nestrīdos par absolūti pareiziem cipariem, bet daudz vairāk US atbalsta tradicionālos autoražotājus un vēl daudz vairāk - naftas pumpjus.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
nestrīdos par absolūti pareiziem cipariem, bet daudz vairāk US atbalsta tradicionālos autoražotājus un vēl daudz vairāk - naftas pumpjus.
padalies pats beidzot, nevis tikai stulbi aprej. Faktus, saites, pētījumus - visu, nevis tikai to vienu atsauci uz zviedru ārsta grāmatu par to, kāpēc homo sapiens uztver pasauli tā, kā uztver.
Es uzskatu, ka Tu, Bradypus, esi tipisks trollis noderīgais idiots.
nevajag drist. gan celuloze, gan tekstils ir ražoti no atjaunojamiem materiāliem - koksnes vai kokvilnas
Varbūt izmisums, ka citādus argumentus Bradypus vairs nesaprot? Tā teikt, ar muļķi jārunā muļķa valodā?
Vismazāk raižu sagādās kaut kas, kam ir vismazāk papildus aprīkojuma, visvienkāršākais motors, un vispieejamākās detaļas.
ko tu gvelz, nevis kaut ko tur nav izvēlējušies, bet ir vienkārši stulbi!
PN - mašīnām ir pārāk daudz visādu gadžetu, lielākā daļa ālužu daudz ko no tā neizmanto!
Dacia Lodgy 1.5 dīzelis, 2017. g.: 95000 km - mainu eļļas ik pa 15000 pie 'Vasjas' pa 70 eiro (dīlers iekāš ap 200, laikam), un nekas vēl cits nav darīts, arī bremžu kluči vēl dzīvi. Pārsvarā šoseja vai mazpilsēta. Patērē 4.7 - 5 litri uz 100 km, 95% Neste degviela, pie 60 000 mainījām degv. filtru, bet nospriedām, ka nav jēgas to mainīt retāk kā kādus 120000 - 150000, bija ļoti tīrs.
Bradypus rakstīja:
raimondsm rakstīja: Ja tam elektroauto ir 2 ātrumi, tad pazeminātais caur diviem zobratu pāriem un papildus 1 asi un parastais sajūdz pa tiešo motoru ar asi. Tādējādi ātrumos virs, teiksim, 30km/h tur nekādi tādi īpašie zudumi nav.
Vadi elektroritenim - pie bateriju sprieguma 100 - 200 - 400 - 800 voltiem un jaudas 20-50-200 kilovatiem jārēķina strāvas. 3 vadi, pārveidotājs, no tā - cik resnu to vadu vajag. Ja vajadzēs, liks 3 gab, 25mm2 metināšanas kabeļus katru sadalītu 50 atsevišķos lokanos vadiņos.
www.allaboutcircuits.com/technical-articles/introduction-to-electric-vehicle-battery-systems/
----
CO2 un piesārņojuma problēma nav izdomāta.
CO2 piesārņojuma problēma IR izdomāta. Reālais auto piesārņojums - NOx un kvēpi ir reāli un sekas šim izdomājumam.
atkal tu izrauj saturu no konteksta un nodarbojies ar klajiem meliem un pispatiesībām - raimonds raksta, ka CO2 un piesārņojuma problēma nav izdomāta, tu atspēko ar tekstu, ka CO2 piesārņojuma problēma esot izdomāta
Ar vienu vārdu sakot, tipiskais Kašpirovska klients, lol
Koknrētajā Poršes izstrādājumā transmisija ir piemērota, lai dabūtu tik 'nepieciešamos' 0-100 kmh datus - lai izskatītos labi. Diemžēl publika mašīnas pērk vadoties pēc neracionāliem pieņēmumiem - kuram labāki cipari, lielāki riteņi un tv ekrāns...
Ar elektroauto priekšrocībām vai pakaļrocībām tam nav nekāda sakara - šoreiz.
Bet tev tikai riet, ka ļaunie (kas tieši? esi tik labs, un reiz pasaki, kas tad tie ļaunie elektroauto tehnoloģiju uzspiedēji ir?) nomāc brīvo tirgu, um aizliedz tev kvēpus pilnām mutēm elpot![]()
Tātad transmisija ir neefektīva elektomotora gadījumā, bet iekšdedzes motora gadījumā tai nekādas vainas vairs nav?
PN - dajoš katrā ritenī pa motorzāģa / mopēda motoram!
t\ap\ec jau ir tas ierobežojums 10% - ja vairāk, tad var sākt kaut kas pašķīst.
Tas Nissana Joks = Reno Klio = Dacia izstrādājumi
Dacijai bremžu ručņika lampiņa arī deg, ja ar ABS nav labi - bija darbi ar bremzēm, līkroči saspipa ABS devējus, vai tu
r kaut kas ir aizsērējis/sarūsējis/sasipts jau pirms tam
Dkurs rakstīja: Vēl vairāk, kā uz bateriju maiņu pelnīs auto elektriķi meklējot zaļo. Pat benzīna auto zaļais noliek ceļa malā. Tad kas darīsies 15 gadus vecam elektroauto pa mūsu sāļajiem ceļiem.
Elektoauto būs visi tie paši gļuki, kas parastajam, mīnus visi, kas saistīti ar motoru + viens liels kontakts pie motora - kādas tur vairāk problēmas![]()
pol-aura.pl/butanol-1-alkohol-n-butylowy-oczyszczony-71-36-3-p-218.html
12 eirp litrā, pērc un lej (varbūt tas kaut kāds īpaši tīrs laboratoriju butanols?)
msh kaut ko stipri vienkāršo
www.youtube.com/watch?v=GaIW5CQQ3Zo
ūdenņraža un bateriju elektroauto salīdzinājums
To pašu arī šejienes verbālās caurejas speciālistiem!
skaitliski varbūt vairāk iegādājas vecu auto priekam, bet statistiski tomēr arvien vairāk pērk un brauc ar jaunākiem.
Interesanti būtu statistika ar cik veciem auto nobrauc visvairāk km? Deru uz beigtu mušu, ka visvairāk km būtu ar auto, kam krietni mazāks vecums par vidējo temperatūru palātā.
Bradypus rakstīja: "Ja establišmentu TIEŠĀM INTERESĒTU īsta ekoloģija..." Beidzot sāc runāt par tēmu. Un kamēr šis jautājums nebūs atrisināts, vari visus savus tehnoloģiju palagus iebāzt tur, kur saule nespīd - dīzeļi ir kļuvuši par problēmu tikai piekoptās politikas un regulu dēļ - brīvā tirgū šī problēma nebūtu radusies.
brīvā tirgū? Brīvā tirgū tu vēl līmētu ar arsēnu krāsotas tapetes un uz jumta sistu azbesta loksnes - jo (ražotājam) tā lētāk. Upes būtu pilnas ar ķīmiskiem atkritumiem, un cietos atkritumus visi gāztu mežā.
Augstāk minētie piemēri sabiedrībai tomēr ir vairāk vai mazāk aizgājuši līdz apziņai, kas ir labs un kas nav.
Tev laikam šķiet, ka 100% viss, ko valdīšana teic, ir brutāli meli - lai iekāstu vairāk nodokļus, ko pašiem notriekt.
tagad tu netici, ka naftas dedzināšana ir kaut kas nelabs. - bet pēc 10 vai 100 gadiem (iespējams) visi šausmināsimies par priekšteču aprobežotību
Padalies pats ar savu sarakstu!
Cik noprotu, tu uzskati, ka jānovērš vispār iemesls pārvietoties. Vismaz tiem, kas brauc kaut kur strādāt.
Doma pareiza, bet manuprāt, tas gan izmešu, gan cilvēku pārvietošanos nemazinās - vismaz ne cik daudz jūtami.
Kāpēc, jautāsi? Jo daba nemīl tukšumu - tikko, piemēram, ministriju klerki nrbrauks vairs uz Rīgu, viņu vietu ieņems kāds cits - radīsies uzņēmumi, kas izmantos brīvāko satiksmi savā labā.
Līdzīgi kā ar vairāk joslu izveidi satiksmi var uzlabot tikai īslai'cīgi - kad publika pierod, izveidojas atkal sava veida līdzsvars.
Secinājums - ja grib samazināt izmešus - tie ir jāsamazina. Gan sabiedriskajam, gan privātajam, gan preču piegādes transportam.
Iemesli ir dažādi, nevis tikai viens iemesls. Bet tev jau viss ir vai nu melns, vai balts.
Raimond, tas, ka kaut ko tehnski var izdarīt, nenozīmē, ka tas ir izdarāms lielā apjomā. Lai masveidā samainītu motorus būtu jāpārveido konveijere, lai tie ņemtu pretī lietotas mašīnas un ārā spļautu tādas ar gāzmotoriem - tas nebūs izdevīgi nevienam. Ja ne lētāk, tad labāk noteikti pakāpeniski dīzeļus samainīt pret gāzmašīnām. Tikai izskatās, ka tas nenotiks, pakāpeniski samainīs uz elektroauto.
šaubas laikam bija par tēla braukšanu ar Q7, un pēc tam ar savu 2000. gada opipeli - tāda kombinācija ir reti sastopama. Par dažādu drisā līdēju, politiķu apsiekalotāju, vai vienkārši veiksmīgu uzņēmēju q7 naff ko brīnīties
www.reuters.com/article/us-toyota-mazda-jobs-factbox/factbox-u-s-states-woo-automakers-with-17-billion-in-subsidies-since-1976-idUSKBN1AK2BI