Kārtot: Augošā secībā
1 2
atrabotka 07.06.2019 13:31

Stulbi jau ir, bet par ko cepiens? Cik bieži jūs šķērsojat valsts robežu ar 10k euro skaidrā naudā?

atrabotka 28.05.2019 22:11

Atlaižot sajūgu (neitrālajā) motors sāk griezt kārbu. Ja ir kaut kāda skaņa, tad jāskatās, kas ir ar kārbu. Iespējams spararats grab, kas to lai zin. Bet ja grūti ielikt ātrumos, tad tur eļļas maiņa diez vai vairs ko līdzēs. Pirms tam slēdzās labi?

atrabotka 24.05.2019 0:56

Es nesaprotu pārējo sašutumu! Ko tādu jaaanis pateica nepareizi? Braucot pa mazu (vienas joslas) apli to var mēģināt iedomāties kā krustojumu - ja cilvēks grasās braukt pa kreisi un izbraukt kādā no tālākajām izejām, tad tas nekas slikts nav. Pie apļa stāvošie uzreiz zin, ka brauks aplim apkārt! Mazos apļveida krustojumos visbiežāk ir tāds leņķis, ka nemaz nevar redzēt no apļa izbraukušā labo pagriezienu!

atrabotka 24.05.2019 0:49

Kāda jēga IEBRAUCOT aplī rādīt pagriezienu?? Jūs man paskaidrojiet! Mazā aplī (ar vienu joslu) tas ir vairs nevis bezjēdzīgi, bet bīstami! Idiots bez pamata ieslēdz labo pagriezienu -> pārējie domā, ka brauc nost no apļa, bet tas brauc tālāk pa apli! Tiem aplī braucošajiem smadzenes par īsu uztver to kā krustojumu? Krustojumā taisni braucot, arī slēdz labo pagriezienu? Tādas muļķības autoskolā māca? Vēl tādi pidrillas, kas vispār nerāda nekādus pagriezienus - tad nu ej un zīlē, kur tas izdomās nobraukt.

atrabotka 29.03.2019 13:46

3 centi minūtē nevis stundā

atrabotka 10.03.2019 12:39

Pilnīgi piekrītu!

atrabotka 02.03.2019 19:34

Melo tapēc, ka attiecīgi no patēriņa izriet izmeši - mazāks patēriņš, mazāki izmeši, mazāki nodokļi. Rietumeiropā tas ir jo īpaši svarīgi, konkurence liela un ja nemelos, tad neviens to kasti nepirks. Ražotāja patēriņu varbūt var sasniegt kaut kādos laboratoriskos apstākļos, ikdienas satiksmē noteikti nē - jāskaita klāt kāds litrs vai divi.

atrabotka 26.02.2019 21:46

Kas tas par bulšitu no valsts puses? PVN jau tiek samaksāts pērkot jaunu auto pie dīlera, vai nodoklis auto ievedot un reģistrējot! Sanāk, ka pārdodot to atkal kādam kā lietotu, atkal jāmaksā PVN! Kapēc tad tas ir tikai auto? Var taču ar PVN aplikt jebko un neierobežotu skaitu reižu, kamēr nodoklis pārsniedz pašu preces vērtību.

atrabotka 14.02.2019 12:15

@nomiks

Neņem vērā ekstras - tās iet attiecīgi līdzi laikam. Tu saki - jauns vw dārgs! Tā pat teica arī 1988. gadā par jaunu 2. golfu vai vw busu. Nebija gluži tā, ka tos pakaļ meta un pārreķinot pēc mūsdienu algām un inflācijas, maksāja +/- tikpat.

atrabotka 14.02.2019 12:08

@kasinsh79

Tu nopietni iesaki pirkt lietotu hibrīdu?? Bāzt cilvēkiem galvu tādās lamatās? Tādu var pirkt tikai jaunu vai pavisam mazlietotu.

atrabotka 14.02.2019 10:02

Tuaregu sāka ražot 2003. gadā.. Nezinu, vai tas skaitās "nesen" Tev laikam 2000šo gadu autiņi skaitās diezgan jauni.

Protams, tehnoloģijas attīstās, bet tam aug līdzi arī cilvēku pirktspēja un, protams, inflācija. Neaizmirsīsim, ka auto ražotāju misija vai mērķis ir padarīt savu produktu pieejamāku, vienlaicīgi palielinot savus ieņēmumus katru gadu. Auto ir dārgi (premium gals), bet vienlaicīgi pašizmaksa tiek spiesta lejā un kvalitāte ir tāda, kāda ir. Kamēr garantija, tikmēr tā ir dīlera problēma. Protams, piekrītu msh, ka vecie autiņi pārrēķinot mūsdienu naudā maksāja tikpat, bet toreiz vismaz bija kvalitāte.

atrabotka 04.02.2019 13:33

Kāda vēl trose? Beidz maldināt cilvēkus!

atrabotka 02.02.2019 12:35

Jēzusmarija msh..

2019. gadā JEBKURA kaut cik jēdzīga ražotāja lētākā eļļa būs labāka par 1990. gadā top ražotāju premium eļļu (ar tā laika ražošanas un ķīmiskajām tehnoloģijām!), kuru lēja tavos izslavētajos golfos un audi.. Tagad 2019. gadā tu saki, ka ja tādā vecā klucī lietu lētāko eļļu vai kādu longlife, kuras ražošanas tehnoloģija ir ievērojami attīstījusies, uzreiz (lasīt pēc dažu gadu litošanas), motoram uzreiz pizģec?

atrabotka 01.02.2019 13:25

Ir nepareizi autoforumu (to audistyle) uzskatīt par kaut kādu mēru, pēc kā mērīt un noteikt visu autobraucēju tendeces un viņu paradumus. Forums ir vieta, kur satiekas autoentuziasti. Cilvēki, kuriem interesē tehnika, patīk to skrūvēt, uzturēt, braukt, dalīties pieredzē utt. Tas, ka tur kaut kāds "useris" dara tā vai šitā, nenozīmē, ka tā dara piemēram kāda 2 bērnu māmiņa no mazpilsētas, kura brauc ar tādu pašu (piemēram) audi C5 un kurai galīgi vienlaga par kaut kādiem eļļas tipiem un maiņas intervāliem, bet auto vajadzīgs lai tiktu no punkta a uz b. Kādreiz centies padomāt ne tikai no sava skatu punkta.. ;)

atrabotka 17.01.2019 23:21

Piekrītu msh šajā gadījumā - tas taču tomēr ir 2008. gada autiņš! Un pieslēgt pie normāla kompja, kur kaut ko vairāk par parastām kļūdām redz. Kāda jēga mainīt visu pēc kārtas un cerēt, ka tā būs īstā problēma! Tiešās iesmidzes dīzelim sveces pie tādām temperatūrām vadības bloks var pat nesildīt. Temperatūras devēju varēja mierīgi nemainīt un aķi vispirms pārbaudīt un uzlādēt, nevis uzreiz pirkt jaunu, bet nu tas tā. Ko tev vēl ieteica eksperimenta kārtā samainīt?

Man mersim dīzelim līdzīgi simptomi bija tad, kad degvielas sistēma nebija hermētiska - pa nakti saiet gaiss un no rīta šķiļot pirmās sekundes motors nevienmērīgi pastrādā, pēc tam viss ok. Saminīju gumijas gredzenus trubām un problēma pazuda. Man tur protams viss vienkāršs un arhaisks.

atrabotka 14.01.2019 1:27

kasinsh79 rakstīja: Lielisks apraksts es teiktu, VW visu cieņu.

Par ko visu cieņu? Par ķēdēm, kas ir pilnīgi mēsli? Būtu nevis visu nooptimizējuši līdz pēdējām (par motoriem runājot), bet paskatījušies kā vienkārši ideāli ķēdes savos motoros lika W124, W202 un W210! Jā, pēdējie 2 īpaši rūsē, bet par ķēdes problēmām ne vārda, jo gluži vienkārši tādu nav! Pati ķēde ir dubultā - kā 2 parastās (no kārtīga metāla) ķēdes savienotas kopā.. Ja eļļa kaut cik savlaicīgi mainīta - 0 problēmu! Nobraukumi 450k līdz 750k un nekādas ķēdes maiņas pat sapņos nerādās! Bet mūsdienu modernajiem auto pie 150k jāsāk uztraukties par kaut kādām pārlekšanām, graboņām utt. Tā iet, ka cenšās kaut ko ietaupīt un izgudrot jaunu velosipēdu no jauna! VW var pirkt tie, kam ir nauda un tikai jaunus! No tādiem lietotiem pa gabalu.. Lai ved uz lūžņiem prom.

atrabotka 13.12.2018 1:17

Braucot pūš, jo vnk gaisa pašplūsma tiek pūsta cauri. Tas ir normāli. Jaunām mašīnām varbūt to var pilnīgi nogriezt, nezinu.

atrabotka 13.12.2018 1:15

Nu pagaidi, problēma cik saprotu ir nestrādājošs pečkas ventilators - respektīvi nepūš neko. Kapēc te tiek iejauks kondicionieris vai apsilde? Dzen uz servisu lai skatās..

atrabotka 12.12.2018 1:28

Gaisa kondicionierim ar antifrīza līmeni nav nekāda sakara. Ja nekļūdos, tad kondicionieri nevajadzētu varēt ieslēgt pie temperatūrām, kas tuvu nullei - par mīnusiem nemaz nerunājot. Āra temperatūras devējs padod info neieslēgt kompresoru. Kam tev šādos grādos vajadzīgs kondicionieris?

Ja tu ar gaisa pūšanu domāji, ka tev pats pečkas motors nedarbojas, tad tā ir cita lieta. Vajag pārbaudīt drošinātājus, vai labāk pieslēgt pie kompja - tādam gan jau tur viss ir elektronisks. Šaubos, ka pats pečkas motoriņš nomiris, visticmāk kaut kāds elektronisks defekts vai kāds bloks nomiris.

atrabotka 23.11.2018 19:57

Tu kaut ko te smagi jauc par tām eļļām. Viskozitāti pie zemām temparetūrām (winter) apzīmē pirmais cipars, kas tavā gadījumā visām eļļām ir 5. Tur nav nekādas atšķirības. Otrais cipars ir viskozitāte pie darba temperatūras. Šeit protams viss pareizi - jo lielāks cipars, jo tā būs viskozāka pie augstākām temperatūrām.

atrabotka 19.11.2018 14:08

Pečka nepūš siltu/remdenu nemaz? Pirms mainīji termostatu, radiatoru un pienākošās trubas pataustīji vai tās ir siltas/karstas? Tev dzesēšanas ventilators nestrādā visu laiku? Vienīgais iemesls, kapēc tādā gadījumā mainītu remostatu - ja tas būtu iesprūdis atvērtā/pusatvērtā stāvoklī. Kādā krūmu servisā tad to darīji? Varbūt naudu paņēma un neko nesamainīja. Pirms mainīšanas varēji pateikt, lai tev veco detaļu atdod/parāda.

atrabotka 30.08.2018 17:55

Paveicās gan ātruma dēļ, gan tas, ka ar labo sānu iemauca fūrē - būtu pilnīgi frontāli un iznākums varēja būt traģisks.

Kapēc? Polijas avārijas dienests runā tikai poliski? Nesaprot ne krieviski vai angliski? Par tiem ceļiem taču braukā milzīgs daudzums visādi ārzemnieki, fūres no dažādām valstīm utt.

atrabotka 27.08.2018 14:25

"Pats sūdīgākais ir uzsākt apdzīšanu un tad saprast ka nepaspēs, bremzēt un līst atpakaļ savā joslā..."

Jocīgs esi? Kas tur sūdīgs? Nevienam netiek traucēts - cilvēks iesākot manevru jūt, ka nevarēs un atgriežas savā vietā!! Visi turpina braukt. Pats sūdīgākais ir darīt kā liela daļa dara - vnk mauc garām un pilnīgi poh, kas būs! Cilvēki labāk nevis sapratīs kļūdu un to izlabos bet nositīsies! Skumji lasīt šādus tekstus un saprast, ka ir tādi, kas patiešām tā uzskata. Kādas secīgas, bīstamas situācijas tad tāds rada atgriežoties savā joslā?? Nosauc! Ja tu esi tāds, kas kādam uzsākot apdzīšanu uzreiz pietuvojies apdzenamajam un apdzenošo vairs spītīgi nelaid atpakaļ, tad tev ir jāiet galva ārstēt!

atrabotka 27.08.2018 14:15

Kur ir tā robeža, kas skaitās "pārāk mazs" ātrums? 85 km/h vai 70 km/h, vai 50 km/h tur kur atļautais ir 90 km/h? Ja tu brauc uz 100 vai 110, tad pēc definīcijas tu vari nesprēgāt, jo JAU pārkāp atļauto ātrumu, un tā ir tikai tava problēma, ka kāds tev "traucē". Nepatīk - sagaidi atbilstošu iespēju un droši apdzen!

atrabotka 27.08.2018 12:45

Šis! Pilnīgi 100%. Arī Latvijā tā dara. Man pat galīgi netraucē kaut kādi BMW un visādi ātri lidotāji, kas apdzen un aizbrauc, bet visādi neadekvāti plānprātiņi vai uz 70km/h braucošas sievietes, kas runā pa telefonu un turpina braukt, nemaz nedomājot, ka varbūt vajag nobraukt malā, beļģ!! Vēl jau pagriezienu nerādītāji, apļos pa ārmalu braucošie, visādi indivīdi, kas apdzen vairākas mašīnas un pēc 1 km bremzē, lai nogrieztos utt. Varētu turpināt līdz vakaram.. Te ir tikai un vienīgi domāšanas vaina vai problēmas ar galvu. Nav sakars, ne cik jauna, ātra, liela mašīna..

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti