iciks rakstīja: Nepārbauda. Jā, tieši tā.
2012.g. un vēlākiem pie kompja pieslēdz un kaut ko skatās, bet ne velti čipotāji saka - mēs jums atslēgsim EGR tā, ka mašīnai būs skaidrs, ka EGR nav, bet TA klerkam - ka ir.
No 2012g autiņiem PIRMĀ REĢISTRĀCIJĀ slēdz pie kompja.
Bet ikgadējā pārbaudē pie kompja slēdz autiņus no 2006 gada izlaiduma.
Un skatās vai kompis nav izmetis drošības sistēmu kļūdas. Ja nav, viss ok, ja kompis rāda tur air bag failure vai EGR failure, ta TA neiziesi.
Conqueror rakstīja: Pirmajā vietā ir personiskā drošība. Ja bamperis ir bojāts, tātad tas savu uzdevumu ir veicis un otreiz vairs nav izmantojams. Jāliek jauns un viss. Kaut kāda tur lāpīšanās ir tikai izskatam, savu galveno uzdevumu slāpēt vai pasargāt braucēju no nākamā trieciena- neveiks.
Ja autiņš ir iz pagajušās dekādes vai vel vecāks.. auto vērtība mērama varbūt pāris tūkstošos, tad 'jaunu' oriģinalu bamperi kurš arī pildīs vajadzīgās funkcijas, kabināt virsū nebūs prāta darbs jo bamperu cenā varēs nopirkt tādus 2 autiņus. Un kasko šādai auto grupai, uz kā reiķina varētu arī oriģ. uzlikt, ir tikpat reti, cik es loterijā vinnēju...
Tapēc parasti viss tiek no savas kabatas lipināts.
Savukārt kādu ķīnieti vai 'vietējo lejumu' pa padsmit eur, arī ir tīri estētiskumam un no ražotāju noteiktās drošību funkciju pildīšanas tur tālu. ;)
Tā kā jā... es pat teiktu ka 90% 10+ gadīgiem autiņiem uz ceļa, bamperi karājas estētiskumam nevis drošības nolūkos jo tie ir 5 reiz lāpīti un špaktelēti vai ''pa šiko'' nopirkta jauna kopija un uzkarināta. ;)