Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Krokodils 03.02.2018 0:17

Tā kā iepriekšējā autiņā bij sarkanais jālej, tāpēc esmu 'uzsēdies' uz turtle wax, palika vnk pāri lielajā kannā 3L... Arī hondā esmu pielējis kādu litriņu vai divus šo sarkano, pagaidām jo vajadzēja pieliet.

Nu jā, domaju ņemt tikai bundžās... plašākā skatījumā it kā skatoties, kas tas ir 60€ uz 5 gad... Bet pirkšanas momentā ir šķirb vai 25 vai 60 izdod par divām pudelēm šķidruma...

Turklāt 'turtle wax' jau nav kkāds pagrīdas vietējais antifrīza jauciens.. nedomāju ka tā ir baigā šņaga(noteikti 'vietējie' kuri ir 2x un pat 3x lētāki ir daudz lielāka šņaga.)

Krokodils 02.02.2018 23:59

LNT ziņās bija sižets tieši par šo, bija pieminēta arī parakstu vākšana manabalss portālā...

CSDD teica, ka jā viņiem jau transportlīdzekļa apliecības samazināšana ir izstrādes procesā un ka domā padarīt reģistrācijas apliecību kredītkaršu izmērā un štuko kādā sistēmā šo apliecību izveidot lai visu vajadzīgo info saliktu.

BET tas nav ātrs process jo pirms palaist apritē ir jāgūst sertificēta atdzinība no Eiropas, par šādu jaunā parauga dokumentu ieviešanu..

Turklāt ieviešana jau arī nebūs noteikti ar 'rītdienu' visiem jāmaina pases... jo ta viņi vnk pakārsies. Gan jau sakumā, kādu pirmo pus gadu tikai jaunajām mašīnām un pie jaunas transportlīdzekļu registrācijas izdos jauno paraugu un tikai pēc tam ja viss sekmīgi tad pārējie pēc brīvas izvēles varēs nomainīt.

Beigās sižetā par termiņiem pieminēja, ka vizmaz tuvāko dažu gadu laikā noteikti tas nenotiks, bet pie 'apliecību samazināšanas' viņi jau strādājot...

Tātad varbūt pēc 3, 4 vai 5 gadiem moš ieraudzīsim mazākas apliecības. ;)

Krokodils 02.02.2018 13:42

msh rakstīja: Jā, tavai pirmajai rindkopai tiešām ir taisnība - ir starpībai, vai tu brauc ar normālu 25 gadus vecu mašīnu, vai ar jauno lamatu, kurai ir kvalitatīvākā lieta ir skaņas izolācija, un tās ir pārāk daudz. Ar 25 gadus vecu mašīnu tu adekvāti jūti ātrumu un notiekošo - jaunajā kastē tu no tā tiec pasargāts - aiz logiem notiek multene, kuras notikumus tu kaut kā spēj ietekmēt ar stūri un diviem pedāļiem. Šī iemesla dēļ tev patīk izpildīties, kaut kur bezjēdzīgi skrienot ātrāk - jo ātruma izjūta diži nemainās, vienīgi multene bik ātrāk sāk rullēties. Un šī iemesla dēļ tādus kā tu vajag nopietni drāzt - teiksim, ar sodiem kas proporcionāli mašīnas vērtībai, un esošos sodus piemērot vidējajai latvijas iedzīvotāja mašīnai, kas labi ja 2k maksā - jo tādiem kā tev tās skaņas izolācijas daudzuma dēļ ir problēmas atcerēties kāds ir atļautais ātrums, un mēdz būt arī problēmas saprast kāds ir tas drošais ātrums un kas ir droši apdzīšanas manevri. Drošais ātrums visdrīzāk 25 gadus un 2 gadus vecām mašīnām būs vienāds, ja sakritīs vēl daži apstākļi, piemēram, riepu stāvoklis - bet nu tu jau saprati pats, kuras mašīnas braucējs brauks ātrāk, respektīvi, jā, ir starpība kādā mašīnā sēdi - jaunās kastes braucējs būs ar lielāku iespējamību izrādīt pašnāvnieciskas tieksmes, dēļ tā ka mašīna liek viņam aizmirsties par to kas notiek.

Es jau neko neteiktu, lai jau tava suga savās kastēs triecas un sitas, tā problēma ir tāda ka tava suga apdraud arī apkārtējos - es, piemēram, neatceros, kad pēdējoreiz man 25 gadus vecs golfs vai opelis būtu līdis purnā - toties "komfortabls mūsdienīgs autiņš" diezgan nesen - tas nekas ka es dižajā pilsētā reti apgrozos - manā galā "komfortabli mūsdienīgi autiņi" purnā lien vienīgi tūristu sezonā, pārējā laikā viņu te ir ļoti maz, un satiksmes arī.

Pats esmu braucis 'jaunatklātajā' P128 riga- engure. Neskatoties uz gludo, smuko asfalta posmu, ar 97g golfu zobi klab un pašam nemaz vairāk par 90 nevelk spest tādā klaburkastē.

Bet ar savu autiņu tanī vietā kruīzs uz 120, liekas nieks un pat vēl varētu ātrāk..

Pie nosacījuma ja šoseja praktiski tukša, diena saulaina un ceļš pārredzams nekad uz 90 nevelkos šādos eiropas naudu atjaunotajos posmos. ;) Jo tas ir pilnīgi idiotiski!

Krokodils 31.01.2018 17:02

aigi rakstīja: Teorētiski Shell nevarētu pieļaut kreiso vai nekvalitatīvu degvielu. Vienalga vai bija Trest vai Statoil. Shell nav jau kaut kāds kaktu kantoris, lai riskētu ar vārdu. Bet nu es ar neesmu iebraucis, lai gan Tresta menedžments ir samērā labi zināms.

Pats shell Latvijā NAV IENĀCIS, bet Krievu biznesmenis(ex-trest īpašnieks) ir no shell nopircis franšīzes atļaujas, ka viņš zem shell vārda Latvijā var lipināt augšā stacijas un taisīt biznesu.

Ikdienā lej ko grib, jo ikdienā shelam nav jaatskaitas, bet jaatskaiatas tur ik pēc pus gada, ka atnāk arī kontrol pārbaudes pārbaudīt, uz to brīdi visu nospodrina, papīrus nokārto un viss ir čotka! Pārējo laiku krievu bizness uz urrā griežas!

Krokodils 31.01.2018 16:44

Kādam vēl prasa?!?? Sūdus netaisi un TA arī nevajag!

Vismaz 4 gadu ikdienas braukšanā tehniskā man ir paprasīta divas reizes - no laukiem braucot pēc Jāņiem mājā. Pūtis gan esmu reizes 20 toč.. Pēdējo gadu, TA stāv mājā drošā vietā, līdzi mašīnā stāv nokopēta kopija, ja nu kas gadās uz ceļa.... un neraustos. Reiz apstādināja uz riepu pārbaudi rīgā, iedevu TA kopiju, sakumā paskatījās uz mani un dusmīgi atcirta ka tā nav tehniskā, es teicu ka oriģināls man stāv mājā, mašīna uz mana vārda, datubāzē visu redzēsiet, aizgāja dusmīgs, pēc 5min atnaca atdeva un neko neteica.

Menti vienkārši ir slinki, jo tas viņiem ir 'papildus darbs,' kas principā viņiem būtu jādara, bet kāpēc jādara, ja var dzīvot uz vieglākā ceļa?...

Neredzu jēgu pa valsti braukājot visu staipīt līdz jo viss ir datubāzē mūsdienā! Tāpat ja liek liegumu, to dara elektroniski, un neviens vairs 'caurumiņus' laminātā nespiež... Ja tai pašai masīnai ir liegums, ta patruļai braucot to uzreiz redz un apstādinās tevi!

Ārpus valsts gan protams ka cita opera ka jābūt visiem doķiem uz rokas... It kā jau varētu arī bez, bet pašam tās ir neērtības.. kamēr tās valstis sazināsies viens ar otru lai pārbaudītu... pašam būs zb sēdēt mašīnā pus dienu.

Krokodils 31.01.2018 16:30

kratīties ar kādu 95g. puspuvušu opeli vai golfu vai normālu 2010g+ masīnu.. IR starpība un te jāsāk saprast 'droša braukšana.'

Principā mūsos smadzenes ir japārkodē jo joprojām dzīvojam pēc likuma panta, nevis pēc drošības viedokļa. Ceļa posmus kur netaisa, bet vienkārsi uzliek mazāku ātruma ierobežojumu to izcili pierāda!

Varu teikt, ka vācijā parsniedzu ātrumu industriālā zonā kur 70, mani nofikseja uz 92... Domāju sūdi būs, bet finālā vācieši pakratīja ar pirkstu 100 reizes mani nokaunināja, lika man apsolīt ka tā vairs nedarīšu un izteica mutisku brīdinājumu. Tas tapēc, ka tanī momentā uz ceļa biju viens, laikapstākļi labi un pāredzami. Man arī teica, ka ja tādu joku būtu pie skolas izdarījis tad gan pasēdētu pāris dienas aiz restēm un sodi būtu oi oi oi...

Latvijā pilnīgi p.jat... ātruma zīme stāv un viss! pārsniedz - maksā pēc likuma pantos rakstītā! Neņemot vērā ceļa drošību un apdraudējumu.

Ja uz šosejas esmu viens neapdraudot nevienu citu, tad tā ir mana tīra izvēle izvērtējot situāciju, cik ir drošs ātrums - kā jau sākumā minēju ir starpība vai sēdi uz ķebļa 20+gadus vecā bleķī vai komfortablā mūsdienīgā autņā.

Jo nosisties var arī braucot uz 20/30km/h.... ātrums un nāve nav rādītajs!

Jo ja tā maģiski būtu, tad vācija sen būtu izmirusi ar saviem 'bezlimita' bāņiem.... ;) Tas te populistiski skandina ka 'ātrums ir slikts' dēļ nolaistā ceļu stāvokļa.. Neviens negrib bīdīt ceļos, labāk sev kabatās...

Krokodils 29.01.2018 17:06

Varu vel piebilst, bija īpašumā amerikānis kraislers 3.5L. ēst gribēja daudz, tāpēc parasti pildījos trestā vai sosā(bija agrāk aiz mola tāda vieta kur pildījās sos/lamb mašīnas, bet pieņēma arī privātos, tur maģiski bendža 6-9sant litrā lētāka, bet šo rūpalu arī vids aizklapēja) vopš lēju kādu s.du gribeju amīts neko neteica, tik ēda. Pārsēdos uz eiropas 1.6 bendzīnu un 'pa lēto' ielejot tādu tresta bendzīnu tas autiņš rīstās, spļaudās un motors jāspiež līdz galam lai ietu.

Tā kā degvielas kvalitāte ir tajos šņagu kantoros zem pašas kritikas... Ja nav žēl bojāt motoru, bet grib ietaupīt dažus centus litrā... Zinu uz krustpils ielas (Aiz T/C Azur) tur tāda maza dus 'Gekšans' tur parasti arī bij maģiski ~6c lētak nekā citur un tur noreiķināties var tikai ar skaidru naudu Protams, ka kāda kreisā degviela... Bet nu darba autiņā nebij žēl liet.

Nezinu, kāda tagad tur cenu starpība jo esmu mainījis dzīves vietu un nesanāk tur bieži vairs braukāt.

Krokodils 29.01.2018 11:00

Uzreiz teikšu ka viss man sistēmā/dzinējā ir tīrs, parasti pildos CircleK vai Neste, pa reto Lukoilā, bet pagājušo gad vasarā domāju uzpildīties pārmaiņas pēc shellā, lampiņa iedegas, iebraucu Dārzciema ielā pie apļa, pus bāka dīzelis iekšā... Bet pēc 10km skatos spogulī kaut kādi pārlieku melni dūmi aiz manis. Nobraucu malā, pat stāvot kaut kādi melni, smirdīgi dūmi un uz asfalta melns pleķis kā ar krāsas baloniņu uzpūsts un dzinējā stāvot apgriezieni staigā.

Konstatēju, ka tā pati atšķaidītā lētā un uz katras kritikas - tresta degviela, tik tagad ar shell nosaukumu, tāpēc ir dārgākā Rīgā un vairs nekad tur negrasos pildīties.

Krievu biznesmeņu kantoris!.. Dabū kaut kur lēto kreiso saļaru sazin no kurienes un ta pa kluso piešķaida klāt, bet pārdod, kā shell ekskluzīvo 100% marķēto degvielu.

Pus bāku nodedzināju 'dūmojot' iebraucu nestē piepildīju bāku, pielejot stp diesel treatment piedevu lai iztīrās tas shell mēsls un pēc padsmit kilometriem, problēmas pazuda, lietas jau entās bakas un nav vairs kas tāds atkārtojies.

Nekad Latvijā tajās ex-trest kantoros neiegriezīšos.

Krokodils 29.01.2018 10:12

msh rakstīja: Kādā [bez]sakarā pannai būtu jāizraisa motora pārkaršana?

Par bleķa pannām neko nezinu, bet plastmasas panna ir pašsaprotama lieta - nu ja tev piedirsta motortelpa liekas normāla, jūtu līdzi tai miskastei, ar kuru tu brauc.

Es runāju par TĒRAUDA aizsargiem kurus visādi i.iņi saskrūvē apakšā un ta vasarā mokās. Pārkāršana jo kā jau metāls - uzkarst, vasaras viducī, ka Rīgas centrā tā jau +40'C svelme, metāls labi uzkarst no karstā asfalta + gaisa un atdod dod siltumu dzinēja telpā, nerunājot par motora karstuma atdevi un atstarošanu, finālā motors smok un pārkarst. Jā.. kaut kādi 'gaisa caurumi' protams ka ir, bet vasaras svelmē stāvot pilsētā tie gaisa caurumi ir pie kājas.

Plastmasas pannas ir cita opera, plastmasam nav tādas siltuma atdeves un ir domāta tieši ierindas iedzīvotājiem lai nešķiestu dubļus iekšā un saglabātu tīrāku dzinēja telpu, nevis to aizsargātu.

Par plastmasniekiem nedz es nedz, tofika autors nerunā!

Krokodils 25.01.2018 15:12

Pēcāk vasarā visi ''tēraudnieki'' ceļa malā stāvēs ar pārkarsušiem dzinējiem....

Ja ikdienas maršruts neietver mežu stigu pārvarēsanu, tad neredzu jēgu no tērauda kartera aizsargiem! Turklāt kaut kādu plānu ķīnieti uzlikt, pa lēto... kuram pats ar skrūvgriezni vari izsist caurumu.. JĒGA?!??

Krokodils 17.01.2018 21:45

Ir tāds viens pazīstams kurš fanoja par grand espace 2005g. kopš dienas viņš to auto nopirka....Pirms pirkšanas pārbaudīja, diagnosticeja viss OK un viss vislabākajā kartībā! Gadu pabrauca(~25k) tad sākās visādas elektronikas problēmas - neslēdzās 'pečka', logi vaļā netaisījās, slotiņas nestrādā, izslēdz-ieslēdz aizdedzi iet... līdz atkal neiet.... bija vismaz 10 specializētos elektronikas servisos, tai skaitā arī 'franču' visi tik noplēš naudu it kā sataisa bet pēc kāda laika atkal sāk parādīties problēmas, iegrūdis jau bij vismaz 1300€ lai elektronikas problēmu ''atrisinātu'' un tad dienā ka renault apstājās un servisa apmeklējums prasīja ap 800€ džeks nospļāvās aizveda uz svalku, norakstīja un apsolīja vairs renault mūžā nepirkt. autiņam nebij pat 300k nobraukums, ka šķīrās.

Citiem it kā paveicas un braukā īpašu servisu nezinot... Tāpec teicu - francūži ir laimes spēle jo šķiet tos autiņus viņi tur ražotnē lipina, kā paveicas.

Krokodils 17.01.2018 21:17

;) Bildē autiņam krievu nummuri - tatad nav mans... gan jau bildē autiņš sēdināts tāpēc tik mazs klīrens...

pilna izmēra ripulis standartā jau nenāk autiņiem gadus 15 vismaz! mūsdienā vispār standartā tikai putu baloniņš, gribi mazo zapasku tā ir papildfīča un +500€... ;)

Vasaras vidū vasarenes gluži neliek.... Pēc 3-4mēnešiem stabili jau varēs montēt atpakaļ vasarenes, tātad jāsāk tagad meklēt un skatīties, jo atrast normālus diskus, nav vienā dienā izdarāms, diemžēl.

Krokodils 17.01.2018 21:11

pasīju, teica ka šādi 'jauni' diski pie viņiem ap 2000eur komplektā..... ''Paldies''

Krokodils 17.01.2018 15:36

Nevaru nociesties...

Gribu šādus...

Krokodils 17.01.2018 10:57

Tas bija kā piemērs un zinu, ka tie diski linkā pārdoti.

Krokodils 17.01.2018 10:35

Tatad esmu atradis šos hondas R17 diskus, bet vienīgais tas ka visur vai nu krievijā vai ukrainā pārdod vai vispār kkādā kazahstānā.. un tas ir sūdīgi 'pašam' aizbraukt pakaļ. vienīgais polijā vienu sludinājumu atradu bet tie saskrāpēti un ta būtu jārestaurē, ko negribas....

hondaclub.lv forumā nevaru pieregoties jo nesūta man apstiprinajumu uz e-pastu moš kāds tur ir pieregojies un var pateikt adminam, ka sistēma nestrādā(jo jau 3x divu dienu laikā esmu uzspiedis atkārtoti atsūtīt apstiprinajuma e-pastu, bet joprojam gaidu, ievadīts pareizi jo pa jaunam reģistrējoties saka ka jaapstiprina konts)

Tad te uzjautāšu-

Vai varbūt kāds Latvijā šos R17 diskus pārdod vai zin EE/LT vietas/saites kur pārdod šos diskus?

Moš kādi kurjeri te braukā uz šīm pusēm un var sarunāt, ka pa ceļam var paķert... piem Kijevā: honda.org.ua/forum/about121022.html

Krokodils 15.01.2018 10:51

Visticamāk ka garand vojādžeris būtu pareizākā izvēle, ja ir 6 cilv + grib vietu visām mantām un brauc garos braucienos.

VIENĪGI DIEVA DĒĻ NEŅEMIET CETURTĀS PAAUDZES NĀVES BUNDŽU, kam drošības testā piešķirta tikai 1 zvaigzne!

Chrysler Vojādžeri var ņemt piektās paaudzes (no 2008g) un analogus partnera ražojumus kas ir uz tas pašas šasijas bāzes tik bļemba cita - dacia, lancia vai dodge

Ford galaxy no 2010 gada ir ciešami

Vai vw grupas no 2010 gada

Sharan vai

Seat alahambra

Ar francūzi -renault grand espace, kā paveicas un veiksmi redz pirmajā ziemă.

Krokodils 14.01.2018 18:40

motora variants 2.2i-ctdi un komplektācija grāmatiņā rakstīta 'sport pack navi' + papildaprīkojums

Sliedēm pāri kā kur... ir vietas kur nebremzēju un braucu pāri uz atļauto, neizjūtot neko, bet ir vietas kur žēl tā darīt, jo pēcāk tas viss maciņa saturā atspēlējas.

Pāri guļošajiem Rīgā braucu uz 20/25 bez problēmām un 'sitieniem'... tā kā tas normāli priekš mašīnas klīrensa.

Vienkārši man ir jāpērk vasaras riepu un disku komplekts, un redzot bildes ka viņam stāv 17'' diski virsū, kas izskatās labāk par 16, tapēc prasu.... Lielākus toč vairs negribu jo ta tā jau nāve pa mūsu ceļiem.

Krokodils 11.12.2017 21:17

Pirms 10 gadiem auto reģistratori nebija vēl vajadzīgi/populāri.

A sensorkameras neskaitās videonovērošana? jau daudziem autiņiem norma priekšā/pakaļā ir video parkings... soo.. kameras pamatā jau braukā...

Mūsdienu autiņi pie pareizajiem speciem diezgan viegli uzhakot un sanāk, ka ar šīm visām tehnoloģiju kamerām arī jau varētu izspiegot ja gribētu.

Es runāju par max 3 gadus veciem autiņiem un tagad ja iet uz salonu pērk. Reģistratoros nekas īpašs uz priekšu vairs neiet ko pirms 5 gadi pirki specifikācijā, to pašu pērc tagad... jo vairāk par 1080p rezolūcija nav vajadzīga... pašā optikā... hz arī nekas mūsdienā baigi nemainās. SD karšu atbalstā 64gb priekš fullHD ir vairak kā pietiekami, kas jau ir dažus gadus norma. Tapēc baigi iespringt uz tehnoloģijas novecošanos ir diezgan truli manuprāt. Protams, pēc tur 10 gadiem moš skaitīsies novecojusi tehnoloģija, bet tad jautājums kapēc jūs savos 10+ gadus vecos autiņos nemaināt novecojušo kontrolpaneli, kapēc nemainat novecojušas halogēnlampas pret mūsdienīgām adaptīvajām LED lampām u.t.t.?? Jo nomainīt var!

Turklāt protams ka, 'DVR' skaitītos kā papildaprīkojuma fīča un neviens jau arī neliedz tur piedāvāt 'parasto' un tur dārgāku 'extra' ar tur krutāku carl-zeiss optiku un 128gb sd karsu atbalstu vai sazin ko...

Un mūsdienā autiņus tā pat štancē pa reģioniem, šķiet konkrētais modelis uz pasaules fona tiek štancēts kādās 8 versijās lai konkrētā reģiona legālās specifikas spētu iziet.

Cik zināms mūsu pasaules malā reģistratoru izmantošana netiek uzskatīta, kā izspiegošana...

Ta jau es savai mājai, ka privātpersona arī nevaru likt videonovērošanu, jo tas ieraksta non stopā visus uz ielas un sanāk, ka tā ir izspiegošana un man draud bargs sods?

P.S. Jā par tiem piesūcekņiem vs līmējamiem arī esmu domājis, kurš labāk. Un vai tie līmējamie nelīp vaļā vasaras vidū karstā saulē vai aukstā ziemā?

Krokodils 10.12.2017 18:33

Nezinu par cenām, bet zinu to ka vislabāk autiņu pirkt ir ziemā, vēlams -10°C vai vairāk. Jo ir auksts un vari izcili redzēt auto stāvokli no aukstas šķilšanas... Ja autiņš iepriekš uzsildīts ar visādiem pārdevēja pretimnākšanas attaisnojumiem, ta zini, ka 90% gadījumu kkas zem tā slēpjas... Placī noteikti ātrāk pateikt ka brauksi skatīties mašīnu tad un tad noteikti nevienā gadalaikā nav ieteicams jo tad iepriekš mašīnu var sagatavot un paslēpt defektus.

Tā teikt auksts laiks - vieglākā pirmā mašīnas diagnostika.

Siltā laikā protams šo neizmantot un ta atnāk pirmā ziema un sāc sastapties ar visādām problēmām sākot ar aķīšu maiņu, beidzot ar elektronikas vai vadības bloku problēmām.

Krokodils 06.12.2017 13:42

Kanibaals rakstīja: Tā jau Honda, tās kļūdas var kolekcionēt un tad pie vienas reizes aizbraukt. Ir jau lietas, kuras pats var novērst, tāpēc jau jautā padomu nevis uzreiz uz servisu.

Pēc kāda laika te nu atkal es. Uzmetās atkal check engine. Biju pirms kāda laika jau paņēmis lasītāju. Nolasīju un jā P2004 kļūdas kods. Cik saprotu, gaisa ieplūdes vārsts čakarējas... varbūt kāds ir sastapies un var pateikt cik sāpīgi to ir izlabot/nomainīt

Krokodils 05.12.2017 21:43

msh rakstīja: Ko tu diez teiksi kad tev būs mašīna ar diožu lukturiem un tādus vajadzēs jaunus pirkt...

Piespiedu kārtā, ja japērk ta jāpērk... bet ja lukturis normāls kapēc izmest štuku pa jaunām acīm?

Krokodils 05.12.2017 21:39

Būtu normālas šosejas, kur vasarā atļautu izskriet, tie kas gribētu tie izskrietu.. Tiem kam nav smadzene nosistos... Nu un? Valsts nekādīgi nevarēs novērst to bezsmadzeņu nosisanos, vienalga cik tā spiestu ātrumus uz leju un kontrolētu....

Bet tad vismaz pilsetās un piepilsetās neviens vairs bravūrīgi nelaistu +20, pie skolām piebremzētu un nevajadzētu vairs nedz subarus nedz škodas ik uz metra.... ;)

Jo vairak cilvēkus ierobežo jo vairāk tie pretojas! (bet no peļņas viedokļa līdzsinējā politika izcili der, savādāk kā gan lapīs budžetā caurumus ciet? Ja vairs tik intensīvi neienāks kāposts.)

Krokodils 02.12.2017 12:43

650 rakstīja: Bet nu B l e dj, tā vienkārši un 20 sek laikā pārbaudīt aizmugures vāciņu stāvokli- to tev tie dablaēbi neiedomājās ieteikt??? Attaisīt un pus dienu ar atvērtiem pabraukt/paturēt, lai izžūst- to arī nē? Ko tas gonda ražotājs vai kkādas miskastes ražo, ka maisinjus jameklē/ ;P

'Vāciņi' atvērti reizes 3... gumijas blīves normālas nav saplaisajusas, pat iesmereju ar silikonu ka smereju durvju gumijas tagad pirms ziemas.

Tagad mitrs laiks, vai ir jēga braukt ar vaļā lai izvēdinātos? domaju sameklet tos silica maisinus kas nak ka perk kurpes vai ko citucitu... speciali pirkt kaut kadus netaisos...

uzprasīju niponā arī cik maksā originālās lampas - 348.90€/gab ... drusk pa šerpu pirkt jaunas!

Krokodils 30.11.2017 17:59

Kurs zin no cik ķer fotoradari Latvijā?

Uz jūrmalas šosejas braucu garām stacionarajam parasti ar 98km/h un nefiksē. Vienu reizi uz 'kruīzu' nobraucu garām uz 103km/h jo aizsapņojos, nenoņēmu kruīzu... bet nenofikseja.

Ātrumi fiksēti ar gps- waze palīzību.

Radari 'ķer' no +15km/h moš? Un KAD sodīs tos kuri pie radariem met pa tapām un garām radaram ar paniskām bailēm brauc -15/20km/h... esmu reali uz krastenes braucis normali 80 un netālu pie radara nākas PĒKŠŅI sabremzēties uz 40/50km/h jo kopējā plūsma čūskas efektā pēkšņi samazina ātrumu pie radara... (kaut ātrums tur ir atļautais 70)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Lasītākie raksti

Jaunie raksti