Kontu "koplietošana" ir reāla problēma, kur sāk izpausties sekas, ja nedod Dies sāks arī sīkie vairāk sasisties ar boltiem/woltiem u.c. šērotiem dzelžiem, kāds sāks arī par to domāt plašāk.
Salīdzinot ar malku ir jātīra ļoti maz katls, kas ar granulām strādā, stiepšana ir jā, bet fizkultūru jau arī vajag, turklāt sistēma ir autonoma - nopirki un brauc.
Ja plāno uzvārīties un izgraizīt hlamu + kādam vēl gaisā uzsist pēc tam vai "detaļās" notirgot, iemet uzreiz mašīnās Nr...lai tauta zina ko vajag pirkt.
P.S.Jabūt viņiem tur vairākiem un kopā ap 200 varētu sanākt.
Esmu nonācis pie slēdziena, ka markas, ja tas skar motorus/apkares/kārbas ir jādod remontēt marku speciālistiem - kas pārzina nianses un iespējams, māk lasīt kļūdas un pareizi diagnosticēt, citādi būs kā šajā topikā - lamatās ar mizu, kura strauji izrij naudu, bet servismeniem arvien jaunas diagnozes - viņs teica, man viens pazīstāms, utt., utml huiņa.
Arī piekares ne katrs spēj salabot. Garāžu Koļu laiki ar āmuriem un plakanajiem skrūvgriežiem ir aizgājuši !
Par to "tikšanu" prom no tādām kompānijām, pilnīga taisnība, laiks kas veltīts atpūtai ceļmalā vai kādas kapejas baudīšanai ir krietni vien patīkamāks nekā vagonā aiz bremžu pedāļu spaidītājiem pavadīts, nerunājot par to, ka tāda satiksmes konfigurācija ir nedroša un distanci tādā sūdā ievērot praktiski nav iespējams (ja vien kāda adpatīvā kruize vai kas līdzīgs nav), jo ātrums tiek nemitīgi raustīts - mainās atļautais, kāds vienkārši biksēs ieliek, kad jāizmainās, kādam vēl jānogriežās vai jāpalūr vai arī laizāmais telefons jāpaglāsta, utt.
Un pretēji visādiem demagogiem, kas "māk" izdalīt km ar km/h un bazūnēt, pazaudēt laiku tā var ļoti daudz, sevišķi, ja ceļā kādas pārbrauktuves/luksofori, utt.
Diemžēl liela daļa ne paši māk braukt (par kādu baudu nerunājot, tā laikam palika vēsturiskā (ne)materiālismā), ne arī vēlas citiem to ļaut.
Pats dzenu un gana daudz, tajā skaitā veselus vagonus, ja rodas tāda iespēja, jo tādos braukt ir vienkārši nebaudāmi, taču nekad tīšām nelecu otram purnā, ja nevar apdzīt tad nevar - tieši tas pats pirms līkumiem, augšupceļā (sevišķi pirms līkumiem), utt. Par lossību uz ceļa var tikai piekrist, bet tā vairojās no visām frontes pusēm - uz katriem 5-10 divplākšņiem un marinētājiem būs viens kamikadze - lidotājs.
Nerunājot par to, ka ražas laika 20-30 km/h traķi uz šosejām arī brīnumus ražo ka maz neliekas.
Busu vajag, kaut vai tāpēc, ka, ja pabraukā ar bērnu/-iem pa LV, vienkārši naturāli nav universālī (manā gadījumā A6 C6) vietas visām pekelēm un sākās krāmēšana piramīdā, beigās vēl majās atbraucot tas auto pamatīgi jāsakārto, lai darba nedēļai sagatavotu.
Par kemperi pašam arī labu laiku ir vēlme, jo LV ir daudz foršu vietu kur gar jūras krastu (pieņemu, ka arī pie ezeriem, mežiem, purviem, kur nu katram sirds vairāk kāro) nokempot un universālis, ja brauc 3/4 šim pasākumam ir par īsu manuprāt, ideāli, ja kempers ar navarotiem - elektrību, ūdeni vēl šo to. Cik dzirdēts tad daudzi vnk pielāgo busus t.i. upgreidojot tos ar visām nepieciešamajām ekstrām. Pamatā jau tad ir jautājums, kur ņemt par normālu naudu normālu materiālu.
P.S. tūrisma busa/kempera noma LV ir neeksistējoša un, ja ir, tad pilnīgi garām - lētāk ir viesnīcā par to dienas naudu palikt.
Bija trips uz Liepāju, jāsaka tā, ka A9 ir kļuvusi krietni vien nepatīkamāka, kā kādreiz, laikam, jau Ventspilnieces (A10) remonti ir turienes idiotus sadzinuši uz A9, jo sanāca vismaz 3/4 situācijas, kad jāmet nost, jo pretīm braucošais ambālis vai nu nemāk/nevar laikā apdzīt vai ir izdomājis, ka šim vairāk jāsteidzas - pa redeli tādiem, neko vairāk. Tapat, kkur aiz Saldus pēkšņi uz ceļa izplanē veca X5 miskaste un sāk visu ceļu - burtiski - noklāt baltiem dūmiem, kādus km nosmirdināja un laikam izdomāja, ka nav viss rihtig un dūmi nepazūd un nostāja malā. Pašā Liepāja gan satiksme patīkama pēc pierīgas, ja neskaita dažādus LT velkoņus, bet nu viņiem jau tā jūra mazāk...
Ja kļūdas nodzēšot tās izmet atkal, problēma ir palikusi...Degvielas filtra maiņa dīzelim diemžēl ne tuvu nav triviāla operācija, pēc līkrocīgas tā maiņas, ne tādi vien brīnumi ir pieredzēti....
Laikam jāsāk ar to - kādēļ tas viss tika griezts nost ? Čipša dēļ vai ari kas jau nestrādāja ?
Kompis kļūdu var nerādīt tādēļ, ka ir t.s. "pāršūta" programmatūra un var nedefinēt kļūdes, ja tādas būtu pie orģinālās programmatūras ===> visticamāk, ka tas čipsis ir vienkārši nobrucis, cerams, ka bez dzelžiem un nepieciešams pacelt visu atpakaļ, vēlams pa čipsētāja līdzekļiem !
Drusku par savstarpējo sapratni - A6 pirms Ikšķiles, braucu kreisajā jolā, kādu nepilnu km priekšā labajā traktors ar zīmi -laikam ceļu labo vai kko citu dara, pa labo joslu ripinās divi, neliekas ne zinis, es drusku pieberu, lai reiferī visi iekļautos, bet pēkšņi otrais arī sāk ātrāk, kādus metrus 300 pirms šķēršļa ieslēdz virzienu, tad laikam spogulī paskatījās, sāk kko brezēt, lai nav asas izjūtas nometu arī es. Bet visa runa par to, ka laikam skills uz iekļaušanos arī jūtami krities, cik reizes sanāk, ka kāds no ieskrējiena joslas ripinās (+/- tikpat cik pamatjoslā braucošie) un rauj ārā pēdējā brīdi, cits arī grib tā darīt, bet tad nominstinās - vai nu nav pieņemts spoguļos skatīties, vai arī nespēj ātrumu konstatēt tajā, vai arī nekoordinējās bremzi/gāzi piespiest (vai arī nestrāda tur kas). Par to, ka nu jau "palaist" no laipnības daudzu prāt ir kļuvusi par normu un lien, kur vien var, nerunāšu - tas gan pilsētās pārsvarā notiek.
Tak nu jau SSkā piedāvā pa 1.8K tos granulēšanas aprātus, iespējams, ka kkur ir pat lētāk, tikai jautājums, kur ņemt sausu skaidu...drīzāk jau mājas šķeldas katlu jāieliek, ja gabarīti ļauj.
Tas arī ticamākais variants, ja pie visādiem (un ne tika) garažu koļām taisa - darba kvalitāte pēdejā laikā zem jebkādas kritikas + bremžu eļļa tiešām arī ir jāmaina un sistēma jāpatīra, ja bremžu šķidrums netīrs palicis.
Audi ir ļoti plašas variācijas ar visādiem feisliftiem, pārējas modeļiem, utt. rrr.lt it kā nav slikti, tik nav skaidrs, kas ar atgriešanu (kaut gan arī LV šroti ko tādu neparedz). Veikalos var pēc Nr.zīmes šo to izpīpēt - bieži vien ar tām pašām bremzēm - n izmēriem diskiem un attiecīgi arī klučiem.
Ar šrotiem ļoti vienkārši - ir lietas, ko tur nevajag pirkt - ritošā, bremžu komponentes (izņemot suportu), utt. mezglus var, bet tikai, ja cena ir ~1/3 no jaunas daļas cenas vai jauna daļa nav pieejama, krahaboru piedvājumi par ~80% no jaunas cenas, nu i nafig tas nav nepeiciešams.
Drīkst jau gan, vienīgi, ja to dara viltīgi un puslīdz "kvalitatīvi", lai nav tukšas bundžas skaņa, arī konstatēt ir grūtāk.
Stāsts ir par to, ka šādu maucību piekopj un piekopj visticamāk, lai papildus vārītos - jautājums vēl vai ipašnieki vai garažu Koļas...kaut neesmu savā dzīvē redzējis vēl nevienu sadrupušu/aizdrupušu benzīnnieka katalizatoru. Pēdējā laikā ir tendence arī padzīvojušus dīzeļus graizīt ārā. Pēc tam arī rodas pilni ceļi ar huiņām un manuprāt, lai to apturētu šos graizītājus ir jākarina pie zvana !
Drusku ne par tēmu, bet uzsita drusku asini...Pazistāms laiku pa laikam mēdz pa kādam lētam auto iepirkt, nesen vienu 2l volvo benzīnnieku paņēmis, oppā, katalizators izgriezts, nebūtu jau nekas dižs ja arī man pagaājušo gad vienam uz laiku nopirktam padzīvojušam opelim nebūtu tā pat izdarīts. Īsti TA tādiem auto vairāk nespīd...Rodas jautājums, kas tā bļ... par maucību - vai nu lopi izdomā piepelnīties pirms vecas mizas tālak pārdod vai nu kādās kaktu/puskaktu garāžās naturāli apzog klientus vai nu kombinācija. Jebkurā gadījumā prasās tos pipeles, kas tā dara pie zvana pielikt...
Pēc būtības tādas vietas, kur šādi var iztizloties ir tad diemžēl jāklapē ciet vai arī tad papildzīme, ka manevrs ļauts no 8 vakarā un/vai brīvdienās. Vienīgi šādi aizliegumi nerisina būtību - tizlumu un to, ka vadītāji nesaprot/nevēlas saprast, ko nozīmē dot ceļu, iespējams, ka tas ir jāsāk pastiprināti dresēt jau autoskolās.....
Cita starpā arī būtu ceļu veidotājiem Rīgā un ne tikai jāpēta vietas, kur ir nepieciešamība raut pāri 2 un vairāk joslām, lai veiktu kādus manevrus, jo tās ir garantētas avārijas situācijas/konflikti, uzreiz šeit nāk vietā pie Dienvidenieka un Maskavas ielas, kur uz Akropoli/Slāvu ielu visiem kā ...st vajag.
Šeit ir uzreiz 2 momenti, pirmkārt jau ierastā ceļa nedošana, jeb man jāsteidzās vairāk nekā Tev…
Otrkārt nereti novērots, ka apgriešanas vietās Rīgā griezēji laikam savu auto gabarītus nejūt un dirsas uz joslas atstāj tādā veidā to bloķējot - tipiski Ziepniekkalnā, tā pati Lielvārdes un vēl citas ielas. Te gan jādomā arī kādi risinājumi, lai tas apgriešanas vietas būtu platākas.
Ceļa nedošana beidzās ar razborkām. Cūciski ir uzvesties kā Maskavā, bet varbūt kādam liks paskatīties divreiz un nelekt priekšā, kas par veselu slimību ir LV pārvērtusies.
Par maģistrālām ielām ta skaidrs, bet tas, ka veseliem kvartāliem un apgabaliem taisa dzīvojamās zonas Rīgā, un ne tikai, gan arī ir fakts un tad brīnās par nihilismu.
Tādā ātrumā braucot var arī drusku lodziņu atvērt, ja nespiež 50 centi extra notērētā dīzeļa...
Par to gadās visādi, jā tā ir, pašam iebraucot Mūkusalas aplī pagājušonedēļ gandrīz klasika sanāca - priekšējais ta brauks, kamēr es novēroju vai varēs līdzi aplī iebraukt - kuju, nebrauks vis, nācās operatīvi nobremzēt...
Uzmanību ! Diemžēl uz Tīnūži - Koknese šosejas ir parādījušies, atvainojiet savādāk nosaukt nevar, pidari, kam vajag dzīt tā, ka pretīm braucējam aš uz 30-40 jāsabremzējās, lai kungs var ielīst atpakaļ. Nodomāju jau, ka sieva pārspīlē, bet nē svētdien kuju, viens kretīns palietotā džipā izpildījās. Lai arī pašam sanāk daudz apdzīt, bet par šādām cūcībam, goda vārds gribētos noķert un pa redeli tādiem iedot kārtīgi, jo sekas šādām darbībām diemžēl var nopietnas būt. Kādēļ tieši tagad saulainā laikā tādi sarodas...mistērija...
Tie paši, tie paši, pēc tam plāta rokas kā idioti...Nav arī vairs modē neizšķērsot izbrauktuves/krustojumus, kad nevar tikt ikšā/ ārā un noradā šiem lai savu dī... uz 4 ratiem pavelk metru turp/atpakaļ, vēl blisinās un beigās betonkaklu demonstrē.
Ar kādu braukšanas skillu LV ir ļoti ļoti sūdīgi, ko mana uzreiz, kad kkur uz Dienvidiem izbrauc. Faktiski še brauc liela daļa tizleņu - ne lēni, ātri, dinamiski vai divplāksniski, bet vienkārši tizli.
Ja ir runa par Rīgas TA jeb t.s. Antenas ielu, tad varbūt tur arī kāda konsistence lēmumos par iziešanu/neiziešanu arī ir, reti arī muļķības ar 2kiem tur gadās, ja sāktu salīdzināt starp LV pilsētām, tad tu tū, visa konsitence pazūd un, ja man jāizvēlās starp mazpilsētu TA un Antenas ielu, tad laikam pēdējais - diezgan triviāli - nav laika viņiem čakarēties, kas nereti notiek ar visādiem mazpisānu tehno virtuoziem...
Kontu "koplietošana" ir reāla problēma, kur sāk izpausties sekas, ja nedod Dies sāks arī sīkie vairāk sasisties ar boltiem/woltiem u.c. šērotiem dzelžiem, kāds sāks arī par to domāt plašāk.