iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
eidis 23.04.2021 16:27

No LV bēg, jo ir kur bēgt. No Z-Korejas nebēg, jo nav kur bēgt. Viss vienkārši.

Darbu LV var dabūt, bet ja to konvertē piemēram nekustamajā, tad tas ir stipri sliktāk apmaksāts pat kā Grieķijā. Tāpēc arī bēg. Citādi dažiem smagi

eidis 23.04.2021 16:10

Jo ārstē ar lielgabalu?

eidis 23.04.2021 16:08

Es runāju par štepselēšanas ātrumu. Lai useris var baudīt mežonīgu ralliju kā ar manuālo, ne lagošanu uz pārslēgšanos.

eidis 23.04.2021 11:29

WALA rakstīja: Vai derēs :

www.ss.com/msg/lv/construction/garden-technics/aerators/bohlix.html

=>

223.lv/index.php?route=product/category&path=64

Es sev šogada laidu pāri ar rokas stumjamo ar rotējošiem nažiem, tip virpusi domāts ka "nokasa", fizisko gan "uzkačāju"

Un kādi rezultāti?

Pāris gadus pavingrinājos, rezultāti nebija spīdoši. Atmetu ar roku - glīta sūna arī jauka.

Pāris gadus atpakaļ sapratu, ka sūna precīzi kopē ēnu. T.i. sūnas likvidācijai vispirms jānojauc māja un jāizcērt koki

eidis 23.04.2021 10:36

Ir gan arī naiva doma, ka ceļošana / pārvietošanās vainīga. Ja tā būtu, tad Z-Korejā nebūtu neviena slimā.

Domāju, ka pie zināma populācijas blīvuma, sērgas izvazāšana ir neizbēgama. Meža zvēriem ir tieši tāpat (piem. cūku mēris).

eidis 23.04.2021 10:31

Šis ir raksturīgs nevelosipēdistu malds, ka ātrumam nav nozīmes. Ir, ja ir plānots maršruts. No 15 uz 20 jau ir 1h uz 60km. Kas var noraut vilciena paspēšanu utt. Parasti starpība ir no 23km/h (ātrs tūrisms) uz 15 km/h (laisks tūrisms), kas man Liepājas pusē ir būtiski pabojājis maršrutu. Tumsa atnāca

eidis 23.04.2021 10:20

Es jau saku, ka automātam lielākā problēma ir izpildījums. Ja būtu kvalitatīvi izpildīts, tad šis gaps nebūtu

eidis 23.04.2021 10:16

Uga NAV tautsaimnieks. Viņš NAV eksperts seku novērtēšanā. Viņš IR (būtu jābūt) VIENS no dalībniekiem ekspertu komandā.

Ko tieši jūs sagaidat no viņa spriedumiem?

Principā ja dakterus laistu pie teikšanas, tad snovbords, autobraukšana, kā arī velo jau sen būtu aizliegti

eidis 22.04.2021 15:54

vairāk nobraukt = vairāk apskatīt. Viens otram netraucē. Traucē nepareizi izvēlēta un uzturēta tehnika. Tad nobrauc vnk maz

eidis 22.04.2021 13:34

Piekrītu. Bet tā vienalga nav patērētāja problēma. Tā ir motora problēma un tas zobratu spainis to atrisina. Tātad formāli loģiski spriežot automātiskā ātrumkaste ir pielikums motora perfomances nodrošināšanai un userim tur nav ko darīt (t.i. štepselēšana ir iejaukšanās šajā procesā).

Cita lieta - tas izpildījums.....

eidis 22.04.2021 0:02

Tas, kas tiek ignorēts šādi spriedelējot, ir tas, ka instrumentārijs ir gauži nabadzīgs. Gan jau, ka pienesums no bērnu mājās sēdēšanas ir mazāks kā gaidīts, taču ar ko aizstāt īsti nav. Tajās pašās autolietās šis pats ir ļoti redzams - fosila degviela ir kaitīga, smirdīga un nezaļa, bet aizstājēju nav. Vajadzētu nelietot, bet kā?

Tas pats ar ierobežojumiem - ja vajag rezultātu, arī vājefektīvie derīgi.

Kas gan interesanti - datu kopas jau ir garas un varenplašas. Bet izslavētā datu zinātne acīmredzami neko tur sazvejot nevar. Domājams, ka mākslīgam intelektam šis būs dūriens mugurā.

eidis 21.04.2021 23:50

Šeit sanāk, ka gudrais mācās no muļķa.... Ieteicamo procesu sarakstā šis neietilpst

eidis 21.04.2021 23:40

Kur principā ir taisnība. Ātrumkārba (un tās primitīvākā versija - manuālis) eksistē tikai tāpēc, ka tizlais motors nevar izgriezt cik vajag. Automāts ir tikai godīgs netaisnības risinājums.

eidis 16.04.2021 13:09

Jap. Antivaxeri spilgti apliecina, ka daļai sabiedrības neskatoties uz zināšanām, ir ārkārtīgi nepieciešama noteiktība, t.i. augstākstāvoša būtne un baznīca

eidis 16.04.2021 12:15

disku bremzēm dēļ maza spēka pleca, ir ļoti mazs gājiens un šķirba. Attiecīgi jebkurš kaut mazākais liekums sabojā to disku. Liekumu dabūt tiem ir ļoti viegli - vnk neveiksmīgi nokrītot. Neremontējas un dažreiz arī nemainās, jo centri ir ļoti dažādas konstrukcijas.

Vienvārdsakot var tikai pabrīnīties par publikas entuziasmu pērkot veļikus ar diska bremzēm. Kkas līdzīgs kā ar krosoveriem - ponti pāri visam. Tas nekas, ka neapkalpojami mezgli, ka tik izskatos pēc sportista.

eidis 16.04.2021 12:08

Tikko piemetu uz pirkstiem, ka zaļajai kartei šodienas pasākums pat neder - otrā pote (zaļās kartes trigeris) būs pēc 12 nedēļām, kas ir +3 mēneši = ne ātrāk kā 16/07. Vasara jau pāri pusei

Bet tā - Zaļā karte gandrīz PR akcija vakcinācijai. Jo karte tikai apliecina, ka nenoslogosi veselības aprūpes sistēmu, ne neizvazāsi slimību (kgan kkāds efekts esot arī tur dēļ vīrusa nevairošanas).

Bet darba devēja vietā gan es uz šo skatītos - nah man darbinieks, kurš potenciāli var smagi saslimt un pēc tam mēnešiem traucēt darbu mokoties ar blaknēm

eidis 14.04.2021 10:30

No Mārupes darbs gan jau ir max 10km. Tur nav starpības. Pie 100 ir diezgan jūtami.

Tie fe veļiki jau ir pilsētas - tur svarojums nepareizs. Ja viss svars uz aizmuguri, bez atbalsta uz rokā, tad berze ir riepas laukuma dēļ, ir lielāka kā izsvarotajam (mtb, šosejas)

eidis 14.04.2021 10:17

Brady diemžēl taisnība. Vēl 100 gadus atpakaļ vidējais mūža ilgums bija 45-50. Pārtika, mehanizācija, vakcinācija, antibiotikas un dzemdību nami šo ciparu ietekmēja radikāli.

Tāpēc vienmēr apbrīnoju cilvēkus, kas par pilnu ņem sentēvu metodes medicīnā - galu galā tiek ņemts paraugs no cilvēkiem, kas nodzīvoja drusku vairāk kā pusi no parauga ņēmēja mūža.

Kur "komunisma cēlāji" ar savām BAM celšanas metodēm (tīrs roku darbs) ļoti ietekmē šo ciparu uz leju. Smags darbs = īss mūžs

eidis 14.04.2021 10:13

Minēšu, ka saskaņoti nebija, bet atbalstīti gan. Vācijas nonākšana pie Britānijas robežas pēc Francijas un Beļģijas ieņemšanas, bija milzīgi satraucošs fakts. Ar franču komunismu vai kapitālismu pilnīgi nekāda sakara. Turklāt bija pilnīgi skaidrs, ka Vācijas un PSRS vienošanās vienīgais mērķis Vācijas pusē bija neatvērt otru fronti. Kur pirmā un primārā bija Lielbritānija.

Krietnos padomju karavīrus pārsteidza nesagatavotus, jo pašu plāns iebrukt bija kautkad vēlāk. Jo pēc 1937 - 39 izšaušanas nepietika kvalificētu virsinieku

eidis 13.04.2021 17:46

Tai vēsturiskai kļūšanai par ienaidniekiem ir ļoti maz ideoloģisku pamatu. Tur pamats bija analoģiskas imperialistiskas tieksmes. Teritorijas un resursu sagrābšana tur bija vienīgais iemesls. Ideoloģiju piezīmēja pēc tam. Lai parastiem ļaudīm jautrāk mesties zem tanka.

eidis 13.04.2021 13:50

????? Man jau šķiet, ka PSRS / Kubas sociālisms visai radikāli atšķiras no Skandināvu. Precīzāk - tām iekārtām nav pilnīgi nekā kopēja. Tas tu diezkapēc koncentrējies uz izkārtnēm

eidis 13.04.2021 13:28

Tās kuras sevi sauc par sociālisma valstīm (PSRS, Ķīna, Kuba, Venecuēla), socialistiskas ir tikai lozungos. Pēc iekārtas tas ir feodālisms (mantojamas priekšrocības, beztiesiski ļaudis, neesošas balstiesības, etc). Socialistiskā Skandināvija ir pirmais eksperiments un ar Kubu to jaukt nevajadzētu.

eidis 13.04.2021 13:23

Ga jau kāds apbižoto aizstāvības projekts top. Tipa Maxima. IMO tas subjekts ir patoloģisks blēdis

eidis 13.04.2021 13:20

Ne tikai pilsoņu attieksmes pret "ņičeinuju" mantu dēļ PSRS bija ļoti vidi gandējoša. Arī industrija mierīgi veica apmaiņu ar dabu, kā rezultātā Lielupē aiz Slokas bija bīstami peldēties. Arī Daugavā Ķengaraga pusē aiz Sarkanā kvadrāta. Ķīsi savukārt piecūkoja Spodrība. Visos šajos uzņēmumos notekūdeņu ievadīšana upē skaitījās normāls tehnoloģiskais process.

Bet PSRS nebija ne sociālistiska ne komunistiska. Normāla feodāla valsts - tiešs turpinājums cariskajai Krievija. Arī Ķīna ir vairāk feodāla kā komunistiska vai sociālistiska. Šīm lielvarām sociālisms ir tikai lozungos.

Savukārt par iedzīvotāju skaitu: Ja visi pasaules iedzīvotāji sastātos COVID prasībām atbilstoši (2m), tad nepieciešamā teritorija ir drusku mazāk par 1/2 Latvijas platību. Savukārt pēc dzīvsvara pasaulē ir 3x vairāk mikrobu kā cilvēku. Attiecīgi man šķiet, ka uzvedība, ne skaits ir pie vainas

eidis 13.04.2021 10:52

Nu man citā sportā ir karbona izstrādājums. Jāatzīst, ka atliek vien pabrīnīties kādus triecienus tas spēj izturēt.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti