Tādi cilvēki mentāli vnk nav izauguši no 90to gadu bandītu jumtiem un razborkām, tad arī visus slauca, tiesa cilvēcīgāk, jo ar vienu jumtu pietika.
Apziņa, ka eiro nerodas bankā un bankomātos vēl ir līdz visiem jāaiet.
Tādi cilvēki mentāli vnk nav izauguši no 90to gadu bandītu jumtiem un razborkām, tad arī visus slauca, tiesa cilvēcīgāk, jo ar vienu jumtu pietika.
Apziņa, ka eiro nerodas bankā un bankomātos vēl ir līdz visiem jāaiet.
LAMBs nav ne vienu reizi kopš atceros autovadītāju intereses pārstāvējis, kopš dažādu melīgu lozungu vadībā sākās cīņa pret motorizētu pārvietošanos. Reāli to šobrīd neformāli dara iauto, ko protams neaicina uz tām visām satiksmes drošības domnīcām u.c. pesteļu midzeņiem !
Pie laukiem, kas pārsvarā ir pie nomaļākiem ceļa posmiem, lūdzu, pissies uz veselību, bet līst uz Rīgas fakinā apvedceļa (kas nav šī vārda cienīgs) un čakarēt kilometriem satiksmi, neievērojot to, ka ir pienākums palaist tās kolonnas garām ir vienkārša maucība. Kaut vai cik cilvēku laiks tiek izčakarēts.
Pāris dienas sanāca uz Jūrmalu braukt, uz apvedceļa vienu dienu normāli sanāca izbraukt, otru dienu kaut kāds nenormāls vilciens, kas raustās uz 50-70, varbūt brīžiem 80, un tā no Ķekavas apļa līdz praktiski Jaunmārupei, pirms Liepājas apļa pamanīju, ka traktors dirsina satiksmi, sanāca to apsteigt zem tilta. Viens gadījums būtu štrunts, bet nesen Star FM cilvēks līdzīgu lietu apraksta, visticamāk tas pats. No tā rodas jautājumi - kas ir atļāvis dirsināt satiksmi transportlīdzekļiem, kas nespēj iekļauties plūsmā un arīdzan nespēj pildīt CSN prasības un palaist garām sakrājušās kolonnas (nagla velkās pa joslu) ?! Tad nu tam būtu risinājums aizliegt šādu tehnikas pārvietošanās vai nu noteiktos ceļos vai ari visā LV savā gaitā t.i. bez traļa vai tad ari kādu minimālo ātrumu noteikt un ķerstīt tos kas čakarē plūsmu, jo normāli tas nav jau uz tā paša šaurā apvedceļa.
Idiota pieeja...pirmkārt kassē jau 30 km/h zonās, kur vietām jau kaļ plānus uz 20 km/h un tā visu laiku, kad nebūs vairs no kā kassēt pamainīs spēles noteikumus _ zīmes/limitus/organizāciju. Sistēmai, kas ir radīta kasēt pakļauties nevar - tā tas nestrādā. Bet nu, ja prātiņš par īsu lai to saprastu...
Frīdis ar baikeriem ir jāsauc palīgā !
Un tad sākās kviekšanas 2.fāze, kāpec no centra mūk iedzīvotāji, kāpec tukši skatlogi. Luksus prece ar šo iebraukšanas maksu kļūs arī visi pakalpojumi un preces centrā dzīvojošiem, jo jebkurā manipulācijā tā tiks ierēķināta cenā - kas tad, Jūsuprāt, to maksu samaksās beigās - tieši tā arī piesauktajā Londonā bija un ir, tur jauns kvieciens būs, bet, ja centrinieki, kas šo atbalsta braukās pa Mārupēm vai kur citur, kur pakalpojumi būs lētāki (neaplikti), tad taisnības pēc vajadzētu arī izbraukšanas maksu....
Beigu beigās šis idiotisms novedīs pie feodālam braukšanas maksām (brīvas pārvietošanās galu) un 15 min pilsētu getto !
Kopumā, izņemot plānprātīgo urbānaktīvistu apsēstos neokomunistus - progresīvos, jūtams, ka šajās vēlēšanās vismaz virspusēji netiek tikai muldēts par to cik kokus stādīs un kādus velloceliņus būvēs, bet gan arī sāk domāt drusku par stāvvietām, autovadītājiem, infrastruktūru, utt. Protams pavīd plānprātīgas idejas par A joslām Valdemāra ielā un citām līdzvērtīgām "idejām", bet atšķirībā no 2020.gada ir neliela cerība, ka satiksme tomēr netiks Rīgā tādā mēra čakarēta.
Fīdbeks no naglu rūpnīcas Turcijā būs vai arī tepat lauku ārēs pie kāda šķūņa, kur tiek vēl derīgās (un naudīgās..) daļas nolasītas pirms tās naglu rūpnīcas.
kazabada rakstīja:
Šodien papētiju to pietecējuma vietu, tā it kā nav eļļa, bet kaut kāds šķidrums kura pēdas redzamas uz grants, varbūt tosols?
Ūdens taču izkalstu bez pēdām ,šķidrums patiesībā nezūd ja nu kāda mazdruska līdz atzīmei mazāk aukstai mašīnai, sasilušai neesmu skatījusies, bez smakas
pietecējuma vieta priekšā vairāk pa kreisi. nu ne daudz bet ir.
Tātad vai šķidrums smird vai nē ?! logu vs viss cits
Vai eļļo pirkstus vai nē ? logu vai eļļa/tosols
Vai ir gaišs vai tumšs - eļļa vs viss pārējais...
Par to eļļas maksimumu, izteiktāk ir dīzeļiem, bet arī nodilušiem benzīniem aktuāli - ja eļļu atšķaida ar degvielu, tad tas līmenis pastāvīgi ir MAX, kaut arī tas sadilušais motors to spiež pa visām malām ārā. Vai ir motorā spiediens - droši var darbojošam paraut papildināšanas korķi un uzlikt roku - ja spiež pretī, motors ir pabraukts un tajā pastāvīgi ir iekšējais spiediens, kas tad pumpē ko vien var, sevišķi, ja karteris vēl neventilējas.
Kopumā auto uzpirkšanas cena Rīgā ir ap 170 eur/tonnā.
2005.g. 2.7.tdi (t.i. pirmās paaudzes šiem V6 2.7 un 3.0. motoriem) tie augstpiediena sūkņi ir praktiski mūžīgi un problēmas ar viņiem sākas, kad sadilst piedziņas siksna.....
Dzeison rakstīja:
Principā auto nav braucams šobrīd, jo slāpst pārāk ātri nost.
Pirms tam nebija tieši ka krustojumā, bet varbūt vairāk kad uzdod apgriezienus (iespiež pedāli grīdā), auto sāka tā kā rīstīties it kā degviela nepietiktu. Šobrīd kad iedarbina tad auto ir vibrācija krietni lielāka, kā bija pirms tam. Bet apgriezieni stāv normāli un nelēkā.
Bija aizdomas par to, ka ir saplīsis sūknis kas pārsūknē degvielu no otras bākas un tika iepildīti vēl papildus 25L, bet bez izmaiņām.
Nomainīts jauns akumulators.
Aiztaisīts ciet EGR (nejautājiet kapēc, automašīnu remonts nav mans lauciņš).
Nomainīts degvielas filtrs.
Pie tiem mainītiem degvielas vadiem vajag paskatīties vai nekur nesūc gaisu, t.i. nav sūce, bet tad gan otrreiz nevarētu iedarbināt.
Pie šādām defektiem ir jāskatās reāllaika degvielas/gaisa spiedieni un citi parametri, tikai tā iespējams šīs kļūdas izķert (bieži nerādās tas kā kļūda) - repektīvi kkur ir anomāli mazs vai liels spiediens, visticamāk degvielas sistēma, kas arī izsauc šādu reakciju. mainīt visus EGRus, utt. pēc kārtas parasti izsaka idioti, kas vadās pēc "viens teica, ka ir tādas problēmas" - tādus uz poda un pie normāliem diagnostiem !
Jaumi Tilta ielas sakarā :
Arī Saeimā tomēr sliecas uz to, ka rakstīt 2 sodus par vienu pārkāpumu, kur zīmes ir teju ar 15 m starpību (~3 auto garumi) nav normāli ! Lūgums šoferiem šim piesekot, ja tomēr šāda prakse turpinās vajag informēt Saeimu. Tikai kopā var panākt to, ka šāds bezpriģels neturpinās !
Nosūtīšu, es tikai par !
Kanibaals rakstīja: Dzīvojamās zonas, kur ir ietves atdalītas no brauktuves nav nekādas dzīvojamās zonas.
Faktiski ļoti valids arguments un pilnībā var piekrist, bet tā kā tās dzīvojamās zonas ir pa labi un kreisi saliktas dažādu bļāvēju darbību rezultātā, tad jēdziens vienkārši tiek degradēts
nav, bet brauc, un vēl džindžina - man jau gan nav žēl un neesmu tramvajs....
preventīvie zīmju (ne)karinātāji un preventīvie m@aukļi fotopolicaji uzdarbojās.
šķiet, ka Rīgā ir pārņemtas vitronika laiku sliktākās prakses (vēl tikai trūka mazo sodu - nulles tolerances, par ko tā cīnās parteigenosse dirškens).
1.Vai no RD pietuvināto struktūrām tiks attalināti autonīdēji (sektanti)?
2. Vai apturēs RS maksas stavvietu (slauktuvju) plešanos pilsētā ? Vai varbūt Rīgā deklarētie vares saņemt stavvietas karti bez maksas ?
3. Vai Rīgas PP darbiba ar kameriņu karināšanu stabos un kokos ir normāla un tiks turpināta ?
4. Kad tiks atsakts darbs pie Ziemeļu koridora ?
Tā ir robota jeb DSG kārba vai kāds parastais hidroautomāts ? No komentāriem vainu neizzīlēs, pie kārbiniekiem jādodas...
Pēc šādas “loģikas” drīz sāks par ātrumu rēķināt sodu - pārkāpums x nobrauktais ceļš vai sods par stāvēšanu x cik ilgi stāv. Slimām fantāzijām nav robežu - kādreiz bija spēkā nevainīguma prezumpcija un tas, ka jebkura gadījumā tiesā cilvēkam par labu….
www.youtube.com/watch?v=eIsa4dkAhlY
Šis ir interesanti, tagad ne tik vien iet uz urrā kvītiņu sūtīšana kases režīmā, šoreiz gan ar kastīti stabā...bet nu jau sodus kumulatīvi sāks dreijēt t.i. par katru zīmīgi (kaut arī manevrs ir viens). Laikam no OCTA gadījumiem ir samācījušies kvītēt par katru epizodi - manuprāt pilnīgs tiesisks nihilisms !
Ir instinktīva nevēlme ieraut priekšā stāvošam/apstājušam/bremzējošam, utt. dirsā, jo tad uzreiz par 95% esi vainīgs tu pats, nekas, ka tas pipeļūns varbūt ir priekšā ielīdis (nozadzis Tavu distanci), tupa nerādījis pagriezienu (tā dara losīši, nomet praktiski pa mēmajiem un tad parāda, ka līdis malā....) vai jebkāda cita situācija, jo Tev bija jāizvēlas "atbilstošs" ātrums - tā nu mēģina citus variantus - kas šoreiz bija gan dārgāk, gan sāpīgāk.
Ir pietiekami daudz gan video gan arī citas liecības, kur izdodas izvilkt situāciju, šoreiz neizdevās.
Vieglais var vien papriecāties, ka smagais izlēma nevilkt pakaļa, jo pie šādiem ātrumiem tur arī traumas var būt.
Te arī ir atbilde, kādēļ pie pēdējās skaļās avārijas uz Ventspils šosejas smagais nerāva grāvī, bet gan busā, kas nebija manevru izrēķinājis...busam letālāk, pašam smagajam gan nē, turklāt tīri papīri - savā joslā sķērslis. Diemžel, letāli citiem.
Manuprāt šis lieliski ilustrē to, kādēļ ir bīstami braukt čukčukbāņos vai arī aiz kādiem lēnak braucošiem objektiem - šajā gadījumā havajas vampīra - jo sabremzēties ta viņi var ātri, bet paveikt kādu manevru lēni + klasika, arī uz LV ceļiem - kreisie bez papildjoslas, lai nogrieztos, tur gan fūrinieks arī savas 5 kapiekās pielicis....Bet kopumā, jo tu tālāk un brīvāk redzi, jo tu kontrolē situāciju, nevis kāds mazpisāns, kas nejēdz pagriezienu laicīgi parādīt, spogulī paskatīties, kam kājiņa viegla un nesanāk uzdot kad vajag, utt. Tas arī ir iemesls, kādēļ liela daļa apdzen šos braucošos kolhozus, ne jau deļ kāda mākslīgi piedomātām (aritmētiskām...) sekundēm, kas galu galā ir beigās krietni vairāk nekā skaitītāji saskaita - bet gan tādēļ, ka tad TU pats kontrolē ceļu par ko arī atbildi.
P.S. par tiem, kas aizmugurē, mēdzu piefiltrēt un paskatīties, ja laiks atļauj, kā tas, kas (ja nu sanāk, jo labprāt arī palaižu garām...) aizmugurē spēs pielāgoties manam manevram, jo arī tā ir drošība - nevis betona kaklu lupīt savā spidometrā pl.10 un 14os iekrampēties stūrē...
P.S.2 ko gan var video uzteikt, cik manāms, kā trajektorijas ievēro....mums katrs otrais šķiet, ka ar smago brauc - jebkurš manevrs ir no ceļa (jā jā, ceļa ne joslas) vidus - laikam jau vairs autoskolās nemāca, kādi stāvokļi ir jāieņem, lai grieztos pa labi vai pa kreisi, jo taupīgie LV ceļu projektētāji tieši tā ari turpina veidot krustojumus, kurus publika vairs nemāk izbraukt.
Gan jau kāds franču brīnums, kur tai summā varētu pat tīri neko gads būt, vai tad arī izplatītie teju pilngadīgie uz šo brīdi VAGi.
Latvijā atpūsties ir kļuvis ļoti dārgi - naktsmītnes ap 100 eiro dienā vasarā ( ja nevēlies kempingā dzīvot un ja ir 2-3 cilvēki) bez nekādam brokastīm vēl turklāt, ekonomiski paēst (da jebkur) vismaz 40ks uz tādu pašu ceļotāju skaitu, visādas atrakcijas arī maksā naudu. Tā kā beigās var saskaitīt vai nesanāk izdevīgāk pa to naudu uz Ēģipti decembrī aizbraukt (LV burvības gan tur nav, bet saule un siltums gan). Pie kam cenas ir gan pie jūras Kurzemē, gan zilo ezeru zemē Latgalē.