Es nepirktu nepopulāru vecu auto. SSā aš veselus 3 tādus lancerus pārdod, ar rezerves daļām šrotos būs problēmas.
Tad jau labāk kaut vai corollu, clio/megani vai kādu VAGu
Es nepirktu nepopulāru vecu auto. SSā aš veselus 3 tādus lancerus pārdod, ar rezerves daļām šrotos būs problēmas.
Tad jau labāk kaut vai corollu, clio/megani vai kādu VAGu
Internets saka, ka 12.5sek 0-100, pie tam bez eko-šmeko iemauktiem, pie zemiem apgriezieniem dzīvelīgāks par mūsdienu neturbo
Katrs modelis/gads/tirgus rūsē savādāk, jo cits metāls un pēcapstrāde. Par volvo piemēram ir labas atsauksmes dzirdētas, kaut gan šis rūķis stāsta, ka hlams.
Sicīlijā pārdots renault var būt savādāk apstrādāts nekā lv tirgum paredzētais
Atmiņa tāda viltīga, jo senāk, jo vairāk rozā filtrs priekšā. Ar senča zapiņu braucot arī likās, ka iet diezgan ok, lai gan īstenībā 0-100 laiks bija praktiski neeksistēja
12.9 s līdz simtam... kā raķete uz vilciena, kad ved uz starta laukumu
Powershift divsajūgu kārba?
voyager grīdā ielocītu vidējo sēdekļu rindu
Smax/galaxy - platumā ļoti daudz vietas, un kājām arī - cik nu taksī ir braukts.
peugeot traveller/toyota proace/citroen/opel vai jebkurš cits buss ar izņemtu vidējo sēdekļu rindu - vienīgi sarunu iekārtu vajag. Uz grīdas var galda spēles spēlēt un piknikot, ja slikts laiks ārā.
var ņemt mazlietotu, tur jau sēdekļi pārvilkti un vadi nomainīti
superb ir ļoti daudz vietas kājām aizmugurē.
Čļenovozi, it sevišķi ar pagarināto bāzi.
un visādu paveidu miniveni, it sevišķi ja aizmugurējais krēsls ir bīdāms - zafira etc
izklausās pēc iekārtas vainas, ne tīkla
S60 par mazu kurā dimensijā - platumā, 2.rindas kājām, bagāžas nodalījumā, vietā virs galvas?
Krosovers jau tas pats universālis vien ir - tikai ar lielāku klīrensu un nepraktiskāku grabažnieku.
VW modeļiem daudziem varēja pasūtīt slikto ceļu paku, kur par 2cm garākas atsperes.
Citroenam c5 ar hidropiekari mācēja pacelties uz pirkstgaliem un iegūt pieklājīgu klīrensu. audi un mersis ir autobāņa braucamie, kam pneimopiekare prot tikai nolaisties zemāk pie 130+
Taisnība, pilpiedziņa pie GIII pazuda
Visi vidēja izmēra auto uz vienas platformas - nav nekā jocīga. Drīzāk iepriekšējais superb ir jocīgi - pērc limuzīnu, bet iesmērē stretch octavia
Pēc klases tur būtu jābūt pašlīmeņojošiem amortizatoriem vai pneimopiekarei
H4 ir novecojis, jo h7 ir efektīvāks - vairāk lumenu no tiem pašiem 55w.
Švakus tālos var izārstēt ar aftermarket papildniekiem, bet švakus tuvos nevar
Jēzus galīgi nav priecīgs par tavu tekstu. Ej nokaunies
Man nepatīk princips, ka par jebkutu pārkāpumu var ierubīt agresīvo. 10cm no apmales - agresīva parkošanās, neparādi pagriezienu - agresīvs manevrs.
Busam bija jāliek sods par vilkšanos un viss.
Pieņemu, ka autors grib uzlabot redzamību braukšanai, nevis manevrēšanai pa pagalmiem, kam miglas ir derīgas
Projekts uz pusi no auto vēdtības?
Tālie papildnieki jau ir, bet tuvie... ar testeri neesmu līdis mērīt sprieguma kritumu, varbūt uz apskati, kad mainīšu spuldzītes
Nē, nevarēja, tad būtu kā raškā vai baltkrievijā.
Policijai ir jāstrādā likuma rāmī - nevis patīk-nepatīk.
Man arī tie pajoļi besī, bet tas nav attaisnojums viņus ar armatūru dauzīt.
Un ja šodien agresīvi velkas kartupeļu buss, tad rīt agresīvi parkosies tu pats.
Specifiska problēma - Led var nespēt nokausēt sniegu/ledu no luktura, jo pārāk maz siltuma ražo. Tuvajos halogēnu un tālajos LED - dažādas krāsu temperatūras, acīm var būt grūti.
Ja tikai tālajos problēma - uzliec papildniekus
Mentene galīgi sviestā sagājusi, ziņa no delfinārija:
Vienā gadījumā autobusa vadītājs ar savām darbībām apzināti traucēja ceļu satiksmi, bez nepieciešamības braucot ar pārāk mazu ātrumu, kā rezultātā aiz transportlīdzekļa bija izveidojusies apmēram kilometru gara rinda. "Tādējādi ar šādu darbību, kas traktējama kā agresīva braukšana, ne tikai tika ignorēta citu ceļu satiksmes dalībnieku intereses, bet būtiski traucēta satiksme un radīts satiksmei bīstama situācija," norādīja VP,
Braukšana ar pārāk mazu ātrumu ir braukšana ar pārāk mazu ātrumu, zb jau tizlie mēģinājumi visu par agresīvo pievilkt
H7 vietā likt ko citu arī nav legāli.
Alfai lukturi ir pareizi noregulēti - jāsāk ar to/uz tukša ceļa ar augstuma regulatora slēdzi paeksperimentēt.
Man ir h4 philips LED. Ar kvēlspuldzi bija katastrofa, led ir 2x vairāk gaismas un rezultāts so-so. Vienkārši manam auto neatradu normālus aftermarket lukturus, kas ir ar 2xh7, būtu pircis tādus.
Laiks ir nauda. Ja var atļauties nolikt auto servisā uz nedēļu, kamēr no gejropām nāk kaut kāda daļa, tad ok