Te būtu laba CSDD gada kopējā nobraukuma tendence, kas tad arī parādītu paradumus. Ja kādreiz kopā pa gadu nodrillējām x un tagad 1.5x skaidrs, ka arī intensitātes visur augs. Bet tie kas pārorientējušies no Mazpisāni - Mazpisāni vai no vispār nebraukšanas ar auto uz maršrutu Mazpisāni - Rīga, loģiski ka rada ne tikai iedomātu, bet reālu satiksmes pieaugumu ko izjūtām gan ikdienā, gan ciparos. Un tieši šo pārorientāciju vajadzētu parādīt kopējām nobraukuma palielinājumam.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ļoti skrupulozi nerēķinot, bet pēc satiksmes intensitātes datiem, tieši pēdējo desmit gadu laikā intensitātes pieaugums ir par 25-30%. Ja rēķina gabalos, tad uz lielajām šosejām kur bija Ap 25-30k, tagad ir ~40k. A7 iebraukšana Rīgā, bija 18k, tagad ir 28k. A8 bija 18k, tagad 31k, Jūrmalas A10 bija 38k, tagad 48k. Žēl, ka nav uz vieglu roku dabūjamas vēl senāku gadu statistikas. Vienīgi jāņem vērā, ka ap 12o gadu gandrīz visur bija kritums apjomos, kā arī pirmskrīzes gados 2007, 2008 gada cipari varēja būt 15ā 16ā gada līmenī, jo LVC saka, ka nupat tikai esam sasnieguši un pārsnieguši pirmskrīzes līmeni. Mašīnu paliek vairāk, braucam arī aizvien vairāk, interesanti būtu redzēt CSDD kopējo reģistrēto nobraukumu apjomā pa gadiem, tas arī būtu lielisks pierādījums, tam ka dzīve prasa un atļauj braukt aizvien vairāk. No šī arī izriet tas, ka risinājumi kas pirms 10gadien bija ok, šobrīd vairs galīgi nav ok un ir laiks kaut ko uzlabot, jo ja vien nenāks atkal kāda baismīga krīze, cipari tikai kāps un kāps. Iespējams pat eksponenciāli līdz atdursies pret iedzīvotāju skaita samazinājumu.