Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4
Modano 04.10.2020 21:14

2019+ visiem vajadzētu degt uz auto režīmu, vai arī tiešām cilvēki tādi tupaki, ka nejēdz pareizi slēdzi uzgriest?

Lai vai kā, jāpiekrīt, ka šie neredzamie ir diezgan nepatīkami, it īpaši tagad, kad tumsa ir daudz vairāk.

Modano 04.10.2020 19:20

RAV4 auto gaismu rezīms darbojas normāli - paliekot tumšākam arī pakaļa spīd.

Modano 28.09.2020 15:47

Gan jau vienādas nozīmes krustojuma princips.

Modano 22.09.2020 21:43

Johaidī, tagad tikai uzzināju! Visu laiku spiedu atbloķēsanaas poga+skaņa spoga. Paldies

Modano 19.09.2020 14:16

Pārsvarā laikam ar atrāvienu dominē Volvo, pāris Porši redzēti bez lukturiem. Zinot cik Volvo neaizsargāti un bieži upuri, kāpēc cilvēki neliek tās lukturu drošības figņas? Vai arī viņas nestrādā?

Modano 18.09.2020 19:18

Izklausās, ka lielākie SUVu heiteri, dīvainu pretargumentu izdomātāji, ir cilvēki, kas vienkārši tādu nevar nopirkt. Cilvēki, kas var, bet dažādu apstākļu dēļ nevēlas, tie tā arī pasaka un neizplūst entos komentāros. Katrs brauc ar ko var un grib. Neheitoju un respektēju gan mazauto, gan vecos auto utt.

Modano 17.09.2020 13:33

Manuprāt, SUVi ir ļoti laba lieta. Universāls kareivis. Komfortablāk pa rīgas grubuļainajām ielām, forši sēdēt augstākā pozīcijā, kaut gan tagad tik daudz SUV ielās, ja grib sēdēt augstāk par citiem, jābrauc ar fūri.

Modano 21.08.2020 12:10

www.tvnet.lv/7044120/vaditajs-5-promilu-reibuma-izraisa-pakaldzisanos-kas-beidzas-upe

Kāds var iztēloties kādā zombijā jābūt pie 5 promilēm...?

Modano 18.08.2020 11:16

Sorry, ar vien vairāk šķiet, ka XC60 nebūs pareizā izvēle.

Modano 07.08.2020 22:10

Kas pietrūkst, ko es gribētu SS filtram klāt:

1) Iespēja izvēlēties AWD vai FWD vai RWD

2) Nobraukuma filtrs

3) Varbūt iespēja ielikt īsu video papildus bildēm

Modano 04.08.2020 16:24

Kādam ir pieredze vai viedoklis par Hyundai i30N? Varbūt arī par kādu citu Hot hatch?

Modano 17.07.2020 18:13

Esmu paskatījis pāris video par Teslām un tieši interesēja, kas notiek ziemā. Jau pie -10 grādiem, kur cilvēks veica standarta ikdienas izbraucienus, braucot kā cilvēks (ar normālu apsildi, siltiem benķiem utt) pieejamā distance bija par 30% mazāka kā siltā laikā. Kaut kur kanādiešiem pat esot 40-50% mazāks baterijas range. Tā kā, jācer uz siltajām Latvijas ziemām, ja grib kaut kur aizbraukt.

Modano 16.07.2020 11:09

Tieši tā. Piedzīvoju šo sitāciju, kad manā tuvākajā Nestē, kur parasti pildos, bija nereāli garas auto rindas, kā nekad. Vakarā intereses pēc pačekoju Nestes mājas lapu, kur rāda tās zemākas cenas un jā, tas bija todien lētākais viņu tanks.

Modano 16.06.2020 13:44

Atbildot arī @anoagask. Skaidrs, ka šī ir gara un plaša diskusija, jo pārāk daudz mainīgie faktori. Drošvien uzrakstīju ne līdz galam saprotami par šoseju ''...var uzaugt uz 6.5l/100km pa X ātruma...'', ar to domājot, ka vidējais kompī uzaug no ierastajiem 6.2 uz 6.5, kur drošvien ir tie 7-8l ātrāk braucot, bet uz 100km/h esmu ievērojis, ka rāda ~6l.

Modano 15.06.2020 19:04

Teikšu tā - Hibrīdam tas baigi nemaina lietas būtību. Pilsētā noteiktais uz papīra bija kādi 5.6l/100km, bet ārpus 5.8l/100km, kur kombinētais 5.7l/100km, tā kā var izsecināt tendenci.

Ja pa šoseju brauktu 90-100km/h, tad ''dzīvais'' patēriņa rādītājs turās zem 6l, attiecīgi saproti, kas notiek spiežot vairāk.

Paziņam, kuram arī Rav4, vidējais kompī stāv uz 5.9-6 kāda pusgada griezumā.

Modano 14.06.2020 15:25

Cipars nebija mazs (virs 40k, ja nekaulētos), bet salīdzinot ar citiem, ko izskatīju, tas bija labākais deal, ko dabūju par naudu. Tādam Tiguan, lai tikai dabūtu ādas benķus+atmiņu (kas bija obligāts nosacījums), bija jāpiemet 2k+ par to vien.

Modano 14.06.2020 14:38

Beidzot piesēdos un izdomāju kaut ko uzrakstīt par 2020 Rav4 AWD Hybrid.

Iegādāts marta sākumā (gaidīju laikam mēnešus 3), kuru laikā nobraukti ~5000km, tādēļ priekšstats vismaz ir radies.

Meklējot jaunu auto bija aptuveni ieskicēts, ka nepieciešams vidēja izmēra SUV, ar ko tiks braukts lielāko daļu pa pilsētu. Vēl sākotnējo kandidātu sarakstā bija Kodiaq (L&K un VRs versijas), Tiguan R Line, Q5.

Tomēr prāts ņēma virsroku pār sirdi un gala slēdziens - Rav4. Skoda Kodiaq VRs ar 2.0 bi-tdi, 240hp un V8 skaņu no tumbām būtu jautrs aparāts, Audi ir Audi (labā nozīmē), Tiguan ar katru brīdi slīdēja zemāk reitingā salīdzinot ar pārējiem.

Tātad Toyotas galvenie kritēriji, kas ļāva pieņemot šo izvēli:

1) Hybrid - ideālākais variants pamatvajadzībai

2) Price/Performance - otra pilnākā komplektācija no 7 pieejamām par labu cenu

3) Toyotas uzticamība un garākā piedāvātā garantija

4) Attieksme no salona puses (Amserv)

Pāriesim pie plusiem. Šis man ir pirmais hibrīds un ir interesanti. Bija jāpierod, kad ieslēdzot auto ir pilnīgs klusums, testa braucienā kā duraks kādas 3x spaidīju Start pogu, kamēr smadzenēm pieleca. Ir bauda braukt pilnīgā klusumā (gandrīz, jo auto izdveš interesantu skaņu braucot elektro režīmā. Tas tādēļ, ka laikam ir nepieciešams, lai būtu brīdinājuma skaņa un nenobrauktu cilvēkus).

Vidējais patēriņš uz papīra pēc WLTP ir 5.8l/100km, dzīvē tas ir 6.2l/100km ar diezgan smagu kāju. Pilsētā tas ēd mazāk, jo hibrīds dara savu pie nelieliem ātrumiem, bet brīvdienās izbraucot ārpus Rīgas, patēriņš var uzaugt uz 6.5l/100km (braucot 110-130). Ar 2.5 benzīnu + 2 elektromotoriem kopējā jauda ir 222zs un ar to pietiek, vienmēr gribās vairāk, bet ir ļoti OK. eCVT kārba strādā tiešām patīkami. Skaņas izolācija uz šosejas ir viduvēja, dzird diezgan, arī iespiežot grīdā motora skaņa ir paskaļa, bet tad vnk mūzika jāuzgriež, lai pārklājas.

Toyota no 2020 gada piedāvā 5 gadu garantiju un 10 gadi baterijai. Citiem kandidātiem bija 4 gadi, Audi bija vispār 2 vai 3 laikam standartā. Zinot Toyotu un tās reputāciju kā ari manu iepriekšējo pieredzi, tad šajā kategorijā stabils līderis.

Kā jau minēju, izvēlējos otro pilnāko komplektāciju (Premium), papildus paņemot vēl Techno paku, kur bija kādas 4 papildus fīčas, bet to gribējās dēļ JBL sound system, kas nav pati labākā dzirdētā, bet nav arī sliktākā. Radio skan kā radio, bet Spotify jau ir cita lieta, esmu apmierināts. Būtībā no max komplektācijas (Premium Plus) nav tā stikla lūka pa jumtu, ventilējamie benķi, aizmugures benķu apsilde un ar kāju verams bagāžnieks. Nesen bija diskusija par to kā strādā automātiskās tālās gaismas dažādiem auto, varu teikt, ka šim tās strādā ļoti labi, neviens nav mirkšinājis. Gaismas pamatā izgaismo arī ļoti labi. Automātiskie logu tīrītāji arī līmenī. USB ātrās uzlādes porti visās malās (kopā 5 laikam).

Mīnusu nav daudz, bet ir. Pieminētā skaņas izolācija varēja būt labāka. Nesaprotu kāpēc nav regulējams augstums pasažieru benķim... Tas multimēdiju displejs pa vidu ir aizvēstures kvalitātē kā jau Toyota produktam, solīja update aprīlī, bet dēļ Covid, tas ir atcelts uz nenoteiktu laiku, lai varētu pieslēgt Android Auto vai Apple, bez tā tas displejs ir diezgan bezvērtīgs. Kameras kvalitāte ir zemā līmenī. Naktī pogas kas uz durvīm (logi, aizslēgšana, spoguļi) vispār neredz, jo tur nav apgaismojums nekāds. Vispār salona apgaismojums pašvaks. Bagāžniekā nav nekādi āķi vai kas tamlīdzīgs, lai nostiprinātu kaut iepirkuma maisiņu vai jebko citu. Bagažniekam varēja būt poga, kur aizver un aizslēdz, nevis tikai aizver. Pie kopējā auto izskata ir jāpierod, no priekšas patika uzreiz, no aizmugures ne tik ļoti.

Īsumā tā... Gala verdikts - Rav4 ir ļoti labs aparāts, nav pats interesantākais, bet labi, ka izvēlējos šo. Ielās arī redzami daudzi, tā kā Toyota atkal trāpijusi uz labu modeli, cilvēki novērtē.

Modano 23.05.2020 19:48

Ar Rav4 2020 arī pilnīgi neviena sūdzība tālo gaismu automātikā, stradā ideāli.

Modano 02.05.2020 11:42

Modano 01.05.2020 1:44

martinslusis rakstīja: Cik ar konfigurācijas rīkiem Škodas un VW lapās paspēlējos un ar Seat salīdzināju, Škodai ir ļoti izteikts, ka pat augstākā līmeņa komplektācijās trūkst visādas lietas, kas VW un Seat ir pieejamas jau zemāka līmeņa komplektācijā.

Tā kā beigās, ja grib labu aprīkojumu, tad Škodai cena ievērojami pieaug. Īpaši tas attiecas uz pusautonomo braukšanu un drošības fīčām. Piemēram, ne Kodiaq L&K aprīkojumā, ko principā varētu pielīdzināt VW R-Line (cena no 34 000 EUR), ne jaunajai Octavia šobrīd maksimāli pieejamajā Elegance komplektācijā nav iekļauta adaptīvā kruīza kontrole. Tā ir jāpērk atsevišķi. Tas pats ir ar, piemēram, digitālo instrumentu paneli.

Octavia Elegance aprīkojumā nav iekļauta pat tāda triviāla lieta kā priekšējo lukturu mazgāšana un maksā papildus 130 EUR.

Bet kopumā tā stratēģija ir pareiza, jo tad katrs var VW grupā atrast sev piemērotu piedāvājumu. Citam, iespējams, neinteresē visāds papildaprīkojums un tad Škoda būs ļoti laba izvēle. Ja interesē aprīkojums, tad Seat vai VW būs jāņem. Seat pārsteidz, ka, piemēram, ir jau standarta komplektācijā gan pilnas priekšējās LED gaismas, gan digitālais instrumentu panelis, kas parasti ir tikai augstākos aprīkojuma līmeņos.

Man, piemēram, ļoti patīk visādas modernās fīčas, tāpēc es sava Tiguan vietā kā nāmamo, ļoti iespējams, tieši Seat Tarraco ņemtu. Principā, tas pats Tiguan Allspace vien ir, bet par demokrātiskāku cenu.

Kad meklēju dažādu SUV variantus, tad 190zs tdi L&K (šikākā komplektācija) ar vēl papildus sīkumiem pieliktiem, ap 40k. Diezgan daudz priekš Škodas, jā.

Modano 14.04.2020 19:21

Manuprāt viņa var izmest maskas miskastē, jo FFP1 neaizsargā pret COVID. Nepieciešams vismaz FFP2, FFP3.

Modano 24.03.2020 8:51

Vot, tieši tā pat nobrīnijos, ka pēdējā laikā sanācis pamanīt vairāk CP darbībā.

Modano 23.03.2020 11:13

Joka pēc nesen noskatījos, jo Netflix rekomendēja Nezinu, man likās ne īpaši līdz galam nostrādāta, nepilnīga. 5/10

Modano 18.03.2020 18:07

Itālija pati par sevi ir valsts, kur ir liels veco cilvēku 60+ īpatsvars (procentuāli lielākais Eiropā laikam).

Korejā inficējās procentuāli liela daļa jaunāku cilvēku un riska grupa tika nosargāta tik daudz neinficējoties, kur atkal ~60% inficēto itāļu ir 60+ vecumā.

Modano 18.03.2020 17:35

Konspirācijas vienmēr interesanti paklausīties, tomēr, ja kāds būtu gribējis tiešām ievērojami iedragāt kādu reģionu/populāciju, tad gan jau uztaisīt kārtīgas jaudas vīrusiņu nebūtu lielas problēmas.

Šis vien tāds ~0.5% - 2% gāzējs sanācis.

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti