Bradypus rakstīja:
msh rakstīja: Saki, pabraucot ar kādu nestabilu piekabi pakaļā, vienmēr braukšu kā ar nestabilu piekabi pakaļā? Tad jau varbūt jāpabrauc ar busu kuram īsa difera dēļ vmax zem 90 un tad visu laiku tā braukšu, ko? Un varbūt tad sanāk ka tā arī visi latvijas sēņotāji tā ir izcēlušies?
Man patīk tā loģika ka ja kāds ar pedāli grīdā apdzen - viņš "nemāk kontrolēt ātrumu" - gribas jau smieties, bet tad jāpatur prātā ka tas, kurš to ir iedomājies, ir Džipistu ģimenes galva, kurš nevar iedomāties ka uz viģiku numurs viens ir jāskatās nevis kā uz apdzīšanas manevru, bet gan kā situāciju, kur ar GTI golfu trešajā robā izgriež diezgan pilnu pulksteni...
Sanāca tikt pie viena video, kurā vilcieniņa apdzīšana tiek veikta ar pedāli grīdā. Nekā jau ekstrēma, bet kā ir pareizāk - šitā, kā aicina msh, vai tomēr vajadzēja paskatīties spidometrā un neaizrauties ar ātruma uzņemšanu?
Šis galīgi nebūs īstais piemērs, lai argumentētu ar msh. Ar pedāli grīdā ātrumam būtu jābūt, kā minimums 180km/h dzenot tik garu sastāvu.
Es ceru, ka Tev tas auto bremzē daudz, daudz labāk par to, kā tas uzņem ātrumu.
Nē, par to, ka ātrums jāievēro viss pareizi.
Es vairāk par pašu piemēru, ka šeit gluži nav pedālis grīdā, jo teju jebkurš kompaktklases auto ar pedāli grīdā būtu ieskrējies uz tiem 180km/h un vairāk, Tu tur pamatīgu kolonno ar auto apdzini. Ši ir teju tāds pats video kā msh.