Interesanta tēma. Baumu līmenī dzirdēts, ka pašlaik pret jaunajām CP iekārtām neesot efektīva detektora. Varbūt kāds šejienietis zin un var pakomentēt/ieteikt kko. 😄
Kādu nobraukumu? Ir bijusi diezgan liela pieredze ar Volvo 0-180k nobraukumiem, jaunajiem D3 D4 D5. Neko sliktu nevaru pateikt un nevienam nav bijusi pat doma par kapitālo.
Jap, uz vietas esošiem normāliem modeļiem atlaides īsti nedod, jo nopirks tāpat, par cik auto piegādes nav labas, tāpēc dīleris galīgi nav ieinteresēts kaut ko cenā samazināt.
Štruntīgās markas vai modeļi, kas stokā stāv jau ilgāk, tur gan atlaidi dabūsi.
Fabiai pret novecojušo iepriekšējo paaudzi sperts špagatas platuma solis uz priekšu. Iegūti +10cm garumā, ko var just gan salona izmērā, gan braukt patīkamāk. Var sakomplektēt visādus keylesus, adaptīvos kruīzus, digitālos spidometrus un uzlikt arī stikla jumtu. Tā ka, ja vēlas, beigās sanāk ļoti zolīds un vizuāli neslikta paskata auto.
Aptuveni 3 nedēļas rīcībā 2022.g Hyundai i30 hečbeks 1.0l (120zs) Benzīns, DCT automāts, kā maiņas auto. Nobraukti kādi 700km, neliels priekšstats radies.
Pilsētas robežās dinamika pilnīgi pietiekama, arī ārpus jūtams paātrinājums un kopumā apdzīt saprāta robežās var diezgan ok. Automātam ir neliela aizture, un dažreiz grūtāk nodozēt - nedaudz uzspiežot no 0 neiet un kad uzspiež biš vairāk, tad sanāk pārāk straujš pirmais moments. Tā jau pa ceļu slīd diezgan komfortabli. Vidējo patēriņu ražotājs norāda 5.8l/100km, man normāli braucot 8-9l/100km lielākoties pa pilsētu (pie vasaras satiksmes). Skaņas izolācija, protams, viduvēja, motors auro iespiežot grīdā, bet viss normas robežās, nav premiums.
Fīču ziņā arī viss kārtībā. Kamera (nedaudz lagaina), keyless, celazīmes, beņķu+stūres apsilde, Apple karpleji (ar vadu), sensori utt. Līniju asistents strādā pa lielam labi, līnijas pazīst un arī no ceļa apmalēm atgrūžas (bet šo katru reizi slēdzu ārā, pilsētā brīvāk dzīvot bez). Iepriekš nebiju saskāries un parocīga lieta ir skaņas signāls, kad nedaudz pa ilgu stāv uz vietas, kad priekšējais auto jau sācis kustību. Īpaši noderīgi sapņotājiem un telefonā sēdētājiem.
Šāds auto jauns maksā, šķiet, ap 21k EUR. 5 gadu garantija ar neierobežotiem kilometriem. Domāju, ka diezgan sakarīgs variants par šādu naudu, ja meklē nelielu auto.
Pēdējā Volvo paaudze, starpcitu, izskatās un brauc pat ļoti labi. Stereotipi un jociņi par dzimumdzīves beigām, ja piebraucamajā ceļā stāv Volvo vairs nav adekvāti (vismaz attiecinot uz 2018+ gada modeļiem).
Patēriņš vasarā kombinēti 6l/100km, tagad ziemā 6.7l/100km. 221zs, līdz simtam 8sec, nav raķete bet ir ok. Infotainments viņam ir atpalikušāks kā citiem kā jau Toyotām, bet android auto svarīgāko parāda labi.
2020 gada RAV4 hibrīds. Ideāls ikdienas auto. Tikko 2 gadi pagājuši, 46k km. Uzradās pirmā mazā problēmiņa - vienam durvīm ar keyless nevar aizslēgt, atslēgt var. Visādi citādi viss super.
O jā, braucu tur šodien ap 19iem. Skats interesants. Pirmkārt, Waze tas posms rādījās noklāts ar "bīstamībām, stāvošiem auto" un tad arī ieraudzīju, ka kādi 9 auto ik pa pāris desmit metriem mirgo ar avareikām, izlikti vairāki trijstūri, kāds evakuvators pa starpai jau kādu savāc. Un brigāde ar pikapu arī bija.
Nevainīga situācija - kur blakus Viadai no Bauskas ielas tā līkuma ieskrienas uzbraucot uz Mūkusalas ielu.
Ieskrienos normāli, ir tur vismaz 5 auto korpusu spraugas. Kad jau griežu virsū uz Mūkusalas, izrādās aizmugurē esošais Golfs tā spiedis grīdā mani pamanot, ka knapi iespraucos. Speciāli negribēja laist...
Pēc tam šis mani apbrauc un priekšā nobremzē, kāpj ārā kkāds briļļains uz 45gadi. Nu neko... ka jakāpj tad jakāpj. Laikam neparedzēja, ka man 190cm+. Lielā bosa gaita piepremzējās un kaut ko man čiepstēja "kuram galvenais ceļš?". Dialogs ātri beidzās.
Labs vāģis! Viņam pat kopā ar hibrīdiekārtu norāda 340zs. Ja tas ir 2006-2011 modelis. Pats meklēju kā otro auto, bet tirgus tukšs un vienu ņemamu eksemplāru nocēla deguna priekšā. Vajadzētu kalpot labi, nu jau arī džeki normāli maina hibrīdbateriju pa šūnām, un ja met kodu nav jāpērk jauna no dīlera visa baterija pa 3.5k.
Labs variants. Man bija uz 2 dienām no Sixt Opel Grandland X. ar 1.2 turbo. Īsti nemācētu aprakstu izveidot. Parasts auto, kas nogādās no punkta A uz B, pa pilsētu motorīša jauda pietiek. Garlaicīgs, bet toties jauns auto, ar kuru garantijas laiku var dzīvot droši. Konkrētajam nebija keyless durvju atvēršana, tas pietrūka visvairāk.
Ir variants pasutīt jaunu auto, iemaksājot nelielu summu, tikmēr vēl braukā ar esošo tos 4-5mēn un pārdod esošo kad jaunais drīz būs klāt. Tur gan jāizvērtē kā sanāks ar pārdošanu.
Audi un Porsche arī ir šāds risinājums kruīzam. Domāju pierašanas vaina. Man netraucē.