Nortel rakstīja: Ir diezgan muļķīgi meklēt busu (auto) tikai pēc patēriņa. Ir vesela virkne citu parametru, kas ir tikpat būtiski. Nešaubos, ka beigās klasiskais universālis + īrēta piekabe būs izdevīgākais risinājums. Man sen atpakaļ bija minivens Renault Espace 3 (nezinu, vai to var uzskatīt par busu) ar 2.0 benzīna dzinēju un drakoniskiem 10 litriem benzīna uz 100 km. Pirku par 1800 Ls. Atpelnīju 2 mēnešu laikā ar metāllūžniem. Ielādējot viņā pustonnu, aizmugure nosēdās par 2 cm. Manā skatījumā, veiktspēja bija kolosāla, pie ļoti zemām remontu/apkopju/TA/OCTA izmaksām. Jā, patēriņš liels, bet kopskatā - sīkums. 3 gadus nobraucu, par 350 Ls pārdevu uzpircējam, vēl pēc kāda laika viņš parādījās šrotā, jo jaunais īpašnieks ejot TA dabūja 8 divniekus.
Kādā veidā pastēte un pirkabe piemeram uznemumam bus izdevigak? Pilniba nepiekritu. Lauķim ar necilu konta saturu. Zubrjonoks jā.
Bradypus rakstīja:
ZZZZ rakstīja: Bradypus
ST darbinieks un bremžu kluču nodilums EV 😂 ko tik vēl neizdomās lai sanaidotu pastalniekus. Riepu nodilums EV tikai pirmais komplekts 👌 nākošais jau mierīgā režīmā dils mazāk kā naftas auto. Te jau daudzi smeļās idejas saviem gara darbiem. Kur P.Timrots ar to distances sižetu savā raidījumā pierādīja, ka distronic brauc pareizāk nekā 95. kods. Ko sen agrāk te rakstīju.
Vai piedod... Piemirsās, ka EV aprīko ar nedilstošām levitācijas riepām. Un tā jau nav, ka papildus baterijas svars pakļaujas fizikas likumiem un deldē tās vairāk.
Nezinu kas tev tur vairāk deldējas, bet man 75k nobraukts un neizskatās, ka tur butu kaut kas vairāk nodilis kā jebkuram auto kas man iepriekš ir bijis.
Tu esi cirvis mēsl ar savu sapisto fantāziju. Nomirsti ok