Iespējams tur slēdzenē gala slēdzītis jokojās. Mēģini auto telpā sasildīt līdz +tC.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Iespējams tur slēdzenē gala slēdzītis jokojās. Mēģini auto telpā sasildīt līdz +tC.
Izlasi manuālī, jābūt backup variantam - atslēga paslēpta pultī, caurums zem plastmasas vāciņa
anoagask rakstīja: Izlasi manuālī, jābūt backup variantam - atslēga paslēpta pultī, caurums zem plastmasas vāciņa
Tas nav tik vienkārši. Tur elektriska vadība un visas problēmas saistītas ar to.
Protams, durvīs atverot malā ir iespēja tās aizlēgt tādā veidā, bet ko tas dod, ja panelī rāda, ka tās atvērtas? Tad man visas tādā veidā jāaizslēdz, un kā tad dabūt vaļā? Jo atslēgpults jau nestrādās tāpat, un panelī nekas nemainīsies....
MapleG rakstīja: Man arī šķiet, ka gļuks no šitā aukstuma varētu būt... Neliela iespēja varbūt ir sarunāt uz kādu stundu siltu garažu....jā, bet ne šodien
Jā, papildus jautājums, kurš ir tas pipuks, kas reaģē uz to - durvis vaļā vai ciet? Kāds no tiem kas durvju malā?
MapleG rakstīja:
MapleG rakstīja: Man arī šķiet, ka gļuks no šitā aukstuma varētu būt... Neliela iespēja varbūt ir sarunāt uz kādu stundu siltu garažu....jā, bet ne šodien
Jā, papildus jautājums, kurš ir tas pipuks, kas reaģē uz to - durvis vaļā vai ciet? Kāds no tiem kas durvju malā?
Nesadari muļķības. Kamēr vēl durvis vaļā, brauc kur labo uzstāda signalizācijas. Tu no kurienes esi? Patreiz to durvju rokturi var noņemt viegli, un iespējams maza vaina. Ja viņas izdosies nobloķēt, varēsi lauzt.
MapleG labs cilvēks Māris 29282221 no Pardaugavas labo uzstāda sig. Tik neesmu pārliecināts vai vēl patreiz nr ir šis.
Man ex, kas servisa meistars, arī beidzot atbildēja. Saka arī lai paturot siltumā, un " tas ir VW, pāries" 😁 Nu, trešdien, ceturtdien plusus sola, līdz tam uz veikaliem nebraukšu, mājās/darbā vismaz stāvvietas apsargājamas. Zagt arī nekas īpašs nav ko 😁
Lai ex neslinko, lai ņem tik nost durvju apšuvumu un tīra vai labāk jau nomaina mikroslēdzi.
Tik pārbaudīt vēlams iepriekš vai tik bagāžniekā (aizvērtā) nespīd gaisma, ja spīd, tad vispirms jāskrūvē nost mehānisms, jātīra pienākošo vadu kontakti, u.tml.
Tā kā nekas nav atgājis, pierakstījos pie Māra. Telefoniski saka, ka nevis tas pipuks beigts, bet drīzāk kāds vads norāvies....
Tas normali ir VW ap 2009-15 gada ražojumiem. Visiem to gadu vw gļučī elektriskais 'keyless' ziemā.
Jo tie bija pēckrīzes gadi, kur visas sistēmas jau rasējumā vajadzēja maksimali ekonomiskiem būt. Bet funkcijām bija jābūt lai neatpaliktu no konkurentiem!
Ne tādi vien šo paaudžu VAG grupas autiņiem ir gļuki. Bieži panelis, kā ziemassvētku eglīte. 😃👍
Tagad Cupra formentor īpašnieki, kuri ''laimīgi'' nopirkuši šo modeli, ik gadu raud ziemā, jo šim modelim lai taupītu uz cenu izmanto visvisādas vecās-lētās vw 10+ gadus vecās el. sistēmas.
Respektīvi tas nav gļuks, tas ir normāli, ka pie aptuveni -8 un vairāk grādiem atņirdzas keyless, dari ko grib tā vienkārši sūdīga el. konstrukcija no ražotnes. 😂
Ziemā šofera durvīm noklipsē nost plastmasas dekoratīvo, kur būs fiziskais caurums un slēdz ciet/vaļā manuāli ar atslēgu, kā vecajos labajos laikos. 😉 Protams vēlams to slēdzeni vispirms saeļļot ar slēdzenes eļļu, gan jau 10+gadus nav eļļota un tur sahāra kopā ar putekļiem, kur var iebraukt citā bēdā...
https://youtu.be/OECOoNYZXmk?si=fJSM94I31hRJ5pDA&t=59
Ok, sapratu. Bet pārējās durvis man aizslēgsies, ja es mehāniski šofera durvis aizslēgšu?
Ja vien pašas slēdzenes nebūs kapitāli ieēdušās - tad aizvērsies, ja ir ieēdušās - aizver/aizslēdz tās visas no salona, vienīgā ar ko var būt atsevisķas problēmas ir bagažnieka vāks ...
P.S. rokas taču ir - vari tak pārbaudīt kas tev ir/nav aizslēdzies ja to dara ar fizisku atslēgu ...
man nav tādas iespējas - no salona aizslēgt durvis
Nē, nu ir šofera durvīs poga ar kuru visas var aizslēgt, bet tā kā durvis "ir vaļā" šī poga nereaģē, tāpat kā visu logu pogas šofera durvīs - nereaģē
NU jopcik ... man jau gribas rupji izteikties.
Vai ar salona pogu, kad durvis ciet - tev visas durvis aizslēdzas ??? Ja jā - tad par ko tu čīksti - ar fizisku atslēgu tad notiks tieši tas pats ! Tik nu pārbaudi, katram gadijumam ...
+ ar fizisku atslēgu - kā jau te teica, laikam jāņem rokturiem plastmasa nost kaut kādā veidā, jo tie laikam ir apakšā. Bet vai aizmugurējām durvīm ir fiziska atslēga - vispār ne jausmas....
Nē aizmugures durvīm nekā tāda nav, parasti ir tikai 1 durvīm, retāk 2 priekšējām tāda iespēja.
P.S. Bet auto rokasgrāmata principā tiek rakstīta priekš kaķiem ...
Nu tad kāds rezons aizslēgt pāris duravas, ja pārējais tāpat vaļā
Normāli - centrālā atslēga ar vienu piegājienu slēdz visas durvis t.i. gan spiežot pultij aizvēršanas pogu, gan durvju aizvēršanas pogu salonā uz pašām durvīm, gan ar fizisku atslēgu slēdzot utml..
Bet tev jamā gļūčī - un no teksta nevar 100% saprast kādos tieši gadījumos un vai vispār tev kaut kā izdodas dabūt ciet durvis. Jo neesmu gan tādu sistēmu redzējis, bet nu mazums, moš ir atradies kāds idiots kas tādu ir uztaisījis, ka ar fizisku atslēgu slēdzot vadītāja durvis, "centrālā atslēga" neaizslēdz visas durvis ...
P.S. un tad vēl ir iespēja ka kāda konkrētu durvju slēdzene ir aizsalusi - un tad tā tīri individuāli var palikt vaļā, un vismaz daļai auto tas nav acīmredzami , ja vien neparausta konkrētas durvis ...
WALA rakstīja: Nē aizmugures durvīm nekā tāda nav, parasti ir tikai 1 durvīm, retāk 2 priekšējām tāda iespēja.
P.S. Bet auto rokasgrāmata principā tiek rakstīta priekš kaķiem ...
Tur gramatā nav rakstīts par experimentiem ar bojātu auto 😀 Ja nu vienīgi kā rīkoties gadījumā, ja atslēgas pultī baterija nosēdusies. Bet nu autorītei veiksmi! Marim, tam piezvanīji?
Bet tur jābūt rakstītam par to kur ir "tā noņemamā plastmasa rokturim" un kā to pareizi noņemt, tāpat kā kur atrodas tā fiziski ieliekamā atslēga un vēl dažas nianses par centrālo atslēgu ...
To pašu noteikti spēj pateikt serviss kurā auto apkalpo utml.
Bet nu paldies par konsultācijām un idejām visiem, ja tagad + neaties, būs iespējas paburties vai atrast kādu kas paburas manā vietā ! TNX
WALA rakstīja: NU jopcik ... man jau gribas rupji izteikties.
Vai ar salona pogu, kad durvis ciet - tev visas durvis aizslēdzas ??? Ja jā - tad par ko tu čīksti - ar fizisku atslēgu tad notiks tieši tas pats ! Tik nu pārbaudi, katram gadijumam ...
Jā, būtu visām jāaizslēdzas, es tikai aizdomājos, ja ir šitāds gļuks, ka tā var nenotikt. Pārbaudīšu šovakar, noteikti noziņošu.
B7 paseratī ir ietaupīts pat uz iduvidualajām durvju aizslēgšanas pogām(varbūt arī citos) nezinu, uz pārgudrajām vācu markām baigi neskatos= esot jāiet bortdatora settingos un tur kaut kur ir jabūt, ka var pie centrālās atslēgu opcijām izvēlēties aizslēgt tikai vadītaja durvis vai aizslēgt visas. (kas ir galīgi neloģiski ja katrai durvij nav sava aizslēdzamā poga, bet nu labi...)
Esot jaizvēlas aizslēgt visas.
Izvēloties aizslēgt visas, pagriežot manuāli ar atslēgu durvīs būtu jaizslēdzas visām durvīm ciet.
Vaļā slēgt varot tikai šofera durvis, bet pārējās ar rociņām pa vienai durvij taisi vaļā ar rokturi no iekšas.
Vāciešu autobūvju inženierijas pārgudrības... 😉
WALA rakstīja: Normāli - centrālā atslēga ar vienu piegājienu slēdz visas durvis t.i. gan spiežot pultij aizvēršanas pogu, gan durvju aizvēršanas pogu salonā uz pašām durvīm, gan ar fizisku atslēgu slēdzot utml..
Bet tev jamā gļūčī - un no teksta nevar 100% saprast kādos tieši gadījumos un vai vispār tev kaut kā izdodas dabūt ciet durvis. Jo neesmu gan tādu sistēmu redzējis, bet nu mazums, moš ir atradies kāds idiots kas tādu ir uztaisījis, ka ar fizisku atslēgu slēdzot vadītāja durvis, "centrālā atslēga" neaizslēdz visas durvis ...
P.S. un tad vēl ir iespēja ka kāda konkrētu durvju slēdzene ir aizsalusi - un tad tā tīri individuāli var palikt vaļā, un vismaz daļai auto tas nav acīmredzami , ja vien neparausta konkrētas durvis ...
Youtubē paskatījos kā roktura plastmasu nost kabina, un varēju aizslēgt visas durvis. Pagaidām kā risinājums, kāmēr aizbraukšu pie šeit ieteiktā spečuka
Krokodils rakstīja: B7 paseratī ir ietaupīts pat uz iduvidualajām durvju aizslēgšanas pogām(varbūt arī citos) nezinu, uz pārgudrajām vācu markām baigi neskatos= esot jāiet bortdatora settingos un tur kaut kur ir jabūt, ka var pie centrālās atslēgu opcijām izvēlēties aizslēgt tikai vadītaja durvis vai aizslēgt visas. (kas ir galīgi neloģiski ja katrai durvij nav sava aizslēdzamā poga, bet nu labi...)
Esot jaizvēlas aizslēgt visas.
Izvēloties aizslēgt visas, pagriežot manuāli ar atslēgu durvīs būtu jaizslēdzas visām durvīm ciet.
Vaļā slēgt varot tikai šofera durvis, bet pārējās ar rociņām pa vienai durvij taisi vaļā ar rokturi no iekšas.
Vāciešu autobūvju inženierijas pārgudrības... 😉
Šis uzstādījums borta datorā VW modeļiem ir par atslēgšanu, nevis aizslēgšanu. Var izvēlēties, vai uzreiz atslēgs visas durvis vai tikai šofera. Ja izvēlēts pēdējais režīms, tad ar pulti viens pogas spiediens atver šofera durvis, divi - visas durvis. Neesmu mēģinājis, kā ir ar fizisko atslēgu šajā režīmā - vai atslēdz tikai šofera, vai visas. Bet nu tur tad principam jābūt tādam pašam, ka jāslēdz vaļā divas reizes.
Konuss rakstīja:
Krokodils rakstīja: B7 paseratī ir ietaupīts pat uz iduvidualajām durvju aizslēgšanas pogām(varbūt arī citos) nezinu, uz pārgudrajām vācu markām baigi neskatos= esot jāiet bortdatora settingos un tur kaut kur ir jabūt, ka var pie centrālās atslēgu opcijām izvēlēties aizslēgt tikai vadītaja durvis vai aizslēgt visas. (kas ir galīgi neloģiski ja katrai durvij nav sava aizslēdzamā poga, bet nu labi...)
Esot jaizvēlas aizslēgt visas.
Izvēloties aizslēgt visas, pagriežot manuāli ar atslēgu durvīs būtu jaizslēdzas visām durvīm ciet.
Vaļā slēgt varot tikai šofera durvis, bet pārējās ar rociņām pa vienai durvij taisi vaļā ar rokturi no iekšas.
Vāciešu autobūvju inženierijas pārgudrības... 😉
Šis uzstādījums borta datorā VW modeļiem ir par atslēgšanu, nevis aizslēgšanu. Var izvēlēties, vai uzreiz atslēgs visas durvis vai tikai šofera. Ja izvēlēts pēdējais režīms, tad ar pulti viens pogas spiediens atver šofera durvis, divi - visas durvis. Neesmu mēģinājis, kā ir ar fizisko atslēgu šajā režīmā - vai atslēdz tikai šofera, vai visas. Bet nu tur tad principam jābūt tādam pašam, ka jāslēdz vaļā divas reizes.
Tas ir zaglīgo valstu režīms, lai neizrauj kaut ko no salona/grabažnieka, kamēr šoferis sēžas auto
Viens piespiediens - šofera durvis, divi - visas pārējās - tas nav tikai VAG izgudrojums. Kaut vai, piemēram, manam Kraisleram ir analoģiski.
Te piesauktā selective unlocking fīča ir salīdzinoši sena, jau no deviņdesmitajiem gadiem - nesen uzzināju ka vēl senāka kā man likās; man likās ka tā VAGmobīļiem bija pieejama tikai sākot ar deviņdesmito beigām, bet nē - izrādās ka ceškā tā bija pieejama jau deviņdesmito pirmajā pusē - tur gan tas notiek elementāri primitīvi - lai atslēgtu durvis ar centrālo, durvīs atslēga jāpagriež divreiz, griežot tikai vienu reizi, tiek fiziski atslēgtas vadītāja durvis. Bet deviņdesmito otrās puses audī centrālās atslēgas sūknim [lietoja mk1 A3, B5f un pēdējajam C4 gadam] šīs funkcijas dēļ sūkņa korpusā ir divi sūkņi - viens slēdz vadīāja durvi un benzīna bākas vāciņu, otrs pārējo mašīnu.
msh rakstīja: Te piesauktā selective unlocking fīča ir salīdzinoši sena, jau no deviņdesmitajiem gadiem - nesen uzzināju ka vēl senāka kā man likās; man likās ka tā VAGmobīļiem bija pieejama tikai sākot ar deviņdesmito beigām, bet nē - izrādās ka ceškā tā bija pieejama jau deviņdesmito pirmajā pusē - tur gan tas notiek elementāri primitīvi - lai atslēgtu durvis ar centrālo, durvīs atslēga jāpagriež divreiz, griežot tikai vienu reizi, tiek fiziski atslēgtas vadītāja durvis. Bet deviņdesmito otrās puses audī centrālās atslēgas sūknim [lietoja mk1 A3, B5f un pēdējajam C4 gadam] šīs funkcijas dēļ sūkņa korpusā ir divi sūkņi - viens slēdz vadīāja durvi un benzīna bākas vāciņu, otrs pārējo mašīnu.
Acīmredzot centrālā atslēga toreiz nāca ar līdzīgām kriminālām blaknēm kā bezkontakta atslēgšana/iedarbināšana mūsdienās
Nē, kāpēc - acīmredzot, kā jau minēja, noteiktās valstīs bija vēlams ja atslēdzas tikai vadītāja durvis...
Pamanīju, ka kāds iesprindzis visiem maniem komentāriem likt negatīvo vērtējumu. Nu, paldies par uzmanību
Gļuks B7, nevar aizslēgt
Panelī rāda, ka fiziski man šofera durvis atvērtas, lai gan reāli ir kārtīgi ciet, līdz ar to ar pulti vairs nevaru aizslēgt autiņu. Mehāniski nav varianta. Tur tikai elektriķis var līdzēt, vai kaut ko pati arī varu izdomāt lai aizslēgtu?