Jaunajiem pat nav briesmīgs dizains
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Jaunajiem pat nav briesmīgs dizains
pie kā nevajag pirkt mašīnu - moller?
tāpēc CSN ir rakstīti tā, lai viena cilvēka kļūda izraisītu minimālas sekas. Pirmais fūrists kļūdījās - nesekoja ceļam, neizdarīja laicīgu manevru. Otrais kļūdījās jau labu laiku pirms avārijas - ielienot pirmajai fūrei astē.
Tāpēc nevar šķirot CSN pantus svarīgos un mazāksvarīgos.
Vai tur drīkstēja būt velosipēdisti - nav svarīgi, varēja būt CSNeg un auto stāvēt joslā.
Par progresīvo atlocekļošanās līmeni liecina vienkāršs aprēķins:
100eur uz bērnu ir 35M mēnesī, 420M gadā.
Tas ir 5% no kopbudžeta, aizsardzībai tērē 600M.
Tikpat labi varēja miljonu mēnesī izvirzīt
Pirmais fūrists gulēja, otrais akli paļāvās uz pirmo, un brauca autopilotā
30m jau arī nav gluži pēc vadlīnijām, bet ir daudzi, kas tiešām 5-10m distanci ietur
Aizslēgt ar centrālo atslēgu - imobilizators nepārtrauc kādu ķēdi?
tad pastāsti par distanci starp fūrēm, kas brauc vilcieniņā - kā pareizi tādas apdzīt, un kā pareizi nokasīt velosipēdistus no fūres bampera, kā gadījumā pie garkalnes
Led gaismas iekš trafic arī burvīgas, xenon nobāl. Vadāmību neesmu pārbaudījis, bet noteikti nav kā vieglajam, uz slikta ceļa tukšs aizmugurē briesmīgi kratās. Īsajai versijai neredzu jēgu - tad tikpat labi ar sharan vai kabluku braukt. Pārredzamība - labi var redzēt pāri SUViem, pār plecu gan ļoti plata statne.
Man lētais celtnieku variants
Pie tam kravas auto izcelsmi tāpat nenoslēpsi
tas tiešām bija ostapa bendera prodžekts, daugavas racēji jau arī ik pa laikam sarosās.
2x garāks par lamanšu, vienā pusē 300k tallina, otrā helsinki ar 1M iedzīvotāju. Lētāk katru ar personīgo helikopteru vizināt
pagaidām esmu apmierināts ar parasto Trafic. Tagad esmu starā par 3 ķebļiem 1. rindā - sīkajiem nav jākaujas, kurš sēdēs priekšā
EE ir perfekti ceļi ārpus pilsētām, pilsētās ir kā kur, bet paslikti, it sevišķi tallinā, jo tur ir saskaņas centrs pie valdīšanas.
mums jau arī lēnām valsts ceļus sakārto
Lielāka jauda - lielāki spiedieni, lielāka slodze - ne tā? Protams, ja max jaudu nekad nenoņem, tad nav aktuāli.
145 zs motors manu busu kustina diezgan pieklājīgi - zem 11sek
Lietuvā jau tāds pats kakls, 2+2 jau tikai pie kauņas parādās.
OK, lielu apdzīvotu vietu LV ir visvairāk - Salacgrīva, Baltezers-Ādaži, Rīgas "apvadceļš" arī ir polijas 90.gadu līmenī apdzīvots ar pieslēgumiem un ciematiem, iecava-ķekava-bauska. Un Rīga noteikti ir vislielākais pudeles kakls tranzītbraucējiem
Igaunijā ir tikai pērnavas nomale un viss
Lietuvā ir diezgan daudz sīkas sādžas un tas depresīvais taisnais gabals ar 70 + apdzīt aizliegts. Un tad tieši pie PL robežas sākas amerikāņu kalniņi
240 ir ieprojektēts un būs, kravinieki brauks lenāk - eiropā arī visur nav 3 sliežu pāri. Visi ekspreši metīs loku caur lidostu, jo nav citu variantu - braukt atpakaļgaitā līdz Salaspilij???
smagi forsēts dzinējs. Rekomendācija no uzticama meha bija - mazāk ZS, mazāk problēmu
nebūs lēti pasažieriem, ar ryanair būs lētāk un ērtāk. Domāju, ka divatā ar auto jau būs tikpat cik ar vilcienu, vai pat lētāk
Kopējās izmaksas nebūs lētākas - uzkraušana, nokraušana, pievešana no ražotāja līdz stacijai, no stacijas līdz galapunktam - tas viss maksā.
Papildus elastība laikā - fūre brauc tad, kad pasūta - vilciens pēc saraksta.
Un dzelzceļu neuzturēs par kopejo budžetu kā autoceļus, bet sadalīs uz dzelzceļa lietotājiem.
Alpos kravinieki ir iedzīti uz dzelzceļa, jo viņiem ir aizliegts braukt pārejās/tuneļos, vai arī milzīgas cenas uzliktas.
varbūt kaut kādos garajos reisos atmaksāsies - Tallina-Berlīne
paskatījos, R14-R16, atkarībā no no truša niknuma
Var jau būt, ka nav tik kritiski - no civiliem ātrumiem nobremzēs arī vājās bremzes, šaize iestāsies braucot sporta režīmā gāze-bremze-gāze-bremze, un labais tonis prasa, lai bremzes ir stiprākas par motoru - ja šoferis sajauc pedāļus
Par slapjajiem ir labākas atsauces. Un DSG eļļa jāmaina. 120K ir ok, garantija beigusies
ar trumuļiem aizmugurē un apakštasītes izmēra diskiem, uz kuriem lien R13 priekšā?
+1 par dacia, ja vajag pārvietošanās līdzekli, nevis krāna staipītāju. Benzīns+gāze=izmaksas kā dīzelim.
Gan jau var dabūt arī ar ekrānu par 200eur dārgāk.
tikai vajag aizbraukt uz salonu un izbrauk testu - var smirdēt pēc lētas plastmasas.