Kārtot: Augošā secībā
1 2
atrabotka 04.07.2020 15:20

@fans, neesi kaut ko sajaucis? Tāds 115 ZS dīzelis nāca iepriekšējai paaudzei (2010-2016) un bija ar 1.7 tilpumu. Jaunajai paaudzei ir 1.6 ar 136 ZS. Vai kaut ko jaucu? Vai tev tur īpašs eksemplārs gadījies? Anyway - nebūs pa švaku tāds dzinējs priekš tā būra?

atrabotka 12.04.2020 14:18

Šīs cenas ir šādas gandrīz pastāvīgi tevis minētajos tankos un tikai Rīgā. Pārējiem Latvijas iedzīvotājiem tas neko neizsaka. Dienas laikā pie Dzirnavu Nestes pat veidojas rinda. Kapēc tāda cenu politika un tieši konkrētajos tankos - tas tikai Nestei zināms.

atrabotka 10.04.2020 11:23

Par ko tad pārtikas tirgotājiem satraukties? Cilvēki ēdīs vienmēr, varbūt tikai vairāk skatīsies ko pirkt un cik daudz. Šī krīze visdramatiskāk skars tūrisma nozari un tam pakārtotās nozares - dažādas aktivitātes, kultūras pasākumi, transports pa lielam. Itkā nesliktas lietas, bet cilvēks bez tā var arī iztikt. Tiem, kam nauda kabatu dikti spieda un vajadzēja braukt ceļojumos uz ārzemēm 1 - n reizes gadā - nu nebrauks pagaidām, pasēdēs savā zemē, ietaupīs kādu kapeiku un paskatīsies, kas notiek apkārt. Vairāk pievērsīsies sev un/vai ģimenei. Drīzāk viss atgriežas normālās sliedēs - visa tā braukāšana kur vajag un kur nevajag ne pie kā laba nenovestu. Ekoloģijai vispār super - viss masu tūrisms apstājies. Avio, kruīza kuģi neiet utt. Zaļie gavilē! Vairs nevajag izdomāt kaut kādas absurdas normas vai tehnoloģiskos risinājumus - viss atrisinājies pats no sevis (kur un kā tas vīruss radās, ir cits jautājums..)

atrabotka 30.03.2020 23:45

Arābi pilnīgi nojūgušies - internets raksta, ka pie pašraizējās situācijas pasaulē un milzīgā pieprasījuma krituma šie domā vēl vairākas reizes palielināt naftas ieguves apjomus! Kur to naftu liks, nav skaidrs - pie pusdienām varēs piedzert klāt.

atrabotka 20.03.2020 10:41

Nu ok, varbūt viss nav tā, bet gribi teikt, ka normāls, izglītots cilvēks tic, ka šādas klases vīruss rodas ne no kā?? Un visi esam cilvēki - visi kļūdās. Pat visādās superiestādēs strādājošie ar superaugstām prasībām. Par Ķīnu man nav ne mazāko šaubu.

atrabotka 20.03.2020 10:00

Kur jūs tik augstas cenas izraujat? Vakar Nestē Rīgā lēju dīzeli pa 1.04x litrā. Liepājā pat vienā cirkulī bija pa 1.06x garām braucot, ja nekļūdos.

atrabotka 20.03.2020 9:56

Noskatieties šo:

www.youtube.com/watch?v=NOvBcNf0t2w

Nesaku, ka tā ir patiesība un ka viss ir tā kā tur pateikts, bet ir vērts aizdomāties. Viens gan ir skaidrs - vīruss ir mākslīgi radīts un neradās kaut kā mistiski tirgū kādam cilvēkam apēdot sikspārņa gaļu.

atrabotka 18.03.2020 17:50

Itālijā mirsība ir 8%, bet Ķīnā - 4%. Dienvidkorejā 1% - kāds ir viņu noslēpums?

atrabotka 18.03.2020 17:41

Mērķis jau nav radīt totālu haosu un izmiršanu, bet varenu ekonomisko krīzi šis var tomēr izraisīt. Bet no otras puses - visu pasaules augošo ekonomiku, milzīgo patērētāju kultūru un visādu sūdu ražošanu naudas interesēs, derēja piebremzēt gan.

atrabotka 18.03.2020 17:26

Situācija mainās pa minūtēm, bet tā protams oficiālā statistika:

www.youtube.com/watch?v=qgylp3Td1Bw

Bet vispār labs brūvējums kādam sanācis - labāks nekā Sars, cūku un putnu gripa. Neesmu konpirācijas teoriju piekritējs, bet kaut kā neticu, ka visa šitā hu**a sākās no tā, ka kaut kāds čalis Vuhaņas tirgū kādā paksī sikspārni apēda. Pārsvarā visām šīm mūsdienu globālajām infekcijām kājas aug Ķīnā.

atrabotka 14.03.2020 11:46

Bet iedomājieties cik no ekoloģiskā viedokļa labi - cilvēku skaits samazinās, ražošana nenotiek, lidmašīnas nelido, cilvēki mazāk kaut kur iet, brauc utt. Viss iet uz labo. Zaļie un visādi Grētas piekritēji tikai priecājas.

atrabotka 09.03.2020 0:32

Jā, ak Dievs - nav pēdējā kārta uz 2 joslu, taisna plata ceļa. Kas tur var notikt braucot uz 90km/h? Vajag ievērot distanci kā parasti un viss. Tas ātruma ierobežojums varbūt bija aktuāls kādas pāris nedēļas pēc asfalta ieklāšanas, nevis pusgadu vai pastāvīgi.

atrabotka 08.03.2020 20:51

Kalvis99 rakstīja: Kad parādās 100 uz Sēnīte-Rīga?

Diežgan bieži tur braucu un šobrīd neskatoties uz nepārtrauktām zīmēm 70, reālā plūsma ir 100 un vairāk.

Uz 100 tur brauc retais (vismaz laikos, kad es braucu), bet uz 70 laikam nebrauc neviens - drīzāk 80 - 90. Es arī nesaprotu - jauns ceļš, stabiņi, līnijas (kaut dzeltenās), nekāda darbība uz/ap ceļu nonotiek, bet zīme 70 km/h! Bet toties beidzoties remonta zonai (aiz Sēnītes Siguldas virzienā) atkal ir atļautais 90km/h uz tā ielāpainā, risainā posma, kur vietām stūri rauj no rokām ārā Ar tiem ātruma ierobežojumiem mums ir kaut kāds idiotisms. Kapēc nevar adekvātus un reālus ātruma ierobežojumus uzstādīt?

atrabotka 28.02.2020 19:02

Bradypus rakstīja: Klau, msh - izskaidro, lūdzu, savu apgalvojumu "Uzskatāms piemērs tas pimpja gājiens uz matīsenes"

Kas tika izdarīts nepareizi? Kā vajadzēja rīkoties? Kādēļ?

youtu.be/-FvUq8mK0Dg?t=22

Bradypus

Nekas nebija nepareizi. Es tieši tāpat būtu rīkojies.

atrabotka 25.02.2020 20:37

msh rakstīja: Neaizmirsti ka tas bija pirms astoņiem gadiem, ar faktisko braucēja stāžu ap 3 gadiem [pa lielam norullētu pa A11], pirmo reizi pašam aizbraucot uz dižo pilsētu. Tu savos studiju gados pirmo reizi aizbraucot uz rīgu gan jau visu zināji, ja arī nekad tur nebiji bijis, vai ne? Bet kopš tā laika šis tas ir "mazliet" izmainījies, tapēc pēc tā mana divpadsmitā gada vasaras brauciena vari nemaz nemēgināt spriest par to, kā es braucu.

Zaķusalu es izmantoju, jo tajā nestē mani gaidīja vietējais, ar kuru uzbraucot uz salenieka sanāca sazvanīties, un viņš to ieteica darīt.

Es arī nosaprotu, kapēc pie tā, ka pirmo reizi jauns būdams iebraucot Rīgā apmaldies vai ne tur aizbrauc, vaino pašu pilsētu vai satiksmes organizāciju? Itkā tu tādā pašā situācijā iebraucot Berlīnē, Londonā vai Varšavā tu visu atrastu perfekti un aizbrauktu kur vajag. "Dižā pilsēta" tāda provinces pilsēta salīdzinājumā ar Eiropas pilsētām vien ir. Ja protams dzīvo dziļos laukos, tad liekas, ka uz baigo metropoli esi atbraucis un plusā visur saskati tikai slikto. P.S. Pats neesmu rīdzinieks.

atrabotka 31.01.2020 18:12

Ja viņš tam auto ir pirmais un vienīgais īpašnieks, vei nesen veicis kapitālo remontu, tad kaut ko tādu var domāt. Savādāk viņš var liet kaut augstākās kvalitātes sintētiku - ja iepriekšējais īpašnieks eļļu nav laicīgi mainījis vai braucis ar atrabotku, tad tas neko nemainīs.

Vajag pārbaudīt līmeni. Ja tas ir ok, samainīt eļļas spiediena devēju (maksā viņš kapeikas tādam spainim). 90% gadījumā vaina būs tieši tur. Ja nepalīdz, tad jāskatās pats motors, eļļas sūknis.

atrabotka 19.01.2020 20:27

Logu slotiņu mehānismu var kaut kā nobloķēt, lai nevar atlocīt. Pēc tam vienkārši atstāt pusceļā loga vidū. Vai arī gluži vienkārši aizsegt stiklu ar kaut ko un iespiest durvīs (kā ziemā). Un ko tā ierīce saka par metāla urbi? Korpuss ir no plastmasas, tikai pats piesūcekņa disks no metāla.

atrabotka 29.10.2019 17:03

Cik vecs bija akumulators? Ja mazāk kā 2 gadi, kapēc to vienkārši neuzlādēt, bet pirkt uzreiz jaunu?

atrabotka 29.10.2019 16:51

1) VW: Yellow solid: power steering reduced/Yellow flashing: steering column lock malfunction/Red solid: power steering failure/Red flashing: steering column lock malfunction

2) Plastmasas panna ir zem motora? Tādu skaņu parasti rada kaut kas, kas nolūzis (vai nepieskrūvēts) un vējā plivinās. Palien zem mašīnas un apskaties (vai palūdz kādam lai paskatās). Šajā gadījumā tas noteikti nebūs spararats. Vibrēt var dēļ visa kā - pārsvarā tas ir riepu dēļ.

atrabotka 10.10.2019 1:21

Nestāsti pasakas! Kāds vēl degvielas filtrs un sveces? Varbūt vienīgi ja oriģinālais vēl no 2000. gada, tad iespējams. Tur būs lielāka vaina! Autoram - slēdz pie kompja un skaties! Varbūt starteris nosprādzis vai kaut kāds drošības sistēmas gļuks! Kurš to te var uzminēt..

atrabotka 06.10.2019 23:47

nomiks rakstīja: Atlaide 5 eur vērtībā pirmajam braucienam ar Citybee pienākas katram, kas ievada atlaides kodu, kas norādīts uz motora pārsega. Tiesa gan nav ne jausmas, cik ilgi šis kods būs aktīvs.

Lasīju, ka Citybee sola līdz pat 500 automašīnām iepludināt satiksmē (kopā ar kravas busiem).

No braukšanas viedokļa man personīgi šķiet, ka CarGuru piedāvājums ir labāks, jo 1) dažādi auto pieejami, 2) automātiskās (robotizētās) kārbas nevis manuālās, 3) hybrid, kas ir klusāki.

Par cenām nevaru spriest, nekad neesmu izmantojis ne vienu, ne otru.

Tad arī lai padomā par auto stāvvietām, nevis tikai "iepludina" simtiem mašīnu satiksmē! Vieta ir tik cik ir. Jau tad netālu no mājām, kur novietoju auto, bieži nav vietas, jo stāv tās Carguru toyotas. Man nekas nav pret kompāniju kā tādu, viņu auto vai darbības modeli.

atrabotka 19.09.2019 0:05

Ārprāts kaut kāds! Vācijā kas tāds vispār nebūtu iedomājams. Trakāk nekā kaut kādā "krūmu servisā". Saprotu, ka tie nav atsevišķi gadījumit vai cilvēki, bet jau gadiem attīstījusies sistēma, kā viņi strādā. Par Bmw kā auto neko sliktu nedomāju, bet šāda autorizētā dīlera dēļ tikai pa gabalu no turienes..

atrabotka 20.08.2019 23:08

"Aķi parlika citu, jo vecais par ātru lādējas ārā un bija aizdoma, ka ģenerātors nelādē akumulātoru."

Ideāli! Nevis atrisināt problēmu un saremontēt ģeneratoru (varbūt tikai oglītes ir jānomaina), bet mainīt aķi, kurš arī pēc laika būs tukšs (un sabojāts).

atrabotka 05.08.2019 12:48

Par kvēpu filtiem pilnīgi piekrītu! Tas ir pilnīgs ārprāts, kas notiek! Par iebraukšanu centrā jau izteicos.

atrabotka 05.08.2019 12:46

Neko tu tur neaizliegsi! Pašlaik Rīgas centram iet cauri automaģistrāle, Vidzemes šosejas turpinājums - Brīvības iela (tālāk Valdemāra iela), caur kuru notiek visa maģistrālā satiksme (atskaitot smagos). Kā cilvēkam, piemēram, nokļūt no Siguldas uz Ventspili, Tukumu utt.? Braukt pa apkārtceļu ar daudziem viena līmeņa regulētiem krustojumiem un to stulbumu - zīmēm 50/70/90 ik pa laikam nav vispār nekāds apspriešanas vērts variants! Lai valsts uzbūvē maksas tuneli no Juglas vai sakārto apvadceļu ar 2 joslām katrā virzienā ar vismaz 100 km/h un normālām uzbrauktuvēm / nobrauktuvēm kā tas ir Eiropā un tad var kaut vispār aizliegt privāto autotransportu centrā. Līdz tam tik sēžam sastrēgumos, elpojam atgāzes un sūdzamies forumos.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti