Kārtot: Augošā secībā
1 2
JanJan 05.11.2019 8:59

Ir sanācis braukt ar jaunu (šogad reģistrētu) Leon, likās pacieta braukšana salīdzinot ar citiem līdzīga izmēra auto (golfa izmērs) - redzēsim, kā autoram liksies pēc ilgākas braukšanas.

Kā arī salona apdare likās "lēta" (cieta, skaļa piesitoties, novelkot pirkstus utt, pa bedrēm pat drusku sāka grabēt priekšējais panelis), nez cik tur komplektācija ietekmē?

Ja nav noslēpums - kādi defekti tad bija jārisina ar dīleri?

JanJan 01.11.2019 13:24

Nu VW savus jaunos ID sola sākot no mazliet zem 30k. Jā, protams, ir vēl krietni virs cenas iekšdedzes dzinējiem, bet nav vairs tik traki, jo pēc izmēriem paredzēts golfa lielumā, kas jau ar tikai uz atlaidēm ir zem 20k (lētākie, sākot no). Mošs paies vēl kādi gadi 3-5 un starpība būs vēl mazāka?

JanJan 01.11.2019 13:19

Cilvēkiem vai firmām, kas vienā vai otrā veidā var "nolikt" 70+ pakas par auto, tas būtiski neko nemainīs.

JanJan 31.10.2019 12:35

No vienas puses es piekrītu par to, ka neredzi, kur tava nodokļu naudiņa aiziet. Bet no otras puses - gadījumā nebija tā, ka tiem pašiem ceļiem jau šā vai tā tiek novirzīts vairāk naudas nekā tiek iekasēts no degvielas akcīzes, ikgadējā auto nodokļa, uzņēmumu auto nodokļa utt?

JanJan 31.10.2019 9:47

Rekur ir ieraksts raidījumam: ltv.lsm.lv/lv/raksts/30.10.2019-tiesa-runa-ka-tikt-pie-zalaka-autoparka.id171448/

Vakar skatījos - sausais atlikums likās tāds, ka Satiksmes ministrija nu tagad pēc 10 gadiem ir beidzot pamodušies (direktīva par atjaunojamiem resursiem transportā ir spēka jau no 2009.gadā), ka nekas nav darīts visus šos gadus, lai palielinātu atjaunojano īpatsvaru transportā, un ir uzbliezuši to savu plānu. Plānā viņi ir ielikuši visas opcijas, ko vien iespējams darīt. Ar mērķi, nu tad, lai tagad ministrijas, politiķi un sabiedrība izķidā, ko tad reāli esam gatavi darīt un ko negribam.

JanJan 30.10.2019 10:06

Tas gan - autobuss ceļā 3h30min. Cik ceļā ir ļopene, ja ieskaita, ka jāierodas tomēr ātrāk (nu vismaz Rīgā), jo var gadīties rindas uz drošības pārbaudi (neesmu dzirdējis, ka iekšzemes lidojumiem būtu citur jāiet?), iekāpšana, pacelšanās, nolaišanās utt. Autoostas abos galos ir arī labākā vietā. Rīgā jau vispār pilsētas centrā.

JanJan 30.10.2019 9:06

Ja esi pietiekami turīgs, tad domāju, ka daudziem nebūtu nekas pretī dzīvot no operatīvā līdz operatīvajam. Un teiksim nevis 5 gadi, bet 3 gadi. Padārgs dzīvesveids un to kurš katrs nevar atļauties.

JanJan 28.10.2019 19:56

Varētu būt padaudz darba stundas, čakars un līdz ar to padārgi. Vai to ir vērts darīt ~1-3k eur vērtam auto?

JanJan 28.10.2019 8:52

Nu, ja satrauc slidens laiks, tad pirmkārt, rezerves riteni vari ņemt ziemas riepu vai vismaz vissezonas. Tas būtu labāk. Jebkurā gadījumā, rezerves ritenim pielietojums ir, piemēram, veiksmīgi aizbraukt līdz mājām un nākamajā rītā pa taisno uz servisu un pirkt jaunu riepu/labot veco. Nu tas par pilno rezerves riteni domājot. Nu, ja būsi svaigi nomainījis un saplēstais bagāžniekā, tad gan jau policista kungam varētu parādīt, ka tik tikko esi mainījis...

Ja šaurais ritenis, tad jau vispār jāatceras, ka tas ir paredzēts, lai aizbrauktu uz servisu, nevis nedēļu braukāt apkārt un domāt par to, ka nav laika aizbraukt uz servisu.

JanJan 24.10.2019 16:16

Tikko par LT bija ziņās, ka šie ar normāli celšot reģistrācijas maksas. EE šķiet vairāk elektroauto ir un komerctransportā aktīvi lieto dabasgāzi, kas arī labāk no to prasību pildīšanas.

JanJan 24.10.2019 14:38

Ok, jā, par to sava taisnība arī ir - auto nelieto, bet maksā tāpat.

JanJan 24.10.2019 14:05

Nu te ir pavisam vienkārša ģēla. ES Latvijai ir noteikusi saistošos mērķus par cik samazināt emisijas. Transportam ir savs mērķis 2020.gadam noteikts. LV to jau šobrīd smagi neizpilda un visticamāk LV par to būs tiesvedība. Pēc tiesvedības LV katru gadu varēs Eiropas Komisijai maksāt miljonus soda naudās. Uz 2030.gadu tie mērķi būs vēl lielāki un attiecīgi arī lielākas soda naudas.

Līdz ar to, var jau neko nedarīt un atstāt esošos nodokļus utml un reizē maksāt prāvas soda naudas, bet var arī veicināt emisiju samazināšanu.

Precīzi jau nezinu, bet ilgstoši neizpildot gan jau tur vēl kaut kādas sankcijas var iedod, pieaugošas soda naudas, ierobežota piekļuve ES fondiem utml.

Tā nu viņš i, ne jau mūsējie tagad izdomājuši, kā papildus naudiņu nokāst, bet diemžēl kaut kā nepieciešams mazināt tās emisijas...

Attiecībā uz TEC varu pateikt arī mazliet sīkāk, jo savā laikā drusku ir strādāts arī enerģētikas sektorā - LV TECiem par kurināto gāzi ir jānorēķinās ar emisijas kvotām - šo kvotu cena tirgū ir kādi 25-30 eur par 1 tonnu. Latvenergo tās emisijas rada daudz un viņiem tās izmaksas par kvotām iet jau desmitos miljonu eur gadā, kas viņiem jānosedz no ienākumiem. Tas starpcitu ir galvenais iemesls, kāpēc diez vai kāds vēl Latvenergo TECu gāzes iekārtas jelkad būtiski atjaunos - paliks vnk neizdevīgi.

JanJan 21.10.2019 13:02

Un cik tāds golfs savā laikā maksāja, ja nav noslēpums? Izklausās nepārāk forši - 3gadi, 100k, tomēr ir tāds laiks, kad gribētos tiešām tikai sīkās lietas, apkope. Nu ok, ja tur gadās uz bedrēm kaut ko salauzt, tā jau cita lieta un var gadīties. Bet par DSG gan nepatīkami - var jau cerēt, ka nomainītā kārba būs ilgmūžīgāka, bet papildus komfortu tā maiņa nerada, jo, ja nākamā reize tomēr pienāk, tad jau tā būs par maksu, un tie jau nu nebūs daži simti eur.

JanJan 15.10.2019 13:43

lol, Tu tikko pateici, ka at mitsīti tieši tā arī bija, ka sūds, kas nekur neiet.

JanJan 09.10.2019 16:55

Nu bet naudiņa par reklāmu taču ir jānopelna, tāpēc arī tāda reklāma

JanJan 07.10.2019 11:15

Nu ok, tā jau ir juridiska nianse. Ļoti iespējams, ka tas bizness viņiem ir "ar pazīšanos", bet tas nemaina faktu, ka tam Auteko nav baigās intereses izbrāķēt apskatē, jo viņi paši neremontē tās mašīnas un viņiem pārāk daudz neatlec no tā, ka tur vēlreiz tas auto brauks.

Redz, ja tur uz vietas būtu iespējams atstāt auto, lai to saremontētu, tad gan Auteko būtu tieša interese izbrāķēt un tad remontēt auto un ieskaitīt darba stundās kādus 100-200 eur par darbu un uz augšu.

JanJan 07.10.2019 9:11

Man kaut kā drusku biedē tā nodošana privātajiem, jo tur tomēr ir tiešs interešu konflikts. CSDD nav pārāk liela interese izbrāķēt (ok, citi strīdēsies, ka viņiem ar nāk papildus naudiņa par atkārtotām apskatēm, bet tas tomēr nav tik svarīgi), bet toties servisam gan ir tieša vēlme izbrāķēt. Ok, ja pretī gudrs un veikls cilvēks, to būs grūtāk, bet kādam, kurš droši uzticas, auto nepārzin utml - vieglāk par vieglu sastāstīt, ka ziniet, jums tur kaut kas īsti nav - par attiecīgu samaksu ātri saremontēsim un tikai tad dosim uzlīmi...

Teiksim oficiālajos serviscentros, kur cilvēki mēdz arī pēc garantijas turpināt apkopt savu auto, jo paši daudz ko par auto nezin un bail meklēt citu servisu, tā taču riktīga medusmaize būtu. Rekur taču bija temats par to, kā zināt vai ir veikta apkope... Nu lūk, tad vēlviens - kā zināt, ka Tev tur tiešām kaut kas ir jāremontē, lai dabūtu uzlīmi?

JanJan 07.10.2019 9:04

Arī servisā tā notiek. Viss jau atkarīgs no cilvēkiem, cik kurš pats zina, cik viņam tas interesē un kādas ir komunikācijas spējas. Ja esi komunikabls un veicini sarunu, tad jau arī CSDD varēsi parunāties un tas CSDD cilvēks izstāstīs Tev kaut ko vairāk. Bet, ja nemaz negribi ne ar vienu runāt, vai stāvi ar tupu seju, tad arī servisā neviens tev tur neko baigi nestāstīs...

JanJan 07.10.2019 9:02

Problēma jau ir noteikumos, nevis CSDD. Arī servisā Tevi izbrāķētu un, ja par tādu problēmu paredzēts, ka nedrīkst braukt, tad arī sēdi, kamēr viņi sataisīs vai izsauksi evakuatoru...

JanJan 05.10.2019 11:08

Tur gadījumā nav nepārtrauktā un maršrutnieks pofigā met riņķī?

JanJan 01.10.2019 9:02

Līdzīgas komplektācijas t-cross būs krietni dārgāks, kādi 4k eur mierīgi. Nu, ja skatās bagātīgāku komplektāciju, nevis 2010.gada aprīkojumu. Tomēr diezgan starpība. Kā arī Kamiq ir lielāks un jau praktiski golfa izmēros.

JanJan 01.10.2019 8:42

Jā, to arī biju lasījis. Visvairāk tieši 1.5 manuāļiem. Vienu brīdi tie 1.5 motori pazuda no dīleru katalogiem vairākās valstīs (t.sk LV). "It kā esot sataisīts" ar software update, bet nu, jā, lielu uzticību tas nevieš...

JanJan 30.09.2019 16:08

Nu tāda diemžēl dzīves realitāte, 2.0 dzinēji jau sāk palikt par retumu (vai vismaz jāskatās pa kārtu augstākā cenu kategorijā).

JanJan 30.09.2019 15:10

Jaunajam Skoda Kamiq izliktas LV cenas. Mašīna esot +/- golfa izmērā (lai gan ir uz polo platformas). 1.0 TSI manuālis ar 115zs elegance pakotnē (augstākajā) pa 19700 eur, piemetot vēl kādas ekstras klāt pa 20-21k sanāk jau ļoti labi aprīkots ar sakarīgu planšeti, digitālo displeju vadītājam, parkingsensoriem, adaptīvo kruīzu, atpakaļskata kameru, android auto/apple carplay, klimatkontroli, full led lukturi utt.

Žēl vienīgi ar tiem dzinējiem, vai tik tas 1.0 TSI nebūs pa knapu, 1.5 dzinējam ar 150zs vēl jāpiemet 1,6k eur klāt, ja gribas dsg, tad vēl 1,6k eur jāpiemet klāt... Varēja arī Kessy nebāzt obligāti klāt...

greenmotors.lv/lv/modeli-1/kamiq

Youtube apskatos stāsta, ka salonā samērā labi un patīkami materiāli, nav lētuma piegarša. Sakarīgāka opcija par tiem vw t-cross un t-rock?

JanJan 23.09.2019 9:08

Vizuāli tīri interesanta mašīnas aizmugure, man patīk! Vienā youtube review gan tika minēts, ka tas aizmugurējais stikls esot diezgan nepraktisks un skatoties uz aizmugurē notiekošo rodas sajūta, ka tur ir tikai tāda neliela šaujamlūka pa kuru neko daudz ārā nevar redzēt.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti