Zinātnieks, kas tur sludina tajā politiskajā manifestā vāji rēķinošajiem...
Richard Lindzen has been a beneficiary of Peabody Energy, a coal company that has funded multiple groups contesting the climate consensus.[81]
Zinātnieks, kas tur sludina tajā politiskajā manifestā vāji rēķinošajiem...
Richard Lindzen has been a beneficiary of Peabody Energy, a coal company that has funded multiple groups contesting the climate consensus.[81]
Prager U...
Funding
The organization depends on donations to produce its content.[6] Much of the early funding for PragerU came from hydraulic fracturing billionaires Dan and Farris Wilks.[2][4] Two members of the Wilks family are on PragerU's board.[2] The next-largest donor is the Lynde and Harry Bradley Foundation.[7][21] Other donors include the Morgan Family Foundation, Fidelity Charitable Gift Fund, Donors Trust, and the Minnesota-based Sid and Carol Verdoorn Foundation, led by former C.H. Robinson CEO Sid Verdoorn.[21]
As of 2018, the organization reportedly had a $10 million annual budget, of which it spent more than 40% on marketing.[2] In 2019, PragerU raised $22 million and expects to receive $25 million in 2020.[4][22] PragerU consistently spends more on Facebook advertising than major political campaigns and national advocacy groups.[23] It ranks among the 10 biggest political spenders on the platform.[23]
ne tikai 2 joslas katrā virzienā, ir gana daudz ceļu, kur ir pa vienai joslai, bet atālutie ātrumi ir 100-110 kmh. Divlīmeņu krustojumi un kreisie pagriezieni gan ir jānovērš.
ok, kļūdījos kopējo eneģijas daudzumu, ieskaitot naftu un gāzi, paņemot no cita avota
Ja 300 Twh, tad viena gada elektrības patēriņš palienāsies par 1.5%. Jau grūtāk, bet par 15 gadiem pieteikami laika, lai sagatavotos.
Par elektruato patēriņu -
ev-database.org/cheatsheet/energy-consumption-electric-car
ņem šito, ja tev lietotāju sniegtie dati ior par melīgiem.
Liela atšķirība nav.
Klasiskais piemērs, kad cilvēks nerēķina līdzi, bet tikai blēj.
UK gadā pārdod 2.37 milj jaunu auto. tie gadā vidēji nobrauc 7200 jūdzes katrs. Vidēji patērē 16.5 kwh/100 km. Kopējais enerģijas daudzums gadā, kas tam vajadzīgs - 4.5 TWH
Lielbritānijas kopējais elektŗibas tīkls 2017. gadā saražoja 2249 TWH. Tas ir 0.2% no kopējā patēriņa!
Domāju, ka briti izķepurosies!
kāds tur manipulējot ar nodokļiem. Pat bez nodokļiem dīzelis tonnā maksā gandīz tik pat cik benzīns, bet līdzvērtīga mašīna ar vienādu dīzeļa daudzumu var aizbrauk tālāk.
Jautājums tiem, kas domā citādi - kāpēc zemūdenes un tankus apgādā ar dīzeļiem? Tiem jau nu ir pie kājas gan nauda, gan Co2 - bet vienkārši dīzeļmotors var tālāk aizbraukt ar vienādu daudzumu degvielas!
Nu re, izgaismojās Bradypus problēma, tā, ko viņš piedēvē citiem - reliģija, pie kam - viltus reliģija.
Tu tiešām tici, ka lielāko daļu zinātnieku, neskaitāmās pasaules valstīs, kas ar kalkulatoriem un jaunākajiem datiem bruņoti, sēdējuši, veikuši eksperimentus, pētījuši visu, ko var izpētīt, - ka visus viņus ir kāds (kāda organizācija / valdība / kas tieši????) uzpircis/pārliecinājis/iestāstījis ka ir jāmelo visai pārējai pasaulei????
Bradypus, tava troļļošana ir acīmredzama.
Turpmāka diskusija ir bezjēdzīga, tu jebkādus argumentus aprej ar tekstu: 'pac dumš'
Bet pretī spēj likt tikai ticībā balstītu klaigāšanu, ka 'CO2 nav pie nekā vainīga, un vispār nekā tāda nav'
Atbilde nav nepieciešama
Paskaties šito
nestāstīsu, nezinu - un tas nav būtiski šai diskusijai, bradypus atkal no galvenā nopeld uz sikumiem, par ko piesieties, lai izskatās, ka viņš tur cīnās par taisnību
Jā, kļūdainos.
Jo lietotāji, kas tur ievada datus, ir vienkārši nokļūdījušies.
Tava tendenciozā interpretācija gan nav nejauša, vai ne?
Jebkurā gadījumā - tā kļūda būtiski nemaina lietas būtību - elektroauto enerģijas patēriņš ir būtiski - būtiski - mazāks par iekšdedzes dzinēju patēriņu.
Paskaties kaut vai ražotāju solītos datus.
Un, runājot par meliem - kā ir ar iekšdedzes dzinēju ražotājiem? Vai tur folksvāgens netika pieķerts brangos melos, runājot par savu dīzeļu izmešu cipariem? Tik brangos, ka dabūja maksāt miljardos mērāmas soda naudas?
Vai vidējie solītie iekšdedzes dzinēju mašīnu degvielas patēriņi nav tie, ko patērētāji regulāri nosauc par melīgiem?
Apskaties labāk. paņem nost velosipēdus un kļūdainos ierakstus, kādus tur 27 no 1500, un iegūsti vidējo 16.cik tur
Tas vidējo patēriņu diez cik daudz nepalielina. neba uz pilnīgu cents centā kalkulāciju es te kaut ko mēģinu aprēķināt - bet parādīt virzienu, kāpēc tas tā.
Bet tev tik riet.
Labi, man viss skaidrs, apnika. Tu tomēr pārlasi tā zviedra grāmatu, ko ieteici. Tomēr, nav vērts. Acīmredzot tu izlasi tikai to, kam pats tici.
Un dīzeļa auto vidējais patēriņs no turienes pat ir 6.95, benzīna - 7.71. Ta ka aprēķinos var vēl ieviest korekcijas, ja gribi, pieņemot, ka 50/50 ir benz un dīz mašīnas:
45000 tonnu degvielas vs 996000 Mwh
palika vēl sliktāka attiecība - ne par labi iekšdedzei
Nu beidz bojāt sev apetīti
Uzliec teiksim no 60 zs un uz augšu, ja gribi
Dabūsi ciparu 16.5
www.spritmonitor.de/en/overview/0-All_manufactures/0-All_models.html?fueltype=5&powerunit=2
Spritmonitor.de lietotāju statistika
Vidējais visu reģistrēto elektroauto patēriņš ir 16,04 kwh/100 km
Gan elektrības, gan benzīna cena ir bez akcīzes, oik, un pvn
tīra izejvielu izmaksa
Tātad ar tevi skaidrs. Esi naftas pumpju kreatūra-trollis. Lētāka cena uz tevi neattiecas, co2 iespaidam uz klimatu netici. lai gan zinātne pārliecinoši to pierāda, tev tas paliek apslēpts.
ir gan lētāk, gan mazāk CO2 rodas.
Nesaprotu, kā var vēl par to strīdēties.
Ja visu elektrību no oglēm grasītos ražot, pat tad tas būtu 30 tūkst. tonnu Co2
labi, sadedzinot 36000 tonnas degvielas iekšdedzes dzinējā rodas apm 50 - 100 000 tonnas CO2 pēc dažādiem datiem - un dažādim transportiem droši vien
saražojot 90000 MWh elektrības tikai gāzes stacijās rodas apm 18 000 tonnas CO2
saražojot 90000 Mwh elektrības pēc vidējā LV ražošanas veida rodas tikai 9000 tonnas Co2
Jauns ap 100 zs jaudīgs dīzelis ap 1200 smagu bundžu pārvadā paterējot 3.8 - 4.2 litri, kas ir ap 20% ekonomiskāk kā tava 'ceška'
Labi, gada griezumā, 2019. gadā saražojām 6407000 Mwh, 40000 elektroauto ar nobraukumu 15000km gadā katrs, un patēriņu 15 kwh/100 km vajadzēs 90000 Mwh elektrības.
90000 Mwh iepērkot maksās... nezinu, cik, bet bez Oikiem un pārvadēm 2019. gada vidējā cena 46 eur = 4.1 mlj eur
Tagad Iekšdedzes auto tas pats nobraukums, tas pats skaits, pieņemot, ka patēriņš 6l/100 km vajag 36000 tonnas degvielas, par vid. cenu teiksim 600 EUR tonna = apm 21 milj eiro!
Tad nu pastāsti, ir vai nav valsts līmenī jēga no elektroauto ieviešanas, neskatoties uz to, kur elektrību ražo, un no kā?
Un zaļie ir dažādi, ir arī tādi, kas uzskata, ka AES ir pieļaujams ļaunums, labāks no naftas dedzināšanas.
lai nu tas Skyactiv iedzīvojas un pārslimo savas bērnu slimības.
Turklāt vēl Latvijā vai pusgadu eksportējam HESu elektrību. To varētu mierīgi izmantot elektroauto.
tātad Rīgas TEC tas koeficients ir 46% PLUS vēl siltums un siltais ūdens ziemā, un siltais ūdens vasarā.
Savukārt 43 - 44% ir tikai jaunākajiem, modernākajiem dīzeļiem. Un, kā zināms, tikai tad, kad tie ir uzsiluši, un ideālos apstākļos. Rīgas TEC, savukārt, nepārtaukti strādā savā optimālajā režīmā.
Tad nepublicē politizētu viedokli no Prager U