slaaists rakstīja:
kalfonso rakstīja: a vot kas par prikolu ir relatīvi jaunam benzīniekam, ka palaist no rīta nevar?
sveces jau samainīja.
aķis jauns, var kaut pusstundu zāģēt.
masas vadu ar samainīja.
piemet pie šņores - 10 metri un rūc
vot
sākumā arī sita eļļu gar filtru, to ar laikam nomainīja. vai pievilka. vairs netek.
Kaut kas līdzīgs man. Lauku mājā stāv (nu varbūt 5k gadā nobrauc) 1995 gada skoda felicia, 1,3 karburators. Lielajā aukstumā jāgriež turpat vai pusminūti, līdz ierūktos. Spaidi gāzi vai nespaidi, nav atšķirības, sajūta tāda, kā kad izbauc bāku tukšu, un tad ir krietni jāpagriež, lai uzsūktu jauno bendzīnu. BET, iepilinot nedaudz bedzīnu pa taino karbūzī, aiziet ar pirmo sitienu!
nu, man nederēs
98ā gada suzuki sx4 1,5 beņa
Yetti rakstīja: Lambda zonde noklājusies, gaisa mērītājs... Savā laikā, vietējie masķeri (kad inomarkas vēl retas bija) vieglajam ar 2.3 mainīja izpūtēju un anulēja lambdu - siltā laikā OK, pie mīnusiem tirsā.... Tas vēl tajos laikos, kad volvo apkopes veica Madonā....
bija aizdomas sākumā man par degvielu. lēju vislaik staķikā. ielēju pusbāku (ap 20l) 98 nestē - nekā.
jau teicu - standartfigņas samainīja
ja degvielu izslēdzam, tad noteikti kaut kas kompi māna. par lamdu ar iedomājos.
redzēs, kā būs, kad paliks siltāks
pa lielam - gribētos pa purnu iedot tam svimpim, kas teica, ka no rīta (4dien) pieleca ar pusapgriezienu. (servī pa nakti atstāju, jo pat pus-silta leca normāli)
kad paņēmu, jau redzēju, ka labi nav - mašīna siltāka nekā pēc 6 km pa pilsētu+kompis rāda patēriņu 58l/km.
vnk pēc aķa nomaiņas stāvējusi un sildījusies