Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
robchix 07.11.2009 14:09

Varu paskaidrot, ka taas riepas netiek mestas aara klasiska noziimee...

Taas naak no "riepu viesniicas" kuraa norgieshi atstaaj uz vasaru savas ziemas riepas, ar kuraam vinji ir domaajushi braukt naakamajaa ziemaa.

Un reizeem, mums nezinaamu iemeslu deelj, vinji nolemj peec vasaras nevis likt ieprieksheejaas, bet iegaadajas jaunas (vai nu fin. situaacija ir labaaka, vai labs piedaavajums jaunaam, varbuut auto ir cits iegaadaats, vai sasists vecais)

Taa kaa vestas uz shejieni tiek tadas, ar kuraam vinji pashi buutu veel domaajushi braukt, nevis nobrauktaas un nevajadziigaas. un tieshi taapeec ne izmeerus, ne brendus vedumaa prognozeet nevar...

robchix 07.11.2009 13:53

Jaaskataas buus, kas atnaaks. Diemzheel ar taam lietotajaam ir taa, ka jaanjem tas, kas ir, un tas kas ir patieshaam labs. Nav jeegas vest nodziitas tupeles. Liidz shim paarsvaraa ir tomeer vai nu Pirelli, vai Nokians naacis. Arii Gislaveds kaut kaa ir mazaak populaars. Vai nu vnk liidz shim nav labas gadiijushaas.

Starp citu, pagaashreiz bija pavairaak Pirelli Winter Carwing Tevis mineetajaa izmeeraa.. Manupraat exelentas riepas. Pats taadas sev uzliku.

Nu labi, riit maniis, kas buus un kaados brendos. Ja buus kas intresants, atlikshu vienu komplektu, izmeers populars, jebkuraa gadiijumaa tapat aizies.

robchix 07.11.2009 11:44

Mishelini Norgee nav laikam cienjaa.

Pagaajushajaa vedumaa laikam tikai kaadi 2 paari bija. (no apmeeram 100 riepaam) Pie tam, kur nu veel soliit konkretu modeli.

Bet par konkreeto izmeeru (neatkariigi no brenda) savus ls 20 par gab vajadzeetu, ja izcils stavoklis, varbuut kaadus paaris latus vairaak.

Vai atlikt, ja ir shis izmeers, neatkariigi no brenda?

robchix 07.11.2009 0:57

Ļoti labas vadošo ražotāju (Pirelli, Nokian, Michelin, Dunlop) lietotas ziemas riepas no Norvēģijas. Protektora dziļums 7-8 mm. Arī C (komercbusiem) riepas.

Cenas sākot no 18 - 20 ls gabalā, pārsvarā komplekti, bet būs arī pāri.

Krava ienāk svētdien no rīta. Iespēja nopirkt labas riepas, pirms tās tiek atdotas vairumpircējam.

Rakstiet nepieciešamos izmērus un kā sakontaktēt ar Jums.

Nav protams garantijas, ka konkrētais izmērs patiešām kravā būs. Ja aplūkojot pasūtīto, nepatīk, nav spiesta lieta pirkt.

Tel. 29567242

robchix 29.10.2009 15:29

2 gab. Nokian HKP C2 175/65/R14C 40.- ls 8mm

6 gab. Nokian HKP CR Cargo 205/75/R16C 180.- ls 8mm

Var arii pa paariem 30.- ls gab.

4 gab. Bridgestone Blizzak DM-Z3 265/70/R16 240.- ls 8mm

uz Mercedes ML lietajiem diskiem, diski 30 ls gab. Var bez diskiem.

t. 29567242

robchix 11.09.2009 19:47

Labi, juus te par elljaam, bet es nupat gribu par cenaam...

Nu izraadas ka ir kantori, kas arii shajos laikos nekautreejaas ellju iepirkt no oficiaalaa izplatiitaaja pa 16 ls bet paardot pa 29 ls, tajaa pashaa laikaa kad oficiaalajam izplatiitaajam mazumcena ir 21 ls. (runa iet par 5 litru kannaam pussinteetikai)

Vnk biju nedaudz shokaa, ka atljaujaas varku likt bezmaz 100 prcenti.

Elljas marku nemineeshu, sho laupiitaaju kantori arii, galu galaa paardeveejs jau nav vainiigs, ka firmas iipashnieki ir hapugas. Vienkaarshi laikam jaaignoree veikali.

robchix 07.12.2008 21:51

Tuuliit visi te metiisies nodirst, bet ir reaali braukts un mana sieva brauc katru dienu.

Aparats saucaas Hyundai Matrix. Reaals automaats, manupraat sleedzaas ljoto prefekti, bez raustiishanaas, ir poga overdraiva atsleegshanai (parsleedzas veelaak, var reaali uzspiest).

Auto tika panjemts praktiski jauns, pagaidaam lietots ikdienaa gandriiz gadu.

Tiesa gan automaata modelis laikam ir pavecs, neizceljas ar iipashu ekonomiju, un noteikti ir jaanjem 1.8, Tomeer 1.6 ir braucams tikai pilseetaa, pa trasi apdziishana ir pagruuta.

Bat taa nevaru saciit pilniigi neko sliktu. Servisu apmeklejis ir tikai uz apkopeem.

Ja var taadu atrast lietotu, tad manupraat ljoti labs pirkums.

robchix 03.12.2008 17:26

Kušš, ja tas otrs arii bija tas auto, ko nedriikst saukt vaardaa, tad veel jo vairaak to nedriikst piemineet......

Jo taa ir tikai muljkjiiga sagadiishanaas, un dziivee taa nemeedz buut....

robchix 03.12.2008 17:06

Nu taatad bezmaz kaa jau es domaaju...

Jaatziist ka tie apziimeejumi uz tilta ir totaali kretiiniski. Pienjemsim ka tie ir redzami uz tiira asfalta, bet ziemaa? Un tur reaali ir taa, ka tikai apziimeejumi it kaa 2 joslu celju padara par vienu joslu.

Tas gan neattaisno atkal to, ka kaut kaadas mistiskas sagadiishanas delj atkal ir iesaistiits zinaamas markas auto. marku nemineeshu, jo savadak atkal saksies teksti, ka auto nav vainiigs utt....

robchix 03.12.2008 16:34

Ciet ir tieshaam, krassh ir laikam nopietns, paaris pazharnieku auto sabraukushi. Aciimredzot kaut kas jaagriezh aaraa. Staaveeja arii aatrie. Par cik naacaas braukt pa apakshu, tad kas konkreeti ir noticis neredzeeju. Kaa varbuutiiba, ka ir kaads salicies braukdams no Valdlauchiem ar kaadu, kas griezis aaraa no tiltapakshas, lai uzbrauktu uz tilta.

Gaidiisim siikaaku info....

robchix 02.12.2008 15:14

Da labi, Juus te gribat piespiest Cpi. stus graabstiities gar auto spuldziiteem.

Nu Ok, lai taa buutu, atbalstu.

Bet kaa buutu jaapiespiezh CPi. stu aizbraukt pie jaunaas gadsimta celtnes - Gaismas pils un pachekot, kaadas tur no buuvlaukuma brauc aaraa smagaas mashiinas. Kaut kaadi nosaciijumi par dublju izvazaashanu uz celja braucamaas daljas tur straada vai nee?

Pashlaik jau laikam kaut ko nedaudz ir sakushi dariit, bet nu pirmajaa briidii tur bija reaals kolchoza celjsh.

Es nezinu, kaa to dara civilizeetaa pasaulee, speciaalas platformas un augstspiediena mazgaataji, vai kaa, bet laikam celtnes budzhets pie mums shaadas lietas neparedz....

robchix 22.11.2008 1:47

Sretsked rakstīja:

robchix rakstīja: Degpunktaa sola raadiit pirmo nopietno krashu uz jaunaa Dienvidu tilta nobrauktuveem...

Protams, bez izslaveetaas markas automashiinas piedaliishanas neiztikt......

Peec kadriem izskatiijaas ka dzheks noleema ka uz Ogres ielas var nogriezties ar labo pagriezienu....

Jaaskatas.......

Protams, tu tā arī gudrāks palicis neesi, atkal tev,kā jau pamuļķim, vainīgs BMW...aunapiere, mašīna pati nebrauc,ja kas...nekas, parasti jau šitādiem dauņiem tas nāk atpakaļ Labu veiksmi.

Nu tas buutu briinums, ja shitas neizdevushaa aborta upuris kaarteejo reizi te neiesmirdeetu....

Pat lasiit nav iemaaciijies, savaadaak tachu buutu speejis salasiit ka es nevainoju automashiinas marku, bet idiotus kuri diemzheel paarsvaraa izveelaas tieshi sho auto

Toties nepeies ne briidis, kad shii aborta palieka atkal ieluukosies, ko buusu atbildeejis uz vinja nesaturi.

Ka var sadirst savaa laikaa saturiigu portaalu, ja redaktoram ir dziljsh pofigs, kaadi cilveeki un ko saak izteikties vinja portaalaa.

robchix 20.11.2008 2:00

orion rakstīja:

Bet OCTAs būtība jau ir rēķināt vidējo un apdrošināt dažādus riskus.

Tikpat labi tā autobusa vietā varēja būt papīra Veyron vai Enzo, tad tu būtu ar mieru, ka tev paceltu OCTAs cenu par tik cik maksāja remonts? Protams, ka ne. Nu tad ja ne, tad klusē un padomā, kā tas cipars rodas.

Es labi saprotu kaa rodas cipars, BET, kaut kaa tomeer laikam buutu jaaskataas konkreeti autovadiitaaja vaina, nevis automashiinas.

Shajaa gadiijumaa es biju vainiigs, un par to arii maksaaju. Toties cilveeki, kam kaa te tiek rakstiits cipars pieaug par n-tajiem simtiem, vinji tachu vienkaarshi paardod, vai paarraksta mashiinas un rezultaata taapat sevis nodariitos zaudeejumue neapmaksaa.

Starp citu, ja es teoreetiski apskaadeetu kaadu Enzo, vai Veyron, vai iegaaztu graavii kaadu fuuru vai jaunu tuuristu busu, man taapat buutu jaamaksaa tieshi tas pats, kas par sho kraasas nobraazshanu sat. busam. Un par cik mans nodariijums ir saistiits ar auto, es to visticamaak peec shada krasha dabuutu nodot Tolmetaa, iegadaatos citu, un ar spulgaam aciim un tiiru sirdsapzinju saaktu atkal no 6 klases.

Kaut kas tur tomeer laaga godiigi nav.....

robchix 20.11.2008 0:51

Siiks krassh ar autobusa aizmuguri... noveersu uzmaniibu un ieripoju tam pakaljaa.

Man jaamaina lukturi, jaataisno bamperis..... Busam aciimredzot jaapaarkraaso aizmugures blekja bamperis, jo peec LTAB izmaksaam redzams, ka ir vinjam izmaksaati 48 ls.

Rezultaats:

OCTA no 6 klases nokrita uz 4, un no 90 ls uzkaapa liidz 250...

Nakamajaa gadaa, lai arii klase jau paceelaas uz 5 inflaacija patureeja izmaksas tajaa pashaa 260 ls liimenii.

Pateicoties sheit sastapatam brokerim izdevaas paarcelt, paarnest un apvienot vairaakas klases (uznjeemumam ir vairaaki auto), kaa rezultaata tomeer auto ieguva 6 klasi un sakariigu OCTA.

Sanaca ka par 48 ls izmaksu es paaris gadus paarmaksaaju paaris sotakus

robchix 19.11.2008 17:01

Vienkaarssh aplis ar uzbraukshanu un nobraukshanu visos virzienos tur principaa visu arii atrisinaatu. Aciimredzot tur kaut kaadi sastreegumi protams veidotos ja sat. pluusma izraadiitos pietiekoshi liela, kaut gan, taa ljoti nemaz tam nevajadzeetu buut, jo no Raamavas lielaakaa pluusma aizietu uz tiltu, tadejaadi nobraukshana no tilta netiktu iipashi kaveeta. Potencionaali lielaakais sastreegums buutu no Bauskas ielas uz Raamavu (un tiltu), jo aciimredzot vislielaka pluusma aplii naaktu no tilta uz Raamavu.

Bet nu noteikti nekas lielaaks kaa pashreiz esoshais sastreegums Bauskas ielaa pie Bukaishu luksofora.

Fakts ir tas, ka muusu runaashana te neko nemainiis, celju buuves sezona ir praktiski cauri, apli neviens no muusu bazariem nebuuves, optimizeet tur praktiski nav ko, taa kaa lai slava projekteetaajiem un ekspertiem.

Un kaa roziiniite citaats no "Dienas":

"Satiksmes departamenta rīcībā nav neviena eksperta aprēķina, kas pamatotu, ka Daugavas kreisajā krastā varētu veidoties nozīmīgi sastrēgumi, uzsver tilta pievedceļu būves direkcijas vadītājs Tālis Laizāns."

Es gribeetu dzirdet ne tikai anoniimus amatu nosaukumus, bet arii konkreetus vardus, uzvaardus un organizaacijas, kuraas shie "eksperti" darbojaas.

Laizaans jau manus spljaavienu sejaa ir nopelniijis.....

robchix 19.11.2008 15:45

Seene rakstīja:

robchix rakstīja:

Kas trauceeja taa tilta galaa uzveidot normaalu apli?

Pārvadu kompleksa 3. kārtas projekts. Apli nevar būvēt tur, kur ir jābūvē tilta turpinājums.

Tilta turpinaajums? Tur turpinaasies tilts? Tiesham? Uz kurieni? Un tie krustu skjeersu vienjoslas celinji tam tilta turpinaajumam netraucees?

Kad otraa krastaa estakaades buuveeja, tad katru meenesi pa jaunam apbraucamam celjam uzasfalteeja, a te, vienu suuda apli nevareeja uzveidot, jo kaut kad, kaut ko veel turpinaas buuveet....

robchix 19.11.2008 15:42

Master_D rakstīja: tikai 3. kārtā paredzēts uzbūvēt čakstes gatves krustojumu ar Bauskas ielu.

Aplis traucētu būvniecībai.

Bet cik noprotams, to kas tur ir pashlaik sabuuveets, taapat izniicinaas taja treshajaa kaartaa.

Es protams neesmu celju plaanotaajs, bet tagad sanaak, ka vismaz gadu tur buus murgs...?

Pie tam, kaut kur tika mineets, ka rotaacijas aplis tur buushot shaa kaa taa, tad kur bija probleema?

robchix 19.11.2008 15:30

Es tomeer nespeeju saprast, kaapac muusu celju projekteetaajiem ir taads naids pret apljveida kustiibu.

Kas trauceeja taa tilta galaa uzveidot normaalu apli?

Un atkristu visa debiilaa virziishanaas pa Bukaishu ielu, zem ilta un tamliidzigi.

Manupraat sat. inensitaate tur nebija tik liela, lai no Raamavas braucoshie speetu aplii iebraucot kaveet tos, kas iebraktu aplii braucot no tilta. Un tieshi taapat no tilta braucoshie noteikti nekaveetu braucoshos pa Bauskas ielu uz Raaamavu vairaak, kaa to pashlaik dara luksofors pie bukaishi ielas krustojuma.

Es labpraat veeleetos redzeet pie shii luksofora shos satiksmes plaanotaajus, ar uzrakstiem uz muguras "es izplaanoju sho murgu". Un noteikt vinjiem tur obligaatu atraashanos vismaz vienu nedelju.

Lai tauta redz savus varonjus, un lai "varonji"redz savus darbus......

robchix 15.06.2008 1:13

Opel Sintra, panelim neiet odometrs vispaar. Meistars kas ar to njemaas ieraugot to, ka kopeejais odo un dienas odo atrodas katrs savaa panelja malaa atteicaas ko dariit. Vaina visticamaak mehaaniska.

Vai vari ko meegjinaat dariit?

robchix 13.05.2008 17:53

robchixc at inbox punkc lv

robchix 13.05.2008 17:47

"Pamēģini Gjensidige vai Balvā to pašu pateikt."

shito nesapratu, nu pateiktu, ko mani tur maates vaardiem pasuutiitu, vai kaa.

Es vnk, gribeeju sanjemt godiigu atbildi, tipa, jaa, pagaashgad bija taadi firmas vadiibas nosaciijumi, speciaalas cenas, lai piesaistiitu klientus...bla bla bla.

Jeega taada pati, bet vismaz godiigi un atklaati.

robchix 13.05.2008 17:43

Es buutu normaali norijis cenu ap 170 ls, kas buutu pilniigi adekvaata pieaugumam par tiem 25%, ko masu sazinjas liidzekljos staasta visi apdroshinaataaji.

Bet izskataas ka realitaate ir cita.

Nu i ladno, negrib vinji manu naudu uz sakariigiem notteikumiem, doshos pie citiem apdroshinaataajiem.

Starp citu, Greger, var buut ka Tev ir kaut kas labs piedaavajams?

Kaa lai nosuuta Tev auto datus, lai Tu vareetu iedot ciparu?

Jaatziimee, ka uz doto briidi leetakais piedaavaajums peec izzi, bija Seesamam, kuraa ir apdroshinaati abi paareejie uznjeemuma auto, kaut kaadi 215 ls.

Vai varbuut ieteiksi sazinaaties ar savu Hanza apdroshinaashanas brokeri, jo caur vinju taas abas automashiina arii droshinaajaam, par cik liizings ir Hanzaa (ne shim auto, shis par vecu, jau taa OCTA bezmaz puse no atlikshaas bilances veertiibas sanaak)

robchix 13.05.2008 17:35

Sarakstos ar "Baltu":

Shajaa gadiijumaa es iipashi necepjos par LTAB reekjinaasahasn metodiku, kaut gan taa protams ir sameeraa diskutabla, betr gan par juusu kompaanijas neizprotamo OCTA cenu politiku.

Man nekas nebuutu iebilstams par to ka peec notikushaa sat. negadiijuma mans apdroshinaajuma maksaajums palielinaas. Taa ir noteikts likumaa, un tur neko es nevaru mainiit

Man tikai nav saprotams, kaadaa veidaa gada laikaa palielinoties BM klasei no 4 uz 5, apdroshinoties tajaa pashaa kompaanijaa (respektiivi juuseejaa) cena var pieaugt par 100%. Un nemeegjiniet to izskaidrot ar inflaaciju, tas izklausiisies stulbi.

Seko atbilde:

Tur nu Jums taisnība, ka Baltas cenu politika nav pretimnākoša autobraucējiem ar BM klasi mazāku par 6. Gada laikā situācija ir mainījusies tajā ziņā, ka Balta nevar vairs samierināties ar tiem zaudējumiem, kas rodas OCTA rezultātā. Protams, ka cenu celšanās auto servisos un citās jomās, kas palielina izmaksas arī apdrošinātājiem, ir ietekmējis cenu. Tomēr Latvijā OCTA cenas ir zemākas nekā citās ES valstīs. Neskatoties uz to Latvijā ir pietiekami liela apdrošinātāju izvēle, lai atrastu sev piemērotākus apdrošināšanas nosacījumus un cenu.

Taa bija atbilde, vai otmazka?

robchix 13.05.2008 1:39

Tu te par to sishanu un maksaashanu veel aizvien, ka tas ir godiigi.

Da figu, nekas nav godiigi.

Nenosaukshu preciizos, uz latu, ciparus, bet, atkal mana auto piemeers.

Taatad, iegaadaats, pavasaris, pirmaa polise, 6 klase, kaut kaadi 50 ls.

Oktobris, aizskatiijos, pieskaaros autobusam pie aizmugures, autobusam noberzta kraasa, nolociits izpuuteeja gals, man izbira lukturis, noluuza abiem stiprinaajumu, ar izpuuteeju izcirta bamperii caurumu. Autobusa skaade peec izmaksaam (kaa tagad noskaidroju) 48 ls, man pasham apmeeram sotaks.

Pavasarii naakoshaa polise, klasi nepaskatiijos (vispaar jaubuutu jaabuut bijushai jau 7), samaksaaju kaut kur ap 70-80, padomaaju, tas pieaugums laikam par avaariju (jo nezinaaju ka BM klasi maina septembrii).

Un te pienaaca naakamais pavasaris.........

Kur skatos, visur paari pa 200, kur 240, kur 280, Baltikums gribeeja pat paari 300. Meerens shoks, izraadaas, ka klase nokritusi uz 4, esmu kljuvis sliktais. Un te peekshnji, "Baltaa" piedaava pa 130. Protams, jaanjem.

Shogad cereeju, ka taa pati 'Balta"piedaavas kaut ko sakariigu, kaa nekaa, klase pieaug, negadiiumi nav bijushi. Un pienaak piedaavaajums iegaadaaties polisi pa 260. Jaatziimee, ka ap sho cenu ir praktiski visi piedaavaajumi, leetaakais IF, 215 daargaakais atkal Baltikums, ap 300.

Lai nerastos jautaajumi, tad auto ir uz manu uznjeemumu, regjistreets Riigaa, taapec cipari protams ir lielaaki.

Taatad sanaak, ka pagaashgad, "Balta" taisija plaanu, atdevaas par pusvelti, a tagad visiem ir uzlikusi "pšol, na..." pikjis savaakts, piesuutam pa pastu reekjinus ar domu ka gan jau kaads uzkjersies un viss buus kulee.

Bljoda, bet tas tachu ir valstiski atbalstiits rekets. Nu kur man likties, braukt vajag, bez nedriikst, bet shitik nekauniigi kaast.....

Un stulbaakais, labi, te autobusam kraasu noberzu, bet tiiri teoreetiski, buutu vareejis izniicinaat jaunu Neoplaana busu uz pusljimonu, izniicinaat savu auto, tad nopirktu citu un skaisti saaktu atkal ar 6 klasi.

Un kur shai sisteemai ir logjiska jeega?

robchix 12.05.2008 1:46

Klau, ja Tu saki, ka OCTA nes apdroshinaataajiem tikai zaudeejumus, tad kaada x peec, vinji to pieciesh, un neatsakaas no shiis apdroshinaashanas. Cik saprotu, tad shii nebuut nav uzspiesta lieta nevienam apdroshinaataajam.

Un zaudeejumus uztaisiit jau mees visi maakam, uzraksta autoparku uz OCTU, sociaalos maksajumus arii, veel visadu chupu firmas izdevumu turpat un skat te tev arii zaudeejumi.

vareetu padomaat, ka Kasko, dzzivoklu apdroshinaasana, razhosanas utt nes baiso pelnju.

Taa pati Kasko, nu samakassju es paarsimts latus par auto, suuda neuzmaniiba, spaarnam kraasa nost lukturis aaraa, kopsumaa tie pashi samaksaatie paarsimts tu-tuu. Un zinu cilveekus, kas deelj katra suuda savu pepelacu dzen pie apdroshinaataajiem, un kopumaa vinju preemijas nebuut taa nepieaug, kaa OCTAi.

Un vispaar, ja shii apdroshinaashana ir valsts uzspiests pasaakums, tad kaapeec gan, lai valsts to nenjemtu savaas rokaas. Viena agjentuura, valsts kase, strikti noteikumi, nekaadas cenu akcijas utt utml. Nu labi, paaris vadoshie iereednji braukaatu ar bieziem dienesta auto, taisiitu seminaarus, bet pusliidz taa nauda buutu vienuviet, un paarskataama.

Bet nu labi, taa ir utopija......

Un ar tiem regresiem ir sviests, jau tagad zinu paaris cilveekus, kas ir samaksaajushi cietushajam uz kjepas, jo zin, ar ko var beigties negadiijuma pieteikshana oficiaali. Un tagad sanaak, ka valsts piespiezh maksaat OCTU, bet pieljauj regresu par stipri apshubaamaam lietaam.

Pretiigi.....

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Lasītākie raksti

Jaunie raksti