz 120 zs).

Man personīgi šķiet, šīs mašīnas vienīgais pozitīvais faktors- dizains nesaver to kaudzi problēmu kas nāk līdzi. Un tīri subjektīvi, 156 Sportwagon izskatās krietni labāk.

Par to cenu jau sanāk Fiat Bravo 2, Grande Punto, varbūt pat Alfa 159. modelis, kas būs daudz labāki auto ar krietni mazāk problēmām.

ledzep 03.10.2019 10:35

Dzinējs tas pats- aizvēsturiskais FIRE 1.2, bet vismaz ar četriem cilindriem.

Katrā ziņā labāk nekā tās divu cilindru šausmas.

ledzep 03.10.2019 9:55

Salīdzinājuma ar Carguru Citybee ir divi mīnusi:

Citybee nevar " noņemt" apdrošināšanas pašrisku, kurš ir 300 EUR.

Pagaidām visas mašīnas ir ar manuālo kārbu. Man gan tas patīk, bet daļai potenciālo lietotāju tas varētu traucēt. Precizēšu, ka Carguru visas mašīnas ir ar variatoru nevis robotu.

Citybee arī sola Corolla, tās gan jau būs ar variatoru. Lietuvā, piemēram, var noīrēt pikapu, BMW i3 un Mini Cabrio.

Ja runājam par pašu Fiat 500. Interesanta un jautra mašīna salīdzinājumā ar garlaicīgajām Toyotām. Dažās detaļās spiežas ārā lētums, nedaudz neērti sēdekļi. Bet kopumā iespaids pozitīvs. Mašīnas aprīkotas ar 1.2l četru cilindru dzinējiem.

Ja nu kāds grib saņemt 15 EUR atlaidi pirmajam braucienam, rekur kodi:

FIAT500

DO8A7

BZZ5

Kodi aktīvi līdz decembrim.

ledzep 10.09.2019 18:32

Ķēdes jautājumu tiešā veidā ietekmē eļļas apjoms. Konkrētajā motorā tas ir ap trīs litriem, kaut vajadzētu būt vismaz četriem. Attiecīgi eļļas maiņas maksimālais intervāls, pieņemot, ka tiek izmantota labas kvalitātes eļļa un auto tiek ekspluatēts vieglos apstākļos, būtu maksimāli 10 000 km.

Tātad, ja šādu auto lieto pārsvarā pa pilsētu un īsos braucienos eļļa būs izstrādājusies jau krietni ātrāk, bet tik īsus eļļas maiņas intervālus veic reti kurš. Tad arī seko rezultāts ar sadilušu motoru, nolietotu ķēdi/spriegotāju utt.

Vēl subjektīvi var piebilst, ka ņemot vērā, ka tā ir Korejiešu mašīna uz ir maksimāli ietaupīts uz visiem materiāliem un detaļām, tā vienkārši nolietosies ātrāk, nekā Eiropas auto.

Tas gan nenozīmē ka tāds KIA dzinējs nenokalpos 500k km. Ja apkopes tiks veiktas laicīgi, tas ir iespējams ar gandrīz jebkuru auto.

Ir bijušas dažādas Toyota, Honda un Suzuki aziātu mašīnas gan ar ķēdes gan ar siksnas gsm. piedziņu un nevienai netika izmantota kaut kāda tur ūdens viskozitātes eļļa. Tā kā nevajag stāstīt muļķības. Te gan runājot par mašīnām, kas vecākas par 10 gadiem, tāpat kā tavs KIA.

Kas ir šie "vācu gadījumi"?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Lasītākie raksti

Jaunie raksti