Ū vecīt!
Zinu divus tādus. Skrēja gan konserus pirkt, gan elles prognozes. Pēc tam "kovida nav"
Pašlaik apnicis klausīties. Jaunumus nezinu
Ū vecīt!
Zinu divus tādus. Skrēja gan konserus pirkt, gan elles prognozes. Pēc tam "kovida nav"
Pašlaik apnicis klausīties. Jaunumus nezinu
Teorētiski pie 100% testēšanas var izveidot personālo modeli, kuru trakojot laikā var izveidot pilnu scenāriju ainu. Pie 100% seguma arī Lielo skaitļu likums strādā.
Attiecīgi ir modelis, kas ļauj uz hospitalizēto un mirušo skaita būvēt diezgan precīzus pieņēmumus.
Bet tās ir tikai iespējas.Ko slovāki ardatiem izdarīja nezinu
Nekorektus datus NEDRĪKST publicēt. Tieši šo iemeslu dēļ.
Tā reBaltica ar šo varētu nodarboties
3. punkts nav manējais. Es citēju Perevozčikovu.
Tas pansionāts ir labs rādītājs tādā ziņā, lai saprastu +/- cik % no saķērušajiem nonāk uz testiem > cik % ir smagi (šim gan samplis ir acīmredzami par mazu). Un tad ar reverse engineering iegūt tos Slovākijas datus. Ne īpaši precīzus gan.
Tas pansionāts mani vedina uz domu, ka var izvēlēties kādu vidējo Latviju, kas būtu piem Ogre un 100% notestēt. Tie arī būtu rādītāji + atsekojams progress 2 ned laikā
Nu nestabilitātei gan svarīgs smaguma centra augstums un svira. Busam 2,5m augstumā (svira) 100kg jumts nemaz nav nekāds mazais spēks. Ar šo pašu arī minivens no sedana atšķiras. + augstu nosēdināti 4 resni vepri.....
Pārējais vairāk komforta jautājums.
Tātad panikas cēlājiem. Ļoti incanta delfu ziņa šodien:
Covid-19 konstatēts 132 no kopumā 206 valsts sociālās aprūpes centra (VSAC) "Zemgale" filiāles "Jelgava" klientiem un 26 darbiniekiem
40 filiāles klientiem slimība noris vieglā formā, ir neliela temperatūra. 92 klientiem infekcija noris bez simptomiem un klienti jūtoties labi.
Varam secināt, ka:
1. No šiem 132 cilvēkiem NEVIENS!!!! nebūtu aizgājis pārbaudīties ja tas nebūtu pansionāts.
2. Precīzs stāsts testu ielasīšanas metodikas čakarēšanā. Šādā vedā ielasot statistika uzrādīs virs 58% slimo.
3. Perevozčikova paziņojums par 15% komplikācijām ir ārkārtīgi tālu no īstenības. Tāds līmenis nav pat vecu ļaužu pansionātā
Pag bet tad uz tevi tās vizuālās regulācijas neattiecas?
Pie ielas nav iespējams saskaņot izbūvi, kur saimn. ēka / pirts / nojume ir vairāk redzama kā pamatēka.
Njā. Kkādi ieguvumi no konfigurācijas ir gan.
Ā gabals ar to snuķi.
Ja nepieguļ ielai, tad var būvēt saimn ēku kā ienāk prātā?
Atvainojos - starpasu attālums Golpam mazs. Rezultātā svara pārnese uz aizmuguri mazāka un tie aizmugurējie ratiņi ne visai labi turas pie zemes. Tā vismaz bija sajūtas kad ļoti sen kādu brīdi braukāju ar Golpu
Fordiem laikam visiem ir. Bet tur drusku kompromiss ar caurspīdīgumu - tos diegus ieskatoties var redzēt, kas nozīmē, ka kritskā brīdī var pietrūkt redzamības.
Bet tā jā - labs bonuss arī mitrā laikā.
Kur šajā tēmā laikam visjautrākais risinājums bija Pasātiem, kuriem slotiņas savācās zem haubes - kad tur viss klucī sasala, tad pat klāt tikt notīrīt nevar.
vai tad tiek vēl uzturēts? Pie pirmā viļņa šāda versija bija. Bet tgd ļoti sen neesmu redzējis tādu
Domāju, ka bruģē pats sev politiķa karjeru. Bet ne ar Aldi. Jo ko tajā Kolkā darīt?
Pgd iesilda tautu
kasinsh79 rakstīja: Labā štelle ir auto zem nojumes (pat bez sānu vai aizmugures sienām). Priekšējais auto stikls pilnīgi nekad neaizsalst, vien vakarā jānoliek ar auto priekšu pret saimniecības ēkas sienu
![]()
Tev būvvalde šo saskaņoja (pieņemu, ka nebrauc apkāt mājai uz nojumi)?
Nojume lielisks izstrādājums.Arī vasarā uzkarsienu neielaiž
Vispārīgi jau teicu - Golps dēļ īsās piekares līkumos nemaz nav nekāds draudzīgais. Resp manā ieskatā jālīdzina pret Pasātu tad
vai esi šo testējis arī pēc auto upgrade? Touranam vismaz bija tas pats kas lielajiem un man toč nepatīk lavīties līkumā tikai tāpēc, ka sēdi uz taburetes ar cilindru galva. IMO nesamērīgi. Cik tālu 5 sēdvietas, lielie vagoni ir stipri ērtāki gan braukt, gan iekrāmēt kko
Nezinu ko tu runā, bet Sharan un Galaxy ir noteikti sajūtams augstāks smaguma centrs un ar to saistīta peldoša gāzelēšanās. Jauniem!
Es domāju, ka ja no sava Pasāca šon pārsēstos uz M5 vai Sharana, toč sajustu. Šīs retro atmiņas cilvjiem veidojas tāpēc, ka auto izvēlē nekad neiet uz atpakaļu. Nu un jauāks tad biji.
Nepatīkama, gāzelīga braukšana. Tas grabažnieks ir ietilpīgs tikai uz papīra - dzīvē ļoti neērti lietot šaurā un augstā kaudzē sakrāmētas mantas. Sakrāmēt arī neērti.
Bet SUV tas pats, tikai izskaties pēc sportista un no kaimiņiem uvažuha.
Manuprāt tie SUV ir grezni miniveni uz lieliem ripuļiem. Vīlandes ielā stāv viens RR Disco 4 uz maziem ripuļiem - tur to ļoti var redzēt
Tu maldies: Ķīnai nav labāka tirdzniecības plača par bagāto ES. Ķīna ir tieši ieinteresēta stiprā ES. Savukārt izmēra un kapacitātes ziņā ES ir stipri mazāka kā Ķīna un attiecīgi stratēģiski to neapdraud.
ES visdrīzāk vīruss strauji izplatās, jo 1. plaša masmēdiju kultūra, kas par to skaļi taurē; 2. ir daudz naudas lai intensīvi ceļotu
Ir ok. Es saprotu nominālo vērtību, kas ar kkādu koeficientu k > nonāk slimnīcā. Bet kāda jēga to mērīt pret testētajiem? Un to vicināt kā pamatrādītāju?
Un māksla atlasīt ir noteikti subjektīva. Atkarīga no ārsta miega, paģirām, noskaņojuma un bērna atzīmēm. Tāpēc skaitlis mierīgi šļūkās no 5%-100%. Bez īpašas informatīvas jēgas
Nē nē. Šeit iet runa par dzīvesstilu. Šopings ir stipri otršķirīgs. Skandināvi saka, ka rullē un daudz jaunu ideju rodas. Bet tur naudas ļoti daudz. Bet dzīves telpas sakārtošana pat Brazīlijā ir devusi ļoti labus rezultātus. Tā ka iespējams arī šeit kko tas mainīs.
Baroniela pacēlās. Lai kas arī būtu par iemeslu.
īs ir skandināvu dizains - tur rullē šajā virzienā arvien lielākā ātrumā. Tur gan naudas ļoti daudz
Es tik nesaprotu kāda jēga ir skaitlim Inficētie / testētajiem. Ja ģimenes ārsts kvalitatīvi iemācīsies atlasīt, tas skaitlis mierīgi varētu būt 100% jebkurā brīdī. Tas % jau nozīmē tikai to cik cītīgi cilvēki tiek sašķiroti testēšanai. Visdrīzāk pēc pazīmēm.
Nu slimnīcā nonākušie gan ir rādītājs Tur gan vecuma grupas arī ietekmē. Gan jau 70+ pansionātā visi nonāks slimnīcā. Savukārt ja ieraus bērnudārzā, tad neviens
Nu kā - visādos pilsētas svētkos tirgo tāāāādus mēslus un labi tirgo. Staigājošs cilvēks ir būtiski ērtāks. + visa tā kustība apkārt rada stimulus, kas savukārt ekon aktivitāti. Ciādi monitors - radio - tv ne visai labi to paveic.
Tā doma ir vairāk, ka padarot pilsētu parocīgu lietošanai bez auto, cilvēki to arī tā lietos. Paņēmiens ir ar lauzni pa paradumiem.
Velojosla ir tikai iegansts, ne mērķis.
Neiet runa tikai par tērēšanu. Kājāmgājēju zonā vairāk izstādes, vairāk jaunumu, vairāk domāšanas stimulācija, kas rezultējas jaunos biznesos.
Par to nevienam nemaksā. Tātad nah studēt un mēģināt kādam pierādīt.
Nedrūzmējoties (t.i. šoreiz izpildot valdības rīkojumu) tika apturēts pat mēris. Drūzma un urbanizācija ir primārais cēlonis jebkurai pandēmijai. Tātad jāpiespiež nedrūzmēties. Tā kā nācija aicinājumu nesaprot, parādās visādi formāli stūrakmeņi. Zemu izaicinājumu dēļ tie paatā kopēti kkur ES (kas man piem patīk labāk kā Viņķeles kabinetos izgudroti). Katrs stūrakmenis, kaut iekrauts lielā caurumā, tomēr palēnina sērgas izplatību. Un tas ir ļoti svarīgi valstīm ar švaku veselības aprūpes kapacitāti.
Un stulba refleksu trennēšana nav nemaz tik bezcerīgs pasākums - sīkajiem tā CSN māca.