- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
To sauc par "stabilitāti" - brauc vienmēr robežās no 65-85km/h - ne ātrāk, ne lēnāk
Tie ir pārsvarā jauno krosoveru īpašnieki - baidās, ka auto neapgāžas uz sāniem, vai paši krīt no krēsliem laukā. Līkumus, kurus tie brauc uz 70km/h, es brīvi uz 100 izbraucu pat neatlaižot pedāli
Kas tur paradoksāls? Es savējo 2006. gada auto nesen nopirku ar 160k (patieso) nobraukumu pa taisno no Vācijas. Ir dažādas situācijas. Citi brauc maz, citi daudz. Ja kāds brauc ļoti daudz, tad tas nenozīmē, ka citi manipulē ar nobraukumu.
Loģiski, ka zem 90km/h sestais nevelk, tas tam nav domāts. Ko tad tu gribēji? Braukt uz 80 km/h ar sesto ātrumu? Es sestajā lieku tikai virs 100 km/h. Ja zem, tad piektais. Ātrumu attiecības maz līdzīgas kā tev.
VWfans rakstīja: Šis ir foršs lietots auto. Ja uzliek gāzi, tad vispār konfekte:
Tādam likt gāzi gan ir stulbums. Esmu braucis ar tādu pašu, tikai 1.4 benzīnu. Nevaru iedomāties veci ar tādu ikdienā braucot. Tas ir mazs auto pilsētai vai sievietei.
+ viegli vadās, viegla stūre, pārredzamība
+ relatīvi vienkāršs, uzticams, ekonomisks
+ mazs, lai gan vidusmēra cilvēks saspiesti īsti nejutīsies
+ iespējams labs auto sievietei
- salons no tādiem lētiem materiāliem, bet par to cenu gan jau ka ir ok
- prasītos 6 ātrumi, lai nav 3000 rpm braucot uz 100 km/h
- nav diezko aizraujoša braukšana
Jaudas ziņā 1.4 ir ciešams. Nekas mega, bet kaut ko kust. Ar pilnu auto braucot gan jau ir cits stāsts. Tas 1.2 gan būs mironis. Lai ar tādu brauktu un slavētu, jābūt riktīgam mazohistam.
Auto jauns ir tehniski, nevis mērīt pēc tā, cik cilvēki tur ir iesēdušies. Cik tad tādam būtu gala nobraukums auto saņemot? Kādi 5-10 km?
Frontera rakstīja: Eļļas maiņa 200e???!!!Hmmm...Es mainu eļļu ,tātad:6 litri eļļas(30e)Eļļas filtrs(3.80e)...un tad brīnās par to,ka visur tiek uzmesti uz 300%...murgi ibio
Laba eļļa un normāls filts nemaksās tik lēti, ja vien nepērc kaut kādu no-name brendu maksimā. Man 6l Castrol 5W30 sintētika ap 60 eur + Knecht filtrs kaut kādi 5.50 eur. Par darbu samaksāju 10 eur. Ja nauda kabatu spiež un neko nesaprot, tad tādiem arī 500 par eļļas maiņu var uzprasīt
"Kā brauc ar teslām, mašīnām kas ir niknākas?"
Kapēc jaudīgākiem auto būtu jāpārkāpj noteikumi? Tas, ka daži tā brauc, nenozīmē ka visiem tā jāizpaužas. Tas tāds pusaudža gēns tiekot pie jaudīga auto kaut kur nēsāties un lidot. Domāju, ka tie kas Teslu var atļauties vairumā gadījumu nav tajā kategorijā. Ar savām vadītāja spējām un tehniku nevajadzētu eksperimentāt pilsētas satiksmē.
@fans, neesi kaut ko sajaucis? Tāds 115 ZS dīzelis nāca iepriekšējai paaudzei (2010-2016) un bija ar 1.7 tilpumu. Jaunajai paaudzei ir 1.6 ar 136 ZS. Vai kaut ko jaucu? Vai tev tur īpašs eksemplārs gadījies? Anyway - nebūs pa švaku tāds dzinējs priekš tā būra?
Šīs cenas ir šādas gandrīz pastāvīgi tevis minētajos tankos un tikai Rīgā. Pārējiem Latvijas iedzīvotājiem tas neko neizsaka. Dienas laikā pie Dzirnavu Nestes pat veidojas rinda. Kapēc tāda cenu politika un tieši konkrētajos tankos - tas tikai Nestei zināms.
Par ko tad pārtikas tirgotājiem satraukties? Cilvēki ēdīs vienmēr, varbūt tikai vairāk skatīsies ko pirkt un cik daudz. Šī krīze visdramatiskāk skars tūrisma nozari un tam pakārtotās nozares - dažādas aktivitātes, kultūras pasākumi, transports pa lielam. Itkā nesliktas lietas, bet cilvēks bez tā var arī iztikt. Tiem, kam nauda kabatu dikti spieda un vajadzēja braukt ceļojumos uz ārzemēm 1 - n reizes gadā - nu nebrauks pagaidām, pasēdēs savā zemē, ietaupīs kādu kapeiku un paskatīsies, kas notiek apkārt. Vairāk pievērsīsies sev un/vai ģimenei. Drīzāk viss atgriežas normālās sliedēs - visa tā braukāšana kur vajag un kur nevajag ne pie kā laba nenovestu. Ekoloģijai vispār super - viss masu tūrisms apstājies. Avio, kruīza kuģi neiet utt. Zaļie gavilē! Vairs nevajag izdomāt kaut kādas absurdas normas vai tehnoloģiskos risinājumus - viss atrisinājies pats no sevis (kur un kā tas vīruss radās, ir cits jautājums..)
Arābi pilnīgi nojūgušies - internets raksta, ka pie pašraizējās situācijas pasaulē un milzīgā pieprasījuma krituma šie domā vēl vairākas reizes palielināt naftas ieguves apjomus! Kur to naftu liks, nav skaidrs - pie pusdienām varēs piedzert klāt.
Nu ok, varbūt viss nav tā, bet gribi teikt, ka normāls, izglītots cilvēks tic, ka šādas klases vīruss rodas ne no kā?? Un visi esam cilvēki - visi kļūdās. Pat visādās superiestādēs strādājošie ar superaugstām prasībām. Par Ķīnu man nav ne mazāko šaubu.
Kur jūs tik augstas cenas izraujat? Vakar Nestē Rīgā lēju dīzeli pa 1.04x litrā. Liepājā pat vienā cirkulī bija pa 1.06x garām braucot, ja nekļūdos.
Noskatieties šo:
www.youtube.com/watch?v=NOvBcNf0t2w
Nesaku, ka tā ir patiesība un ka viss ir tā kā tur pateikts, bet ir vērts aizdomāties. Viens gan ir skaidrs - vīruss ir mākslīgi radīts un neradās kaut kā mistiski tirgū kādam cilvēkam apēdot sikspārņa gaļu.
Itālijā mirsība ir 8%, bet Ķīnā - 4%. Dienvidkorejā 1% - kāds ir viņu noslēpums?
Mērķis jau nav radīt totālu haosu un izmiršanu, bet varenu ekonomisko krīzi šis var tomēr izraisīt. Bet no otras puses - visu pasaules augošo ekonomiku, milzīgo patērētāju kultūru un visādu sūdu ražošanu naudas interesēs, derēja piebremzēt gan.
Situācija mainās pa minūtēm, bet tā protams oficiālā statistika:
www.youtube.com/watch?v=qgylp3Td1Bw
Bet vispār labs brūvējums kādam sanācis - labāks nekā Sars, cūku un putnu gripa. Neesmu konpirācijas teoriju piekritējs, bet kaut kā neticu, ka visa šitā hu**a sākās no tā, ka kaut kāds čalis Vuhaņas tirgū kādā paksī sikspārni apēda. Pārsvarā visām šīm mūsdienu globālajām infekcijām kājas aug Ķīnā.
Bet iedomājieties cik no ekoloģiskā viedokļa labi - cilvēku skaits samazinās, ražošana nenotiek, lidmašīnas nelido, cilvēki mazāk kaut kur iet, brauc utt. Viss iet uz labo. Zaļie un visādi Grētas piekritēji tikai priecājas.
Jā, ak Dievs - nav pēdējā kārta uz 2 joslu, taisna plata ceļa. Kas tur var notikt braucot uz 90km/h? Vajag ievērot distanci kā parasti un viss. Tas ātruma ierobežojums varbūt bija aktuāls kādas pāris nedēļas pēc asfalta ieklāšanas, nevis pusgadu vai pastāvīgi.
Kalvis99 rakstīja: Kad parādās 100 uz Sēnīte-Rīga?
Diežgan bieži tur braucu un šobrīd neskatoties uz nepārtrauktām zīmēm 70, reālā plūsma ir 100 un vairāk.
Uz 100 tur brauc retais (vismaz laikos, kad es braucu), bet uz 70 laikam nebrauc neviens - drīzāk 80 - 90. Es arī nesaprotu - jauns ceļš, stabiņi, līnijas (kaut dzeltenās), nekāda darbība uz/ap ceļu nonotiek, bet zīme 70 km/h! Bet toties beidzoties remonta zonai (aiz Sēnītes Siguldas virzienā) atkal ir atļautais 90km/h uz tā ielāpainā, risainā posma, kur vietām stūri rauj no rokām ārā Ar tiem ātruma ierobežojumiem mums ir kaut kāds idiotisms. Kapēc nevar adekvātus un reālus ātruma ierobežojumus uzstādīt?
Bradypus rakstīja: Klau, msh - izskaidro, lūdzu, savu apgalvojumu "Uzskatāms piemērs tas pimpja gājiens uz matīsenes"
Kas tika izdarīts nepareizi? Kā vajadzēja rīkoties? Kādēļ?
Bradypus
Nekas nebija nepareizi. Es tieši tāpat būtu rīkojies.
mefisto
Arī braucu ar C klasi. Vel pie plusiem aizmirsi:
+ patīkami mazs apgriešanās radiuss
+ riepas dilst vienmērīgi
+ izsvarojums, komforts
Mīnusus nekādus neredzu. Varbūt tas, ka prātīgāk jābrauc ziemā? Es braucu ar pilnīgi jaunām riepām un tas nav īsti aktuāli. Protams, visādi lauķi gan jau nepiekritīs kaut kam