Īss update - EGR vārsts ir pārbaudīts, nav aizaudzis un kustās brīvi. Turbīna pēc noņemšanas ir apskatīta un tomēr ir aizvesta uz remontu - gan brīvkustība ir pārāk liela, gan arī membrāna vakuumu netur. Paralēli tiek gādāts OEM kartera ventilācijas gaisa-eļļas atdalītājs un vārstu vāka blīve. Vēl jāuzmet aci trubām un drīzumā jāskrūvē kopā.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nu ko, Reno ir veiksmīgi noripojis jau ~700km. Par izdarītajiem darbiem - tiešs problēmas risinājums bija kartera ventilācijas gaisa-eļļas sadalītāja maiņa, turbīnas restaurācija un vārstu vāka blīve. Pie reizes tika nomainīts zobenes komplekts, kas jau kādu brīdi stāvēja plauktā, un vēl daži regulārās apkopes sīkumi. Rezultātā eļlas līmenis nezūd, eļļas noplūdes nav redzamas, dūmošanas nav un ļoti būtiski samazinājies kvēpu/melnā dūma daudzums, dodot grīdā. Kļūda par DPF arī pašlaik neliek manīt par sevi.
Pateicos visiem par pieredzes stāstiem un ieteikumiem. Situācija ar kartera ventilāciju bija jaunums man, tagad ir laba pieredze un izlasīts daudz noderīgu materiālu