Manuprāt, kompja pieslēgšana ir pirmais, kas jāizdara. Tad tālāk jāskatās, kādas kļūdas izmeta.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Manuprāt, kompja pieslēgšana ir pirmais, kas jāizdara. Tad tālāk jāskatās, kādas kļūdas izmeta.
msh rakstīja: Palasīju par šo notikumu, un man palika šķērmi ap dūšu. Tie, kas krāmē volksim mīnusus - jūs vispār saprotat, kas ir noticis? Iecitēšu vienu ļoti izsmeļošu komentāru no purnagrāmatas:
"Ļoti skumjš, bet ļoti pamācošs stāsts, kas liek aizdomāties par to, kas patiesībā slēpjas zem vārdu salikuma "veselības aprūpe". Pirms neilga laika "sabiedriskie" mēdiji skaļi kliedza, ka, vienas ģimenes, pret difteriju nevakcinēti, bērni itkā saslimuši ar difteriju un nonākuši slimnīcā. Pēc neilga, slimnīcā pavadīta, laika viens no bērniem, diemžēl, nomira. Kā 21. septembrī rakstīja LA.lv, bērnu vecākiem bija radušās aizdomas par neatbilstošu un bīstamu "ārstēšanu", tādēļ viņi izmantoja savas TIESĪBAS un atteicās no tālākiem BKUS pakalpojumiem. Tūlīt pēc tam, 20.09.2024, 20:55 bāriņtiesa pārtrauca viņu vecāku tiesības, 21.09.2024, 3:16 Rīgas prokurore pieņēma lēmumu par kratīšanu dzīvesvietā un tajā pat rītā, 6:10 ieradās 6 cilvēku komanda, kas māti un bērnus aizveda. Vēlāk māte tika aizturēta, bet bērni nogādāti BKUS!!! Te man ir daži jautājumi- Kam ir jānotiek, lai bāriņtiesa 20:55 pieņemtu (jebkādu) lēmumu un kurš 3- os naktī (uzdrīkstējās) pamodināt Rīgas prokurori? Tāda steiga rada aizdomas par to, ka te kaut kas tiek slēpts, kā kriminālfilmās, nevis izrādītas rūpes par bērnu veselību. Izdariet secinājumus un sargājiet savus bērnus!"
Un te vēl izsmeļošs, bet pagarš viģiks:
Jā, pilnībā saprotu. Principā šī portāla īpašniekam būtu beidzot jāsāk uzraudzīt, kāda informācija tiek te rakstīta un izplatīta (tas attiecas vairāk uz Volx glupībām).
TV sižetā nemanīju vispār nekādas līdzjūtības pazīmes tēvam par zaudēto bērnu dēļ savas plānprātības, bet vakcīnu sastāvu to gan turpinās pētīt.
Krokodils rakstīja: Tik tiešām gribetu dzirdēt īpašnieka viedokli, kāpēc.
Jo man visulaiku likās, ka šis mazais ķinietis maksā tur ap 20tūkstošiem, bet ieejot mājaslapā un redzot to, ka 'lielās baterijas' ietilpības autiņš maksā sākot no 38tūkstošiem eiro(standarta cenā)... Tiešām apbrīnoju cilvēku izvēli par labu šim ķīnietim.
Turklāt subjektīvi manā skatā super neglīts noname ķīnietis, ieraugot uz ceļa uzreiz atsit preci no aliexpress... bet nu par gaumi nestrīdas. 😂
Citu(brendu) EV mazie dranduļeti:
Renault zoe no 39tūkstošiem
Nissan LEAF no 37tūkstošiem
Peugeot e-208 no 38tūkstošiem
Opel Corsa E no 36tūkstošiem
Volvo EX30 no 39tūkstoša
VW ID.3 no 39tūkstoša
(neieskaitot valsts atbalstu)
Visi viņi ar 'lielo bateriju' varot nobraukt ap 400km vismaz uz papīra, visi viņi ir +/- vienādā izmērā un cena visiem ir aptuveni viena līmenī, tad kur prikols pirkt to ķīnieti?!???
😕 Figviņzin kāda garantija, kādas ir garantiju 'apkopju' pielaides un visp cik tās ir ilgi un vēl pati baterija cik tā atri degradējas.... Moš operatīvais nebūs beidzies, bet bača būs jau zaudējusi tur 100km attālumu 😅
Reali interesē šo 'Ora' īpasnieku viedokli kāpēc pirka šo ķīnieti, nevis ko no zināmā un pārbaudītā jo cena nav ūber lētāka...
Vai tik tiešām tik lēti pardodamies, ka tā 3(par mazo baču) vai 5(par lielo) tūkstošu vērtībā 'iepazīšanās cena' ir pietiekams iegansts? 😂 Saprastu būtu 10-15tūkstoši lētak, ta vēl okei, tur tīrā piesaiste, bet te maksā +/- tikpat cik normālus parbaudītus brendus var dabūt....
Manuprāt, ļoti skaidra izvēle, jo lielās baterijas reti kuram interesē:
1.) startā iepazīšanās cena bija 24999 eur (plus vēl valsts atbalsts) par labi nokomplektētu auto. Kas šajā cenā bija līdzvērtīgs no citiem brendiem?
2.) manuprāt, foršs ārējais dizains. Ar Mini viņiem ir kopīga platforma. Oras priekša atgādina Mini, nedaudz Poršu. Jā, aizmugure tāda jocīga. Bet citiem lieliem ražotājiem daļa elektroauto vēl jocīgāk izskatās.
3.) kvalitatīvs, komfortabls salons
4.) adekvāta piekare
5.) kursora Kristaps savos testos atzina par labu esam
Kaut ko līdzvērtīgu no citiem brendiem, jāpiemet 5-7 tūkstoši visma un dizains būs garlaicīgāks.
Man pašam interesē, kad beidzot Renault 5 sāks tirgot Eiropā.
ZZZZ rakstīja: Ko lai atbild? Smilš un akmeņ grantinieks safrēzēs arī Maybach. Ļoti daudz atkarīgs no paša braucēja un viņa braukšanas stila. Citiem tikai sanāk WRC 1. aplis un kaput ta put. Mana pieredze korejas auto 4 gād un tuc tuc būs 200 000km🙈 samainīta viena stabilizatora atsaite, riepu komplekts, un principā rūsa nekur nafff.
Kāds korejas modelis tev ir?
GB12 rakstīja: Nu, ja viņi nedeva garantiju, prasīt tu varētu dajebko. Turklāt - ko nozīmē "bojāts DPF filtrs"? Korpuss bojāts vai kas?
Par konkrēto keisu runājot - dīlerim pa lielam ir taisnība. Ar šodienas dīzeļiem ir jābrauc, nevis jāsēņo vai jāmīcās pilsētas korķos. Es teiktu - vismaz reize nedēļā 100 km vienā piegājienā ar apgriezieniem virs 2k. Tur bez EGR, DPF ir vēl AdBlue, kam arī nepatīk mazas distances. Cits jautājums ir par to, vai pārdevējs penšiem to izstāstīja pirms mašīnas pirkšanas. Visticamāk ka nē, jo penši to auto bija sev jau ieprogrammējuši un F-Pace benzīnnieki kopumā ir retums - diez vai viņiem stokā bija, attiecīgi bija jāpārdod tas, kas ir uz vietas.
Dīlera nevēlēšanos kameras priekšā runāt var saprast, ņemot vērā to, cik tendenciozi Bez Tabu taisa savus sižetus. Un visai smieklīga ir tā vadītāja lūpas mešana par to, ka ar viņiem, redzies, negribot runāt.
Pie pirkšanas garantiju nedeva, jo tjipa esot baigā atlaide.
DPF bija plaisa, līdz ar to neremontējams.
Pensionāri baisas naudas par auto remontu iegrūduši, pie tam visticamāk tur tās izmaksas nebeigsies.
Pats pirms aptuveni 5 gadiem nopirku no Inchcape auto (Skanstes ielā) (kāds bija atstājis kā pirmo iemaksu). Cenu bija nolaiduši no 11k uz 7k un tirgoja kā ideālā stāvoklī (ar savu to 50+ punktu pārbaudi). Kā nopirku, tā pirmajā dienā izmeta Check engine. Kā vēlāk izrādījās, auto bija ar bojātu DPF filtru... Būtu bijis vairāk saprašanas un enerģijas toreiz, būtu no viņiem pieprasījis kompensēt izmaksas...
darklight rakstīja: Linkin Park atgriešanās koncis. Ar zaķi pie mikrofona! 😮 Jāteic, ka biju visai skeptisks, bet kopumā izrādījās tīri labi, atsevišķiem gabaliem sāku dziedāt līdzi, nedaudz pārsteidzot mājiniekus, jo skatījos ar austiņām 😎
Jaunā vokāliste tīri laba! Tūri arī izziņojuši.
Esmu nedaudz šokā, ka Hyundai i30 tagad tiek piedāvāts vai nu ar 1.5 96 zs dzinēju (atmosfēras) vai 1.0 turbo 100 zs. Dinamika līdz 100 km/h virs 13 sek...
Cacatua rakstīja: Labrīt, esmu itāļu puisis, kurš interesējas par Latvijas dzelzceļu. Lasīju, ka no Skoda ir iegādāti daži jauni elektrovilcieni. Interesanti, vai šie pilnībā aizstās padomju laika vilcienus uz Rīgas piepilsētas dzelzceļiem un cik ilgi tas tiks piegādāts. Paldies ikvienam, kas man atbild.
Ar kādu mērķi interesējies?
Ir atsevišķi medikamenti (tai skaitā atsevišķi antibiotiķi (piem. doksiciklīns)), kurus lietojot, jāizvairās no tiešas saules.
Saki, ka ēšana var izmainīt ādas tipu?
Krotow rakstīja: Diez ko tādu viņi tajā epizodē atrada? Parīzes komūnas laikā pāris gadus galvas ripoja uz visām pusēm. Būtu pie varas Pols Pots, kur galvas krāva kaudzē, sanāktu glīts paugurs. Tā iet kad nesagrozītas vēstures vietā sāk mācīt kā jānītim pareizi apsūkāt pēterīti.
Droši vien atrada kvalitatīvu franču metāla grupu Gojira, kas ir samērā ekskluzīvi šādā pasākumā.
Kur skandāls? Šis jau eksistē gadiem un izskatās, ka nevienu nesatrauc, tikai blogerus...
Ne tikai aknu, žultpūslis, aizkuņģa dziedzeris un zarnas ilgtermiņā arī nebūs priecīgas (pieaug vēža risks). Bet ja aknas tur, var jau stampāt to gaļu iekšā...
Pie mums vienkārši nepopulārs sporta veids. Vakar gan redzēju ekipāžas pie Brīvības pieminekļa, tā jau smuki!
Šis nav antivakseru forums?
Volx rakstīja: Bet iebarot to šņagu var tikai vaxeriem
Nē, to šņagu, kurai sastāvs nav zināms, parasti ēd mazizglītoti antivakseri un citi ezotēriķi.
Man līdzīgs stāsts. Ieliku vienu no zemākajām tirgus cenām, auto labā stāvoklī, bildes bija ok, tikko svaiga skate bez aizrādījumiem. 3 nedēļu laikā neviena zvana, tikai viens piedāvājums ielikt placī par komisiju. Turpināšu braukt tālāk, jo inflācija skārusi arī lietoto auto tirgu (pārāk daudz prasa).
David9900 rakstīja:
Kanibaals rakstīja: CP arī nezin noteikumus. Piemēram stāv starp Tīnūžu apļiem un ķer uz ātrumu, kaut 50km/h tur ir tikai vienā virzienā, otrā virzienā tajā pat posmā ir 90km/h. Tā teikt ķer uz muļķi, un muļķi iekrīt.
Jūs te visi baigi godīgi braucat ?
Ja es uz krastenes no mola uz centru netālu no salu tilta brauktu uz 50 man 90% visi brauktu garām
Brauc ap 60 (+10) un nebūs problēmu. Ja esi tik drosmīgs 20+ pārsniegt, tad risks dabūt sodiņu.
atrabotka rakstīja: Uzskatu, ka meršiem ir visērtākā intuitīvākā kruīza kontole no visiem auto, kas bijuši un ar kuriem esmu braucis. Nezinu, kā ir pavisam jaunajiem, bet tas tika izdomāts vairāk kā pirms 20 gadiem. Nevajag salīdzināt ar to škodas mūsdienu gemoroju! Slēdži mersim atrodas perfektā pozīcijā un kruīzu var ieslēgt/izslēgt/atjaunot ar vienu rokas vēzienu. Nevajag spaidīt kaut kādas pogas uz stūres un citiem slēdžiem. Zinātāji sapratīs.
w203 kruīza svira bija virs pagrieziena rādītāja un tas bija diezgan ērti. Manam w204 feisliftam (cik saprotu, no 2013.g. tā ir daudziem meršiem) tā kruīza svira ir zem pagrieziena rādītāja, tieši pa rokai, kas ir neērti ikdienā, jo pārsvarā jau lieto pagrieziena rādītāju.
darklight rakstīja: A tas parasti Škodām tā ir? Līdz šim nevienā auto tādu atsevišķu kruīza sviru nebiju sastapis, tai skaitā VW un Seat. Ar Fabiju nesen braucu, tur arī pagrieziens bija pareizajā vietā un nekādas liekas sviras netorčīja. Nedomāju, ka tam ir sakars ar kaut kādām vecām tehnoloģijām, vienkārši dizainers kaut ko labu pīpējis.
Ar mūzikas vadību pa lielam tur viss kārtībā, skaņa gan pasūdīga.
Daudziem tā svira ir. Meršiem arī.
Jā, tie 14 L ir kaut kādi Minhauzena stāsti. Vai nu momentānais patēriņš vai pa bāni brauca 160 km/h un vairāk, kam šis auto nav paredzēts.
Esmu braucis ar Polo 1.0 bezturbo dzinēju Vācijā, 120-140 km/h robežās tas patēriņš nav lielāks par 6 l uz 100 km.
Seat Ibiza 1.0 tsi ar dsg kārbu ap 5 L pie 120-130 km/h (Rumānijas autobānis)
Rīgā i20 ar 1.0 dzinēju tērē ap 6 L.
Bradypusa minētais patēriņš ir kaut kāds kosmoss. Laikam patīk agresīva braukšana...
Bradypus, iesaku pārskatīt tavus informācijas avotus, jo izskatās, ka pamatīga domu miskaste izveidojusies.
Re ku, vienu klasisko vakcīnu aizvāc no tirgus, jo nevienam nav vajadzīga dēļ trombožu riska un zemās efektivitātes.
wons rakstīja: Kur palikuši masku fani? Vai tad Covid-19 izbeidzies?
Nekur nav pazuduši. Maskas jālietot tad, kad vajag.
Ja nemaldos, par kokmateriāliem ir reversais PVN un izrakstitajos rēķinos ir 0% likme.