Ir lielāka varbūtība, ka raļļo ar vecu dāču, nevis nullīti
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ir lielāka varbūtība, ka raļļo ar vecu dāču, nevis nullīti
iespējams, ka statistiski ar vecu auto brauc jaunāki/agresīvāki braucēji
neesmu interesējies, man nav aktuāli - vai alkonautu transportu konfiscē līdz soda samaksai, arī tad jau uz vecmāmiņas vārda? Lai vai kā, ja braukā ar 300eur šrotu, ko reizi gadā maina, kad atņem vai lielāks remonts.
Ir jau protams arī naudīgi alkoholiķi
Imho vidējais alkonauts brauc ar šrotu un strādā melnajā, tādējādi palienot zem esošajām sankcijām.
kāds pamatojums apdrošinātājiem dempingoties OCTA segmentā? citus apdr. veidus uzmācīgi nepārdod klāt, biznesi ar labdarību nenodarbojas...
pie tam 1997. gada 40 lati inflation-adjusted ir 127EUR, bet pēc vidējās algas vēlvairāk
lauki, bm12, 46eur uz gadu, veca sportiska miskaste
AI benzīna manuālim var iedot pavisam citu cenu nekā dīzeļa AT, pēc krāsas mainīt cenu utt
Pogas var normāli lietot uz nelīdzena ceļa, planšeti daudz neērtāk
Būs arī opcija ar 5cilindru audi rs motoru un tuvu 400zs
Bta vienkārši negrib tevi kā klientu. Ņemot vērā, ka octa ir ideāls brīvais tirgus, tad izvēle vienkārša
IMHO tieši ikdienas autiņi, ja ir otrs normāla izmēra, un/vai bērnus uz skolu ved kalps
Dārgākai desai būtu kas principiāli atšķirīgs? Vai arī vienkārši būtu vērts vest pie dīlera, atšķirībā no šīs mazdas?
Lohotrons
Aptuvenās izmaksas, ar ko ir jārēķinās automašīnas īpašniekam, gatavojot prasību tiesai, ir 4000 eiro.
Par tipveida prasību, ko noģenerē tupa webforma
Ferrari pēc šī kritērija arī būtu baigi uzticamie
kaut kas pa vidu starp golf un golf variant, priekš pārgājieniem derēs, bet grabažnieks būs pamazs, un apjomīgāku ekipējumu neiekrāmēsi
Ciets bremžu pedālis = nav vakuuma, kaut kur caurumi. Jāsalabo, tad jāskatās vai visas problēmas atrisinās no tā vien.
Ja visi pērk jaunas, tad nav kam to nogrūst pēc oplīzes beigām. Slikts atpirkums ,- liels maksājums
uz ledus trases ar ielas riepām ir pilnīgi vienalga, cik jaudīgs auto.
Un vispār ideja ir saprast ikdienā lietojamā auto uzvedību. Kad tur biju, trase bija normāla gluda, tāpat kā pa gludu granteni braukt - tas nav autokross
man sekas ekobraukšanai bija aizmugures bremžu pārjaukšana.
protams, uz 150k nomainīt galvas blīvi jau nav kosmiskas izmaksas
ar tādu loģiku jebkuru dzinēju var uzskatīt par uzticamu, vienkārši regulāri jāmaina problemātiskās daļas
nelūst bija ironiski. tas laikam ir neuzticamākais toyotas dzinējs
tas nav normāli, bet toyotu neremontē, jo viņa nelūst
Frontālais crash ir luxus prerogatīva, jā