ir jau tie, kas dzīvo uz to pusi - tiem priekšlikums braukt uz Jūrmalu nav aktuāls
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
ir jau tie, kas dzīvo uz to pusi - tiem priekšlikums braukt uz Jūrmalu nav aktuāls
būs baltezera-ādažu apvedceļš blakus railbaltica trasei no saulkrastiem līdz vangažiem. viens no nedaudzajiem posmiem, ko tiešām varētu uzbūvēt, ja sākuši plānot/IVN
par rindu no depo - vienmēr tur ir stūķis vasaras vakarpusē, auto skaits katru gadu pieaug, stūķu pieaugums ir dabisks
dzelzceļa lokomotīves varētu ciest mazāk - auto jau visi +- vienādi. Varbūt mazauto cieš mazāk, jo mazāki virsbūves paneļi, pie malas tie ir stingrāki
ātruma palielināšanai ir efekts uz bāņa. uz 1+1 šosejas ar mēreni blīvu satiksmi vidējā ātruma pieaugums būs neliels, jo lielu daļu laika jāgaida iespēja apdzīt
GB12 rakstīja: Tas jau nav tikai "pie mums". Bet zinu vienu pāri, kuri abi izslimoja. Sieva uztaisīja testu, pēc tam aplipināja vīru, par to bija skaidrs, ka kovids un viņš testu netaisīja. Tagad kož pirkstos, jo gribēja braukt ceļojumā, bet jāčakarējas ar testiem...
Bet laikā, kad slimoji, jau bija skaidrs, ka kovid sertifikāts darbosies arī attiecībā uz izslimojušajiem, varēji jau sazīmēt...
kur problēma ar janssen vienas potes vakcīnu šodien nočipoties un pēc 2ned sertifikāts zobos???
1.6 vai 1.7 tonnu kuģis ar 84kw dzinēju būs mēreni nebaudāms
5% ietaupījums uz degvielu vieglajam transportam ir nenozīmīgs reālos eiro, kamēr komerctransportam tas ir uhh
dzinēja maiņa ir opcija, opel nav eksotika
tesla ir reliģiskas dabas parādība, nevis ekonomiskas - lai barotu fanus un uzturētu sarunas par sevi der arī šādi netīri paņēmieni
piegādes busa šoferim 100 darbi vienlaicīgi jādara, gan jau ka bakstīja telefonu/zvanījās ar saņēmēju
atkarīgs no braucēja - IMHO vasaras auto ir jābūt cabrio
pa gadu nevajadzētu ierūsēt tā, ka nevar atlaist skrūvi...
GB12 rakstīja: 3 lietas zāļu skapītī stāv:
1. Pirms pusotras nedēļas izgāju apskati. Pa nullēm. Jau trešo reizi. Turklāt uz skati nebija jādara nekas. Tas priecē...
2. Būs jāmaina stūres pirksts un stienis (labais), jo tur kaut kas ir ieēdies, kā dēļ nevar savirzi saregulēt.
3. Šodien atnāca pirms pāris nedēļām iegādātais otrs šāds F07. Tikai balts un 43 reizes mazāks... scalebay.ru/listing/143-bmw-5-series-gran-turismo-f07-white-schuco/8662683
pret ierūsēšanu līdzot regulāra savirzes regulēšana, kuras laikā iesmērē skrūves
un tad vēl "lētajās" versijās jostas ir stoikās un nevar braukt ar skatu uz aizmuguri - nez cik dažādu ķebļu un salona apšuvumu dizains un ražošana VW neizmaksā
neglīts, nepabeigts - godīgi sakot izskatās pēc konceptauto, nevis gatava produkta
tas reāli nav T7, bet kaut kāds cits burts, jo T ir no Transporter.
īsā versija ir 4+3, garā versija ir 6+1 vietīga(3 pieaugušie rindā tāpat būs saspiesti) un bez normāla bagāžnieka - ceļojumam 7atā nederēs. Līdz jumtam VW saskaitījis 760 litrus, bet reāli izmantojami būs kādi 400-500, pie tam mazs dziļums, bet liels augstumā un platumā.
Garā PSA/Toyota busiņa versija ietilpības ziņā varētu būt pārāka
Smieklīgi - sānu durvju bloķēšanai un elektroatvēršanai ir fiziskas pogas konsolē, bet klimats un audio jāglāsta
aiz polārā loka pāris mēnešus miers no braukāšanas.
normālam zaļajam jau vienalga, ka elektrība iegūta no oglēm, bet saules paneļu un bateriju ražošanā piecūkota visa ķīna un Āfrika
ford global C platforma, mazda 3, ford focus un vēl daži citi modeļi uz tās pašas - par motoriem un piekari var paskatīties tajā virzienā
tev ticu, neticu aparātam. kvēpi ir normāla dīzeļa darbības parādība. varbūt aparātam jūtība par mazu, lai nomērītu vērtību
aparāts saplīsis
hipsters nevar būt īgns, bet vienmēr smaidīgs
fascinē tie dolbajobi kā tas 5series, kas šip iekšā nezināma dziļuma dīķī bez snorkeļa. Forsmažors - apgriezies un lēnām brauc atpakaļ, vai arī pagaidi stundiņu. Ja nu vienīgi nojāts dzinējs, ko cer pa kasko nomainīt
" tās ķīmiskā formula ir identiska fosilajai dīzeļdegvielai" tad jau arī jāpatērē tikpat, ja nu vienīgi fosilajai lej klāt rapšu eļļu pēc MK pavēles nelielā daudzumā
mans 150zs braucamais ar 1200kg jau ir diezgan jautrs, bet 205ais iznāk vēl krietni jautrāks
3000 apgriezienu limits varētu būt sakarā ar check engine - motors ir avārijas režīmā
tak nav vairs tādu - msh pateiks ar kuru paaudz VAGam beidza likt stiklus ar gumijas kanti