Kārtot: Augošā secībā
Patisons 04.11.2019 19:51

P.S. Būtiska lieta piemirsta. Bremzes gan ir kosmoss, ļoti labas.

Patisons 04.11.2019 19:34

Ja nu kādam noder. Tā kā vairākus tkm būšu nobraucis un pāris mēneši ir lietošanā jauns SEAT Leon MK3 ST FR 2.0 TSI DSG, tad ir ko teikt.

Izvēle bija starp KIA un SEAT(VW Golf neuzrunāja kā tāds un salonā atmosfēra nesteidzīga, var redzēt, cilvēkiem labi iet). KIA dīleris un auto patika vairāk, bet diemžēl 190cm vadītājs ProCeed neielien (tā, lai būtu komfortabli ikdienā). Vadība slēdžiem kā iepriekšējam auto Honda, līdz ar to auto jutos kā savējā uzreiz. CEED SW vietas ir daudz, laba skaņas izolācija utt., bet motors 1.4T neuzrunāja. Kopumā izskatīju visu ko tik auto tirgus piedāvā līdz 30k EUR, paturot prātā, ka vēlamais budžets ir līdz ap 25k.

Atgriežamies pie SEAT niansēm. Pārsteidza, ka viena modeļa, bet dažādu aprīkojumu akustiskais nopakojums būtiski atšķiras. Seat Cupra testam nedeva, bet parastais SEAT Leon tests atstāja pietiekoši labu iespaidu. Pieņēmu lēmumu un tika nopirkts noliktavas atlikums, bet gana labi aprīkots, iekļaujas budžetā. Saprotu, ka tūlīt jauns modelis būs, bet cena arī mainīsies uz augšu.

DSG strādā ļoti labi, pārslēgšanās ātrums un kvalitāte nevainojama. Sporta režīmā aiztures ļoti mazas, pieraduma jautājums pēc manuālās ātrumkārbas. Interesanti, ka Eco režīmā automāts ripinās brīvgaitā, kad gāzes pedālis tiek atlaists. Motors un turbo tā ir štelle, nez kā, tas atsauksies vēlāk uz izmaksām, tas gan jau būs cits stāsts. 190zs ikdienai ir vairāk kā pietiekami visām vajadzībām. Tuvu tam, lai būtu 4x4 nepieciešamība. Vadāmība laba un precīza, gan pie maziem, gan pie lielākiem ātrumiem, informatīvas stūres kustības. Multistūres pogas pietiekošā daudzumā un der manai gaumei. Beidzot ir audio pauze poga. No rūpnīcas 18 collu disku, nu tā, pieciest var, es teikšu, ka līdzīgi kā iepriekšējam auto ar gana sportisku piekari. Uzliekot ziemas 17 collu disku, auto komforts citā līmenī, nezaudējot vadāmību un precizitāti, iespējams sporta režīmos, lielos ātrumos ir nianses, bet ikdienā ar to nesaskaršos. Tonēti logi aizmugurē no rūpnīcas, sporta sēdekļi ērti. Sievietēm ar platākiem gurniem var būt spiedoša sajūta . Vieta aiz sevis ir pietiekoša arī man, galva nekur griestos nelien. Priekš ģimenes auto ir pietiekams, šaurības sajūtas nebūs. Bagāžas nodalījums plašs. Tā kā motora telpa kompakta un automobiļa pārkares ir salīdzinoši īsas, tad uz/no-braukt no apmalēm var gana droši.

Full LED, bet atpakaļgaita ir ar kvēlspuldzi, laikam kāds VW grupas inženieris izlaida šo pozīciju , šī konkrētā gaisma ir ļoti viduvēja, ja ne zem vidējā. Pārējais LED ir ļoti labs (tuvie/tālie), subjektīvi vērtējot labs Xenon ar kvalitatīvām spuldzēm arī ir labs. Ar LED gaismām braucot liekas, ka ir kopējais gaismas apjoms lielāks un tā kā plašāks kūlis, bet vismaz vizuāli pie 90km/h īsti tālāk neredzu, vismaz mans acu skeneris tādā režīmā darbojas, stāvot, jā tur jūtu lielāku atšķirību. Pārejot no halogēna uz HID, tur gan man likās kosmoss, šeit šādas sajūtas nav.

Salons auduma, ir labs. Vadības slēdži, vēl šur tur jāpiedomā. Pavilkt gaismu slēdzi uz sevi, lai ieslēgtos miglas lukturi, tas ir oriģināli, es ne uzreiz uztvēru, pat lasot manuāli. Starp stop darbojas inteliģenti, motors tiek ieslēgts, ja priekšā stāvošais sāk braukt.

No papildus aprīkojuma, Beat audio, tāds viduvējs, apakša ļoti laba, augša un vidējie nu tā, lai gan sevi nelieku melomānos un nav muzikālā dzirde. Par to vārdu un naudu gribējās labāk. Te ražotājs gan atkal mazliet pamānījies, no Beat ir zemfrekvences skaļrunis, pastiprinātājs un vēl pāris skaļruni, viss pārējais pielasīts no Audi un VW markas auto, tā teikt VW grupas ražošanas īpatnības, bet Beat logo ir uzlīmēts un redzams. Audio formātus atbalsta gana plaši. Kā audio un video avoti divas SD kartes, 2 USB priekšā + CD/DVD + aux(audio only), 2 USB aizmugurē sēdošajiem – tikai lādēšanai. Video izšķirtspēja viduvēja, bet tas man nav būtiski.

Jauno auto uztveru, dators + auto. Reizi mēnesī kaut kas uzkaras no skārienjūtīga infocentra iespējām, nerāda atskaņoto mūzikas failu nosaukumus, tad GPS pulksteņa opcija uzkaras. Sīkumi. Restarts ārstē. Pirmais slapjais sniegs aizmeta kustību sensoru, gaudoja pamatīgi pie maziem ātrumiem, labi, ka var atslēgt skaņu. Var daudz lietas ko saprogrammēt, bet ir lietas, ko pēc aizdedzes izslēgšanas nesaglabā, atkal neizprotamā ražotāja loģika. Digitāls mērinstrumentu panelis maināms pēc savas gaumes, informācijas pietiekoši. Tiek izmantota gan iebūvētā navigācija(kā rezerves variants), gan Android Auto(ikdienā).

Dīleri vērtēju ar tādu nelielu 7 no 10. Auto bija ar defektiem, tos kopumā novērsa, bet gribējās, lai pats dīleris ir zinošāks, ja auto pārdod, tas ir jāpatīk un jābūt dziļi zinošam. Tā kā ar datoriem esmu uz tu, tad šo to izkodu pats, lai nebūtu jāsēž pie dīlera.

Vai ieteiktu pirkt citiem, jā. Kopumā lielisks auto, vai viedoklis mainīsies lietojot, tad jau redzēs.

Kāpēc tika mainīts auto?

Pensijā tiek sūtīta Honda, kas 13 gadu laikā(pirkta 3gadīga) kalpoja gana labi, 2.4 litru benzīns arī ir labs, uzticama, evakuators lietots 2 reizes, bet pēdējos 2 gadus ekselis rādīja, ka izmaksas tuvu jauna auto līzinga maksājumam, tik papildus jāatrod pirmā iemaksa. Nav man savas garāžas remontiem un laika tādām lietām.

Patisons 04.10.2019 16:01

Kleber ir Michelin grupas uzņēmums, ja kas ???? - tur arī atbilde par protektora ārkārtīgo līdzību. Lai nu ko, bet cik lietots Michelin, tie vismaz netaisa brīnumus ar gumijas sastāvu un daudz naudas investē RD, bet katram sava izvēle. Mana BFGoodrich gForce Winter 2.

Patisons 09.11.2018 16:57

Akumulators, vai tiešām pārbaudīts, dīzelim kā reiz kritiski. Problēmas ar degvielas padevi? Nesen mainīta zobsiksna? Ir bijis ar citas markas dīzeli, kad bija problēmas ar degvielas padevi.

Patisons 03.11.2018 3:41

Viss ir ļoti vienkārši, tev būs jāpierāda, ka paplašinājums ir speciāli ar nolūku priekš stāvēšanas. Vispirms jāpārsūdz PP, tiem ir ārpakalpojums ar juridisko firmu un neko tev tāpat neatcels. Tad tiesas - 2 līmeņi + ST. Visur tikai fakti un CSN punkti(114). Tas, ka stāvēji gadiem, nebūs fakts. Jāraksta pieteikumi ar jautājumiem/faktiem, tā lai nav divdomību un nevar atrakstīties. Rēķini 1-2 gadi viss process, tavs iztērētais laiks, ja pats visu nedari, tad vēl jurista izmaksas.

Patisons 01.07.2018 19:14

Pēc 270tkm manuālai kārbai nomainīta eļļa, ticami pirmo reizi, rezultāts - jūtami vieglāk slēdzas ātrumi, lai gan pirms tam pēc sajūtas likās viss labi. Jebkurš šķidrums nav mūžīgs un ir lietas ko ražotāji nenorāda.

Patisons 29.06.2018 12:05

Sētas var būvēt, kad ir +- sakārtoti ceļi. Ar sētu būs par maz, jo būs jābūvē dzīvnieku tilti, kur dzīvnieki gadu gadiem šķērso ceļus. Pie mums ceļus labo ar ceļa zīmēm, tieši tā pat var uzlikt zīmi sētas nav

Patisons 25.03.2018 20:49

Ir viens paziņa, kas lietoja XC90, jo tikai tajā varēja ielikt kaita dēli bez problēmām. Cik cilvēku tik vajadzību.

Patisons 21.12.2017 17:59

Ja tās gudrās LED gaismas spēj atšķirt gājēja dibenu no sejas, tad . Jo atceros, kā pirms padsmit gadiem, kad regulāri staigāju uz/no skolas pa tumšo laiku, biju pateicīgs, ja šoferis ieraugot mani pārslēdza tālās gaismas uz tuvajām, jo pat neskatoties virsū, tālās žilbina spēcīgi. Un tā arī rīkojos pats tagad, jau esot braucējam.

Patisons 28.11.2017 10:57

Vajag uztaisīt profilaksi lukturiem, man arī ir tāda pati Honda un nekāda kondensāta. Kā jau te minēja, par šo pirms gadiem 5-6 bija atsaukums, mainīja lukturu blīvējumu.

Patisons 28.11.2017 9:51

27.11.2017 - Ilūkstes ielas rajonā, kad bērns skolnieks ir nomaldījies, tam atbrauc pakaļ netrafarēts Subaru Forester un gādīgi aizved uz skolu. Labajam ticēt, tur ir tas spēks

Patisons 24.11.2017 11:28

Kad bija tikai slāvu tilts, sastrēgumi bija reizes 2 lielāki un tie bija praktiski visas darba dienas garumā. Papildus bonuss sabiedriskā transporta joslas uz Maskavas ielas, bet to likvidācija palīdzētu virzienā prom no centra, virzienā uz Dtiltu nekas daudz nemainītos. Prakse remontēt augstas intensitātes ielas lēni un nesteidzīgi arī nesekmē transporta plūsmu. Saremontēs Salaspils ielu un uz Maskavas ielas arī paliks labāk. Nervu šūnas tiek dedzinātas ne pa jokam

Patisons 06.08.2017 8:04

Acīmredzot daudziem ir pierādījumi par ss.lv, man tādu nav. Esmu tirgojis savas mantas ss, pircis pakalpojumus, ja SIA, vienmēr ir bijis čeks vai pavadzīme. Skatos griezumā no IT. Tas, kas ir izskanējis attiecībā uz konkrēto datubāzi kā panaceju slikto puiku izķeršanā, ir pilnīgs bleķis, jo 80% info ir publisks, tie atlikušie 20% tāpat ir pieejami caur grāmatvedības datiem, kas VID jau ir pieejami. Es teiktu ir plaša neizpratne kā strādā IT tehnoloģijas un tas arī nav vajadzīgs, bet publiski atpazīstamu cilvēku izvirzītās aplamības daļu sabiedrības domas ietekmē gan No cilvēciskā nav korekti ieslēgt papildus sankciju, saimnieciskās darbības apturēšanu, ja jau norit tiesas process, no likumiskā viss štokos, tāpat kā pārcelt domēnu. Preses konference bija slikti organizēts PR un PTAC bija kā papildus arguments, ka viss ir slikti.com. Pie kam PTAC pašreiz neko nevar darīt, jo VID ir uzlicis ķepu.

Patisons 05.08.2017 19:28

Ja vainīgs tad jāsoda, tur nav šaubu, bet novienkāršu domu ko izmeti. Daudzīvokļu mājā ir 200 dzīvokļi, vienā dzīvo zaglis, kratam un daudzam visus, neatkarīgi no saistības ar meklēto subjektu. Par laimi te nav ZKoreja vai kāda senila viduslaiku teritorija.

www.db.lv/tehnologijas/sakaru-tehnologijas/internets/zab-sorainen-partneris-janis-taukacs-ss-lv-vid-lieta-varetu-but-tiesas-spriedums-kas-bus-precedents--465264?utm_campaign=footer_news&utm_source=startpage_bottom

Un ar valsts ierēdņu sodīšanu mums ir kā ir. Koļegova kā strādā tā strādā, Miķelsons izbēga ar daudzkārt mazāku sodu nekā saņēma no nelegālajiem bonusiem. Pagaidām daļa no valsts kā reiz ir recidīvistu kopa, kas savas lielās šeptes bīda, ka maz neliekas.

Patisons 04.08.2017 13:14

Man arī nepatīk ss.lv klientu serviss, tas ir šausmīgs. Bet nav normālu alternatīvu. Un tas, ka kāds daudz pelna un ir vadošais tirgū, ir tikai bizness, acīmredzot, veiksmīgs un iekārojams. Neesam tajā gadsimtā, kad visu nosaka ar zobenu. Nesens piemērs Rīgas Dome vs Mobilly.

Patisons 04.08.2017 13:10

Puiši jau visu ceļ uz Luksemburgu: www.whois.com/whois/ss.com

Patisons 27.07.2017 15:55

Novērojums. Polijas bānim lietus laikā ir manāmas nelielas rises, daži milimetri, bet ar to ir pietiekami, lai pie ātruma 120+ auto sāk nedaudz peldēt. Pie lielāka lietus Vācijā un ātruma 140+ nav nekādu izmaiņu. Te arī kvalitātes starpība Vācija vs Polija. LV tik sapņot par tādiem ceļiem kaut vai kā PL.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti