Kārtot: Augošā secībā
1 2
Patisons 15.06.2020 18:49

Nirēji visi ir uzpurņos un nesūdzas. Dzīvot tak gribās

Patisons 15.06.2020 18:47

Ja tā figņa masveidā atsāksies, tad arī oficiālajās lapās info ātri mainīsies. Ja vienam risku līmenis ir pieņemams, tad citam tas liekas neprātīgs. Un tas viss ir normāli, tik dažādi tie cilvēki ir un būs.

Patisons 30.05.2020 11:52

Jau šobrīd Google, FB un citas lielās organizācijas vāc datus. Nekā arkārtēja, ja tiešām bailes, liekam telefonu mikroviļņu krāsnī un neviens neko nedzirdēs un neredzēs

Patisons 11.03.2020 12:43

Ja salīdzina ar Golf hatchback, tad, jā, diez gan tuvu, līdz Variant, gan diezgan patālu. Gana labs auto, pašlaik modē esošā SUV izpildījumā.

Patisons 11.02.2020 23:26

Tu skaties pēc ideāla auto. Tādu diez vai varēs atrast. Pašam jānolemj kāda tipa auto - universāls, sedans , SUV... Skaties garantijas nosacījumus, līzings, kasko, paredzētais nobraukums. Noteikti testa braucieni. Es izvēlējos starp divām markām KIA un SEAT, konkrētus modeļus.

Patisons 10.02.2020 9:43

Tad tik uz priekšu, lej smago eļļu savā vieglajā, varēs labi ietaupīt. Salīdzināt bumbierus ar āboliem, īsti jau vairs nav par ko diskutēt. Varbūt, ka ir dzirdēts par dzinēja RPM, jaudu uz tilpumu, un eļļas sastāvs...eh

Patisons 06.02.2020 13:05

Atkarīgs cik ilgi plānots braukt ar auto un kādos apstākļos ekspluatē. Palūdz, lai iedod eļļas filtru veco līdzi, izjauc, apskaties, varbūt mainīsies domas. Tāpat neviens filtrs nefiltrē 100%, slēgtā sistēmā, tas ir ļoti būtiski. Bez liekiem pārsteigumiem 1x 15 tkm vai 1x gadā, ja zem 15tkm, pat ja tas ir longlife.

Patisons 30.01.2020 8:55

Kamēr būs siltas ziemas, elektroauto der. Jau pie -5 pēc Celsija elektroauto nobrauc 1/2 no iespējamā pie +15C līdz + 20C, kas ir optimālā ārējā temperatūra elektroauto. Ceru, ka būs progress ar ūdeņraža auto, savādāk neizskatās neko zaļi, tas bateriju pasākums.

Patisons 24.01.2020 20:16

Pārpircēji plosās arī FB.

Patisons 24.01.2020 20:13

Pārdodu auto, cena pārliecinoši zemākā savā kategorijā. Nez ko tie uzpircēji dara ar tiem lietotiem auto? Rezerves daļās, līzingos tālāk citiem, mazliet kosmētiski uzlabo un uzsit gaisā? Jau ar bēdu stāstiem zvana, jābrauc uz ārzemēm, sievai vajag auto kur vest 2 mazus bērnus. Protams, sievai vajag manuāli, 2+ litru motoru un sedanu Kādi 10 piedāvājumi, neviena normāla. Drīz varēšu rakstīt grāmatu. Nevienam neinteresē apskatīt klātienē, par tehnisko uzjautā simboliski, galvenais $ nosist uz leju. Ir nu gan džekiem bizītis, paraudāt, lai nosistu cenu uz leju. Maiņas varianti arī kosmoss, angļi un citi brīnumi. Piedāvājumi par 1.5k auto ir robežās 1-1.1k. Citu pārdevēju tuvākie piedāvājumi 2k+ Kur tas suns aprakts? Ir idejas?

Patisons 16.01.2020 15:08

Redzēju kā ar piekares klaudzieniem pa iekšpagalmu bedrēm brauca Fiat koplietošanas nomas auto. Šādā stilā neviens saprātīgs šoferis nebrauc.

Piefiksēju vēl vienu citu jaunieti, kas CityBee Fiatu slāpēja nost ar aplikāciju rīta korķos. Tā droši vien arī var ietaupīt kādu centu.

Satiksmē var vairāk manevru šedervu redzēt, savādāk jau garlaicīgi palika.

Patisons 16.01.2020 14:56

Varam dzert šampanieti? Tiešām!

Patisons 16.01.2020 14:54

Pieejama Honda Accord 1 gab. 2004. g. ar TA, var visu uz rezerves daļām. Cena pēc vienošanās.

Patisons 19.12.2019 16:49

VRV motors, vienīgā labā personīgā pieredze.

Patisons 19.12.2019 16:48

Oriģināla noteikti ne 5Eur un labas bukses cena būs ap 20Eur.

Patisons 19.12.2019 15:37

Nav jau zināms, kāds tieši tev tas Volvo. Oriģinālās detaļas jau nekad nav lēti + normstunda ~40Eur bez PVN arī savu prasa. Volvo ir vairāki kantori. Piem. Vrv motors.

Patisons 06.12.2019 21:07

Šefam bija, visai cimperlīgs auto, jābūt markas fanam. Kamēr ejošs/braucošs lielisks auto. Vislielākā problēma, šādus auto LV īsti nemāk taisīt!!!

Patisons 06.12.2019 13:12

Nav aizliegts tirgot par kādu cenu gribās, tik pirkt gribētājam jāatrodas. Auto ar redzamiem/esošiem defektiem, dauzīts, 2005. g., 3.5k Eur, mazauto, 90tkm pirmajos 10 gados nu nu, tur būs krietni jāpapūlas, to plusiņu grūti saskatīt.

Patisons 06.12.2019 13:02

Cik reālu pircēji ir bijuši? Ir interese vispār?

Skatījumu skaits izskatās aizdomīgs, spriežu pēc mana auto, pat pa nakti skatās vai nu roboti, vai kāds iejaucās. Var jau būt, ka citu laika zonā esošie cītīgi meklē lietotu auto pērles.

Patisons 30.11.2019 10:39

Ciparus skatīties ir forši, pie kam tu salīdzini dažādu klašu auto, paskaties mobile.de, paskaties FB, un citi jau ieteica aizej pie dīlera, tad varbūt trāpīsi tuvu cenai, kuru varbūt kāds iekāros. Cenu kategrojā 2-3k+ ir ļoti maz pircēju. Man jau nesteidzīgi tirgojas 2 mēnesi auto zem 2k un pagaidām spamo pārpircēji. Un pēc tava exOpel taču rindā cilvēki netūcijās

Iedošu ciparus - es pirku 3 gadīgu Hondu ar 50% cenu no list price, tā ir laba cena.

Patisons 04.11.2019 19:51

P.S. Būtiska lieta piemirsta. Bremzes gan ir kosmoss, ļoti labas.

Patisons 04.11.2019 19:34

Ja nu kādam noder. Tā kā vairākus tkm būšu nobraucis un pāris mēneši ir lietošanā jauns SEAT Leon MK3 ST FR 2.0 TSI DSG, tad ir ko teikt.

Izvēle bija starp KIA un SEAT(VW Golf neuzrunāja kā tāds un salonā atmosfēra nesteidzīga, var redzēt, cilvēkiem labi iet). KIA dīleris un auto patika vairāk, bet diemžēl 190cm vadītājs ProCeed neielien (tā, lai būtu komfortabli ikdienā). Vadība slēdžiem kā iepriekšējam auto Honda, līdz ar to auto jutos kā savējā uzreiz. CEED SW vietas ir daudz, laba skaņas izolācija utt., bet motors 1.4T neuzrunāja. Kopumā izskatīju visu ko tik auto tirgus piedāvā līdz 30k EUR, paturot prātā, ka vēlamais budžets ir līdz ap 25k.

Atgriežamies pie SEAT niansēm. Pārsteidza, ka viena modeļa, bet dažādu aprīkojumu akustiskais nopakojums būtiski atšķiras. Seat Cupra testam nedeva, bet parastais SEAT Leon tests atstāja pietiekoši labu iespaidu. Pieņēmu lēmumu un tika nopirkts noliktavas atlikums, bet gana labi aprīkots, iekļaujas budžetā. Saprotu, ka tūlīt jauns modelis būs, bet cena arī mainīsies uz augšu.

DSG strādā ļoti labi, pārslēgšanās ātrums un kvalitāte nevainojama. Sporta režīmā aiztures ļoti mazas, pieraduma jautājums pēc manuālās ātrumkārbas. Interesanti, ka Eco režīmā automāts ripinās brīvgaitā, kad gāzes pedālis tiek atlaists. Motors un turbo tā ir štelle, nez kā, tas atsauksies vēlāk uz izmaksām, tas gan jau būs cits stāsts. 190zs ikdienai ir vairāk kā pietiekami visām vajadzībām. Tuvu tam, lai būtu 4x4 nepieciešamība. Vadāmība laba un precīza, gan pie maziem, gan pie lielākiem ātrumiem, informatīvas stūres kustības. Multistūres pogas pietiekošā daudzumā un der manai gaumei. Beidzot ir audio pauze poga. No rūpnīcas 18 collu disku, nu tā, pieciest var, es teikšu, ka līdzīgi kā iepriekšējam auto ar gana sportisku piekari. Uzliekot ziemas 17 collu disku, auto komforts citā līmenī, nezaudējot vadāmību un precizitāti, iespējams sporta režīmos, lielos ātrumos ir nianses, bet ikdienā ar to nesaskaršos. Tonēti logi aizmugurē no rūpnīcas, sporta sēdekļi ērti. Sievietēm ar platākiem gurniem var būt spiedoša sajūta . Vieta aiz sevis ir pietiekoša arī man, galva nekur griestos nelien. Priekš ģimenes auto ir pietiekams, šaurības sajūtas nebūs. Bagāžas nodalījums plašs. Tā kā motora telpa kompakta un automobiļa pārkares ir salīdzinoši īsas, tad uz/no-braukt no apmalēm var gana droši.

Full LED, bet atpakaļgaita ir ar kvēlspuldzi, laikam kāds VW grupas inženieris izlaida šo pozīciju , šī konkrētā gaisma ir ļoti viduvēja, ja ne zem vidējā. Pārējais LED ir ļoti labs (tuvie/tālie), subjektīvi vērtējot labs Xenon ar kvalitatīvām spuldzēm arī ir labs. Ar LED gaismām braucot liekas, ka ir kopējais gaismas apjoms lielāks un tā kā plašāks kūlis, bet vismaz vizuāli pie 90km/h īsti tālāk neredzu, vismaz mans acu skeneris tādā režīmā darbojas, stāvot, jā tur jūtu lielāku atšķirību. Pārejot no halogēna uz HID, tur gan man likās kosmoss, šeit šādas sajūtas nav.

Salons auduma, ir labs. Vadības slēdži, vēl šur tur jāpiedomā. Pavilkt gaismu slēdzi uz sevi, lai ieslēgtos miglas lukturi, tas ir oriģināli, es ne uzreiz uztvēru, pat lasot manuāli. Starp stop darbojas inteliģenti, motors tiek ieslēgts, ja priekšā stāvošais sāk braukt.

No papildus aprīkojuma, Beat audio, tāds viduvējs, apakša ļoti laba, augša un vidējie nu tā, lai gan sevi nelieku melomānos un nav muzikālā dzirde. Par to vārdu un naudu gribējās labāk. Te ražotājs gan atkal mazliet pamānījies, no Beat ir zemfrekvences skaļrunis, pastiprinātājs un vēl pāris skaļruni, viss pārējais pielasīts no Audi un VW markas auto, tā teikt VW grupas ražošanas īpatnības, bet Beat logo ir uzlīmēts un redzams. Audio formātus atbalsta gana plaši. Kā audio un video avoti divas SD kartes, 2 USB priekšā + CD/DVD + aux(audio only), 2 USB aizmugurē sēdošajiem – tikai lādēšanai. Video izšķirtspēja viduvēja, bet tas man nav būtiski.

Jauno auto uztveru, dators + auto. Reizi mēnesī kaut kas uzkaras no skārienjūtīga infocentra iespējām, nerāda atskaņoto mūzikas failu nosaukumus, tad GPS pulksteņa opcija uzkaras. Sīkumi. Restarts ārstē. Pirmais slapjais sniegs aizmeta kustību sensoru, gaudoja pamatīgi pie maziem ātrumiem, labi, ka var atslēgt skaņu. Var daudz lietas ko saprogrammēt, bet ir lietas, ko pēc aizdedzes izslēgšanas nesaglabā, atkal neizprotamā ražotāja loģika. Digitāls mērinstrumentu panelis maināms pēc savas gaumes, informācijas pietiekoši. Tiek izmantota gan iebūvētā navigācija(kā rezerves variants), gan Android Auto(ikdienā).

Dīleri vērtēju ar tādu nelielu 7 no 10. Auto bija ar defektiem, tos kopumā novērsa, bet gribējās, lai pats dīleris ir zinošāks, ja auto pārdod, tas ir jāpatīk un jābūt dziļi zinošam. Tā kā ar datoriem esmu uz tu, tad šo to izkodu pats, lai nebūtu jāsēž pie dīlera.

Vai ieteiktu pirkt citiem, jā. Kopumā lielisks auto, vai viedoklis mainīsies lietojot, tad jau redzēs.

Kāpēc tika mainīts auto?

Pensijā tiek sūtīta Honda, kas 13 gadu laikā(pirkta 3gadīga) kalpoja gana labi, 2.4 litru benzīns arī ir labs, uzticama, evakuators lietots 2 reizes, bet pēdējos 2 gadus ekselis rādīja, ka izmaksas tuvu jauna auto līzinga maksājumam, tik papildus jāatrod pirmā iemaksa. Nav man savas garāžas remontiem un laika tādām lietām.

Patisons 04.10.2019 16:01

Kleber ir Michelin grupas uzņēmums, ja kas ???? - tur arī atbilde par protektora ārkārtīgo līdzību. Lai nu ko, bet cik lietots Michelin, tie vismaz netaisa brīnumus ar gumijas sastāvu un daudz naudas investē RD, bet katram sava izvēle. Mana BFGoodrich gForce Winter 2.

Patisons 09.11.2018 16:57

Akumulators, vai tiešām pārbaudīts, dīzelim kā reiz kritiski. Problēmas ar degvielas padevi? Nesen mainīta zobsiksna? Ir bijis ar citas markas dīzeli, kad bija problēmas ar degvielas padevi.

Patisons 03.11.2018 3:41

Viss ir ļoti vienkārši, tev būs jāpierāda, ka paplašinājums ir speciāli ar nolūku priekš stāvēšanas. Vispirms jāpārsūdz PP, tiem ir ārpakalpojums ar juridisko firmu un neko tev tāpat neatcels. Tad tiesas - 2 līmeņi + ST. Visur tikai fakti un CSN punkti(114). Tas, ka stāvēji gadiem, nebūs fakts. Jāraksta pieteikumi ar jautājumiem/faktiem, tā lai nav divdomību un nevar atrakstīties. Rēķini 1-2 gadi viss process, tavs iztērētais laiks, ja pats visu nedari, tad vēl jurista izmaksas.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti