kā nav problēmu - jimny nav nevienas mikroshēmas??? pusvadītāju trūkums ietekmē visu
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
kā nav problēmu - jimny nav nevienas mikroshēmas??? pusvadītāju trūkums ietekmē visu
4k iemaksa piegādei uz 2024 gadu? Jaunos Jimny ķēra kā karstus pīrādziņus pirms ražošanas problēmām, tagad vispār čau
4kEUR Jimny nekas no jaunā Jimny nederēs
priekš otrās mašīnas izmērs vienalga, diviem cilvēkiem pietiek un 4atā 5-10km uz veikalu arī var aizbraukt, iekāpt-izkāpt prasīs vairāk laiku nekā ceļš
jimny vairs neražo, ražo tāda paša nosaukuma pilnīgi jaunu auto, tā kā tas vairs nav arguments. Veco Jimny gan ražoja ilgi liekas bez lielām izmaiņām, līdz ar to rezerves daļas varētu būt pieejamākas
vispār nav salīdzināmi, audi būs mazāk vietas kā līdzīga gadagājuma golfā
dacijai ir nissana 4x4 daļa, ar iespēju līdz ~50 kmh ieslēgt "pastāvīgu" 4x4
kamēr nečipo, arī šī gadsimta VAG divmasnieki iet 300k un vairāk
1.8t griezes moments esot 320Nm
citi gan stāsta, ka DSG remontējas un viss esot šokolādē, cenas salīdzināmas ar divmasu spararatu mehāniskajai kārbai
man liekas to laiku VAG rūsē vairāk nekā konkurenti. Šim varētu būt slapjais DSG, bet eļļas maiņas var būt nokavētas un loterija
var redzēt, kur ir garantētas problēmas. Bet visur sensoru nav, apstākļi ir mainīgi, ūdens sasalst un pārvēršas slidotavā. Vienīgais risinājums - visu laiku braukt atbilstoši, kā pa slidenu segumu
labs tests
+ ķīniešiem kvalitātes lēkā - viena partija var būt laba, otrā ziemenes protektors izliets ar vasaras gumijas sastāvu
ja pilnīgi jaunas, tad varbūt jāiebrauc, nodeldējot presformas smāķi vai tml
nav jau tā, ka neražo - typeR civic, niknā megane
sveiciens maršruta autobusa (jauns VDL ar veloturētājiem aizmugurē) vadītājam, kas ap 0800 no rīta labos meteoroloģiskajos apstākļos rāpoja ar 55-60 pa apvedceļu no berģu viadukta baltezera virzienā.
es jau saprotu, laiks ietaupīts, neies jau stāvēt ilgāk pieturā, labāk ietaupīt 500ml degvielas.
ja paveicas, ķīniešu riepa var būt 2 un vairāk reizes sliktāka par premium. modeli studijā
ja VAG pie 140zs liek R16 bremzes, tad alfai ar 200+zs R17 ir ok
buss bez automāta ir darbavieta
cēliens 200 zs busam varētu būt baudāms, manam tikai 145 zs, bet arī pietiekami.
Ar busu brauciens ir ļoti relaksējošs, man baudāms ir ar kādu zemu un jaudīgu auto, buss tomēr ir augsts komercauto, ātri līkumi nav tā stihija
ar busu ripinot kopā ar fūrēm var dabūt 5l patēriņu, katri nākamie 10kmh vairāk krietni palielina patēriņu, pie 130kmh jau kādi 9-10
ieparko savu full-size spēkratu dienvideiropas pilsētā. lv mazapdzīvotība ir izņēmums uz pārējās eiropas fona.
traficam tikai būtu kādi 8.1litri patēriņš
vieglajam dīzelim 6. robs pie 90 ir ~1400rpm, busam tuvu 2krpm. Neticu, ka VW busiem būs būtiski savādāk
lai saglabātu pilsētai derīgus izmērus, jāaug augstumā, audzējot šķērsgriezuma laukumu un gaisa pretestību. To mēģina kompensēt ar aerodinamiskiem rokturiem durvīs, diskiem, aizstājot spoguļus ar kamerām utt
Ar kuru termometru tu pārbaudīsi motora temperatūru