Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9
eidis 12.04.2023 12:23

WALA rakstīja: Nu LV ir viens personāžs kurš ir nopelnījis un pelna uz vairākiem ātro kredītu kantoriem utml., tā ka tās "investīcijas" ir viņa labi izrēķināts bizness, bet paralēli ta ka jams labi nopelnīja, šis un tas labs arī mūsu tirgū ir ienācis ...

Kā piemērs :

eleving.com/wp-content/uploads/2023/02/Eleving_Group_profile_12M_2022-2-1.pdf

Un jaunākais "publiskais projekts":

labsoflatvia.com/aktuali/darbibu-sak-merito-partners

Un te škiet ir puslīdz redzams biznesa apjoms:

en.rebaltica.lv/2021/02/the-payday-loan-millionaire/

Tas personāžs frontē tos biznesus. Tā nav viņa nauda.

Bet LV ir lielāks skaits personāžu, kas nopelna uz ātrajiem kredītiem. Arī Mr.20%

Tgd gan pamatā restrukturizācija un jaunus klientus grūti dabūt. 

Bet % likmes šiem ir un būs ļoti augstas salīdzinājumā ar publiski piesaistīto naudu. Šie diezgan maz ietekmē tautsaimniecību, jo vairāk kā īstermiņa faktoringu tur nofinansēt nevar

eidis 12.04.2023 12:16

WALA rakstīja: Nu velns viņu zin, man nav tādu tur pastāvīgi dzīvojošu kontaktu, bet gan LV ebrejs sūdzas par dzīvi LV, bet uz Izraēlu neraujas, tad vairāk domā ka varbūt varētu "raut" uz Spāniju. LV paziņas, kas tur braukuši tūrisma kontekstā ar pārsvarā tikuši drusku vairāk kā liktos normāli tramdīti pie "robežas šķēršošanas" t. sk. lidostās . Vienīgais kurš šķiet tur nejutās apdalīts bija mans labs paziņa krievs, kurš par miessargu Izraēlā strādāja ...

ā MOSSAD robežkontroles aģenti

Zinu cilvēkus, kas iedzīvojušies morālā traumā no šiem. Un pazīstama stjuarte stāstija, ka reiz vedusi padzīvojušu kundzi atpakaļ, kas vnk lidostā nosēdējusi 5 dienas, jo šamiem kkas bija nepaticis. Tur ar cilvēktiesībām nu tā ir kā ir. Uz ielas gan publika superatsaucīga un izpalīdzīga. Ar visiem automatiem

eidis 12.04.2023 12:11

WALA rakstīja: SUV laukos, kur sniegu reizēm nepaspēj no ceļa notīrīt ir ļoti OK.

Bet braukt iekš pļavas utml., tiešām jāpadomā ...

Šis ļoti incants jautājums: 

Kāpēc visiem SUVistiem liekas, ka nenotīrītais sniegs/ celmu augstums / traktora risas iekļausies tajos +3cm kas atšķir SUV un Golpa klīrensu? 

Tā naturāli man liekas, ka to šķēršļu augstums var būt (un ir) jebkurš brīvi iedomātais skaitlis. Kāpēc SUVistiem tie +3cm liekas tik izšķirīgi, lai vadātu līdzi 300kg liekas masas? Kur ikdienā vadātie +300kg visdrīzāk nodara ievērojami lielākus finanšu zaudējumus (degviela+ amortizācija + rezerves daļu sadārdzinājums) kā 1x3 gados (kad sniegs ir tieši tie +3cm) uzzvanīt traktoristam Jurim lai par 22 EUR notīra

eidis 11.04.2023 15:10

"Un jā "zelta bedre" patiesībā ir izveidot tādu naudas aizdevēju, no kura netiek nekas daudz prasīts,"

Visas tās prasības attiecas tikai tad, ja tiek piesaistīta ģenerālās publikas nauda, t.i. depozīti. Ja investoru nauda, tad prasību, izņemot AML, faktiski nav. Bet!!!! investoru (akcionāru) nauda ir visdārgākā no pieejamām. Tāpēc visādiem ātriem kredītiem, Bigbankām ir tādas cenas. Un Swed ir viskapitalizētākā banka LV tirgū. Tāpēc tur tādas cenas.

Licencēt jaunu banku LV ir teju neiespējami, bet pasportēta importa banka ir ievērojami izdevīgākā stāvoklī. Par šo pamatā arī izbrīns. Kur ir Reifaizen piemēram? Tai sovoks diezgan patīk. Salīdznājumā ar RU gan te sekls dīķis. Bet stabils un profitabls.

eidis 11.04.2023 13:37

Volx rakstīja:

ledzep rakstīja:

Volx rakstīja: Jūs kko nesapratāt par to Opeli?

Es ar to aprakstu gribēju pateikt, ka franči spējuši iedvest dzīvību tai Opelītī un vienlaicīgi saglabājuši lielisku ekonomiju. Perfekta kārbas un motora mijiedarbība. Pēc maniem pieņēmumiem tur kādā stāvā ā kalnā vajadzēja sākt pukšķināt un just kā kārba pārslēdzas uz zemākiem robiem. Nekā tāda nebija, uz info ekrāna tik lielāki patēriņa skaitļi parādījās. 

Otrs par tām fīčām. Pasēžiet jaunajās Dacia, tad jūs jutīsiet ekonomiju. Franči arī šeit iedevuši to labāko un to nevar dēvēt par pliku podžopņiku, kādi parasti sastopami šajā klasē. 

Šeit būs labs apraksts angliski. Tikai tur kkāds sportisks variants ar sarkanām šuvēm. Man bija parasti sēdekļi, tāds knibulītis tā ātrumkloķa vietā un displejā nekādi mehāniski ātruma, apgrieziena rādītāju nebija. Tā visam pārējam rakstītajam piekrītu. Vēl tik jāatceras, ka 50% es braucu pa šosejām, 40% pa kalnu ceļiem un tikai 10% pa pilsētu. 

www.autoclassmagazine.com/web/opel-corsa-test-drive/

Tur no Opel ir palicis tikai dizains un emblēma. Tehniski tā ir 100% franču mašīna. Pirmais ko pamanīju braucot ar jauno Corsu ir Peugeot raksturīgās problēmas jau vismaz 20 gadus- slikts atrumu pāslegšanas mehānisms un neērts sajūga lenķis.

Pati masīna jau ir OK, bet tajā klasē ir labāki piedāvājumi. Stellantis vismaz ir izdevies padarīt Opel par pelnošu uzņēmumu (nevis kā iepriekšējie 20 gadi zem GM) sobrīd pozicionējot Opel kā budžeta brendu un piedāvājot zemas cenas par auto ar "vācu" brendu.

Es tjipa nesapratu. Vai tas ir slikti, ka no opeļa tik palikusi emblēma? Iepriekš tak tā pat bija GM motori, man personīgi Ecotec motors bija. Šis ir labāks. Kur problēma?

Domāju, ka pižika lielākā problēma ir nevis dzelži bet elektrība. Esmu izvizinājies ar visvisādiem auto, bet tikai abiem diviem !!!! pižikiem, kas bijuši lietošanā (abi zem 40kkm) nedēļas laikā ir parādijušās elektronikas problēmas. IMO simptomātiski.

eidis 11.04.2023 13:30

WALA rakstīja: Kad ta bankas ir kaut ko daríjušas iedzīvotāju labā?

Kad lieli proči tad momentā ceļ līdz, eiribors bija mīnusos, tā momentā pārslēdza līgumus uz minimālā procenta likmi, kur mīnuss vai 0 vairs nebija iespējama.

Just business and nothing personal, gan te, gan jebkur citur.

Nēnulabi nepārspīlē. Domājams, ka bez banku infrastruktūras tu pirmd-trešdienai nodarbotos ar norēķinu veikšanu ar kreditpriem / debitoriem, un cet-piektd strā'dātu ar attiecīgu algu. 

Ar euriboru skaidrs - operācijas zem 0 nav īsti vairs izcenojamas. 

Arī normāls kartelis attiecībā uz procentu un risku likmēm, ir novērojams gan. Vienīgā mīkla kāpēc šeit nav jūra konkurentu uz zelta bedri.

eidis 06.04.2023 15:12

Nu ne taču. Slimības lapa parastā. Izvairīšanās un vienošanās ar dakteri

eidis 06.04.2023 15:10

Nav runa par zināšanu bāzi. Padumju laikos skolotajiem tā ir milzīga un neapstrīdama. Runa ir par šo zināšanu pielietošanu dzīvē aka izpratni par mācīto. Izpratnes trūkumu ziņoja jau paši pirmie salīdzinošie skolu testi. Resp kārtīgs padumju skolnieks nakts vidū bez minstināšanās spēja noskaitīt vienādmalu trijstūra formulu, bet nekādi to nespēja izmantot rēķinot nepieciešamo linoleju istabai.

Cita starpā nav arī pretrunu lai iekļautos zvērīga kapitālisma darba tirgū: padumju skolnieks ļoooti centīgi apguva darba paņēmienus un mehānismus, bet... par inženieri nekļuva, jo radoši izmantot izglītības bagāžu vnk neprot (izņemot, ja kko nospert vajag).

Līdzšinējā pieredze tomēr liecina, ka izpratne radošai piemērošanai ir ļoti svarīga. Un sadarbības / komunikācijas prasme ir vissvarīgākā izglītības daļa. Un šī sadaļa pat mūsu 30 g pēcpadomju skolā vēl arvien netiek attīstīta. Atšķirībā no ļauno kapitālistu skolām

eidis 06.04.2023 11:17

3) Nespēja praktiski pielietot iezubrīto vielu. Fizika skolā nekādi netiek savienota ar fiziku pagalmā. Neskatoties uz izcilu atzīmi skolas fizikā, procesi pagalmā ir blackbox un magic.

Padomju skola audzināja disciplinētus kadrus armijai un rūpnīcai. Zināšanas tur nevienam nebija vajadzīgas. Zināšanas izmantoja disciplinēšanas nolūkos

eidis 06.04.2023 11:14

1984 rakstīja:

imzz rakstīja: "Padomju izglītības sistēma radīja domājošu pilsoni,"

Bez šaubām. Pirmais, kas bija jāizdomā, kā izvairīties no dienesta armijā. Mācības augstskolā dienas nodalā bija viens no variantiem. Pie kam latviešiem bija jādomā intensīvāk. Jo krievu skolās bija 10 klases, kamēr latviešu 11.

Man un maniem vienaudžiem, jaukajā 1986.gadā, pat augstskolas klātiene nebija variants izvairīties no iešanas krievos. Sistēma bruka un agonijā vāca dienēt pilnīgi visus, izņemot trakomāju (DžDžilindžers, GRačs ir zināmākie) un cietuma kontingentu

Tieši tā ar to domāšanu no padumju skolas ir....

Es izvairījos. Drusku vēlāk gan. Varianti ir vienmēr

eidis 06.04.2023 11:08

kasinsh79 rakstīja: Ļoti priecājos, ka manas bailes nav piepildījušās. Degviela (īpaši DD) ne tikai kosmiski cenā nepieauga, tā pat vēl nokritās. Ruslandei tas noteikti nespēlē uz labu. Mazais prieks.

Ah pareizi. Tu tak arī skaļi deklarēji, ka būs 3 eur/l. Kas zīmīgi: šo pašu deklamēja slavenā Glorija. Kur 100 usd/muca slieksnis jau ļoti sen nemainīgi novērojams un degviela tehniski nevar nonākt līdz 3 eur/l bez akcīzes palīdzības. Attiecīgi cipars ir neiespējams, bet inetresanti kāpēc tev un Glorijai ir vienāds tas cipars. Jo neiespējams jau ir 2,5, kā arī 4,5 utt. 

Tātad kāpēc tev ir vienāda degvielas cenas retorika ar malkas Gloriju?

eidis 04.04.2023 10:35

Veiksme ir būtiska sastāvdaļa veiksmīgā biznesā. Būt pareizā laikā pareizā vietā ir veiksmes definīcija.

Bet pareizās vietas un laiki ir samērā bieži. Tie veiksmīgie biznesmeņi ir spējuši noturēt pareizā laikā un vietā saņemto labumu. Un tas jau ir cits līmenis un cits raksturs. Tur arī tavā nozarē redzamā atšķirība.

Tas ko es redzu, veiksmīgs miljonārs ir ne pārāk izglītots un arī ne pārāk gudrs pilsonis ar zvērīgu sakodienu un iedomību. Kā arī ļoti elastīgu ētikas konstitūciju. Pilsonim bizness ir viņa hobijs un secīgi trūkst veselības atbalsta darbības.

eidis 03.04.2023 11:04

core rakstīja:

eidis rakstīja: Vai tu esi tas pats personāžs, kurš brītiņu atpakaļ stāstīji, ka šis modelis ir ekonomiskākais un labākais pirkums? 

Un jau sāki izbaudīt veca premium dīzeļa baudu?

Eidim šķiet, ka ABS nāk tikai premium dīzeļiem? 😂

Nē. Pirmais vārds ir "vecs". Un vecs tāpēc, ka premium. Un dīzelis tāpēc, ka liels. 

Ja par to pašu naudu būtu iegādāts stingri jaunāks average, abs ticami nenoplīstu.... Dīzelis ir nākamais slieksnis.Jo vecs

eidis 03.04.2023 10:59

Kad esi pieņēmis "raibs zirgs vakumā" metodi, tad arī ekonomikā turpat var nonākt

Bēdīgi kā tā. Acīmredzami varēja labāk

eidis 31.03.2023 15:10

Stilīgākais ir tas, ka tajā pašā Ķīnā 100 gadus atpakaļ Rietumu nosodītā korupcija bija normāls un nenosodīts pilsonis > valsts sadarbības modelis. Tāpēc ja Katara ar šādu metodi sāk. Jo tas ir normāli.

eidis 31.03.2023 13:33

Vai tu esi tas pats personāžs, kurš brītiņu atpakaļ stāstīji, ka šis modelis ir ekonomiskākais un labākais pirkums? 

Un jau sāki izbaudīt veca premium dīzeļa baudu?

eidis 31.03.2023 13:30

WALA rakstīja: Intersanti ka "tautas modrās" acs "lomu" uzņenas tie kurus pašus ir jāpieskata stipri vairāk pat kā tos reālos darītājus. Un tā jau te kādam droši gribētos iztēlot no sevis "politisko mocekli", tik nu netiek jau tautietis ņemts "par pilnu" un politiskais kapitāls ar mazu purkšķi "izkūp gaisā" ....

Kas vēl diezgan intersanti, ka korupcija nav unikāla postsociālisma valstīm, tā ir itvisur, kur pietiekami lielai tautas daļai šķiet ka viņi "neko nevar ietekmēt" ...

"korupcija" ir pilnīgi normāls pārvaldes modelis austrumos, kur lēmumu pieņem par labu tam, kurš vairāk maksā. Jo tam, kurš vairāk maksā, vairāk arī to lēmumu vajag. Pilnīgi normāli.

Bet tāpēc arī D-Korejā, Singapūrā tik sūri notiek, ka šie nolēmuši pārveidot šo Āzijas dzīvesdziņu.

Postsociālisma valstīs to ievazāja cilvēki no Austrumiem - mongoļu jūga adepti

eidis 30.03.2023 15:35

darklight rakstīja: Reku spambots labu topiku pacēlis, ar interesi izlasīju, ko rakstīju pirms trim gadiem. Man palika grūti iekļauties tajās septiņās cigaretēs, nācās atkal atmest. Kaut kur gads būs riņķī kā vairs nevelku. Cigarešu dūmi netraucē, pīpēt negribās (vienā pasākumā uzvilku, nebija nekāda kaifa). Bet darbā šad tad vēl arvien pieķeru sevi pie domas: "Eh, tagad gan vajadzētu iziet uzpīpēt!" Un kā biedriem klājas ar šo netikumu?

Pirmos 3 mēnešus ļoti traucēja tas, ka nav jāiet uzpīpēt. Izskatās, ka mugura cieta no pārmērīgas sēdēšanas. Bet gan jau vecums. Mēģinājis neesmu, bet arī nav nekādas vēlmes. Šobrīd liekas, ka vairs pat neatceros kādas bija sajūtas pīpēt

eidis 30.03.2023 15:25

imzz rakstīja: Atgriežoties pie diskusijas sākuma es tikai izteicu domu, ka funkcionējoša ekonomika iespējama pie jebkuras monetārās sistēmas veida. Ja ar naudu kā tādu nepietiek, tiek radīti "finansu instrumenti". Arī 19.gs. un agrāk bija pazīstami tādi finansu instrumenti, kā akcijas , obligācijas un vekseļi.

Un, ka esošā konstantās inflācijas sistēma nav godīga, nav ilgtspējīga, un lielā mērā pastāv populisma dēļ. Nav ilgspējīga, jo pastāv tikai pateicoties valstu parādu audzēšanai. Nav godīga, jo ,no vienas puses, valstis aicina veidot uzkrājumus, veidojot "drošības spilvenus vecumdienām", bet no otras puses, cenšas šos spilvenus izraut no dibena apakšas laukā, jo kaut kāda sakrāta nauda tak ir no ekonomikas izņemta nauda.

Jā protams, tiek reklamēti pensiju fondi, bet tad notiek tādas dīvainas lietas, ka tie fondi strādā ar zaudējumiem:

"Paradokss patiešām ir tāds, ka pēdējos 12 mēnešos visvairāk zaudējuši tieši tie, kuri nav gribējuši riskēt. Piemēram, "Swedbank" konservatīvajam plānam (segmenta līderim dalībnieku skaita ziņā) rezultāts ir mīnus 9,29%, bet maksimāli riskantajam "Dinamika Indekss" – mīnus 7,22%"

www.lsm.lv/raksts/zinas/zinu-analize/24.03.2023-kapec-visdrosakajiem-pensiju-planiem-bijis-tik-liels-kritums-un-kas-tagad-sagaida-nakamos-pensionarus.a502186/

No valsts, bankas un "ekonomista viedokļa ideāls ( maksimāli ekonomiski aktīvs ) ir tāds cilvēks, kurš ir parādos līdz ausīm un  raujas pāris darba vietās, lai to samaksātu.

Sakrāta nauda nav no ekonomikas izņemta nauda. Izņemot, ja tiek krāts burkā. Fondos saguldītā kāreiz dod pretēju efektu. To pašu rada arī obligācijas un vekseļi. 

Pagājušā gadā pat visprogresīvākie ieguldījumi radīja zaudējumus. Man pat viltīgie kara sākuma krituma pirkumi uzrāda nelielu mīnusu. Ne 10% gan.Resp tirgus nav atkopies kopš 24/02. Un ja pirkumi veikti pirms tam, tad ir galīgi pakaļā

eidis 24.03.2023 13:08

Es domāju tu atrisināsi šo quiz un darba devējs lielisko rezultātu rekvizēs peļņas gūšanas nolūkos

Un tad tev vēlreiz izteiks šādu piedāvājumu

eidis 24.03.2023 12:28

Jā tos grāvis noķer pirmajā līkumā. Jo kā izrādās ļoti daudzi mocisti nav informēti par divriteņu transportu stipri vājo saķeri perpendikulāri braukšanas virzienam. 4 riteņi performē daudzkārt labāk.

eidis 23.03.2023 14:51

Neskauž. Esmu braukājis ar moci.

Šodienas kretīns uzbesīja. Atcerējos, ka vasarā būs daudz tādu. Pamatā liekas, ka kautkas ir jādara ar uzrašanos nenokurienes. Domāju, ka iemesls ir šis regulējums, kas rada iespaidu, ka esi lielceļu bruņinieks. Īpaši pēc seriāla Renegade no rīta.

Un kas tev traucē reizēm pamēģināt? Gribas ielas moci - uz Kantora ielas noma. Gribas krosu? Eži....

Pārsvarā exmocisti jauc atribūtu (moci) ar stāvokli (jaunība). Un tad nopērk un izrādās, ka neērti, bezjēdzīgi un bezgaršīgi. Tik vien kā mēģināt starp divām behām izspraukties....

eidis 23.03.2023 14:06

Hmm nezināju, ka mocim ir liels nodoklis. Likās, ka masa, kubatūra... Bet maksā jau tikai par 1/3 gada ja? Un tad jau ir rēala ekonomija

Tieši tas gadījums bija. Un vēl rokas bija jāvicina.

Bet vairāk man liekas, ka: šī CSN norma> indulģence vilkt jebkurā ātrumā starp joslām = man izrādās jāskatās divreiz. Mocists var neskatīties vispār

eidis 23.03.2023 13:12

Es neaicināju pārbūvēt ceļus, es aicinu no CSN izslēgt atļauju spraukties starp joslām. T.i. padarīt to nelegālu. Lai nav jāskatās divreiz, kas tgd sanāk kā autovadītāja pienākums, jo mocis drīkst spraukties pa vidu. Prātula par ceļu platumu bija tikai loģisko seku šādam regulējumam apspriešana.

eidis 23.03.2023 12:28

Lai pazustu, vajag likviditāti. Paex dēļ nepareizas termiņstruktūras (īsi fondi, gari aktīvi) likviditāti nevarēja iegūt.

Parex pat oficiāli vairākas reizes tika virināts. Arī parastie ļaudis drusku tika savai naudai klāt. Bet tā likviditāte....

1 2 3 4 5 6 7 8 9

Lasītākie raksti

Jaunie raksti