Tā ir. Protams, pikapi pamatīgi kāpj iekšā Luxury SUV lauciņā, taču pamatā tie tiešām ir primitīvas konstrukcijas darba auto kurus tur krietni tam arī izmanto. Lētas detaļas, viegli labojās, principā diezgan izturīgi un labi auto. Infrastruktūra un degvielas cenas to atļauj.
Tesla gan drīzāk šķiet tēmē uz Raptor, TRD PRO, Rebel TRX utml stock modifikācijām, kuras tiešām retāk izmanto darbu veikšanai vai funkcionalitātei, bet tīri for fun vai aksesuāru. Kas arī nav slikti.
Grūti iedomāties ka to tiešām izmantos darba vajadzībām jo pieeja kastei un tās izmēri diezgan skumji, bet labi ka iet iekšā uzreiz normāla izmēra riepas. Bollinger šķiet dizaina ziņā krietni labāks un funkcionāls, šis vairāk atgādina trendy spēļmantiņu, kuru noteikti pirks, bet nu trenda pēc.
Man arī ir bijuši auto kuri pilsētā patērē starp 15-20, bet tas ir cits stāsts, jo tie bija gan tuvi ražotāja datiem, gan saskanēja ar reāliem citu lietotāju datiem, tādēļ uztraukumam nebija pamata Šoreiz tomēr konkrētam auto vajadzētu ēst maķenīt mazāk.
8L noteikti nav liels patēriņš, pārsēžoties no iepriekšējā auto tas ir akurāt uz pusi mazāks, taču ja nav kā jābūt, jebkurā gadījumā gribu to risināt.
darba dienās ap 15-20, brīvdienās krietni vairāk. Mulsina jo lai arī motoram ir savs vecums (15 gadi), ne pārāk jauni bmw dīzeļi ar krietni lielāku jaudu un tomātu patērē mazāk kā 2.0d ar manuāli. Piem., e92 FL 2.0d tomāts ļoti līdzīgā lietošanā ēda ~7.5, 435xd arī tikai pa pilsētu ~7-7.2l. Bet nu, kā teicienā, v semje ne bez urodov, pieticīgākais un mazjaudīgākais rij visvairāk.
Protams, tas ka netērēs 4-5 ir skaidrs uz kurzemi tiešām arī sanāks braukt šajā weekenda, tad arī centīšos uz 95 pēc spidometra kruīzā ar pilnu bāku un skatīšos, kā būs reāli.
Ok, paldies, ar šiem punktiem tad arī sāks. Riepas un savirze gan ir ok. Protams, ir skaidrs, ka auto jau ir ļoti tālu no jauna, taču ļoti kopts. Piesienos tik tādēļ, jo šķiet, ka pat krietni nojātākiem e46 tas patēriņš ir zemāks.
Ar atgāzēm it kā viss ok - tikko izgāja skati pa 0, atgāzu rādījumi labi, auto arī nedūmo, nesmird.
Jauda ir ok, nekādi zudumi ne uz auksta, ne silta motora nav. Principā jau skaidrs, ka jādzen vnk uz pilnu diagnostiku, bet domāju, ka varbūt kāds ar ko līdzīgu saskāries varēs norādīt, ar ko tieši būtu vērtīgāk sākt. Vai arī tikai manas fantāzijas par to, kādam būtu jābūt patēriņa, lai gan sprintmotor.de jau aŗi rāda, ka ir pa lielu.
Jā, labi, tad laikam man ģimenē baigi ļaunie 2 iepriekšējie lietotāji sanākuši, kas pret mani tā izturējās braucu mierīgi un akurāti, kāja diezgan viegla, to 2l dīzeli nav baigā jēga spiest. Tādēļ arī pārsteidz, kādēļ tik augsts patēriņš.
šie kotējas kā vieni no labākajiem tirgū www.lazerlamps.com/