Kārtot: Augošā secībā
wexrtf 06.08.2021 12:32

Pašlaik tiek meklēts auto - 2011-2014 g., ar benzīna dzinēju, manuālis un galvenais - vienkāršs, uzticams un lai vairāk brauc, nevis stāv servisā. Priotitātes ir Honda (Civic, Accord) un Toyota (Avensis, Corolla, Auris), bet ar benzīna dzinējiem LV ir kā ir, tāpēc cenšos saprast, kādus variantus vēl varētu skatīties. Kāda ir pieredze ar Opel Astra (J no 2011/12g), Renault/Peogeot, Kia/Hyundai? Ko no šī var skatīties, ko labāk nevajag?

wexrtf 14.07.2021 8:38

Paldies par atbildēm. Checks iedegās pēc 250km brauciena, tā kā mājās tikt vajadzēja, nobraucu vēl tik pat ar degošu check 95% pa trasi. Servisā kļūdu nometa un ieteica padzenāt nedaudz uz trases, ko arī izdarīju - un vienā brīdī jau pie mājas, dodot gāzi, sākās troksnis no dzinēja un deguma aromāts salonā. Pieņemu, ka kaut kādu reģenerāciju centās veikt, bet visai interesanti - āra temperatūras rādītājs diez gan strauji uzleca līdz 40 grādiem (iepriekš rādīja ~33). Vienu dienu pabraucu bez checka un vakar vakarā atkal iedegās. Diagnostika jau ieplānota uz rītdienu, redzēsim, kādi rezultāti.

P.S. Nobraukums 280k un mašīnai 13 gadi, pieņemu, ka tas DPF jau varētu būt beidzies dabiskā nāvē - ja vien tiešām tur nav parādījies kaut kāds cits iemesls, kas to ir nokāvis. Līdz šim problēmu ar to nebija, mašīna manā īpašumā 3 gadus un nobraukti 50k km.

wexrtf 13.07.2021 13:20

Izskatās, ka pašreizējais kvēpu filtrs velk savus pēdējos metrus, iedegās check uz to un vēlāk sākās visādi brīnumi ar kūpēšanu, dzinēja trokšņiem un kārtīgu deguma smaku salonā. Tā kā pilnīgu izgriešanu neatbalstu, varbūt kāds var pakomentēt, cik ilgi un cik kvalitatīvi strādā lētā gala DPF? Iemetot vispārīgam ieskatam i-veikalos, cenas svārstās no 200-1500eur.

wexrtf 04.07.2021 19:07

Jebkurš lietots auto ir ķakis maisā un ar iespējamiem zemūdens akmeņiem, neatkarīgi, vai no Vācijas, Francijas vai Latvijas. Arī Latvijā pirktam/lietotam auto vēsture var būt ne tik caurspīdīga, bet gan jau iespēja ir lielāka, nekā auto, kas no Vācijas vēl var būt ievests Lietuvā uz ''uzlabošanas darbiem''. Lielākais pluss, pērkot auto uz vietas, noteikti ir iespēja veikt pilnu diagnostiku servisā pēc izvēles un iziet cauri visiem būtiskākajiem mezgliem.

Par firmām, kas piedāvā auto iegādes un atvešanas pakalpojumus, - daudzi runā, ka auto diagnostika notiek ļoti virspusēji, pat attālināti, līdz ar to neviens īpaši neiespringst uz tehniskā stāvokļa smalkākām detaļām. Ja tā nav un kādam ir pozitīva pieredze, labojiet mani, jo šī info ir tīri no nostāstiem.

wexrtf 18.04.2021 18:51

Svētdienas dilemma - vai mainīt 13 gadus veco dīzeli/automātu, kurš pašlaik darbojas bez problēmām, pret līdzvērtīgas vērtības atmosfērisko benzīnu/manuāli. Nedaudz biedē gan automātiskā kārba, gan sprauslu u.c. problēmas, kas var sākties pēc 300k km atzīmes odometrā un izmaksāt 1/3 no auto vērtības. Teorētiski - ja pārdot esošo auto un par līdzvērtīgu summu nopirkt vienkāršākas konstrukcijas braucamo, ilgtermiņā drošāk, ka pēkšņi pie durvim neklauvēs kārbas remonts ap 1k eur, sprauslu maiņa vai citi dīzeļa dārgie mezgli.

wexrtf 30.12.2018 10:20

Pateicos par atbildēm. Papētīju iespējas Latvijas auto tirgū, skumji mums ar benzīnniekiem. Uz doto brīdi esmu nonācis pie variantiem, ko reāli var atrast Latvijā vairāk par 1-2 eksemplāriem:

Honda Accord (2005-2007)

Honda Civic (2006-2008)

Opel Vectra (2007)

Ir vēl tādi varianti kā Kia Ceed, Hyundai i30, bet nepiesaista mazie 1.4/1.6 motoriņi.

Reāli labprāt izskatītu Ford Focus (no 2009.g.), bet Latvijā vienkārši nav. Mobile.de ir un padaudz, bet maksāt e-mobile 1200eur par atvešanu nav pārāk izdevīgi. Līdz ar to izskatās, ka jāpaliek pie augstākminētajiem variantiem.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti