Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6
Freijers 16.05.2023 21:18

Principā Krastenē, lai ar nav patīkami, ja nepis bobi, tad var īsto brīdi nogaidot iemīt un iekļauties plūsmā pēc apgriešanās. Lai cik dīvaini nebūtu, neesmu uz Krastenes izlecējus manijis tik daudz kā ārpus Rīgas....

Freijers 16.05.2023 21:16

Šai vietā nav manīts, tiesa arī retāk braukts. Ko es nespēju izprast, ja jau viens nendodot ceļu izlien, nahren tas jādara vēl vienam - asas izjūtas vilcieniņā nepieciešamas ? Turklāt vairums izlecēju spēj naski izlekt, bet nespēj izlekuši iespiest grīdā - šādi viens pirdējs ar behu (BMW) no Elkšņiem izlidoja...tālāk melli dūmi, bet kustības maz, uz aizradījumu ar tālajiem kkada bremzēšana sākas, skatos siekals miskastei pie stūres. Nu nepatīk kaut kā daļai savu kakliņu pagrozīt.

Freijers 16.05.2023 21:12

Grozās un pedāļi arī labi spaidās, bet tā ir cūciba lekt priekšā un man nav pienākuma kādam ceļu atbrīvot, tā ir labā griba, tieši tāpat kā ar visa veida ielaišanām un reiferiem, kas jau par normu palikuši. turklāt manā situācijā, kad lecēji ir divi, otrs ar lielu varbūtību, daudz spogulī neskatoties iepirdīs priekšā arī kreisā joslā.....

Freijers 15.05.2023 0:56

Kas tā ir par huiņu maukt no ieskrējiena joslas priekšā braucošajam un vēl dirsināties, tas nekas ka divas joslas, neviens nav paģērējis obligāti pirms katras pārkārtoties uz kreiso. Kontekstam, runa ir par A6 posmu no Salapils līdz Ogrei. Šodien Volvo izleca, ja pirmajam vēl nedaudz būtu jāpiebremzē (t.i.tā jau ir ceļa nedošana), tad otrais naturāli nočakarēja un vēl lūr kā auns, kad es, nekaunīgais atļāvos ar taures signālu un tālam gaismām pateikt ka tas īsti nav OK. Laikam visur laišana, raiferi satiksmè un tas, ka nedod pa dirsu (ja vien smagajam neizlec priekšā) par ceļa nedošanu, sāk darīt savu….

Freijers 14.05.2023 17:05

Auto elektriķa apmeklējums, ja reiz abas spuldzes un drošinātāji veseli…

Freijers 12.04.2023 10:09

Bija reiz 2l benzīna 1.paaudzes CR V, 5 ātrumu kārba, aparāts ļoti labs, klīrenss, utt., bet iemānīt zem 8 litri jebkādā režimā neizdevās, pilsēta vispār bez varinati 10ks. Ātrumi tam auto tā sakonstruēti, ka uz 100 braucot šosejas režīmē ir 3K rpm....

Būtiskāk jau ir cik plāno ar to SUV braukt, ja minimāli 10-15K km gadā, tad jau patēriņš nav tik kritisks un pie jebkāda motora remonta dīzelim visa ekonomija nonullējās. + SUViem nereāls vērtības pieaugums pēdējos gados !

Freijers 27.03.2023 14:56

Notiek tas, ka šie satiksmes dirsinātāji tiek paciesti...ne kāds taurē, ne kā savādāk tiek tizlums sodīts, tad nu izpildās kā vien var + ir visi bolti šmolti volti uz ceļiem parādījušies, kur arī brīnumi nāk no pārpilnības raga, sliktā nozīmē. Un nav nekāda cieņa pret citu satiksmes dalībnieku laiku....

Freijers 14.03.2023 11:22

Jau enerģiski taurēju savulaik tiem āmuriem, kas Lāčplēša/Sadovņikova krustu bloķē regulāri - bola tik savas acis un pokujā stāv - bet nākāmie vēl tik tāpat darīja....

Freijers 09.03.2023 12:00

Atkal par veco tēmu, bet šorīt naturāli dusmu uzrāva - tātad "slavenais" posms iebraukšanai centrā gar staciju - pa Gogoļa ielu...Nerunājot, ka šodien vispār tizla satiksme un katrs jobers uzskata par vajadzību izlekt priekša vai distanci nozagt, braucu uz centru, štopers jau pie bijušās sinagogas, un kustās ļoti maz, pēc Jēzusbanīcas nekustās nemas, jo RDSD umņiki saorganizējuši tā, ka vienu joslu aizsit ciet no Puškina ielas kreiso taisītāji, un jo nekaunīgāki tie ir (salien pilns krustojums), jo mazāk iespējas taisni braucošajiem tikt pāri krustojumam - šadi šodien 5 cikli bez kustības, bet no kreisās puses tik mauc, turklāt vēl nākamā krustojumā no Turgēņeva ielas arī piedzen pilnu joslu (tur ir vēl tukšāks). Rezultatā LV klasika, ka iela stāv, jo tiek piedzīta plūsma no blakus ielām. Man pēc pieciem stāvošiem cikliem izbesija un aizbraucu pa sabiedriskā joslu, kur brīvi iekļavos pēc Turgēņeva ielas, pēc noteikumiem sanāk agresīva braukšana, bet situācija, kur no divām ielām vieni taisot kreiso salien 4/5 auto, bet no taisnā posma neviens nav normāla.

Freijers 14.02.2023 10:38

VAGiem, konkrētāk A6, gan C5, gan C6 modifikācijā ar pusbeigtām kārbām (ja tas nav variātors protams) ļoti ilgi vēl var pabraukt. Pusbeigta kāra ir tāda, kas jau spārdās, pie kam ļoti jūtami - arī ar tādu un pazeminātu komfortu var gadu/divus nobraukt - tie ZIF automāti ir ļoti labi būvēti un ilgam laikam (gan 5hp19, gan arī 6hp 19).

Ar eļļas maiņu gan ir jāuzmanās, ne par velti Mollers noleca, var sūdus ne tur saskalot un beigās čiks, ja ne sliktāk iznāk, tur tas viss process ir jāpiereģistrē un attiecīgi vēl kārbai adaptācija jauztaisa pēcāk.

Freijers 14.02.2023 10:33

Atlaižot gāzi, apgriezieni palēkā, arī manam A6 C6, tiesa jau pie maziem apgriezieniem, nav ko meklēt kašķi un tomātam ir jālieto bremžu pedālis. Ja paātrinoties pārslēdz gludi un, jo īpaši uz leju pārslēdzoties "nesit" tad tai kārbai ir viss kārtībā !

Ja nav kur naudu likt, protams var pie kārbiniekiem vērsties, bet tur tādiem gadiem neviens neko negarantē un processu uzsākot ir jārēķinās ar min 300-400 eiro "ieguldījumiem".

Freijers 31.01.2023 17:41

Ir tikai pareizi izvairīties no vietām, kur notiek šādas lietas, jo tas ir tikai likums, ka kur notiek piekļaušanās/sakļaušanās/kaut vai ielīšana - kā likums stāv josla, kurā iekļaujas.

Cik ilgi var dirsties ar to Deglava pārvada remontu ir cits jautājums....

Freijers 27.01.2023 20:38

Automāts / manuālis ?

Freijers 20.01.2023 9:26

Būs defekts - tek no loga stūra lietus laikā….

Freijers 19.01.2023 13:12

www.delfi.lv/auto/celu-reportieris/pie-salaspils-smagi-avarejusa-bmw-x5-vaditajs-bijis-alkohola-reibuma.d?id=55140570

Šo redzēju garambraucot ! Brīnums, ka tur vispār kāds dzīvs bija palicis, šofera pusē praktiski visa bundža bija nost….Nez tagad šito metāllūzni arī konfiscēs ?

Freijers 17.01.2023 10:28

Šorīt laba epizode, jeb tēze "tas ka brauc lēni, nenozīmē, ka brauc droši" apstiprinās jau kuro reizi....priekšā volvo, laikam S60, klasiskie ~40 pilsētā, kā klasikai pienākās pie mirgojošā izlīda jeb piebēra, tālāk gājēju pāreja, skatos, kā nu ne, tā arī ar saviem~40 pārļurinājās pāri, nepalaida cilvēku.....

Freijers 11.01.2023 10:10

A ko nē, ja uz pārdošanu, jeb vecai mizai vajag...tās pašas sprauslas maksā ievērojami lētāk, tas pats ar reduktoriem, kompjiem, utt. Sevišķi vēl tas attiecās uz visādiem V6 un V8, kur lietotu iekārtu var ap simtu salasīt, kamēr jauna pie tūkstoša maksā (ar visu ielikšanu gan...)

Freijers 09.01.2023 13:15

Nepieņemami ir tiem, kas nekad ārpus Rīgas neizbrauc un kādu noledojušu grants nekad nav redzējuši, jo smiltis uz tiem nekaisa principa, vai reliģijas vai hvz dēļ. Ne jau tās radzes kāds cita iemesla dēļ lieto.

Aizliegt kādām citam un ko tādu ko pats nelieto ir taču tik viegli, kā pēc tam internetā pačīkstēt.

Radžu tehnoloģijas arī mainās, tiem, kas 90jo dzīvo informācijai !

Freijers 08.01.2023 18:51

Ir gadījies nopirkt auto, ko laimīgais iepriekšējais plača klients bija saņēmis ar 4 dažādām riepām….uz katra rata savu. Un tās bija R14ces….Ko tavuprāt perekupi, plačinieki un visādi pipeļūni dara ar džipu un citu prēmiumu R16,17,18,19 un 20 riepām…loģiski ka tās lamatas aplasa un saliek knapus 4mm sūdus “uz pārdošanu” - tad nu gogo mogo laimīgais klients saņem tādu ar dāvaniņu uz sezonu 500-600 eiro apmērā….vismaz. Es neattaisnoju to, ka dzīvo virs savam iespējam, bet te nevar visu noreducēt ka parasti uz bezatbildīgajiem parastajiem šoferiem.

Freijers 08.01.2023 18:44

Kārtējā darbības imitācija ! Man ta vienalga, jau tāpat lietoju C Eiropas ziemas tipa riepas, drusku cietākas visu gadu, plēšana sakot no 30 par pliku montāžu manī tikai nostiprina pārliecību, ka daru pareizi, ja vēl sāks raustīt datumus “pēc laika apstākļiem”, haoss montāžas kantoros un cipari būs tikai lielāki (Kgan pārauties ir prātīgi oktobra sākuma jau, kas to dara). Gribētos pariet uz naglām - šipiem nekvalitatīvās ceļu tīrīšanas dēļ pilsētās un brīnumiem laukos. Reāli normas šķiet lobētas no kantoriem kas ķīniešu izstrādājumus ar kalna un sniegpārslas simboliem iekšā savilkuši…Kas nākamais - min 5mm ?

Freijers 07.01.2023 21:33

Nu manuprāt, ja iekrāmē kādām 2l benzīnam un uz augšu, sevišķi jau 3l un tā tālāk, tad teiktu, ka cilvēks naudu rēķina, bet cik redzēts, tad visādiem 1.2, 1.4, 1.6 bāzt iekšā gāzi jau tiešām ir feniņa drāšana....

Freijers 05.01.2023 22:30

Protams, ka nav, bet tā ir praktiski auto bundžas sabeigšana. Principā izolene un skrutkas man automātiski asociējas ar garāžām (sliktā nozīmē) un kolhozu, to vēl varēja saprast 90jos/00to sākumā, bet tagad, kad kontaktu komplekti un kembriki ir visur pieejami un dārgi nemaksā, kā arī ir gāzes lodāmuri, tas, ja vien nav ļoti specifiskā mezglā veidots, asociējas ar ķap ļapismu.

Freijers 05.01.2023 14:01

Jautājums ne īsti par satiksmi, bet gan auto kā tādiem. Ir sanācis ap vecām mizām, kas ar gāzi aprīkotas padarboties, tad rodas jautājumi pāris :

1.Kur normāli liek iekšā autogāzi, teiksim to pašu 4.paaudzi. Cik esmu redzējis "darbus", tad viss kā no pakaļas izvilkts, kkādas izolenes, viens vēl balonu ar vītņstieņiem cauri grīdai piestiprinājis. Respektīvi acīs durās zema darba kultūra. Protams vienmēr iespēja, ka kāds garāžā kko iemīcijis iekšā...

2.Nav tā, ka līdz ar šādām lietām bieži auto nepazūd dārgie ekoloģijas mezgli (katalizatori, kvēpinieki (ja ir uz dīzeļa), utt.) ?

3.Par pašām gāzes iekārtām/ražotājiem kādas atsauksmes ?

Freijers 05.01.2023 13:56

Vai tad admins nevar vienkārši liegt iespēju iebāzt linku vai vismaz uztaisīt, lai links nebūtu klikšķināms.....un visādiem dirštokiem ātri atkritīs vēlme iepūst kārtējo sūdu. Tēma jau ir interesanta...

Freijers 22.12.2022 15:04

Šodien gadījās nostāties blakus RS (tā kas galvaspilsētās satiksme) remota smagajam - jopt.... priekšējā riepā plaisa un vēl pumpa. Kratījos, ko rati nes no tā šrota prom, bet, ja nopietni tas ir vāks, kā tik liels kantoris tādus sūdus sūta uz ceļa, negribas pat domāt, kas notiks, kad tā riepa pissīs !

1 2 3 4 5 6

Lasītākie raksti

Jaunie raksti