tās uzlīmes nenāk par brīvu komplektā ar sazīmogotu vācijas servisa grāmatiņu?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
tās uzlīmes nenāk par brīvu komplektā ar sazīmogotu vācijas servisa grāmatiņu?
klapīte aizmugures vāka atslēgas skavai arī gājēju drošībai noņemta
kādi 30 vai 50 eur uz mašīnu - varbūt 10 eur, bet uz miljonu apjomu vienalga naudiņa
Tāpēc, ka mums nav ceļu policijas, bet ir ātruma kontroles dienests ar ikdienas sodu iekasēšanas plānu. citu noteikumu kontroli veic 2x gadā īpašās kampaņās, vai arī tad, kad dienas ātrumsodu plāns ir izpildīts.
laikam arī katastrofāli trūkst policistu, oficiālās algas nekādas un ņemt ķepā vairs nevar
man personīgi pilnīgi vienalga - caurums vai klape. Uz pneimatisko motora pārsega turētāju nav ietaupījuši?
visu gadu glabājot Latvijas saulītē, 45 grādu slīpumā pret dienvidiem, solārais jumts saražo dažus simtus km.
Ja nebūs domes darbiniekiem un deputātiem speccaurlaides, tad iebuksēs lēmums uz desmitgadēm
bet ar 50% jēdzīgā rezultāta sadaļas tikpat dabū 0 kopējā vērtējumā. Sānu airbagi laikam bija, bet ietaupīts uz izmēru.
ZOE pilnīgi debīls auto - par turpat 30k nav sēdekļu augstuma regulācijas un nevar pabāzt kājas zem priekšējā sēdekļa - otrā rinda nelietojama pasažieriem ar kājām.
Nevar DSG būt kaut kas īpaši dārgs, citādi liktu klasiskos automātus, vai arī piemaksa par DSG būtu daudz lielāka. Varbūt rūpnīcas politika vārīties uz rezerves daļām, kamēr nav aftermarket ražotāju detaļas pieejamas.
5000 vācijā saskrien pavisam ātri - pieņemu, ka tur tāmē rēķina jaunas OEM detaļas. 2 x xenon lukturi, buferis, krāsošana, vel kaut kādi sīkumi
zemei ir sava siltuma inerce no aukstā laika + atdzišana iztvaikojot ūdenim visādus trikus izspēlē.
Principā ir tikai viens risinājums - visur manevrēt kā pa apledojumu
RTFM
paturot ilgāk aizslēgšanas pogu uz pults, aiztaisās logi un lūka, paturot ilgāk atvēršanas - atveras
vienīgā dīvainība ir, ka līdz galam lūka atveras, ja aiz pēdējā klikšķa vēl pagriež pogu talāk un patur
lūkas vadība jau kopš 2000-o vidus vai beigām tāda, viss normāli - netaisās ciet, jo pretestība pārāk liela, lai nepārdedzinātu motoriņu vai nesalauztu kaut kādus mehānismus. Lūka vai nu jātīra un jāsmērē atbilstoši VAG tehnoloģijai, vai arī nav jāvirina. svira neko nemainītu, ja vien nedomā mehānisku vadību
Parkingi atslēdzas pie noteikta ātruma, sastrēgumā var stundu stumdīties un neatslēgsies automātiski
par kvalitāti - kaut kur jau tie simti miljonu izmešu skandālu sodi ir jāatpelna
mk7 dīzelim jau nebija elektriskā žalūzija radiatoram? tad palīdz tikai vectēvu metode - aizsegt radiatora resti
piekrītu, mīkstā peneļa fetišs ir veiksmīgs marketinga fenomens. Nekāda saskare ar paneli ikdienā nesanāk
ford fiesta mk5 no 2002? gada ir mīksts panelis
tieši tā - kā nolamāt sievu par resnu kuci, un tad izplatīt atvainošanos suņu mātītēm, ja kādu tas ir aizskāris.
es par mūsdienu auto, ko tagad pērk jaunu - vai var nopirkt aktīvo kruīzu bez avārijas bremzēšanas asistenta?
tā atvainošanās tāda ļoti ar nosacījumiem.
gribētu zināt pilnu sarakstu ar profesijām, kam aizliegts interpretēt satversmi. Katrā ziņā cilvēks ar policijas akadēmijas koledžas līmeņa izglītību ir pielīdzināms celtniecības koledžai.
adaptīvais kruīzs var būt bez avārijas bremzēšanas sistēmas??? viens un tas pats radars, tikai datus dažādi apstrādā.
Izklausās pēc basņas. Pieklājīgā ātrumā braucot kruīzā, ja priekšējais tieši pirms šķēršļa ierauj blakus joslā, nebūs laika sabremzēties arī tad, ja kāja uz pedāļa, vienkārši bremzēšanas ceļš būs ilgāks par tām intervāla sekundēm
dacīte būs fiziski jauns, bet morāli diez vai 2021 gada. Jaunajam Jogger gan sola Etech hibrīdu, kas ir tik komplicēts, cik renault grupa spēj piedāvāt
litrīgam trīscilindram vajadzētu būt labāk ar vietu
"25% kapacitātes 10 gados vienalga pazudīs" nenormāls optimists
Almost every used EV has an 8 year / 100,000-mile battery warranty which covers degradation if the battery's capacity drops below 70%.
29.9% astoņgadīgai baterijai ir normāls nolietojums
Eiropai vienalga par darbības imitāciju, ir prasības un pretī sodiņš x eur/dienā