Hibrīdam jau labums būs īsos braucienos un it īpaši pilsētā. Ja vari, piemēram, par biržas cenu pa nakti pa lēto lādēt vai ir kādas iespējas darbā bezmaksas salādēt utt., tad pa Rīgu mīcīties ikdienā pavisam cita lieta būs degvielas izmaksās.
Uz ātro google atrodu, ka pēc wltp elektrības attālums šim ir kkādi 50km. Tur jau skaidrs, ka garākā braucienā vnk vizini papildu svaru līdzi un jēga maza/nekāda.
Nu idejiski hibrīdam vajadzētu būt pa vidu starp parasto iekšdedzes un elektroauto. Pa pilsētu brauc kā elektroauto ar tā priekšrocībām, bet, kad brauc pa šoseju tālākus gabalus, tad brauc ar ierasto degvielu un nav range anxiety un vajadzības pēc milzīga, smaga un dārga bateriju bloka. Cik labi tas praksē strādā, grūti teikt.