Kārtot: Augošā secībā
1 2
JanJan 17.01.2020 9:00

Droši vien vēl čābīgāk, kā Tev...

JanJan 14.01.2020 11:21

Nu tas vadītājs droši vien arī ar velo, braucot pa tukšu ietvi/ielu, pamanīsies iepirst sētas stabā...

JanJan 14.01.2020 11:18

Man fiats patikās tīri no izmēra ziņas - viegli noparkoties, lien iekšā arī mazās vietās, kur citi vnk fiziski nevarēs, braucot arī laba pārredzamība un ērta braukšana. Bet citybee fiatiem drusku jaudas pietrūkst - nu baigi jāgāzē, lai ietu uz priekšu. Bet nu sev nepirktu arī salona apdares dēļ - lēta, graboša plastmasa. Protams, ar labāku apdari un labāku skaņas izolāciju un jaudu, cipars jau noteikti būtu oi, oi, oi...

JanJan 13.01.2020 15:24

Daudziem cilvēkiem taksometri nepatīk kā tādi, it īpaši lētās kompānijas. Airbaltic/redcab ir 2x dārgāks par citybee/carguru.

JanJan 13.01.2020 15:21

Nevaru, jo nav laika. Nevaru, jo ir smaga soma. Nevaru, jo maršrutā nemaz nevar normāli aiziet ar kājām utt.

JanJan 13.01.2020 14:09

LV visticamāk nekas nebūs, bet jāatceras, ka rietumeiropā gan tie ierobežojumi paliks stiprāki ar gadiem. Guess what - kas notiks, kad tie ierobežojumi tuvosies? Rietumeiropieši kratīsies vaļā no saviem dīzeļiem jau laicīgi un uzmini, kur tos vedīs? Protams, ka pie mums, līdz ar to garantēts lielāks vērtības kritums tavam jaunajam auto, jo jākonkurē ar lietoto pieplūdumu. Tāpat arī savus 5 gadus veco un kopto auto uz ārzemēm vairs nepārdosi, bet nāksies tirgot šeit pat, kur pircēji teiks - a es Rumbulā varu par 30% lētāk nopirkt!

JanJan 13.01.2020 13:55

Citybee tagad par labu nāk vēlviena lieta ar jauno gadu - carguru ieviesa minimālo maksu - 2.5 eur. Man carguru/citybee braucieni samērā bieži sanāk tieši mazajās summās. Nereti sanāk izdevīgāk kā ar sabiedrisko un arī gadījumos, kad negribas vai nevari špagot 3-4km ar kājām. Teiksim nesen bij trīs īsi braucieni - uz vienu veikalu, uz otru veikalu un tad mājās. Vai, piemēram, bijām divatā uz kino, ar auto ātri un ērti mājās zem 2 eur - lētāk nekā sabiedriskais.

JanJan 09.12.2019 8:57

10 gadīgi auto visi ir samērā konstanti jāremontē (jāuztur kārtībā) - gan dabiskais nodilums, gan mūsu lieliskie ceļi, gan ziemas iesālīšana utt, un, protams, arī kādi auto vājie punkti.

JanJan 04.12.2019 13:09

Katram, protams, sava izvēle. Beigu beigās, tas jau viss ir diezgan subjektīvi. Divas lietas vienīgi:

1) 4x4 un paaugstināts klīrenss - protams, katram cilvēkam un ģimenei sava specifika, bet 90% tas reāli nav vajadzīgs un tā nepieciešamība uznāk varbūt 1x gadā vai retāk.

2) auto par 25000k eur jau var būt diezgan labi ekipēti. Jā, nenopirksi jaunu audi, volvo, ādas salons nebūs, tas gan. Bet es galīgi neteiktu, ka ar minimālām ekstrām.

JanJan 01.12.2019 11:23

Var jau būt, ka priekš vācijas tā sākumcena vēl būtu ok, kur nedaudz pakaulējoties nonāktu pie kopsaucēja.

Bet te tomēr ir jāatceras ekonomikas stundu pirmā lieta ko māca - pieprasījuma un piedāvājuma grafiks. Ja nav pieprasījuma par konkrēto cenu pirkt šādu auto, tad nav un viss.

JanJan 30.11.2019 12:38

Ja runa būtu, ka auto ir 100-200 eur par dārgu, Tev jau kāds būtu piezvanījis un piedāvājis 9500 eur... Ja cenas starpība ir maza, tad cilvēki tiešām zvana.

JanJan 29.11.2019 14:32

Bet, ja sagadās, ka tajā laikā tam vienam jazz interesantam nav vajadzības pirkt citu auto, tad vari gaidīt ļoti ilgi. Ja nav pieprasījuma, tad beigu beigās vai nu nepārdod, vai laid cenu lejā.

JanJan 29.11.2019 13:05

Nu tik jāpatur prātā, ka pēc pusgada un vēl 10kkm klāt, tā cena būs vēl nereālāka. Tev pagaidām tā cena izskatās it kā auto vērtība samazinātos lineāri (3 gadi, 20kkm gadā, 30% samazinājums), lai gan praksē parasti tā līkne tomēr ir izliekta ar lielāku kritumu auto pirmajos gados. Ja pieliek klāt vēl, ka pats modelis nav nekāds likvīdais (nav jau audi, bmw, vw, kur pilnas lapas ar sludinājumiem) un arī aprīkojums ir vienkāršs... Tā nu beigās sanāk...

JanJan 29.11.2019 9:16

Šaubos vai būs kādi reāli pircēji virs 8k eur.

JanJan 28.11.2019 9:15

Vai tad šiem vispār bija 2.0 benzīns? Vai tomēr 2.0 dīzelis?

JanJan 26.11.2019 13:40

O, Iauto vietējais oligarhs arī klāt nodirst visus par lohiem atkal. Nu tak noziedo pārējiem iauto nabagiem kādu naudiņu, lai varētu beidzot nopirkt, ko labāku.

JanJan 26.11.2019 11:57

Vwfan, nu padalies, kādi potenciālie auto ir sarakstā, ko skatīsies un domāsi vai pirkt, ja hondu pārdosi.

JanJan 25.11.2019 13:41

Liekas padaudz par cenu domājot. Tie trīs gadi jau tāda diezgan robeža, kur daudziem auto jau puse vērtības pazūd vai tuvu tam. Te jau tai mašīnai ar nekas baigi aprīkojumā nebij, fans jau vēl rakstīja, ka esot paskaļa. Km jau arī vairs nav "kā jaunai" gluži. Līdz kuram gadam vēl ir garantija?

Grūti jau, protams, pateikt, jo sludinājumu ar kaut cik līdzīgiem jazz vispār nav LV. Lai veicas.

JanJan 05.11.2019 8:59

Ir sanācis braukt ar jaunu (šogad reģistrētu) Leon, likās pacieta braukšana salīdzinot ar citiem līdzīga izmēra auto (golfa izmērs) - redzēsim, kā autoram liksies pēc ilgākas braukšanas.

Kā arī salona apdare likās "lēta" (cieta, skaļa piesitoties, novelkot pirkstus utt, pa bedrēm pat drusku sāka grabēt priekšējais panelis), nez cik tur komplektācija ietekmē?

Ja nav noslēpums - kādi defekti tad bija jārisina ar dīleri?

JanJan 01.11.2019 13:24

Nu VW savus jaunos ID sola sākot no mazliet zem 30k. Jā, protams, ir vēl krietni virs cenas iekšdedzes dzinējiem, bet nav vairs tik traki, jo pēc izmēriem paredzēts golfa lielumā, kas jau ar tikai uz atlaidēm ir zem 20k (lētākie, sākot no). Mošs paies vēl kādi gadi 3-5 un starpība būs vēl mazāka?

JanJan 01.11.2019 13:19

Cilvēkiem vai firmām, kas vienā vai otrā veidā var "nolikt" 70+ pakas par auto, tas būtiski neko nemainīs.

JanJan 31.10.2019 12:35

No vienas puses es piekrītu par to, ka neredzi, kur tava nodokļu naudiņa aiziet. Bet no otras puses - gadījumā nebija tā, ka tiem pašiem ceļiem jau šā vai tā tiek novirzīts vairāk naudas nekā tiek iekasēts no degvielas akcīzes, ikgadējā auto nodokļa, uzņēmumu auto nodokļa utt?

JanJan 31.10.2019 9:47

Rekur ir ieraksts raidījumam: ltv.lsm.lv/lv/raksts/30.10.2019-tiesa-runa-ka-tikt-pie-zalaka-autoparka.id171448/

Vakar skatījos - sausais atlikums likās tāds, ka Satiksmes ministrija nu tagad pēc 10 gadiem ir beidzot pamodušies (direktīva par atjaunojamiem resursiem transportā ir spēka jau no 2009.gadā), ka nekas nav darīts visus šos gadus, lai palielinātu atjaunojano īpatsvaru transportā, un ir uzbliezuši to savu plānu. Plānā viņi ir ielikuši visas opcijas, ko vien iespējams darīt. Ar mērķi, nu tad, lai tagad ministrijas, politiķi un sabiedrība izķidā, ko tad reāli esam gatavi darīt un ko negribam.

JanJan 30.10.2019 10:06

Tas gan - autobuss ceļā 3h30min. Cik ceļā ir ļopene, ja ieskaita, ka jāierodas tomēr ātrāk (nu vismaz Rīgā), jo var gadīties rindas uz drošības pārbaudi (neesmu dzirdējis, ka iekšzemes lidojumiem būtu citur jāiet?), iekāpšana, pacelšanās, nolaišanās utt. Autoostas abos galos ir arī labākā vietā. Rīgā jau vispār pilsētas centrā.

JanJan 30.10.2019 9:06

Ja esi pietiekami turīgs, tad domāju, ka daudziem nebūtu nekas pretī dzīvot no operatīvā līdz operatīvajam. Un teiksim nevis 5 gadi, bet 3 gadi. Padārgs dzīvesveids un to kurš katrs nevar atļauties.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti