mums jau te faktiski ir tā iAuto biedrība, vajag tik viņu legalizēt, formalizēt, noformēt. iAuto redaktors vai Mainsteins kā iniciators varētu iAuto lietotāju vārdā iesniegt dibināšanas papīrus tieslietu ministrijā, vai uzņēmumu reģistrā, (vai kur jāsniedz, neesmu jurists) kad biedrība nodibināta, visi iAuto reģistrētie lietotāji automātiski ir biedrības biedri, biedrības mērķi - visaugstākie, līdz Saeimas vēlēšanām pārveidosimies par iAuto partiju, jaiAuto biedri balso par no sava vidus izvirzītajiem kandidātiem, tad esam pēc vēlēšanām deputāti, ministri un citos amatos, tad varam reāli sāk kārtot lietas, dalīt budžetu, piešķirt naudu akūtām vajadzībām: autoceļu fonda atjaunošana, birokrātijas samazināšana, dzērājšoferu izķeršana, CSDD nodevu un nodokļu atcelšana utt utt, darbi , kas jādara, ir kā Augeja staļļi sengrieķu mitoloģijā, tikko kā esi vienu stūri izmēdzis, tā otrā galā jau pilns ar s....
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
jā, šis varētu būt VW polo aizstājējs - tikai elektromobilis