iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
eidis 04.04.2023 10:35

Veiksme ir būtiska sastāvdaļa veiksmīgā biznesā. Būt pareizā laikā pareizā vietā ir veiksmes definīcija.

Bet pareizās vietas un laiki ir samērā bieži. Tie veiksmīgie biznesmeņi ir spējuši noturēt pareizā laikā un vietā saņemto labumu. Un tas jau ir cits līmenis un cits raksturs. Tur arī tavā nozarē redzamā atšķirība.

Tas ko es redzu, veiksmīgs miljonārs ir ne pārāk izglītots un arī ne pārāk gudrs pilsonis ar zvērīgu sakodienu un iedomību. Kā arī ļoti elastīgu ētikas konstitūciju. Pilsonim bizness ir viņa hobijs un secīgi trūkst veselības atbalsta darbības.

eidis 03.04.2023 11:04

core rakstīja:

eidis rakstīja: Vai tu esi tas pats personāžs, kurš brītiņu atpakaļ stāstīji, ka šis modelis ir ekonomiskākais un labākais pirkums? 

Un jau sāki izbaudīt veca premium dīzeļa baudu?

Eidim šķiet, ka ABS nāk tikai premium dīzeļiem? 😂

Nē. Pirmais vārds ir "vecs". Un vecs tāpēc, ka premium. Un dīzelis tāpēc, ka liels. 

Ja par to pašu naudu būtu iegādāts stingri jaunāks average, abs ticami nenoplīstu.... Dīzelis ir nākamais slieksnis.Jo vecs

eidis 03.04.2023 10:59

Kad esi pieņēmis "raibs zirgs vakumā" metodi, tad arī ekonomikā turpat var nonākt

Bēdīgi kā tā. Acīmredzami varēja labāk

eidis 31.03.2023 15:10

Stilīgākais ir tas, ka tajā pašā Ķīnā 100 gadus atpakaļ Rietumu nosodītā korupcija bija normāls un nenosodīts pilsonis > valsts sadarbības modelis. Tāpēc ja Katara ar šādu metodi sāk. Jo tas ir normāli.

eidis 31.03.2023 13:33

Vai tu esi tas pats personāžs, kurš brītiņu atpakaļ stāstīji, ka šis modelis ir ekonomiskākais un labākais pirkums? 

Un jau sāki izbaudīt veca premium dīzeļa baudu?

eidis 31.03.2023 13:30

WALA rakstīja: Intersanti ka "tautas modrās" acs "lomu" uzņenas tie kurus pašus ir jāpieskata stipri vairāk pat kā tos reālos darītājus. Un tā jau te kādam droši gribētos iztēlot no sevis "politisko mocekli", tik nu netiek jau tautietis ņemts "par pilnu" un politiskais kapitāls ar mazu purkšķi "izkūp gaisā" ....

Kas vēl diezgan intersanti, ka korupcija nav unikāla postsociālisma valstīm, tā ir itvisur, kur pietiekami lielai tautas daļai šķiet ka viņi "neko nevar ietekmēt" ...

"korupcija" ir pilnīgi normāls pārvaldes modelis austrumos, kur lēmumu pieņem par labu tam, kurš vairāk maksā. Jo tam, kurš vairāk maksā, vairāk arī to lēmumu vajag. Pilnīgi normāli.

Bet tāpēc arī D-Korejā, Singapūrā tik sūri notiek, ka šie nolēmuši pārveidot šo Āzijas dzīvesdziņu.

Postsociālisma valstīs to ievazāja cilvēki no Austrumiem - mongoļu jūga adepti

eidis 30.03.2023 15:35

darklight rakstīja: Reku spambots labu topiku pacēlis, ar interesi izlasīju, ko rakstīju pirms trim gadiem. Man palika grūti iekļauties tajās septiņās cigaretēs, nācās atkal atmest. Kaut kur gads būs riņķī kā vairs nevelku. Cigarešu dūmi netraucē, pīpēt negribās (vienā pasākumā uzvilku, nebija nekāda kaifa). Bet darbā šad tad vēl arvien pieķeru sevi pie domas: "Eh, tagad gan vajadzētu iziet uzpīpēt!" Un kā biedriem klājas ar šo netikumu?

Pirmos 3 mēnešus ļoti traucēja tas, ka nav jāiet uzpīpēt. Izskatās, ka mugura cieta no pārmērīgas sēdēšanas. Bet gan jau vecums. Mēģinājis neesmu, bet arī nav nekādas vēlmes. Šobrīd liekas, ka vairs pat neatceros kādas bija sajūtas pīpēt

eidis 30.03.2023 15:25

imzz rakstīja: Atgriežoties pie diskusijas sākuma es tikai izteicu domu, ka funkcionējoša ekonomika iespējama pie jebkuras monetārās sistēmas veida. Ja ar naudu kā tādu nepietiek, tiek radīti "finansu instrumenti". Arī 19.gs. un agrāk bija pazīstami tādi finansu instrumenti, kā akcijas , obligācijas un vekseļi.

Un, ka esošā konstantās inflācijas sistēma nav godīga, nav ilgtspējīga, un lielā mērā pastāv populisma dēļ. Nav ilgspējīga, jo pastāv tikai pateicoties valstu parādu audzēšanai. Nav godīga, jo ,no vienas puses, valstis aicina veidot uzkrājumus, veidojot "drošības spilvenus vecumdienām", bet no otras puses, cenšas šos spilvenus izraut no dibena apakšas laukā, jo kaut kāda sakrāta nauda tak ir no ekonomikas izņemta nauda.

Jā protams, tiek reklamēti pensiju fondi, bet tad notiek tādas dīvainas lietas, ka tie fondi strādā ar zaudējumiem:

"Paradokss patiešām ir tāds, ka pēdējos 12 mēnešos visvairāk zaudējuši tieši tie, kuri nav gribējuši riskēt. Piemēram, "Swedbank" konservatīvajam plānam (segmenta līderim dalībnieku skaita ziņā) rezultāts ir mīnus 9,29%, bet maksimāli riskantajam "Dinamika Indekss" – mīnus 7,22%"

www.lsm.lv/raksts/zinas/zinu-analize/24.03.2023-kapec-visdrosakajiem-pensiju-planiem-bijis-tik-liels-kritums-un-kas-tagad-sagaida-nakamos-pensionarus.a502186/

No valsts, bankas un "ekonomista viedokļa ideāls ( maksimāli ekonomiski aktīvs ) ir tāds cilvēks, kurš ir parādos līdz ausīm un  raujas pāris darba vietās, lai to samaksātu.

Sakrāta nauda nav no ekonomikas izņemta nauda. Izņemot, ja tiek krāts burkā. Fondos saguldītā kāreiz dod pretēju efektu. To pašu rada arī obligācijas un vekseļi. 

Pagājušā gadā pat visprogresīvākie ieguldījumi radīja zaudējumus. Man pat viltīgie kara sākuma krituma pirkumi uzrāda nelielu mīnusu. Ne 10% gan.Resp tirgus nav atkopies kopš 24/02. Un ja pirkumi veikti pirms tam, tad ir galīgi pakaļā

eidis 24.03.2023 13:08

Es domāju tu atrisināsi šo quiz un darba devējs lielisko rezultātu rekvizēs peļņas gūšanas nolūkos

Un tad tev vēlreiz izteiks šādu piedāvājumu

eidis 24.03.2023 12:28

Jā tos grāvis noķer pirmajā līkumā. Jo kā izrādās ļoti daudzi mocisti nav informēti par divriteņu transportu stipri vājo saķeri perpendikulāri braukšanas virzienam. 4 riteņi performē daudzkārt labāk.

eidis 23.03.2023 14:51

Neskauž. Esmu braukājis ar moci.

Šodienas kretīns uzbesīja. Atcerējos, ka vasarā būs daudz tādu. Pamatā liekas, ka kautkas ir jādara ar uzrašanos nenokurienes. Domāju, ka iemesls ir šis regulējums, kas rada iespaidu, ka esi lielceļu bruņinieks. Īpaši pēc seriāla Renegade no rīta.

Un kas tev traucē reizēm pamēģināt? Gribas ielas moci - uz Kantora ielas noma. Gribas krosu? Eži....

Pārsvarā exmocisti jauc atribūtu (moci) ar stāvokli (jaunība). Un tad nopērk un izrādās, ka neērti, bezjēdzīgi un bezgaršīgi. Tik vien kā mēģināt starp divām behām izspraukties....

eidis 23.03.2023 14:06

Hmm nezināju, ka mocim ir liels nodoklis. Likās, ka masa, kubatūra... Bet maksā jau tikai par 1/3 gada ja? Un tad jau ir rēala ekonomija

Tieši tas gadījums bija. Un vēl rokas bija jāvicina.

Bet vairāk man liekas, ka: šī CSN norma> indulģence vilkt jebkurā ātrumā starp joslām = man izrādās jāskatās divreiz. Mocists var neskatīties vispār

eidis 23.03.2023 13:12

Es neaicināju pārbūvēt ceļus, es aicinu no CSN izslēgt atļauju spraukties starp joslām. T.i. padarīt to nelegālu. Lai nav jāskatās divreiz, kas tgd sanāk kā autovadītāja pienākums, jo mocis drīkst spraukties pa vidu. Prātula par ceļu platumu bija tikai loģisko seku šādam regulējumam apspriešana.

eidis 23.03.2023 12:28

Lai pazustu, vajag likviditāti. Paex dēļ nepareizas termiņstruktūras (īsi fondi, gari aktīvi) likviditāti nevarēja iegūt.

Parex pat oficiāli vairākas reizes tika virināts. Arī parastie ļaudis drusku tika savai naudai klāt. Bet tā likviditāte....

eidis 23.03.2023 11:40

Tā laikam līdz galam nesanāca. Tur palika kautkādi aziātu līdzekļi, kurus likviditātes trūkuma dēļ nevarēja aizvākt. Lai tos aizvāktu, nācās piemaksāt no valsts. Esot pat tanki piesolīti bijuši. Pilsētā runā.....

eidis 23.03.2023 11:34

IMO nav pat tik svarīgi kretīnu īpatsvars, cik pamatprincips: kāpēc 2 joslu ceļā ir paredzēta vieta trešajam satiksmes dalībniekam? Kurš turklāt apdraud satiksmi (skaties divreiz...), parādās tikai vasarā un reti, kā arī ļoti skopi finansē šo trešā dalībnieka vietu. Ja CSN noteiktu pienākumu braukt plūsmā, viss nostātos vietā.

eidis 23.03.2023 11:29

Te gan jāsaprot, ka tajā lidojuma augstumā alkānu konflikta cienīgus pierādījumus neviens neatstāj. Tur nav iespējams cieti pierādīt darījumus ar Ziemļkoreju vai Ukrainas budžeta naudas skalošanu. Tāpēc viss uz netiešiem pierādījumiem un čuteni balstīts. Piem Lateko (šis bija galvenais drauds tarasties USD sistēmā) bija tikai milzīgi darījumu apjomi. Ar to pietika lai būtu verdikts un LB ātri koptu nost to kantori

eidis 23.03.2023 11:21

Man liekas ir laiks tos mocistus piebremzēt.

Šorīt viens paspraucās garām (netraucēti, negrūstīti), sāka braukt priekšā un stiept gumiju - uzaudzēja distanci blīva korķa laikā. Es šim viegli uzpīkstināju, lai pamostās. Šis sāka vicināt rokas: ko es te iedomājos. Atvicināju, lai velk savu miegaino pakaļu un netraucē satiksmi. Šis vēl pavicinājās un tad sāka spraukties tālāk. Lielceļa bruņinieks hrenovijs....

Manuprāt jāierosina izmaiņas CSN, ka šitiem margināļiem (kas atšķirībā no velo spēj pārvietoties jebkurā plūsmas ātrumā) NAV tiesību braukt starp joslām. Lai brauc plūsmā. Jo pie esošā regulējuma sanāk, ka par manu nodokļu naudu būvētajos ceļos ir papildus izbūvēta vieta mocim. T.i. par manu naudu izveidota mazpieprasīta vieta dažiem margināļiem, kurus turklāt man "jāskatās divreiz". Kautkas tur nav normāli.

eidis 22.03.2023 13:08

Samazinās gan. No 08/2022 uz 01/2023 pat diezgan saredzami vairāk modēļi ir uz vietas. Pieļauju, ka inflācijas un EURIBOR dēļ samazinās pirkumu skaits. Resp. optimistiem makos palicis mazāk naudas un piedāvātās līzinga likmes pieaug un daļa palika pie "ai nu arī patreizējais auto ir ok".

eidis 21.03.2023 15:01

Es domāju kamēr punduris nīcinās USA haimarus, tikmēr būs vienā komandā

eidis 19.03.2023 22:42

Vnk arestēs 1 dienu ātrāk

eidis 19.03.2023 22:36

Treviss nav un nereprezentē lielu sabiedrības daļu. D;ivainis parastais.

eidis 17.03.2023 18:37

Arī nomīza - tiktoka balsts projektam. Domāju, ka tiktokā šamā populārāka par Osļikovu. Bet tgd riski citā virzienā ierāva

eidis 17.03.2023 18:01

Es domāju EV6 un e-tron GT paātrinājumi ir ar identisku pielietojumu. E-tron GT ieguvumam pret EV6 nav praktiska pielietojuma. Resp. e-tron piecenojums nedod praktisku labumu

eidis 17.03.2023 17:53

Gan jau zināja, tik neticēja, ka iekļūs. Un gatavojot sarakstu saprata, ka be izglītības un pieredzes prece nav iekārojama

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Lasītākie raksti

Jaunie raksti