Tā "vācu slimība" nav daudz manīta, bet ar veciem VAGiem esmu braucis ļoti daudz, tiesa gan ne ar 1.9tdi traktoriem - verbūt tur izteiktāk.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tā "vācu slimība" nav daudz manīta, bet ar veciem VAGiem esmu braucis ļoti daudz, tiesa gan ne ar 1.9tdi traktoriem - verbūt tur izteiktāk.
Vienīgais no vecām dīzeļkastēm, kas jebkad man ir bijušas un ir vilkušas uz t.s. raznosu ir Reno (megane 1.9dCi), nezinu kas tām mašīnām ar tām ventilācijām/neventilācijām ir bet tas ir vnk psc, tai skaitā tās kartera ventilācija ir diezgan iidotiski uzbūvēta. Lec un brauc gan tādi mironīgi viltus motori uz urrā, pilnīgi neticami. Man gan atrakcija vēlme pēc 2. gadījuma ātri izbeidzās un pusšŗots tika par godīgām naudiņām (un ar godīgu aprakstu) ātri ssā jaunam ipašniekam atdots.
RS ielīda treknumā - centra ielu malās, ko "apsaimniekot'', jevroparkam tādā ziņā paliek tikai veikali un kkādi plači pilsētas nomalēs (lai atceramies Rīgas būvvaldes "akcijas" pret stāvvietu plačiem pēc pēdējā RS cenu lēciena), un nu iespējams arī kādi māju pagalmi. Nav jau it kā lielas pretenzijas pret jevroparku (konkurenti ir lielāki kretīni manuprāt), bet gan pret maucību, ka zeme par ko tiek maksāts, nevar šādi izmantot....Tas ir līdzīgi kā - pamēģiniet pagalmos papildus stāvvietas ierīkot - zonējumi, skaņojumi, utt. - praktiski tas ir nelegāls un nerealizējams pataisīts, bet še uztaisīt maksas stāvvietu uz "koplietošanas" zemes - aber lūdzu.....
Ne pa tēmu, bet līdzīga juridiski nihilistika maucība ir par saules paneļiem un jumta logiem - pirmajiem nevajag nekādu tur nahui saskaņojumu, bleķo, slēdz līgumu un liec, otrajiem jau skaitās "fasādes daļa" un vajag skices, skaņojumus un vēl piejāties var pēc pilnas programmas
Bradypus rakstīja: Ar "piebraukt" bija domāts apstāties - kaut tik daudz, lai kaut ko pievestu. Un kādēļ citur? Kādēļ pie mājas nevarētu būt stāvvieta iedzīvotājiem, nevis tranzīta maģistrāle viesstrādnieku ērtībām?
Bet vispār jau runa bija par konceptu. Nav ko čīkstēt par situāciju, kurā maksājot nomas maksu par dzīvesvietai pieguļošu teritoriju, par šo nomas maksu ir atļauts tikai pārvietoties ar kājām. Piebraukšana ar auto un stāavieta ir atsevišķi maksas pakalpojumi - valsts varas līmenī leģitimizēta pieeja.
Skoliņa tagad rokā un arī citos pagalmos var gaidīt jevroparkus un visus citus šakāļus, veikalu rūpals laikam vairs nerullē (vismaz pazuduši no daudzām vietām "stāvvietu apsaimniekotāji") Ka tikai drīz dzīvoklis nekļūst par virtuālu NI, jo viss pārējais ir "kopīpašums", kur šiverēt var tie, kam to pieļauj......
Neticās ka neatkarīgi no gada....tādas nodevas, kgna, kādēļ lai kāds vestu teju 20 gadīgu X5 uz Igauniju....teju 2 gadi atpakaļ man viens igaunis nopirka sievas veco Honda CRV, dikti priecīgs bij.
Lv jau arī plačinikiem neiet spoži.
imzz rakstīja: "Un pati galvenā lieta - tas ka auto nevar piedalīties ceļu satiksmē vēl nenozīmē, ka to kāds neizmanto kā piemājas "traktoru" ..."
Te ir tāds kā atspēkojums, ka ES jau nekonfiscēs un nenodos lūžņos jūsu auto, bet daudz kas no pārējā ir taisnība: cita starpā, vēlas novērst ES auto nelikumīgu eksportu, respektīvi jūsu auto tiek uzskatīts par vērtīgu lūžņu resursu un vienlaicīgi ir potenciāls dabas piesārņotājs, tāpēc ES vēlas turēt uzskaitē jūsu auto visā tā dzīves garumā. Ir ideja ieviest auto "aprites pases": “Šī ir aprites pase, kas attiecas uz aprites ekonomiku. Mērķis ir nodrošināt transportlīdzekļa izejvielu apriti: lai mēs tās izmantotu atkārtoti un veiktu labāku darbu to pārstrādē, ”viņš piebilda.
Kā aprakstīts 13. pantā, transportlīdzekļa aprites pase būs “digitāls rīks, ko izmantos, lai uzlabotu informācijas sniegšanu par drošu transportlīdzekļa daļu un sastāvdaļu noņemšanu un nomaiņu tādā veidā, kas atbilst citiem jau esošajiem digitālās informācijas rīkiem un platformām vai turpina attīstīties automobiļu nozarē”.
citāti no:
europeannewsroom.com/eu-not-working-on-law-to-seize-and-scrap-cars/
Nu visas zemes elektrifikācijai un sekojošam komunismam vajag daudz krāsainā metāla - tad nu sāk laizīties gar veciem lūžņiem.
Vairākas reizes gan pie t/c vai vienkārši stāvvietās Rīgā, Pierīgā un citur vēl redzu sekojošu ainu - iekāpj cilvēks auto, tūlīt prom brauks, bet huju, sāk kko dročīt un nekustas, it kā jau sīkums, bet stulbi - man kka liekas nesaprotami ko var pisties desmit un vairāk minūtes stāvvietā (šad tad vēl līdzīgi cipiņi, par laimi gan maz, arī DUSos līdzīgi izpildās)….
Padomu laikos bija druku citādāk - ar veķerāna kartiņu rindai pa priekšu un čekistiem specveikali, kā arī viņu klientiem (stukačiem) ceļojumi un labumi, pārējiem zaļais sovoka minimums ar lētiem sūdīgiem pakalpojumiem un dārgām sūdīgām precēm un pārtiku.
Tas par ko runā bradypus ir "iekļaujošā" sabiedrība, kurā gan nekā iekļaujoša nav vien labumu pārlikšana no vieniem (tiem, kas tos radījuši) uz citiem (kas vēlas patērēt un tajā brīdi ir noderīgi mainstrīmam).
Šajā video gan neko tādu neredzu, drīzāk viens āmurs citam logu dauza un kko kreviski bļaustās.
Es nezinot situāciju esmu vienmēr rezervēts pret šiem "aculiecinieku" video un tādēļ esmu kategoriski pret jebkādām "tautas tiesas" formām, kur nu vēl vairāk sodīšanu pēc kkādiem iesūtītiem video, kas uzņemti ar kaut kādam nekalibrētām un sertificētām ierīcēm.
Bradypus rakstīja: Vēl viens stambulists. Tam nav NEKĀDA sakara tostesteronu. Ierkasti googlē "karen" un ieraudzīsi, ka tostesteronu šādai uzvedībai nu nekādi nevajag.
Angliski ir termins "entitled". Nezinu kā pateikt latviski. Tas arī ir viss, ko vajag, lai šādi uzvestos.
Entitled ir tas pats kas krieviski "mņe položeno" jeb pienākās.
Par tiem sērijas Nr, nesaki vis, aķim ta nekāda starpība, bet blokam, kas to regulē/uzlādi, utt. ,kāds mēdz būt vēl pat visādos pavecākos prēmijumos, par jaunākiem auto nerunājot, gan varētu nebūt gluži vienalga.
Īsti negribas piekrist visos gadījumos, citreiz ir kā saki, bet praksē visriebīgāk smirds tāds viegli zils dūms - eļļas braucēji- tādiem smirdinātājiem gan nav ilgs mūžs, bet tomēr. Arī coal runneri dīzeļi smird....
ezis71 rakstīja: Sveiki!Vakar sanāca īsu brīdi pabraukt aiz Mercedes Sprinter,šausmīga smirdoņa nāca no viņa izputēja,ne pēc benzīna ne dīzeļa,drīzāk atcetona.Tad es atcerējos kur es saskāros ar šādu smaku,tas bija dažus gadus atpakaļ, uz Graudu ielas,tad man pa priekšu brauca Vito.Tikai toreiz man nebija kur sprukt uz sanāca aiz viņa kādas 10 minūtes pasēdēt,toreiz riktīgi saindējos ar viņa atgāzēm.
Priekš šiem smerdeļiem ir recirkulācijas poga. Bet vislabāk, ja protams iespējams ir tādiem garām paiet, daudzi arī uz šosejas smird tā ka vemt gribās.
Par to vai vajag ar baltiem/melniem dūmiem vispār braukt jau ir cita tēma, citām iestādēm.
Tur jau pamatdarbībai - picu vadāšanai vajag instrumentu - auto un apliecību....
Šodien ceļi ir kādi tie ir, bet interesnatākais, kas dara bīstamību uz ceļa....ne jau ātrums, jo visi pa šosejām ~80, pilsētā uz 45-50 stūrē, bet no Ogres līdz Rīgai bija 3 (!) pipeles, kam vajag purna galā pārkārtoties, kādam vēl ielīst - jop tvaju maķ, ir netīrs un slidens ceļš - tā jau tie negadījumi rodas....noteikti līdēji, tāpat kā bazūnētāji šeit un ne tikai, svētā ātruma piekritēji un selektīvi CSN pantu striktie ievērotāji....
tikai vēl neizstiepies no paštaisnuma, krapsis konfektīti iedos....
Man šodien ir aktuāli ledainie ceļi - maukas tādi uzturētāji - nekas nav ne kaisīts, ne tīrīts, viss slīd (konkrēti par A6, bet līdzīgi gan jau citur), dižā pilsēta (msg vārdiem) šoreiz pozitīvi izceļas - ir ceļš apstrādāts, nekādu ledu nemanīju! Vēl pēc šā kādam noteikti nebūs kauna dirsties un prasīt šādas un tādas riepu prasības autovadītājiem un aicināt “braukt atbilstoši” ceļa apstākļiem….nav šajā ziemā pirmā reize ar ledu uz “valsts galvenajiem” auto ceļiem, bez nekādiem par dabiskiem laika apstākļiem - kad nozīme ka kāda resna dirsa siltā krēslā sen nav spērienu dabūjusi
Viss sākas ar lampu sjomiem, jeb štekeriem - vai tur nav zaļais vai korozija kā dažim lētākiem auto iemeties, tālāk jau slavenās vadu locījuma vietas. Ja nu vēl nav, tad var tālāk ārdīties...
core rakstīja: Un tiem Vācijas ierobežojumiem pretī varu likt to, ka uz pat visādiem lauku ceļiem ir 100km/h, bet uz tādiem kā Ķekavas apvedceļš ļoti bieži vispār nav limita. Bet te nez kāpēc daži "gudrīši" redz tikai vienu pusi.
Redz, ko tajā brīdi vajag, lai uzsvērtu argumentu. Tādiem arī lieki stāstīt, ka CSN nesastāv no viena atļautā ātruma, un "atļautā ātruma" apustuļi nereti ir tie, kas tos citus CSN pantus pārkāpj (ceļa došana, virzienrādītāji, sarkanā gaisma, utt., utjpr.) naski, jo naski
ko tu tur dirs ?! Kāds vēl vizuāli, ko vizuāli zem sniega konstatēsi, ka ir ledus Vai vizuāli kādā piķa melnā ceļu posmā konstatēsi, ka ir melnais ledus ?
Tikai un vienīgi, ja nevienam tas netraucē un nemulsina maigi piebremzēt un tad jau redz slēdzas ABS vai nē. tieši tas pats ar pretbuksi (tā gan mazāk ko izsaka).
Jautajums pašam jau to, faktiski visām auto braucēju organizācijām - kas pārstāv auto vadītājus un to intereses (bez visādiem padebīliem upjiem uj tamlīdzīgiem kontrol frīkiem) visās tajās domnīcās, drošības padomēs, utt. Citādi tur var visādi vello propogandoni, kā tas jonovs un citi dīvainīši piemēram muldēt, bet ļoti plašas grupas - auto braucēju intereses neviens nepārstāv. Mana balss iniciatīva ir laba lieta, bet pret šo cūcību kārtīga protesta akcija prasītos. Un arī tas, lai visos formātos kur kaut tikai tiek “pasviestas” idejas par kārtējām represijām/apgrūtinājumiem pret šoferiem ir arī auto vadītāju organizācijas !
Vienam no auto nav auto gaismas, šad tad sanāk aizmirst ieslēgt tuvos dienas laika, un ko tur domājies reiz CP spilgti atgādināja (pamidžināja), lai ieslēdzu - protams darīts. Bet tas, ka neceļ no trases bezgaismu braukoņas, tas gan ir slikti - laikam kādam liekas, ka ar robotizēto sodu ēras sākumu CP vairs nav nekādas jēgas un viss tik ir jāiegulda dažādos kases aparātos (kamerās, dronos, utt.).....es teiktu, kamēr nav nodrošināts normāls, ceļu drošībai atbilstošs t.s. policing - policijas klātbūtne jebkādas radarizācijas prožekti ir jātur uz bremzes !!!!
Ziema ziema, protam jābrauc uzmanīgi, bet tie velkoņi reāli ZB - viņdien no Ciemupes uz Ogri braucu, viens buss reāli tā arī kruizē uz saviem 60 pēc apdzīvotas beigas beigām, ne uz gaismām ne citiem signāliem nereāģē, arī īsti droši apdzīt nesanāk...
Kā Ogrē tiku garām, skatos - protams telefonu spaida un pļūtī trubā - pats noteikti ūber apznīgais pilsonis sev šķita, kas lēnām, kā tagad visos stūros propogandē, brauca ziemas apstākļos.
Iemetu pārdodām, kad kārtējā diršana sāksies, kur kāds vilzcies "apzinīgi" uz -20 būs
Neviens jau neliedz dalīties ar padomiem, kā “pareizi/mācēt atrast”, es jau pēc atsauksmēm un ģeogrāfiskā tuvuma, ja iespējams, sliecos vadīties meklējot meistarus. Fēleri jau izgaismojas sadarbojoties. Pēc vispārējas ainas šaubos, ka Kurzemē/Liepājā/Vpili ir kādi auto remonta guru, iespējams kļūdos.
Loģiska doma, nelaime ir tajā, ja pats to nedera, neviens cits negrib pippelēties ar tiem kompjiem, vadu žgutiem un devējiem, kur nu vēl interpretēt saņemto informāciju - viss iziet uz apjomu un ievākto piķi, kur "maisteriem" (t.i., tiem kas vienatē/divatā strādā) ir ierēķināta dienas norma uz trīs ciipariem, kur pirmais nav vieninieks, vai pavisam tuvu 2kam. Līdz ar ko notiek skrūvēšana un fantazēšana nevis problēmu risināšana, diemžēl arī tie, kas nesen nromāli vēl varēja problēmas risināt degradē uz apjomu un (ne)kvalitāti.
P.S. Interesanti, ka motora vadības blokus var iemest 1.9tdi no dāžādām mašīnām - fofāgeniem uz audi un otrādāk, protams pieņemu, ka motora kodi bija vieni un tie paši. Šaubos vai uz VAG V6 - 2.5tdi miskastēm vai 3.0tdi tādi triki strādā (varbūt, ja ir manuālās kārbas, kas abiem, sevišķi pēdējam, jau ir retums)
Sanāca no Krasta depo ar visu savu debīlo, pārbāzto stāvvietu, kas jau tā ir pābruadījums, iepērties Maskačkas ceļu remontos - jei bogu tik stulbu organizāciju nav gadījies manīt, viss ķieģeļos (man uz centru vajadzēja), lai ka +/- Rīgas ielas atminos - to ķieģeli nevis autovadītājiem, bet pašiem būvniekiem un organizētājiem stiklā vajadzēja par to stulbumu, kas tur darās....