Klau, bet ir kaut kur info - kādi tieši ūdensmoči viņiem bija? Tie pavisam prastie, ar kuriem pa ezeriem un upēm braukā, vai arī jūras klases, kas ir tā kā nopietnāki verķi?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nu jau vairāk kā pusgadu braucu ar ar šādu 2023. gada Niro hibrīdu.
Īsi sakot - benzīnnieks ar dīzeļa patēriņu, janvāra puteņu dienās brauciens Ādaži-Daugavpils 4.9l/100km. Un tas ar praktiski neiebrauktu auto un aukstumā. Absolūtais vidējais kopš dzimšanas patreiz, pie nobrauktiem virs 12000km - 5.2l/100km
Pats auto ir laptops uz četriem riteņiem, cenšas saprast šoferu braukšanas paradumus, stilu un tiem piemēroties. Piemēram, ātrumkārbas darbību.
Var nodefinēt "zaļās zonas" - proti, reģionus, kuros auto centīsies braukt tikai ar elektro. Pazīst pēc GPS. Pēc noklusējuma - slimnīcas, bērnudārzi, skolas, medicīnas un izglītības iestādes ja kartē atzīmētas, plus darba stāvvieta un pie mājām.
Šai komplektācijai ātrumkloķa vairs nav, ir tikai grozāma ripa. Otrās paaudzes Niro atpakaļgaita ir pilnībā elektriska - iekšdedzes dzinējs tajā vairs nepiedalās.
Navigāciju un pamata programmatūru var atjaunināt pa gaisu ar OTA.
Pēdējais jauninājums auto pievienoja iespēju rādīt tā vidējo ātrumu radara kontroles zonās. Niro tiešām saprot ka atrodas vidējā ātruma kontroles zonā un sāk rādīt auto vidējo ātrumu tajā.
Interesanta lieta ir 3D HUD displejs - šoferim būtiskākā informācija tiek projicēta vējstiklā. Visi joslu brīdinājumi tur parādās.
Pelnutrauka vietā ir telefona bezkontakta uzlādes zona.
Aizmugurējo pasažieru rīcībā ir USB-C uzlādes porti priekšējo sēdekļu iekšējās sānu malās. Tāpat priekšējam pasažierim un savs USB-C ports uzlādei un ja vēl ar to nepietiek - ir 12V ligzda.
Vēl aizmugurējo pasažieru rīcībā ir 220V/240W ligzda.
Krēsli ērti un labi pielāgojami, apdares materiāls kvalitatīvs.
Dizains ir patīkams, dažas asās līnijas atstāj ātruma iespaidu. Un protams, KIA tradicionālais "tīģera deguna" priekšas dizains.
Dzinējs - man nav bijušas problēmas apdzīt, ja traki vajag - ātrumkārbai ir "sporta" režīms ar paaugstinātiem apgriezieniem pie zemāka pārnesuma. Tam ir vēl viens pielietojums - ja gribas ātri uzlādēt bateriju.