Kārtot: Augošā secībā
1 2
atrabotka 21.09.2020 2:25

iPhone SE

atrabotka 22.08.2020 11:56

To sauc par "stabilitāti" - brauc vienmēr robežās no 65-85km/h - ne ātrāk, ne lēnāk

atrabotka 22.08.2020 11:49

Tie ir pārsvarā jauno krosoveru īpašnieki - baidās, ka auto neapgāžas uz sāniem, vai paši krīt no krēsliem laukā. Līkumus, kurus tie brauc uz 70km/h, es brīvi uz 100 izbraucu pat neatlaižot pedāli

atrabotka 14.08.2020 19:16

Kas tur paradoksāls? Es savējo 2006. gada auto nesen nopirku ar 160k (patieso) nobraukumu pa taisno no Vācijas. Ir dažādas situācijas. Citi brauc maz, citi daudz. Ja kāds brauc ļoti daudz, tad tas nenozīmē, ka citi manipulē ar nobraukumu.

atrabotka 02.08.2020 13:05

Loģiski, ka zem 90km/h sestais nevelk, tas tam nav domāts. Ko tad tu gribēji? Braukt uz 80 km/h ar sesto ātrumu? Es sestajā lieku tikai virs 100 km/h. Ja zem, tad piektais. Ātrumu attiecības maz līdzīgas kā tev.

atrabotka 27.07.2020 23:41

VWfans rakstīja: Šis ir foršs lietots auto. Ja uzliek gāzi, tad vispār konfekte:

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/skoda/fabia/bbfini.html

Tādam likt gāzi gan ir stulbums. Esmu braucis ar tādu pašu, tikai 1.4 benzīnu. Nevaru iedomāties veci ar tādu ikdienā braucot. Tas ir mazs auto pilsētai vai sievietei.

+ viegli vadās, viegla stūre, pārredzamība

+ relatīvi vienkāršs, uzticams, ekonomisks

+ mazs, lai gan vidusmēra cilvēks saspiesti īsti nejutīsies

+ iespējams labs auto sievietei

- salons no tādiem lētiem materiāliem, bet par to cenu gan jau ka ir ok

- prasītos 6 ātrumi, lai nav 3000 rpm braucot uz 100 km/h

- nav diezko aizraujoša braukšana

Jaudas ziņā 1.4 ir ciešams. Nekas mega, bet kaut ko kust. Ar pilnu auto braucot gan jau ir cits stāsts. Tas 1.2 gan būs mironis. Lai ar tādu brauktu un slavētu, jābūt riktīgam mazohistam.

atrabotka 27.07.2020 18:38

Auto jauns ir tehniski, nevis mērīt pēc tā, cik cilvēki tur ir iesēdušies. Cik tad tādam būtu gala nobraukums auto saņemot? Kādi 5-10 km?

atrabotka 21.07.2020 19:51

Frontera rakstīja: Eļļas maiņa 200e???!!!Hmmm...Es mainu eļļu ,tātad:6 litri eļļas(30e)Eļļas filtrs(3.80e)...un tad brīnās par to,ka visur tiek uzmesti uz 300%...murgi ibio

Laba eļļa un normāls filts nemaksās tik lēti, ja vien nepērc kaut kādu no-name brendu maksimā. Man 6l Castrol 5W30 sintētika ap 60 eur + Knecht filtrs kaut kādi 5.50 eur. Par darbu samaksāju 10 eur. Ja nauda kabatu spiež un neko nesaprot, tad tādiem arī 500 par eļļas maiņu var uzprasīt

atrabotka 19.07.2020 13:49

"Kā brauc ar teslām, mašīnām kas ir niknākas?"

Kapēc jaudīgākiem auto būtu jāpārkāpj noteikumi? Tas, ka daži tā brauc, nenozīmē ka visiem tā jāizpaužas. Tas tāds pusaudža gēns tiekot pie jaudīga auto kaut kur nēsāties un lidot. Domāju, ka tie kas Teslu var atļauties vairumā gadījumu nav tajā kategorijā. Ar savām vadītāja spējām un tehniku nevajadzētu eksperimentāt pilsētas satiksmē.

atrabotka 04.07.2020 15:20

@fans, neesi kaut ko sajaucis? Tāds 115 ZS dīzelis nāca iepriekšējai paaudzei (2010-2016) un bija ar 1.7 tilpumu. Jaunajai paaudzei ir 1.6 ar 136 ZS. Vai kaut ko jaucu? Vai tev tur īpašs eksemplārs gadījies? Anyway - nebūs pa švaku tāds dzinējs priekš tā būra?

atrabotka 12.04.2020 14:18

Šīs cenas ir šādas gandrīz pastāvīgi tevis minētajos tankos un tikai Rīgā. Pārējiem Latvijas iedzīvotājiem tas neko neizsaka. Dienas laikā pie Dzirnavu Nestes pat veidojas rinda. Kapēc tāda cenu politika un tieši konkrētajos tankos - tas tikai Nestei zināms.

atrabotka 10.04.2020 11:23

Par ko tad pārtikas tirgotājiem satraukties? Cilvēki ēdīs vienmēr, varbūt tikai vairāk skatīsies ko pirkt un cik daudz. Šī krīze visdramatiskāk skars tūrisma nozari un tam pakārtotās nozares - dažādas aktivitātes, kultūras pasākumi, transports pa lielam. Itkā nesliktas lietas, bet cilvēks bez tā var arī iztikt. Tiem, kam nauda kabatu dikti spieda un vajadzēja braukt ceļojumos uz ārzemēm 1 - n reizes gadā - nu nebrauks pagaidām, pasēdēs savā zemē, ietaupīs kādu kapeiku un paskatīsies, kas notiek apkārt. Vairāk pievērsīsies sev un/vai ģimenei. Drīzāk viss atgriežas normālās sliedēs - visa tā braukāšana kur vajag un kur nevajag ne pie kā laba nenovestu. Ekoloģijai vispār super - viss masu tūrisms apstājies. Avio, kruīza kuģi neiet utt. Zaļie gavilē! Vairs nevajag izdomāt kaut kādas absurdas normas vai tehnoloģiskos risinājumus - viss atrisinājies pats no sevis (kur un kā tas vīruss radās, ir cits jautājums..)

atrabotka 30.03.2020 23:45

Arābi pilnīgi nojūgušies - internets raksta, ka pie pašraizējās situācijas pasaulē un milzīgā pieprasījuma krituma šie domā vēl vairākas reizes palielināt naftas ieguves apjomus! Kur to naftu liks, nav skaidrs - pie pusdienām varēs piedzert klāt.

atrabotka 20.03.2020 10:41

Nu ok, varbūt viss nav tā, bet gribi teikt, ka normāls, izglītots cilvēks tic, ka šādas klases vīruss rodas ne no kā?? Un visi esam cilvēki - visi kļūdās. Pat visādās superiestādēs strādājošie ar superaugstām prasībām. Par Ķīnu man nav ne mazāko šaubu.

atrabotka 20.03.2020 10:00

Kur jūs tik augstas cenas izraujat? Vakar Nestē Rīgā lēju dīzeli pa 1.04x litrā. Liepājā pat vienā cirkulī bija pa 1.06x garām braucot, ja nekļūdos.

atrabotka 20.03.2020 9:56

Noskatieties šo:

www.youtube.com/watch?v=NOvBcNf0t2w

Nesaku, ka tā ir patiesība un ka viss ir tā kā tur pateikts, bet ir vērts aizdomāties. Viens gan ir skaidrs - vīruss ir mākslīgi radīts un neradās kaut kā mistiski tirgū kādam cilvēkam apēdot sikspārņa gaļu.

atrabotka 18.03.2020 17:50

Itālijā mirsība ir 8%, bet Ķīnā - 4%. Dienvidkorejā 1% - kāds ir viņu noslēpums?

atrabotka 18.03.2020 17:41

Mērķis jau nav radīt totālu haosu un izmiršanu, bet varenu ekonomisko krīzi šis var tomēr izraisīt. Bet no otras puses - visu pasaules augošo ekonomiku, milzīgo patērētāju kultūru un visādu sūdu ražošanu naudas interesēs, derēja piebremzēt gan.

atrabotka 18.03.2020 17:26

Situācija mainās pa minūtēm, bet tā protams oficiālā statistika:

www.youtube.com/watch?v=qgylp3Td1Bw

Bet vispār labs brūvējums kādam sanācis - labāks nekā Sars, cūku un putnu gripa. Neesmu konpirācijas teoriju piekritējs, bet kaut kā neticu, ka visa šitā hu**a sākās no tā, ka kaut kāds čalis Vuhaņas tirgū kādā paksī sikspārni apēda. Pārsvarā visām šīm mūsdienu globālajām infekcijām kājas aug Ķīnā.

atrabotka 14.03.2020 11:46

Bet iedomājieties cik no ekoloģiskā viedokļa labi - cilvēku skaits samazinās, ražošana nenotiek, lidmašīnas nelido, cilvēki mazāk kaut kur iet, brauc utt. Viss iet uz labo. Zaļie un visādi Grētas piekritēji tikai priecājas.

atrabotka 09.03.2020 0:32

Jā, ak Dievs - nav pēdējā kārta uz 2 joslu, taisna plata ceļa. Kas tur var notikt braucot uz 90km/h? Vajag ievērot distanci kā parasti un viss. Tas ātruma ierobežojums varbūt bija aktuāls kādas pāris nedēļas pēc asfalta ieklāšanas, nevis pusgadu vai pastāvīgi.

atrabotka 08.03.2020 20:51

Kalvis99 rakstīja: Kad parādās 100 uz Sēnīte-Rīga?

Diežgan bieži tur braucu un šobrīd neskatoties uz nepārtrauktām zīmēm 70, reālā plūsma ir 100 un vairāk.

Uz 100 tur brauc retais (vismaz laikos, kad es braucu), bet uz 70 laikam nebrauc neviens - drīzāk 80 - 90. Es arī nesaprotu - jauns ceļš, stabiņi, līnijas (kaut dzeltenās), nekāda darbība uz/ap ceļu nonotiek, bet zīme 70 km/h! Bet toties beidzoties remonta zonai (aiz Sēnītes Siguldas virzienā) atkal ir atļautais 90km/h uz tā ielāpainā, risainā posma, kur vietām stūri rauj no rokām ārā Ar tiem ātruma ierobežojumiem mums ir kaut kāds idiotisms. Kapēc nevar adekvātus un reālus ātruma ierobežojumus uzstādīt?

atrabotka 28.02.2020 19:02

Bradypus rakstīja: Klau, msh - izskaidro, lūdzu, savu apgalvojumu "Uzskatāms piemērs tas pimpja gājiens uz matīsenes"

Kas tika izdarīts nepareizi? Kā vajadzēja rīkoties? Kādēļ?

youtu.be/-FvUq8mK0Dg?t=22

Bradypus

Nekas nebija nepareizi. Es tieši tāpat būtu rīkojies.

atrabotka 25.02.2020 20:37

msh rakstīja: Neaizmirsti ka tas bija pirms astoņiem gadiem, ar faktisko braucēja stāžu ap 3 gadiem [pa lielam norullētu pa A11], pirmo reizi pašam aizbraucot uz dižo pilsētu. Tu savos studiju gados pirmo reizi aizbraucot uz rīgu gan jau visu zināji, ja arī nekad tur nebiji bijis, vai ne? Bet kopš tā laika šis tas ir "mazliet" izmainījies, tapēc pēc tā mana divpadsmitā gada vasaras brauciena vari nemaz nemēgināt spriest par to, kā es braucu.

Zaķusalu es izmantoju, jo tajā nestē mani gaidīja vietējais, ar kuru uzbraucot uz salenieka sanāca sazvanīties, un viņš to ieteica darīt.

Es arī nosaprotu, kapēc pie tā, ka pirmo reizi jauns būdams iebraucot Rīgā apmaldies vai ne tur aizbrauc, vaino pašu pilsētu vai satiksmes organizāciju? Itkā tu tādā pašā situācijā iebraucot Berlīnē, Londonā vai Varšavā tu visu atrastu perfekti un aizbrauktu kur vajag. "Dižā pilsēta" tāda provinces pilsēta salīdzinājumā ar Eiropas pilsētām vien ir. Ja protams dzīvo dziļos laukos, tad liekas, ka uz baigo metropoli esi atbraucis un plusā visur saskati tikai slikto. P.S. Pats neesmu rīdzinieks.

atrabotka 31.01.2020 18:12

Ja viņš tam auto ir pirmais un vienīgais īpašnieks, vei nesen veicis kapitālo remontu, tad kaut ko tādu var domāt. Savādāk viņš var liet kaut augstākās kvalitātes sintētiku - ja iepriekšējais īpašnieks eļļu nav laicīgi mainījis vai braucis ar atrabotku, tad tas neko nemainīs.

Vajag pārbaudīt līmeni. Ja tas ir ok, samainīt eļļas spiediena devēju (maksā viņš kapeikas tādam spainim). 90% gadījumā vaina būs tieši tur. Ja nepalīdz, tad jāskatās pats motors, eļļas sūknis.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti