Arī Āfrikā ceļas dzīves līmenis un jau šobrīd reģenerācija ir zem 1. Līdz 2100 skaita pieaugums turpināsies dēļ dzīves līmeņa pieauguma radītā dzīves ilguma pieauguma.
Togo tur maz ko maina vairs
Arī Āfrikā ceļas dzīves līmenis un jau šobrīd reģenerācija ir zem 1. Līdz 2100 skaita pieaugums turpināsies dēļ dzīves līmeņa pieauguma radītā dzīves ilguma pieauguma.
Togo tur maz ko maina vairs
Šis ir klasisks whataboutisms. Standarta plakanzemju retorikas ierocis. Spēj sačakarēt jebkuru diskusiju. Sen jau neatbildu whatsaboutistiem.
Labākā sezona skaitās jūl / augusta robeža. Maijā daļa kalnu ceļu būs ciet. Maijā Geirangera trase bija pārklāta ar 1,5m sniegu.
Parkošanās strīpas pieskata visās R-Eiropas valstīs. Arī Luksemburgā var saņemt kvītiņu par šo.
Viencexpercs rakstīja: Palasot jūsu komentārus, secinājumi:
1) Braukt ar prāmi uz Zviedriju, tad uz Norvēģiju ar savu auto. Visoptimālākais variants. No dzīvot kempingos ( namiņi un teltis), ko rezervēt iepriekš. Un pabraukāt kādu maršrutu.
Varētu būt tīri interesants piedzīvojums. Atcerēties studentu gadus, kad patika dzīvot teltīs un ēst sūdus. Sīčiem interesanta pieredze.
papildjautājums specialistiem - kā tur ar odiem, laika apstākļiem ( cik sapratu, bieži lietus) vai lāčiem? Ja patvaļīgi ieiet kalnos, var palikt par lāču barību? 😂
mīnuss - esmu pieradis pie komforta, un man var apnikt jau pēc pirmās nakšņošanas.Var ņemt viesnīcas, bet tās 200 eiro par nakti... 😡😡
2) uzspļaut komunistiem un aizbraukt kaut kur dažus tūkstošus km vairāk uz Dienvidu pusi.
Tā, ka tagad domāju.
Paldies par komentāriem.
Rezervēšana iepriekš = uzprasīšanās uz klimatiskām nebūšanām.
Lietus skaitās bieži, es esmu no kādām 25 reizēm2x uzrāvies. Pamatsecinājums = ad hoc plānošana ir veiksmes formula. Vairums gadījumu gan sekmīgi arī preschedulētā režīmā esmu izbraukājis.
Ja headcounts <=4 pers, tad mierīgi var neko nerezervēt. Visdrīzāk 1h laikā tūristu maršrutā (!!!!!) atradīsi kādu brīvu un nedārgu hytte. Viena daļa (~30%) to hytte nemaz nav internetā un tu to nevarēsi pierezervēt. Tikai troļļi pa telefonu to var sarezervēt.
Odu nav! Kautkur plakankalnēs, kur acīmedzami purvi, kāds ir redzēts, bet tā nav. Atšķirībā no piem Islandes, Skotijas.
Lāču nav. Kalnos vari palikt, kur gribi, bet jāsaprot klimats - negaisa laikā mierīgi vari nosalt vai palikt par grillētu expertu - elektriskā izlāde pārvietojas pa klints virsmu. Ejot kalnos labi apavi un labs lietus apģērbs līdzi ir obligāti. Lietus mierīgi var līt horizontāli un t mierīgi nokrīt līdz +4C un lejā neko ātri netiksi.
Viesnīcas mierīgi var atrasat arī par 80 eur, tikai tās būs pilsētās, kas NO ir visai neinteresantas un tālu no jaukām vietām.
Bet braukāt pa NO ir nereāli forši - nekur Alpos nav tik asi ceļi. Runa ir par ceļiem, kas sākas ar R vai apzīmējas ar3 cipariem.
ZZZZ rakstīja:
Viencexpercs rakstīja:
WALA rakstīja: Tev laikam piemirsies kā beidzās Latvijas cukura ražošanas pārtraukšana ... un cik palecās cena cukuram ...
Un tavu gala cenu patiesībā ļoti izteikti veido lielveikalu ķēdes, nevis zemnieks !!!
nedirsnī. Cena uzreiz nokrita.
Atnāca lētie poļu, leišu cukuri un tas Dansukers.
Es atceros, ka Jelgavas vienmēr maksāja vairāk, kā ievestie. Man atmiņā pat figurē cipars 1,1 lats par kg. Bet varu kļūdīties
To Jelgavas uc cukuru norullēja mūsu pašu papus. Un tas Dansuker ir mans good piederīgs 😃🙈
Jelgavas uc cukurus norullēja cukurniedru cukurs, kurš objektīvi ir ievērojami lētāks kā cukurbiešu cukurs. Manā ieskatā kompensācija bija ļoti veiksmīgs dīls. Mierīgi varēja iedzīt bankrotā ar franču Karību reģiona jēlcukuru. Un tad gan būtu skarbi. Jo LR lauksaimniecība bija stingri orientēta uz cukurbiešu audzēšanu un pārstrādi. PSRS tas bija lielisks bizness
krieviem infokarš padodas diezgan labi. Arī zinu pāris tādus, kas sasēduši uz krievu piebarotiem infokanāliem un tādu pašu mēslu popularizē. Abi gan gandrīz analfabēti
Viencexpercs rakstīja: paldies.
Laikam jālido ar lidmašīnu uz Norvēģiju un tur jātusē.
Var arī caur Zviedriju ar prāmi.
Bet noteikti ne tāpēc, ka jāved sava pārtika līdzi. Lielveikalos pārtikas cenas, ja iedziļinās, sanāks diezgan tuvu LV. Izņemot alko. Tas valsts veikalos ar specifisku darba laiku un neinteresantām cenām.
Auto nomā jāuzmanās ar nobraukuma limitu. Pāris reizes paņēmu tādu un abas pārbraucu limitu. Tas diezgan $$$$.
Ir jēdzīgi braukt ar telti - to drīkst celt jebkurā vietā, kur nav acīmredzamas privātā saimnieciskās darbības. Ar telti braukt ir samērā prātīgi - NO diezgan bieži līst un tāpēc pamainīt virzienu ir efektīvi no izvairīšanās viedokļa. Un telts dod šo kustības brīvību. Ja maza kompānija, var tēmēt arī uz hytte - tūristu reģionos tās lielā skaitā un var atrast ļoooti draudzīgās cenās. Pasen gan, bet ir bijis arī namiņš par 35EUR. Četrvietīgs.
topinamburs rakstīja: Cilvēks vienkārši nepārdomāti iepirkās. Gluži kā tie, kas paņem dārgu līzingu vecam smalkam auto, kas drīz dārgi nograb. Nepiemērota automašīna. Punkts
Nop. Arī nedēļa ar Tesla Dual motor nosl'dzās ar līdzīgu secinājumu. Principā visiem tiem pamatā ir problēma ar pa šļauku pārpumpējamām kalorijām 1 minūtes laikā.
Man liekas pilsonis stipri pārvērtē potus iespējas.
Tur tomēr viss iet caur kongresu un iesākt vai pabeigt karus vienpersoniski nav nekādu iespēju. Secīgi Tramps uz pārējo fona izskatās diezgan bēdīgi. Jo personīgais pienesums ir nekontrolēta verbālā caureja un vāja likumpaklausības (pamatā ar finanšu izdevīgumu, bet ne tikai). Viss pārējais ir lielā drenauta patstāvīgā gaita, kuru potus īsti pārstūrēt nemaz nevar
BYD ir saīsinājums no Buy Your Dream!
ZZZZ rakstīja: Jaunajiem volviķiem, kam ir kameras un atiecīgas progas, ļoti labi tās lassa visādas ātruma ierobežojošas zīmes un dažādas kameras kuras var tevi sodīt par kaut ko. Kā arī par maksas ceļiem. Tās pagaidām ir pārākas par vācu 3 nieka izstrādājumiem. Bet nu pārvietojamos neredz...Varbūt skata leņķis vērsts uz augšu?
krokodils tad jākļūst par katras valsts, kuru šķērso/atrodies juristu. Tur daudz un dažādi likumi katrā ar savu specifiku 🙈 sat noteikumi mazākais kur vari iekrist 😀
Tā nav kamera, kas lasa. Šiem kartē / koordinātās tas ir iešūts. Tikko bija 2019 g Toyota, kas pie katra radara pa virsu radio bubināja. Attiecīgi par pārvietojamajiem šiem nekas nav zināms.
Savukārt attiecībā uz vācu izstrādājumiem, tikko pabraukāju ar galīgi jaunu Audi A5. Tam bija vesela kaudze visādu elektrisko bubinatoru samontēts, kas pamatā vnk pavilka uz augšu uzaci, bet nu viens bija pilnīgs pīī:
- šie adaptīvajai kruīzkontrolei pieskrūvējuši klāt zīmju lasītāju. Nu un tačka brauc precīzi pēc zīmēm. Viss bija forši, kamēr šis braucot pa bāni nolasīja 60 uz nobrauktuves un II joslā no 130 nometa uz 60.... Labi, ka neviena aizmugurē nebija
Teslai šī funkcija ir norisināta šādi: iekārta nolasa zīmi un uz monitora uzmet jautājumu vai piekārtoties zīmes ieteikumam. Nospied rullīti un brauc. Bet vācu idiotiem, protams vajadzēja no jautājuma uz rīkojumu pāriet. Un tā ar visu viņiem. Negrib viņi neko jēdzīgu taisīt
Volx rakstīja:
GB12 rakstīja: Pēdējā bija 2 gadiem tieši ziemjos... bet diez vai tāds pats. Tak te bija teksti par to, ka sajāta imunitāte un kas tur vēl... Nē, nu, ja tā skatās, šajā sezonā es saķeru visādus sūdus vairāk kā iepriekš. Tam noteikti nav sakara ar to, ka sāku tikties ar sievieti, kurai mazais cilvēciņš no bendiķa nes visādus draņķus mājās. Noteikti vakcīna vainīga.
Ar mazā cilvēciņa vīrusiem parasti neslimo pieaugušie.Mazā cilvēciņa imūnsistēma iepazīst apkārt esošos vīrusus un tādā veidā stiprinās. Lielais cilvēciņš jau ar tiem ir sastapies un ja nav galīgi sabeidzies pa šo laiku, tad tos vīrusus vairs neņem vērā.
Tu izgudro medicīnu!
Ir tikai neliels skaits adenovīrusu, kurus pieaugušie jau izslimojuši un ieraksts tos apkaro. Lielākā daļa ir sezonāli izstrādājumi, kas salīp gan lieliem, gan maziem. Un tiek atvilkti no bērnudārza, jo daļai vecāku moto "ai tās tikai iesnas" vai "bērnība jau viss jāizslimo".
Jāņem vērā, ka lauku sārtvaidži ir tikai tāpēc sārtvaidži, ka bērnībā neviens viņiem šos mēslus neievazāja. Jo tālu vest bija
Bradypus rakstīja: Rijīgu? Kaut kā neesmu pamanījis dramatisku patēriņa atšķirību, ja vien nerunā par bāņa ātrumiem.
Pārējais jau vispār absurds - par stabilitāti, iespējams, ir jāsūdzas, ja grib driftot un vēl nez kā izpildīties. Normālai braukšanai koplietošanas satiksmē jebkuram mūsdienu auto stabilitātes ir vairāk kā pietiekami. Neietilpīgāku? Kādēļ ir vienkārši pie klajiem meliem jāķeras? Kā jau te iepriekš "argumentētāji minēja", uz mazā Polo platformas taisītais T-Cross ir ietilpīgāks par lielāko Golfu.
Tieši tas jau ir kaitinošākais - nepieciešamība izdomāt absurdu sviestu, lai tik pierādītu savu iedomāto taisnību.
Sestdien plānojas satikt vienu SUV nīdēju klātienē, no viņa arī ir dzirdēts, ka tajos esot jārāpjas... Izveikšu eskperimentu, palūgšu lai nodemonstrē, ka notiek rāpšanās uz sēdekli, kas ir zemāks par sēžamvietu un uz kura es sēžos uz leju. Nu tā komfortabli uz leju, nevis dziļajā pietupienā, kā to vajag zemajiem auto.
Braucu ar labi aprīkotu dienesta SUV un privāto cabrio. SUV satiksmē ir ievērojami nepatīkamāks kā cabrio. Ir neprecīzs (dēļ augstā smaguma centra nestabilitāte izpaužas kā izmuļļāti manevri), diezgan rijīgs salīdzinājumā. Ietilpībā gan iekabina cabrio. Bet no cabrio ietilpību negaidu.
SUV slikti pārskatāms un ar taburetes sēdpozīciju. Iekāpšana SUV ērtāka, bet no tās vadīties IMO ir idiotisms. Tikpat labi varam salīdzināt riteņu nomaiņu, kas cabrio ir ērtāka. Vai mazgāšanu, vaiu jebkuru citu statisku īpašību, kas novērojama kamēr auto NEBRAUC
ctx1 rakstīja: Te tika runāts par veciem cilvēkiem kopumā, nevis izceļot tikai slimos, un es neesmu novērojis, ka man apkārt esošajiem veciem cilvekiem sagādātu problēmas iesēsties/izkāpt parastā vieglajā mašīnā
....
Tas, ko kāds jampampiņš(atvainojos) ir, vai nav novērojis, nenozīmē vairāk par to, ka viņš ne sūda neredz.
Nu ir vecākiem cilvēkiem grūti izlīst no zemām mašīnām, lai ko jūs te pļurkstētu. Un punkts.
Tomēr vai tas ir arguments, lai iegādātos nestabilu, rijīgu un neietilpīgu auto? Tādu pašu argumentāciju lietojot velosipēdu iegādei, visprātīgāk būtu iegādāties velosipēdu, kas būtu līdz celim, jo uz tā vieglāk uzkāpt. Tomēr kad lieta nonāk līdz personīgai piepūlei, iekāpšana / uzkāpšana kļūst mazsvarīga
GTD2 rakstīja: bieži nav tapēc , ka nav nepieciešamības ja ir sensori priekšā pakaļā un rāda uz ekrāna attālumu līdz šķērslim neredzu iemeslu lai būtu kamera. Taatās kamera dranķīgos laika apstākļos bieži ir aizkakāta
Tā kamera ir absolūts must!
Kkad ierāpos auto bez kameras... Nu bļin cik sarežģīti bija ietilpt šķirbā.
Savukārt sensori mēdz noklāties. Ir bijuši neveiksmīgi brīži 1 noklājušos sensoru, čomam bija milzu atgadījums, kad visa josla bija izbeigusies un brīdinājuma nekāda.
Kamera ir daudz labāks risinājums. Un to var notīrīt, ja vajadzīgs
Nu ja minētais cilvis ir ļoti labs raķešu zinātnieks?
Manuprāt situācija ir stingri nelīdzsvarota. Valsts uzskata, ka minētais raķešu zinātnieks nav spējīgs pieņemt lēmumu par savu veselību (medikamenti ar ārsta svētību aka recepti), auto tehnisko stāvokli (dalība satiksmē ar meistara svētību aka apskate), braukšanas ātrumu (svešu onkuļu sastutētas zīmes), bet par savu finansiālo drošibu minētais personāžs var lemt droši. Un neatkarīgi no gūtās izglītības. Savukārt banka (kurai ir vesela jūra sertificētu finanšu drošības speciālistu) par sanākušo fakapu neatbild ittin nemaz. IMO tā sistēma nav diezko līdzsvarota
topinamburs rakstīja: neesmu nekāds megaierēdnis vai apveltīts ar mantojumu kaudzēm - savos 50 gados esmu izceļojies pa puspasauli, esmu izaudzinājis bērnus un dažus vēl audzinu, dzīvoju savā mājā, braucu ar vienu auto kādus gadus 10, ko parasti pērku jaunu, un man ir bijis tikai viens autolīzings, pats pirmais jaunais auto 1998. gadā... Un neviens hipokredīts, nerunājot par aizņēmumiem ceļojumiem, utt.
Es nesaprotu, kur cilvēki liek naudu - laikam jau neprot to tērēt, un izpērk krāmos, un dārgās delikatesēs. Un dārgos vai dārgi uzturamos auto.
Hmm. Un kā tu tiki pie mājas?
MMX rakstīja: Nesadalīsies, nomainīs varu un rullēs tālāk. Krievija jau sen vairs nav valsts, tas ir kaut kāds interešu grupējums, kas ir aizņēmis vienu teritoriju un kurā visi ir savā starpā saistīti. Mazās tautas pašas par sevi tāpat nespētu izdzīvot, attiecīgi doma par izfantazēto un nozagto "krievu kultūru" šīm tautām ir interesantāka, kā kaut kāds nacionālisms.
Nu resursi ir stipri tālu no centra. Resursu fiziskajiem turētājiem tukšais centrs nav vajadzīgs. Pat vairāk - ir traucēklis. Turētāji diezgan droši mēģinās atbrīvoties pie centra vājuma brīža.
Jā lielisks topika jaunatvērums.
darklight rakstīja: Salinieks ir platāks, un tur tas velo īpaši netraucē. Kaut gan es neredzu arī tur nevienu loģisku iemeslu braukt pa augšu - apakšā ir visnotaļ ērti.
Es tur uz brauktuves reizēm vnk tehniski nonāku. Tur diezgan mierīgi var mīt. Uz vantenieka nē - uzmācas.
Gruzīni saka, ka tie kalnieši ir zvērēni. T.i. necivilizēti. Svanus un tušetus viņi par zvērēniem neuzskata bet tos gan
raimondsm rakstīja:
Volx rakstīja: Tev ir jāizveido savs topiks par ērcēm, te ir kovid un kā stāties pretī nošļurināšanai. Neviens par vakcināciju pret ērcēm neliekas ne zinis un no darba neatlaiž.
Tad ko, vajag vai nevajag vakcinēties?
Vajag. Bija iespēja pavērot nevakcionētu pasākumu. Toč vajag.
Un varbūtība ir katrai ērcei, ērču skaits gadā to nekādi neietekmē. Vidējā varbūtība uzrauties sākas ar pirmo ērci
Slinkais rakstīja:
darklight rakstīja: Godīgi sakot, es nedomāju, ka tur vispār ar velosipēdu būtu ko meklēt. Vismaz es nekad neesmu juties tik drosmīgs 😎
Lai brauktu pa vantinieka trotuāru, vajag x3 lielāku drosmi
Uz vantenieka katrs otrais autobusa šoferis mēģina paspiest malā, katrs trešais Tuarega īpašnieks uztaurē. Tā nu reiz ir vieta, kur šoferi pastiprināti nemīl velo. Uz Salu tilta kautkāda iemesla dēļ velo netiek uztverts tik asi
Slinkais rakstīja: Aizaug siltummainis ar kaļķi. Bet nu katru gadu to nevajag skalot skābē. Katru 5 es to daru. Bet pārējais jā, saspiests gaiss un sūcējs. Kamēr daudzi katru gadu pa 50eur izmet augļotājiem
Šis ir mazajiem sienas katliem. Lielo katlu apkope ir analoģiski sarežģītībā ss apkopei
Bradypus rakstīja: "nekur Alpos nav tik asi ceļi"
Tiešām? Paskatījos slavenā Trollstigen dashcam video no... autobusa. Tikmēr Stelvio nav izbraucams pat kemperiem, par autobusiem nemaz nerunājot. Un Stelvio nemaz nav mazākā un asākā Alpu pareja, tikai slavenākā un nopietni izbūvēta - ir sanācis braukt pa tādām, kur brauc zem slēpošanas pacēlājiem pa patiešām vienas mašīnas platuma asfaltu, bez jebkādiem nožogojumiem un, lai samainītos, jāmeklē iespēja, kur vari nobraukt no asfalta klintīs.
Trollstigen ir tīrs pops. Ja mācētu lasīt, būtu pamanījis mani piesaucam R ceļus un 3ciparu ceļus. Trollstigen ir 2ciparu ceļš. Principā sūds priekš tūristiem. Skatu laukums gan jauks.
NO ir serpentīni, kur Sharan sliekšņi ķeras plakņu maiņas vietās.