iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
eidis 05.12.2022 12:31

Ar atvērto sistēmu problēma ir sīkas daļiņas. Pamatā laikam magnēzijs. Piesārņo visus kontūras elementus, vārstus, filtrus, siltummaiņus. Tas ir 5+ gadu periodā. No sākuma viss ir jauki. Un tad sākas pa visiem stūriem sīkas, kaitinošas nedarbošanās.

eidis 02.12.2022 14:46

WALA rakstīja: Man nav gāzes, un izskatas ka likšu dziļurbuma siltumsūkni, ZB man šitie "komersanti" ar savām sakruķītajām kurināmā cenām.

Pie kam neesmu no valsts/pašvaldības saņēmis vēl ne centa ... dzīvoju no tā ko "iekrāju" iepriekš, tiesa gan tas tūlīt izsīks un būs jādomā, bet pie esošās cenas izskatas ka izdevīgāk būs 10+K ieguldīt drusku citā virzienā ...

Neliec to dziļurbuma sūkni. Problemātisks viņš. Atvērta sistēma ar secīgām netīrumu problēmām.

Jeb liec 2 sistēmas: gaisa līdz aptuveni 0C un dziļurbumu no 0C uz leju.

Bet ja vari, saroc konūru dārzā. Tā ir vislabākā sistēma

eidis 22.11.2022 15:41

Nop. "atrodi trasi un slidinies" ir obligāti. Tāpēc, ka tavs "ja nevienam netraucēju un neviens īsti neredz" nebūt nenozīmē, ka stūrī neuzradīsies pilnās burās auļojošs otrklasnieks, kas tavam varenajam driftam ar nojāto behu trāpīs tieši pa vidu.

Brauc uz 333 un tur praktizējies uz nebēdu. Uz koplietošanas ceļiem strikti NĒ!

eidis 22.11.2022 2:28

Gan jau ka tā, bet starpība bija krimināla. Jaunajam auto ir virsū Hankook icept. Nu nekā jauka. Bet tas gan jau ka dēļ sportiskā jutilitī figūras

eidis 22.11.2022 2:24

GB12 rakstīja: Nesen nācās ieguldīties mazliet vairāk kā gribētos. Tika paķidāts dzinējs - nomainīts vārstu vāks un kartera blīve, jo gar šiem pribambasiem tecēja eļļa. Nebija kosmoss - ierakstījos 3 ciparu skaitlī, bet tāpat nepatīkami.

Lai nu kā, topiku laikam varam slēgt, auto šodien tika pārdots. Nuuuu, jaunais īpašnieks vēl savācis mašīnu nav, bet rokas nauda ir iemaksāta. Nobraucu ar to auto 3.5 gadus, 76 tūkst. kilometrus.

Tas auto USA dzīvojās uzturēšanas izmaksu topos. Labi vien ka pārdevi.

Es tikko tiku pie jauna auto, bet nu skumīgi. Vajadzīgā klasē bija 3 auto, kur viens ar nepareizu figūru, otrs neinteresantu paaudzi un trešais ar nepareiziem radurakstiem. Vairāk nekā. Bet nu paķerts ir un tad jau redzēs

eidis 22.11.2022 2:18

Ir tak vispārzināms kā notiek bremzēšana ar motoru:

vispirms ar bamperi, tad ar grillu, tad radiators un tad jau ar pilnu jaudu ar motoru.

Man liekas, ka katru ziemu ir šāds antiadaptīvu pilsoņu periods. Pēc brītiņa viņi vai nu atsvaidzina atmiņu, jeb apnīk, ka visu laiku aizmugurē midžina un noliek auto ziemas guļa.

Pacietību biedri....

eidis 21.11.2022 0:49

Uggga rakstīja: Iepriekšējos gadus braucu ar Yokohama Geolandar I/T-S, kas ir mīkstās riepas. Ļoti patika, izņemot uz plika ledus, kas loģiski bezradžu riepai.

Tagad nomainīju mašīnu un komplektā nāca Bridgestone Blizzak LM005, kas ir cietākas par iepriekšējām. Redzēs, kā būs. Patreiz uz sausa asfalta vispār nejūt atšķirību no vasaras riepām.

Tas Blizzak bija mans favorīts krietnu laiku, līdz vienreiz nopirku pavecas - bija negaidīti cietas. Liekas, ka pat gads nebija nekas krimināls, bet nu ļoti bailīgi cietas. Pirms tam lietotās bija fanastiski labas

eidis 21.11.2022 0:47

Drusku par zemu jauda ir inženieru rekomendācija. Uzlabo kompresora darbību, jo 90% gada strādā nominālajā, ne pazeminātā režīmā, kur pazemināts režīms nozīmē īsas darbības fāzes. Kompresora nolietojumu pamatā veido veikto palaišanu skaits. Secīgi paralēli pievienots malkas katls nosedz 10% vajadzību. Katls ir stabili funkcionālāks par jebkuru kamīnu

eidis 19.11.2022 21:52

Es teiktu, ka maini ss pieādātāju.

SS + malkas katls ir ss shēmas zelta griezums. Tad ss ir ārkārtīgi efektīvs 90% gada (jo drusku par zemu jauda un nav jāvelk rezerve) un tajos 10% piekurina ar malku. Tur gan malkas katla draņķības: netīrs un ugunsgrēka riski. Un vēl skurstenis spēj dažādi jauki izpildīties

eidis 18.11.2022 18:20

Yes. Tapēc vienmēr vīpsna par "neatkarīgajiem", kas gatavi pačakarēties ar malku.

eidis 15.11.2022 13:51

Nu Krievu japāņu kara outputs gan saka, ka saglabāt Putinu un viņa konstrukciju nav iespējams. RU tikko stingra roka zaudē (kaut nedaudz) stingrās rokas statusu, uzreiz sarodas daudz gribētāju. Ne no tautas. Tauta RU vienmēr bijusi tikai instruments. Notikumi paredzami pie vietvalžiem un oligarhiem

eidis 15.11.2022 13:47

Yes. Un tāpēc RU kaimiņiem tomēr labāk lai tā sadalās. Būs grūti kādu brīdi, bet tas beigsies

eidis 15.11.2022 13:44

Njā. Kautkā tā izskatās

eidis 15.11.2022 12:29

Man liekas Zeļenska valsts ir konturēta uz virzību uz ES un NATO. Tos kursus vnk nav iespējams atcelt. Tie ir Maidana pamatā. Praktiskā jēga ir otršķirīga

eidis 15.11.2022 12:27

Tur laikam sarežģīti: tikko krievi zaudē pavisam karu, punduris lido (visdrīzāk viņa paša labā ir nomirt tajā brīdī). Bet tikko punduris lido, sagrūst varas vertikāle un valsts mēģina sadalīties / ar spēku pārņemt varu / ķīniešu invāzija/ un viss pārējais kas vien ienāk prātā. Šis eiropām patīk vēl mazāk.

Nu un tad mēģina atrast kādu placdarmu soft landing. Būs grūti noņemt kara izraisītājus un noturēt varas vertikāli, lai nesāktos haoss

eidis 10.11.2022 15:05

O! Vai jūs sakata, ka VW ir pārskatījis fizikas likumus? Centrabēdzes, sviras, utt.

Domāju, ka liekiet kādu piekari gribat, bet pēc normāla vieglā brauciens no lidostas viadukta vienalga ļaus brīvi izdalīties adrenalīnam. Visur....

eidis 09.11.2022 15:58

Kā teica Klarksons: ja jūs nonākat pie minivena (t.i. 7vietīga auto) izvēles, tad pietā vainīgs esat jūs pats.

Bija iespēja pabraukāt ar Viano ar 25 k. uz ODO. Piekare aizmugurē grabēja tā, ka ausis krita ciet. Palika slikts iespaids

eidis 09.11.2022 13:55

Nu ja lieto maizes piegādēm, tad droši vien ir labs arguments. Savukārt ceļojot ar ģimeni ietilpība nav bezgalīgi nepieciešama

eidis 09.11.2022 12:22

Nu Multivan tak labāks. Un modificēts bulkuvāģis vienalga ir bulkuvāģis. Nesaprotu kāpēc tādi jāizvēlas, ja ir pieejami normāli civilie auto. Kaut vai Ford Cmax

eidis 09.11.2022 10:29

Šķiet ka tas jaunais Multivans ir tjūnēts Caddy, ne Sharan

eidis 08.11.2022 15:30

Nu tas laikam ir tehnikas un Kaļiņingradas jautājums. Baltija ir jau gatava pārslēgties uz Poliju, bet Kaļiņingradai nav kur slēgties. Tur samērā droši viss

eidis 08.11.2022 11:56

Tur laikam nodoklis nelīdzēs. Ja TEC jākurbulē visu laiku lai nobalansētu haotisku (un ģeogrāfiski sinhronizētu) enerģijas piegādi, TEC produkcija ir ne tikai fantastiski dārga, bet arī ārkārtīgi netīra.

Domāju,ka miera ātoms ir vienīgā zaļā izeja

eidis 08.11.2022 11:28

LV vēl nav sadirsts, bet kkad tas brīdis pienāks. Kaligornija jau mocās ar balansēšanu. LV vajadzētu būt jautrāk. Ja Kalifornijā ir duck chart, tad LV dēļ biežām atmosfērasfrontēm (un secīgi mākoņiem) vajadzētu sanākt daudkupru kamielim, kas TEC un HES saimniecību novedīs pilnīgā izmisumā

eidis 31.10.2022 11:24

Ko ar to štruntu vatistānā var darīt? Kas ir pircēji?

eidis 29.10.2022 17:50

Būs tev jāiet pie okulista, ja liekas ka rezervistu soliņš ir ārkārtīgi garš. Īpaši apkures rēķinu gaidās.

Nefanoju par Kariņu, bet ir skaidrs, ka aizvietotājs būs +/- tāds pats, tikai process un pārbīdes būs ilgākas. Tāpēc vnk vēlme ieriebt Kariņam rezultēsies ieriebšanai sev pašam.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti