forester/duster/xc70 vecais
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
forester/duster/xc70 vecais
Nu protams, bet tu tacu pats saproti ko grib pateretajs un ko tas var atlauties. mazpilseta pa 5k kredita nepirks normalu auto, bet nojatu lux
protams, jo neviens korejietis tik ilgi neizdzivo. un ari paskaties piem uz 2005 gada santa fe, kurs tadu miskasti labpratigi pirktu?
no powera patrieca ar sudainu mietu, tagad dominanci centies nostiprinat seit. veiksmi
Es nefanoju ne par si briza saeimu, ne si briza valdibas sastavu. Manuprat, diezgan daudz padebilu klaunu savakusies.
E46 bez neviena rusas plankuma, absoluta rupnicas stavokli tika pardots jau pirms kada laika. bikses es neslapinu. toties tu gan esi butne, par kuru pat ollijs saprata, ka nevajag aiztikt, var dabut utis vai blaktis kas dzivoja tava vel ne tik senaja pagatne esosaja 30 gadigaja a3
martinj, valdiba ir ministru kabinets, bet tu turpini parspet pats sevi savas rupjibas un agresijas lekmes, jo lai cik naudu to nenopelnisi un lai ka citus neapsaukatu interneta, tu vienmer busi tu pats
nedomaju ka lv tankos ir slikts dizelis per se, bet kartu sliktAAKS ka rietumu pasaule gna pielauju varetu but, bet protams ne tik kritiski. ilgtermina gan nemot vera dcat tas nav labi. daudzi latvija perk dizlei lai brauktu 5km uz darbu un atpakal, kas ir vnk lens naves spriedums tam motoram - jo ipasi dcat kas pec uzbuves ir paredzeti braukt garus gabalus istaja darba temperatura un istaja apgriezienu diapazona. tas nav slikts motors, vnk nav vajadzigs ja vien ikdiena nebrauka riga - liepaja
WALA rakstīja: Kosmoss nav, izdarīt var, bet atkarūgs vai kāds to jau nav darījis iepriekš, lai slēptu savu lažu, jo Toyota un vispar 2,2 japīšu dīzeļiem neesmu dzirdējis ka šī būtu pat kaut kur piemineta kā problēma, tatad tas nav raksturīgs defekts, kas varetu liecinat par vienu no 2 lietām,vai nu iepriekš kads savārījis ziepes pārkarsējot, vai ari ne motoram ne galvai nav ne vaines, bet blīve beigta , reizēm dēļ ta ka kads ir kaut ko sūdigu lējis antifreeza vietā ...
BET diemžēl.uzzināt to varēs tikai jaucot, tiesa pirms jaukt es tomer ieteiktu pārbaudīt, vai tās ir atgāzes kas iet dzesēšanas sistēmā, vai tomēr nē!
Jo vispār dzesēšanas sistēmai var saglabaties spiediens ja auto gana silts...vai varbūt pārplūde normāli nestrādā (man gan ir bijis otradi - radiatora korkis spiedienu netur, un auto karst.
d cat no d4d loti atskiras, saja gadijuma labak apzinatu iespeju izmest dcat un mainit uz d4d, ja konstrukcija atlauj utt
no ta dcat ja sprauslas veselas vares vel normali atsist. bet diemzel tas motors nav pielagots lv apstakliem, tas ir baanu motors ilgam un garam distancem kas prasa labu dizeli. d4d ir daudz piedodosaks un labveligaks lv user tipam
neaizmirsti iepostet kad busi iestajies kapeiku piseju kas nevar atlauties uzturet savu nodzito dizeli pulcina
sakasiji stuku lai savam kaktusam bachoku nomainitu, tagad var ienakt iepontot?
vai kads zin kur var BEZMAKSAS nopirkt pienu un maizi?
Iemet labāk Ollija video
Shiirs rakstīja: Es nezinu kurš ir "Šīrants", bet ja tu to man adresē, tad varu atbildēt ka tu nestrādā. Tu dročī caurām dienām. Labi ka tev vismaz ir bomža plukatas atalgojums, jo vairāk tu točna neesi pelnījis, priecē ka tu pat normālu auto nopirkt nevari un zobus saremontēt nevari atļauties.
shiirants esi tu, martin sirant, ko tu teelo
shiirants esi tu, martin sirant, ko tu teelo
ir bijusi pieredze ar dazadiem b8, pilnakiem un plikakiem, visi atsit letumu un 'darba auto' sajutu. taa pati kategorija kur toyotas skiet, bet tas, protams, tiri subjektivs viedoklis. interesanti palasit ka kadam pasats liekas ultimte auto.
kasinsh79 rakstīja: Ja par tēmu. Kāds zina, ar kādu AUTO brauc Gobzems?
Vecs CLA
kasinsh79 rakstīja:
kasinsh79 rakstīja: Ar interesantu auto šobrīd braukāju. Paņemts 2-3 mēnešu nomā Toyota Verso 1,8 benzīns 147zs, 2015.gada, jau ar jauno priekšu. Automāts - variators. Principā, nevainojams darbībā. Kas nu tā - griezīga dzinēja skaņa, strauji paātrinoties. Patēriņš tā ap 7,5l mix. Ārpus pilsētas ap 6l. Visai neliela 55l bāka, attiecīgi gari nobraukumi ar vienu uzpildi īsti nesanāks. Aprīkots auto visai labi, kameru un lielo navi ar labu LV karti ieskaitot. Klimats u.c.elektro fīčas - loģiski, arī.
Verso ietilpība arī OK. Aizmugurē brīva sēdēšana 3 cilvēkiem. Starp citu, uz priekšu/atpakaļ bīdāms katrs sēdeklis, kam īsti neredzu pielietojumu. Kompaktā minivena sēdpozīcija ir augstāka par parastu vieglo auto, kas patīkami. Gaitas īpašībām esot identiskām. Auto nav ne vainas, tāds secinājums.
Ilgāk pabraukts un gaidu brīdi, kad pārkāpšu uz B8 Passat atkal
Ļoti prasta salona apdare pēdējā modeļa Verso. Tik prasta, ka pat 2001.gada Audi tā ir stipri pārāka. Automāts variators ar 1,8 benzīnu - auto rēc, bet īsti neskrien Ar vienu uzpildi var nobraukt nieka 600km. Ēdelīgs, maita. Ģimenei ērti. Salonā vietas padaudz. Aizmugurē - īpaši ok. 3 atsevišķi sēdekļi.
Rezumē. Es kļūtu vai traks (vismaz nelaimīgs noteikti), tādu pirkdams sev par savu naudu. Tiešām, nulle prieka braukt.
Cik ironiski sadus tekstus dzirdet no cilveka kuram baudu sagada passat
v70 nebus klirens, allroad un xc70 taja budzeta noteikti nebus tajos gados, outback izskatas pec viduscela
noticis tas ka iebrauci ar jaunu auto bedre, sadegas visas iespejamas lampinas, bija ilgak japagaida, sagadaja neertibas jaunam auto kuru tu vislaik slave
Un tu pec sitadas lazhas veel slave tos korejas brinumus un lepojies ka brauc ar taadiem?
Apgalvot tu to drosi vari - gan jau tev ari taisniba. Es vairak par tendenci un domasanu un sadu darbibu kultivesanu sabiedriba, padarot to par normu.
iciks rakstīja: Piedod, bet man šis viss velk uz variantu nolikt visu, ko pats nelieto. Brauc ar dīzeli - stulbie benzīni, kas tik daudz CO2 rada, bet ja nu sanāktu benzīnā iesēsties - stulbie dīzeļi, vēža avots.
Tu jau pats varētu arī kopējā labuma dēļ savu veco bezDPFa dīzeli nomainīt pret progresīvāku.
Paldies par viedokli, bet lietosana ir bijusi ari hibridi un jaunaki auto, lietot vecu dizeli ir apzinata izvele kura vienkarsi man patik labak nemot vera konkreta auto specifiku kas man loti iet pie sirds racionali vislabak gaja pie sirds hibrids, sajutu zina TT 6cyl moderns dizelis, sirdslieta - vecais bezdpfa dizelis. Points ir taja, ka ja noperc auto kuram mezgls ir paredzets bet nespej to pienacigi apkopt un izgriez vel vairak kultivejot lidzcilveku un sevis veselibas un apkartejas vides degradaciju - nenuzhna tebe takaja mashina brat.
Es pats parvietojos ar lielu, vecu dizeli no laikiem kad par DPF neviens nedomaja un greta vel nebija piedzimusi, man nav sis lietas jastasta, tacu es nekad nepirktu auto kuram nevaru nomainit kadu mezglu, vienalga kuru, un neiesaku to darit citiem. par eko mezglu uzspiesnau piekritu, tacu iznemot DPF -tas tomeer ir kkas tads uz ko taupit vai amputet nevajdzetu.
viens launums neizsledz citu launumu. Neesmu par jaunu auto lobiju utt., bet mnpr ir iemesli kadel civilizetalaja pasaule DPF ir norma un kadel dizelis nav likvida prece.
Mnpr izveloties auto ir vienkarsi japajauta - ja nevar nomainit/savest kartiba jebkuru mezglu, vai tiesam sis ir istais lemums?
ja tava draugu/pazinu loka neviens nevar sakasit paris k pirmajai iemaksai un atlikt 100 ar kapiekam e prieks menes amaksajuma jaunam auto, problema nav latvija, bet tevi un tavos draugos