Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Krokodils 15.09.2018 8:52

Šovasar biju ar auto aizliadis uz vāciju - Hanovere un Hamburga bija galamērķis - tas bija kūltūršoks! Dzirdot pa auss galam kā tur notiek ir viens, bet esot pie stūres un braucot reāli kas cits! Uz šosejām/bāņiem viss tik ideāli notiek uz ceļa! pat uz 3 joslu un 4 joslu bāņa NEVIENS neuzdrošināsies pa labo pusi dzīt. Ja ir izveidojusies tāda situācija, ka pa kreiso joslu kāds brauc un laba ir brīva, pa labo piebrauc pie tās mašīnas ievērojot to pasu distanci un teiksim tā 'brauc aiz viņas.' Bet neviens šo manevru -apsteigšanu pa labo neviens neveic! Jo pa to tur ir labs sodiņš...

Ja kādu jau dzen, un spogulī skaties ka tuvojas kāds fiksais nav jāspiež pedal to metal.. tu dzen kādu uz saviem 140 kruīzā, bet aizmugurē fiksais DROŠĀ attālumā piebremzē, tu apdzen pārkārtojies un fiksais turpina braukt savā ātrumā. Neviens ne lien pakaļā, nedz ārdās... Vispār interesanti ka bezlimita bānī normāls šosejas ātrums ir 120/130. Neviens nekur nedragā un nav tā ka visi spiež cik var izspiest no savām dzelzs kastēm, tikai tāpēc ka nav ātruma ierobežojuma..(šis ir labs piemērs, ka jo vairāk cilvēkus ierobežo, jo vairāk cilvēki vēlēsies pārkāpt, bet ja iedod 'brīvību' tad cilvēki paši normāli, saprāta robežā brauc.)

Braucot atpakaļ, šī ceļu kultūra faktiski mainās Polijā ~200km no Lietuvas robežas un to uzreiz jūt, ka iebrauc kādā 'čuhņā,' kur parādās visādi 'wannabe' u.t.t. kas tev iesēžas astē, nervozē, apsteidz pa labo jo ietaupa tās dažas sekundes.

Ehh.. Šo centrāleiropas ceļa kultūru vajadzētu katram izjust uz savas ādas, tad varbūt arī te kas mainītos uz ceļiem.

Krokodils 03.08.2018 17:53

Tā kā mūsu autoceļi 80% ir vienjoslas, tad protams braucot pa div vai trīsjoslu ceļu cilvēks, kā brauc tā brauc... PO uz to teoriju, vai tām pāris braukšanas stundas reizēm kur kādreiz mācija, ka ir jābrauc pēc iespējas tuvāk labajai ceļa malai....

Nesen pie stūres aizrullējot Vācijā, man bija kūlturšoks, cik tur viss tas solīdi strādā. Uz štrāses arī ja ielien kreisajā un dzen fūres kuras labajā.. tu jau tā ar 140 brauc, bet aizmugurē, pa kreiso kāds vēl ātrāk - NEVIENS pakaļā nelien. Drošā distancē nobremzē un gaida kad pa.isīsi malā!

Protams ja labā brīva un turpināsi sēņot tad sāks midžināt un ja turpināsi sēņot pat pasūdzēsies vnk poličiem.... BET NEVIENS BAMPERĀ TEV NELĪDĪS!

Nevienu 'labo' apsteigšanu nepiedzīvoju, jo tā ir agresīva braukšana kuram ir normāls sodiņš ar soda punktiem.

Bet pie mums ja arī kreisajā tu kādu apsteidz un brauc 110(90vietā) aizmugurē viens brauc uz 120/130, iesēžas reāli astē, 1m no bampera, midžina, streso..... un vēl visādus pigorus rāda. A ko man darīt? maukt labajam sānā?...

Protams par kreisā josla aizņemšanu ja labā brīva, tur ir cits stāsts, bet TAS IR JĀRISINA POLICIJAI!

Policijai beidzot to ir jāsāk skatīties un sodīt ikdienā. Bet ja pats redzi kādu, tad pasažieris ņem rokā video ierakstu, kamēr tu zvani par brīvroku sistēmu policijai. Un attiecīgajai 'zosij' seko kamēr pārtver poliči. Parādi fiksēto pārkāpumu un tā pārmāci.

Bet redz visi ir pārak aizņemti.... Visi mak tikai mācīt sēžot dīvānā, bet ka pašam jāpakustina tās mīkstās vietas, tad visi klusē. Un tad grib lai kas mainās....

Krokodils 10.07.2018 10:41

Runāju par homo sapiens sugu.

Pameiģini eiropā pāriet pāri šosejai kur auto brauc ar 100+... netiksi pusē kā jau kāds patruļ helītis vai vienkārši kāds būs pazvanījis par pašnāvnieku primātu... Netiksi līdz pusei, kā ekipāža būs klāt un varēsi izbaudīt attiecīgās valsts aizturēšanas kameru un vēlāk maksāt vismaz pāris simtus par šo izpriecu.

Pie mums likums neaizliedz iet pāri un visi var vazāties pa šoseju malām. 'sēta' nav nekāds likums. Vienkārši preventīvs veids kā ierobežot indivīdu gadu gadiem iestaigāto bīstamo taciņu. Kaut netālu ir drošs pārvads izbūvēts.

BET ja uzbrauc kādam tad protams, ka autovadītājs vainīgs jo papildus tam emocionālajam ka kādu esi notriecis un bleķi samīcīti kas sitīs pa kabatu tad vēl jāiet cauti bezjēdzīgqjai tiesas sistēmai jo primāri stājas spēkā 'mazāk aizsargājamo' satiksmes dalībnieku bullšits. Bet ja gribi savu taisnību tad jāņemās un jātiesājas.

Pilnīga 90to gadu ateja mums tie ceļu likumi ir!

Krokodils 09.07.2018 11:47

Stirna po.. bet es esmu vairākas reizes taurējis uz cilvēkiem uz jūrmalenes kuri lien pari tajās nelegāli izgrieztajās spraugās...

Vēl nesen - š.g pavasarī braucot pavēlāk mājā no Rīgas reāli gandrīz nobraucu uz jūrmalenes jo kārtējo reizi mauca pāri tieši neatļautā vietā tur kur izgriež caurumus, tāpēc ka 'demokrātija' un 'tiesības'.. bet pienākumi nevienam nav....

Nedz atstarotājs, nedz saprašana... Reāli palidoju uz 110 ~1vai 2m gar personu, kreisajā joslā...

Ieraudzīju siluetu tiešajā spuldzes starā ~40m attalumā, kas pie šoseju ātrumiem ir ceturtdaļsekunde? jeb pilnīgi nekas... nopirsties pat nepaspēj...

Un PROTAMS ka es būtu vainīgs jo redz es biju bargais likumpārkāpējs parkāpjot ātrumu, butu braucis uz 90 nebūtu nobraucis... AHA....

Reāli biju sabesījies un metu pie pirmās izdevības apkārt(Babītes viadukta), domāju ja vajadzēs pa galvu sadošu, moš kādu skrūvīti iesitīšu... bet kamēr apmetu apkārt un atbraucu, tikmēr protams indivīds bij nozudis...

Es nesaprotu šo sistēmu... indivīdiem vazāties pa šosejām atļauj un nesoda, pārkāp 10,15km/h un bezmaz vai cietumā liek un nokaunina internetā, ka kārtējais 'PĀRGALVĪGAIS' autobraucējs pa šoseju brauca ātrāk....

Krokodils 09.07.2018 11:28

Jo pie mums tās sētas izgriezīs 'vietējie' kuriem vajadzes tikt pāri ceļam vai seņotāji kuri vēlēsies tikt savā sēņu vietā.

Vispirms vajag infrastruktūru - dzīvnieku tiltiņus/tuneļus kur tiem droši pāriet, pēcāk noteikumus par nopietniem sodiem ja indivīdi staigā pa šoseju apdraudot sevi un citus UN TIKAI TAD var normali būvēt dzīvnieku sētas droši norobežojot šoseju.

Mums nav pilnīgi nekas no esošā, tāpēc braucot krēslā vai tumsā vienmēr jālūdz dievs vai kāds dzīvnieks negadās priekšā...

Krokodils 08.07.2018 23:37

druknais1 rakstīja: Jau notirgota?

Vēl ir pieejams, zvani vai raksti ;)

Krokodils 01.05.2018 22:49

650 rakstīja: Grabēšana jāklausās specifiski katrai auto markai.Ķēde gan ir no dzelzs, bet spriegotājmehānisma vadīklas būt no plastmasas."Pareiza" maiņa ietver spriegotāju,ķēdes un arī pat Zobratu maiņu (tie arī pa milimetru izdilst).Kapeikjājēji uzmaina vispirms lētāko sastāvdaļu (spriegotājus vai pat tikai Kādu no viņiem) un tad fiksi piemeklē lohu, kuram pāris nedeļu laikā nogrūst to pusslimo auto aka "tikko no Grand-apkopes".Īpaši drosmīgam jābūt, lai ar "pliku" eļļu ekspluatētu lietotu auto, kur vēl ja kādu specifisku vai jaudīgu.Ņemot vērā to, ka ražotājs ir noteicis ne tikai eļļas pielaidi- viņš klusībā saka arī to, ka pāc garantijas laika beigām tam viņa izgatavotajam suudam ķēdes maiņas vajadzība var iestāties "jebkurā brīdī".Dažu specifisku marku lietotājiem tiek "silti ieteikts" pie kaut kādiem attiecīgiem kkm nejāt kapeiku un nomainīt preventīvi.Ļoti noderētu par savu specifisko marku palasīt svešzemju lietotāju forumus,īpaši krievu vai baltkrievu.

Protams.. vis kas var notikt... tā ir mašīna. Pat no konveijera nobraucot 10 vienādi autiņi, pēc garantijas tie servisos uzvedīsies dažādi. Jo skarbi, bet pamatā auto ražotaji būvē priekš garantijas perioda. Garantija beidzas un tad kā paveicas.. kādos ceļos eksploitē un kāds fināllejums katrai detaļai trāpijies u.t.t. cik katra oriģinalā detaļa pēc garantijas izturēs... dievs vien zin.

Bet pēc pieredzes, mūžā ķēdi neesmu mainījis (ģimenē 3 masīnas bijušas ar ķēdi)

Viena vispār nullīte pirkta beidzamajos treknajos gados -2007 gads, tagad autiņam pulkstenī 240k ķēde ne grab ne klab... mazda 6, apkopes gan veic joprojām laicīgi un meiģina pieturēties pie kvalitatīvām daļām. Izrūsējis ar nav, braucot 11 gadus pa LV sāli... kaut pa mazdām visi smejas, kā pa opeļiem... Rūsa, jā protams, ka ir šur tur, jo tomēr 11 gadi, bet nav tā ka caurumi grīdā un ka jāpārmetina kaut kas būtu... (pret to krowns reizi 2 gados, tieši pirms ziemas, acīmredzami, palīdz.)

Kā jau teicu atkarīgs no īpašnieka, tā arī kalpos mašīnīte.

Ļoti daudziem diemžēl auto ir no punkta A līdz punktam B un servisu redz 1x gadā - pirms skates, spiests sataisīt '2' lai dabūtu uzlīmi, bet pie pārdošanas uzprišina un slavē ar nez kādiem vārdiem lai tikai tiktu vaļā jo zin ka dēļ savas nevīžības vaina tur, vaina šur, kas lidos...

Krokodils 01.05.2018 16:54

jaaanis rakstīja: Tieši tā, parkojies cik tālu gribi tāpat kāds apstāsies tieši blakus un uzšaus pa sāniem.

Es pēdējā laikā esmu sācis vienkārši ejot uz veikalu nobildēt blakus stāvošo auto.... Ja atnākot būs bukte durvīs varēs uzsākt lietu. 2sek laika prasa nobildēt...

Kolēģim darbā bij normāli kāds braucot ārā aizķēris un švīka ar bukti pa priekšējām durvīm un spārnu... Apsargi arī p.mpji lecās un 'bez policijas' nedos nevienam neko... Policiju nogaidīja 2h... atbrauca uzrakstīja iesniegumu, poliči sabildēja un tagad joprojām gaida lēmumu(tas bija 2mēn atpakaļ) Kopš tā laika, pats sāku bildēt.

Īpaši toksiska ir Depo k.ulmaņa stāvvieta, jo tā pēc ietilpības ir maza, vietiņas arī ir maksimāli šauras sazīmētas, bet DIY gribētaji daudz.

Tur es cenšos ar līkumu braukt un pēdejā laikā uz turpat netāli esošo k-senukai braukt.. cenas tās pašas,pat lētākas uz atlaidēm... stāvvieta liela, rindas veikalā mazas ja salīdzina ar depiņu.

Cenšos arī likt tālāk un tā, bet nu jā.. tāpat ir sānos krāsu uzsitumi...

Būtu jauna mašīna, ar svaigu krāsojumu es domāju ka līmētu sānos kādu caurspīdīgu 'anti-scrach' plēvi.

Krokodils 01.05.2018 16:18

Es uzskatu, ka pie pareizas eļļas un to pareizas intervālu maiņas ķēde nevar 'izstaipīties' kāpēc? Jo tur nav kam izstiept to ķēdi! Nav jau tā ka manuāli lietotājs viņu varētu uzstiept/pārstiept, ka viņa 'izstaipītos.'

Protams ja esi uztrāpijies uz kapeikp.sēju, kurš lēja kkādas lētākās lieleikalu eļļas uz atlaidēm, kur nu vēl turējies pie pareizās specenes... tad jā tad ķēde un to kanāls gan jau ka ir vienkārši notrulinājies tādējādi dēļ nepietiekamas lubrikācijas, ķēdes materiāls ir bojāts un var plīst.

Vēl var uz tīteni trāpīt kuram reālais nobraukums ir pāri auto konstruktora ražotāju domātajam tur 300k vai 400k.. Bet te nopērc ''tikko no vācijas'' ar 190k!!

Bet tie jau ir citi iemesli, kapēc ķēde jāmaina.

Ķēdes grabēšana ir pārāk plašs jēdziens lai tas būtu indikātos pēc maiņas. Protams ja autiņam stāvot ir reala 'grabēšanas skaņa' tad jā, bet ķēde pati par sevi 'nograb' jo ir metāla. ;) Arī tikko uzliktai jaunai ķēdei nograbēšanu pie motora izslēgsanas var saklausīt.

Tā kā kamēr nav velna skaņas es neuztrauktos. Protams ja esi pareizi eļļojis

Krokodils 31.03.2018 8:09

Guzis rakstīja:

kasinsh79 rakstīja: Labs materiāls - info

Nu, lielajai mājai es gaiss/ūden ss arī projektā ieliku. Kad pabeigšu , redzēšu reālos ciparu. Gāze ar ir netālu (kādi 25m), bet pieslēgšanas izmaksas nograuj visu katla lētumu.

O jā.. LG būdama monopolistu stāvoklī, nolaiza pirkstu, paceļ gaisā un saka, ievilšanas izmaksas būs TIK! Nepatīk? pats vainīgs!

Paziņa arī gribēja beigt 'čakarēties' ar malku un ievilkt gāzi(gāzes vads uz ielas bij, tik jāpievelk, kādi 50m moš kopā... Pagājušo vasar riktīgi tam noskaņojas jau visu sarunā, gandrīz jau katlu nopērk, noskatās jaunus svaigus radžiņus veco nokalpojušo čugunieku vietā... atbrauc LG meistari sastāda tāmi un pasaka 2000€ par ievilkšanu, 500€ par pieslēgšanu... Pats vilkt nevari, jo tas nebūs ''sertificēts'' darbs...

Vienk.... VĀKS!

Paziņa garīgi ar kāju viņus izspēra ārā un turpina dzīvot mierīgi uz malku, jo pa tādu naudu, malku varēs vēl 50 gadus sagādāt mājai...

Krokodils 22.03.2018 20:23

Apdrošināšana jebkurā valstī šādiem auto ir maksimālākā riska klasē(pilnīgi saprotams).. tāpēc ierindas iedzīvotāji nemaz netīkos iegādāt 2x lētāku 'angli' lai vienu rezi nedēļā brauktu iepirkties uz mahimu ;) TAS IR PILNĪGI JEBKURĀ VALSTĪ.

Un tieši tapēc nemaz ceļi nekļūs bīstamāki. Jo šo izmantos tikai entuziasti, kur ikdienā 'uz darbu' ar tādiem autiņiem tāpat nebrauks. Bet varēs piereģistrēt, lai var legāli pa ceļu aizbraukt uz trasi u.t.t.

Krokodils 22.03.2018 17:07
Krokodils 20.03.2018 10:59

Ja vēlies, es tev varu pa 40€ pārdot, bet pārējiem pa 20... jeez...

Atrada kur piekasīties nekad latvietim nav labi.... Un tad paši brīnās, kapēc tādā 'pelēkā' valstī dzīvojam...

Kā teicu, jaatbrīvo vietu no man nevajadzīgiem krāmiem! Un uz krāmiem netaisos tagad būt biznesmenis.....

Krokodils 19.03.2018 21:38

Pārāk daudz neaizdomājies! Savādāk aiz sapņosies un sasitīsies!

Daudzus gadus aizņem šķūnī vietu no izbijušā e46... Kapēc gan man jākļūst kādam ss standarta rīkļrāvējam? Un cenu jauzliek nepamatoti augsta, lai pēctam potenciālais pircējs to kautu lejā?

Reāla, neuzspekulēta cena.

Krokodils 12.03.2018 12:07

Conqueror rakstīja: Pirmajā vietā ir personiskā drošība. Ja bamperis ir bojāts, tātad tas savu uzdevumu ir veicis un otreiz vairs nav izmantojams. Jāliek jauns un viss. Kaut kāda tur lāpīšanās ir tikai izskatam, savu galveno uzdevumu slāpēt vai pasargāt braucēju no nākamā trieciena- neveiks.

Ja autiņš ir iz pagajušās dekādes vai vel vecāks.. auto vērtība mērama varbūt pāris tūkstošos, tad 'jaunu' oriģinalu bamperi kurš arī pildīs vajadzīgās funkcijas, kabināt virsū nebūs prāta darbs jo bamperu cenā varēs nopirkt tādus 2 autiņus. Un kasko šādai auto grupai, uz kā reiķina varētu arī oriģ. uzlikt, ir tikpat reti, cik es loterijā vinnēju...

Tapēc parasti viss tiek no savas kabatas lipināts.

Savukārt kādu ķīnieti vai 'vietējo lejumu' pa padsmit eur, arī ir tīri estētiskumam un no ražotāju noteiktās drošību funkciju pildīšanas tur tālu. ;)

Tā kā jā... es pat teiktu ka 90% 10+ gadīgiem autiņiem uz ceļa, bamperi karājas estētiskumam nevis drošības nolūkos jo tie ir 5 reiz lāpīti un špaktelēti vai ''pa šiko'' nopirkta jauna kopija un uzkarināta. ;)

Krokodils 28.02.2018 9:24

iciks rakstīja: Nepārbauda. Jā, tieši tā.

2012.g. un vēlākiem pie kompja pieslēdz un kaut ko skatās, bet ne velti čipotāji saka - mēs jums atslēgsim EGR tā, ka mašīnai būs skaidrs, ka EGR nav, bet TA klerkam - ka ir.

No 2012g autiņiem PIRMĀ REĢISTRĀCIJĀ slēdz pie kompja.

Bet ikgadējā pārbaudē pie kompja slēdz autiņus no 2006 gada izlaiduma.

Un skatās vai kompis nav izmetis drošības sistēmu kļūdas. Ja nav, viss ok, ja kompis rāda tur air bag failure vai EGR failure, ta TA neiziesi.

Krokodils 25.02.2018 21:54

Kritiskās situācijās - auto avārijās katra sekunde ir no svara. Zinu jo pazīstams džeks strādā nmp.

Tas kkādā bomžu izsaukumā po... vai 5 vai 15min... Jo bomzis... uz šiem izsaukumiem nmp arī īpaši nesteidzas un sūta tik sūdīgās/jaunās komandas, tur galvenais ir atbraukt.

;) Bet kad notiek autoavārijas īpaši uz kādas 'šosejas,' tad laiks ir diezgan svarīgs kur nmp steidzas ar pilnu jaudu. Pēc paziņas teiktā... Un ja var ietaupīt tās pašas 10 sekundes, tas bieži vien izvēršas dzīvības vai nāves jautājumā... vai 10 sekundes ātrāk vai vēlāk vari palīdzēt cietušajam. ĪPAŠI tas ir attiecināms uz bērniem

Īpaši pozitīvi būtu ja uzreiz negadījuma konkrēts punkts, nevis aptuvenas koordinātas un ta mediķiem jābūt ģeogrāfijas ekspertiem...

Krokodils 25.02.2018 21:37

Bradypus rakstīja: P. S. Autors laikam ir TA "speciālists" kurš atbilstoši savai "kompetencei" ir iedomājies veikt pārbaudi sekojoši - ar kerzoviku iespert pa bamperi un ar hronometru gaidīt ātros. Ja 2 minūšu laikā neatbrauca, tad 2. Ja kļūdas pēc atbrauc tikai piedzēries ments Koļa, tad 1.

Drošības sistēma padod signālu tikai tad kad tiek 'izšauti' air bagi(sistēma tiek 'piešūta' pie air bag sensoriem), tātad ar spērienu pa bamperu diži neko nedos.

Turklāt ja esi aculiecinieks avārijai priekšā, tad nospied manuali pogu un zvani. Nevis kamēr atrodi telefonu kurš ir kaut kur.. kamēr savieno... savas svarīgās 10-20 sekundes toč ietaupa. Turklāt ja air bagus izšauj nezinu.. kādas kļūdas pēc, zvanā tad arī pasaki, ka nebūs vajadzīga nmp...

Nerunājot par precīzu atrašanās vietu. nevis uz dispičera jautajumu kur atrodaties mūsdienās šoferiem ir - 'eeeeeeeeee....' pauze vismaz padsmit sekundes un tad seko atbilde - 'aptuveni x km no tādas vai šādas pilsētas virzienā uz...'

Krokodils 25.02.2018 21:32

iciks rakstīja: Piebilde autoram - elektroniku izčeko tikai autiņiem sākot no 2012. vai kura tur gada. Kas tad ar tiem, kas ir vecāki un kam skatē tas nav paredzēts? Papildus pakalpojums, papildus izmaksas? Pieņemu, ka ir gana veci auto, kam tā slēgšana pie kompja noteikti nav visai nopietna.

704.5. M1 un N1 kategorijas transportlīdzekļiem, kas pirmo reizi reģistrēti, sākot ar 2012. gadu, jābūt izgatavotāja paredzētajai un darba kārtībā esošai pašdiagnostikas sistēmas (OBD) pieslēgvietai.

Bet skatē visus autiņus slēdz datoram lai nočekotu vai nav drošības sistēmu kļūdas(air bag, abs, esc u.c.) no 2006g. auto izlaiduma.

(man 2007g autiņam slēdza klāt un čekoja)

Krokodils 24.02.2018 20:15

JA ir kkāds mājas obd diagnosticetājs, tad tas var arī neuzrādīt(tas tāds virspusejs rīks) Jābrauc pie profesionāliem džekiem kuri ik gadu pērk speciālas programmas priekš attiecīgām auto markām, kas redz visu auto sistēmu.

Bija identisks gadījums volvo v70... 'pašmāju' obd lasītajs pie pirkšanas, neko baigi nerādija kkādas 2 mazsvarīgas kļūdas, aizbrauca uz musa motors, diagnosticēja redzeja ka ir šādas tādas kļūdas(tai skaitā kruīzā) jo kruīzs nedarbojās.

Vopš lai sataisītu kruīzu dīlers paprasīja 600€, servisos ap 300€... džeks nospļāvās un turpina braukt bez kruīza.

Krokodils 04.02.2018 17:11

jēga ņemties ar kādu modeli, ja tepat tas ir brīvi piejams ''pareizajā pusē''

Esmu izgājis stūres pārlikšanas procesu, bija japāņu imports - nissan sunny(eiropā pulsar) aizbrauc uz šrotu paņem no eiropas donora visu ko vajag, pārliec un reģistrē, jo detaļas ir oriģinālās ražotāja kuras ir sertificētas.

Ja detaļās pašam jātaisa un jagatavo tāpēc ka nav tādi eiropas varianti, kur vnk pārliec un brauc, tad tā katra detaļa ir jāiesniedz uz sertifikāciju... Vēlu veiksmi gan nervos gan kabatā lai šo izdarītu, īpaši pie mūsu likumdošanas....

Krokodils 04.02.2018 17:05

core rakstīja: Neticu ka tajās nosauktajās valstīs var piereģistrēt, visticamāk, ka tāpat kā pie mums, var piereģistrēt uz laiku.

Tu kaut ko jauc... 'uz laiku' piereģistrēt nevar. Šengenas zonu valstīs tu vari bez ierobežojumiem braukāt un uzturēties 3menešus. Pēcāk ir vai nu jaizbrauc no valsts un no jauna jāiebrauc(sito neesmu sapratis, kā kontrolē jo fiziskas robežas vairs nav)

Vai ja ir iespēja jāreģistrē attiecīgajā valstī, ja nav tad jāpārbūvē, pie mums it kā dod 6mēnešu 'pārbūves atļauju'

Mēs esam izdomajuši un pieņēmuši savu īpašo likumu, ka pie mums RHD autiņi var braukat un uzturēties tikai mēnesi, pēcak ir jamaksā nodeva cik tur dienā vai autiņš jāpārbūvē un jāreģistrē.... Tātad sanāk, ja atbrauc ar auto atvaļinajumā no salām vairak par mēnesi tev ir jābaro ierēdņi?

Ir arī iniciatīva manabalss

manabalss.lv/atlaut-registret-latvija-masinas-kuram-ir-sture-labaja-puse/show

Krokodils 04.02.2018 16:47

Esmu pats braucis pa Īriju ar auto no latvijas ar stūri kreisajā pusē, kura tika piereģistrēta tur un saņemtas īru numurzīmes.. Tolaik vēl nebij tiesību.. bet bieži braukāju pa pilsētu uz veikalu.

Protams, sviestmaize tā nav, jo auto 'octa' cena ir bīstamajā zonā, bet vismaz ar auto drīkst pārvietoties pa ceļu ja vēlies un dzīvs vēl esmu... Turklāt auto pabrauca gadu tur kā Īrs, laimīgi atripoja uz mājām un turpina ripot te nu jau atkal kā 'latvietis'

Pats vēl dzīvē esmu 2 reizes laidis - no īrijas uz LV un LV atpakaļ uz Īriju ar RHD auto pāri visai Eiropai.. pilnīgi pajāt kurā pusē ir stūre uz šosejas! Mazākos ceļos, protams bez pasažiera, apdzīšanas manevri ir 'interesantāki' Bet nu nav tā ka bikses jāpieliek arī vienītī braucot... (tad moš sūdīgs šoferis jo tādā gadījumā satiksmei ir jāseko līdz un jāpārzin lai droši varētu apdzīt, nevis jāguļ pie stūres kruīzā.)

Lietuvā par šo runā kopš igauņi atļāva, bet cik sapratu no izlasītajiem dokumentiem, tad šogad oficiāli ir nosprausts, ka ieviesīs un varēs reģistrēt.

PROTAMS, ar stūri otrā pusē, kā ikdienas mašīnu braukāt nebūtu diezgan gudri jo protams ka ikdienā tas būtu apgrūtināti..

Bet man pašam ir plāns importēt japāni(S14 vai S15), sačinīt tādu brīvdienu autiņu ar kuru izgāzt...

Bet jēga man no tāda projekta, ja drīkstēs tikai rūcināt pagalmā vai tad jāliek tiesības uz div-asu treileri, jāpērk treileris... jāmaksā papildus ikgadējie nodokļi treilerim... un tas viss lai aizvestu uz trasi un pāris apļus pagonkotu... Tad atkal atpakaļ uz treilera un garāžā iekšā..

Daudz vieglāk un SAKARĪGĀK ja būtu iespēja autiņam saņemt valsts nummura zīmes, paņemu 3mēn octa uz vasaru, iekāpju un braucu uz trasi vai izkustinu autiņu uz izlaižu ar to līdz veicim...

Kā jau minēja - pārbūve uz otru pusi tas ir birokrātiju murgs, jo veiksmi visu nosertificēt lai varētu reģistrēt.

P.S. Tie kas baidās, ka pēkšņi parādīsies vairak donori uz ceļa, nē tā nebūs jo donoriem būs žēl nauda priekš octa. ;)

Krokodils 04.02.2018 9:16

Saskaņā ar Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa 204.9 pantu par fiziskās personas datu apstrādi bez likumā noteiktās reģistrēšanas vai bez personas datu aizsardzības speciālista reģistrēšanas DVI izsaka brīdinājumu vai uzliek naudas sodu fiziskajām personām no 140 līdz 700 eiro,.

Kontrolēt speciāli neviens nekontrolē un uz ceļa nestādina nepārbaudot, jo filmēt personīgai vajadzībai var jebkurš atrodoties publiskā, sabiedriskā telpā kaut līmē 100 kameras logā, BET ja vēlēsies būt ''youtube zvaigzne'' nopublicējot videoreģistratora nofilmēto internetā, es tur redzēšu savu seju vai savu auto ar neaizklātu numurzīmi, es vēršos DVI ar iesniegumu, tālāk šo ''youtube zvaigzni'' atrod, liek izņemt video no attiecīgā resursa un ja uz personas vārda nebūs reģistrators reģistrēts un samaksāta nodeva, tad šim īpašniekam var tikt uzlikts augstāk minētais soda pants.

Normāls auto reģistrators maksā 130€+, vizi zem šīs kategorijas ir 'lētuči' ar kaut kādu kvalitāti... Tā kā auto parsvarā stāv uz ielas un neņemšu 3x dienā nost no stikla lai narkomāni/gopņiki man neizsit logu, tad kaut kā tie DVR mēēh...

Krokodils 03.02.2018 0:39

* turtle wax antifrīzam aizmugurē rakstīts - Tā sastāvā nav nitrātu, amīnu, fosfātu, borātu un silikātu.

Un atbilst kvalitates normai astm d3306, ko arī oriģinālais prasa, vienīgi uz hondas oriģinālā vēl ir astm d4985 standarts rakstīts kas turtlei nav.

1 2 3 4 5 6 7 8 9

Lasītākie raksti

Jaunie raksti