Kārtot: Augošā secībā
1 2
kalfonso 16.11.2018 21:05

ieķēru šito sū... ecocut-pro.de/

noskalpēju pirmo reizi, nav nekāda vaina

katru slotu var 2x noskalpēt. 2 gropes tam aparātam ar dažādiem dziļumiem.

Trico slotas bij gadu nodzīvojušas, teorijā 2x nogriežot sanāk slotas mūžu 3x paildzināt.

kalfonso 06.08.2018 19:36

kasinsh79 rakstīja: Nesen uz Jūrmalas 3 joslu platā autoceļa gadījās piebraukt aizmugurē kādai dāmai Lexus suv. Jā, es braucu ātrāk. Jā, viņa bija acīmredzami spītīga, mani palaist nekādi negribēja. Man apnika, apsteidzu viņu nepareizi - labajā joslā, kas tur ir pati ātrākā

pēc csn nenko nepareizu neizdarīji

kalfonso 31.07.2018 14:51

Krokodils rakstīja: Runāju par homo sapiens sugu.

Pameiģini eiropā pāriet pāri šosejai kur auto brauc ar 100+... netiksi pusē kā jau kāds patruļ helītis vai vienkārši kāds būs pazvanījis par pašnāvnieku primātu... Netiksi līdz pusei, kā ekipāža būs klāt un varēsi izbaudīt attiecīgās valsts aizturēšanas kameru un vēlāk maksāt vismaz pāris simtus par šo izpriecu.

Pie mums likums neaizliedz iet pāri un visi var vazāties pa šoseju malām. 'sēta' nav nekāds likums. Vienkārši preventīvs veids kā ierobežot indivīdu gadu gadiem iestaigāto bīstamo taciņu. Kaut netālu ir drošs pārvads izbūvēts.

BET ja uzbrauc kādam tad protams, ka autovadītājs vainīgs jo papildus tam emocionālajam ka kādu esi notriecis un bleķi samīcīti kas sitīs pa kabatu tad vēl jāiet cauti bezjēdzīgqjai tiesas sistēmai jo primāri stājas spēkā 'mazāk aizsargājamo' satiksmes dalībnieku bullšits. Bet ja gribi savu taisnību tad jāņemās un jātiesājas.

Pilnīga 90to gadu ateja mums tie ceļu likumi ir!

eh, tu iedomāties nevari, kāds pārsteigums bija uz Polijas bāņa ejot aiz panu rindas uz 170 pa otro joslu sev priekšā no mašīnas aizsega ieraudzīt bariņu trimmerētāju, kas pļāva zālīti sadalošajā joslā no barjeras līdz tai pašai otrajai joslai

aizdomājos par to, kā viņi tajā ceļa vidū vispār nokļuva

kalfonso 18.05.2018 22:04

Kanibaals rakstīja: Ja novelkot roceni auto paliek nekustīgs, tad kāda iespēja ka tas izskustēsies vēlāk. Praktiski neiespējami diski oksidējas strauji un saķere tikai pieaug. Tā kā autovadītājs pats uzreiz saprastu ja slīpums pa lielu, pie tam ziemā var slīdēt arī ar visu roceni tā kā tas bremzēšanas spēks tur nelīdz. Likt 3 jau nu tiešām ir šantāža.

par neejošu roceni vairāk par 2 neesmu saņēmis nekad. pēdējo reizi š.g. martā. sāpīgi, ka tā bij vienīgā sāpe bij.

kalfonso 09.04.2018 22:01

R.I.P.

kalfonso 01.01.2018 20:20

pasildi, ja jau paauKstināts

kalfonso 30.12.2017 17:11

Kanibaals rakstīja: Šitā tīra sprauslas - youtu.be/tUE5m_UWCz4 (RUS)

bencīns tak

kalfonso 09.12.2017 20:35

(šeit runa par mazajiem apļiem, kuros tikai viena josla)

kalfonso 09.12.2017 13:41

kreisais virzienrādītājs saka, ka nebrauksi laukā pa pirmo izeju, bet turpināsi braukt aplī uz kādu no nākamajām izejām, pirms kuras arī parādīsi labo pagriezienu.

nevis brauksi pretējā virzienā pa apli.

kalfonso 09.12.2017 13:39

ble, pirms nedēļas gandrīs nošķilos, jo, braucot iekšā aplī, kurā izeja no viņa iebrauktuves ir apmēram 5m atālumā, klients rādīja labo pagriezienu, kaut gan plānoja turpināt braukt pa apli. tādējādi maldinot.

būtu rādījis kreiso vai neko, nebūtu nekādu sāpju.

kalfonso 15.11.2017 18:53

viss, kas likumā noteikts - aptieciņa, 3stūris, ugunsdzēšamais (ir noderējis pēc brauciena pa nesen nopļautu labības lauku)

+ tāpat zapaska (mazā gan), domkrats, riteņatslēga ar samerā garu "roku" jo skrūves mēdz ieēsties, atslēdziņu komplekts, pāris skrūvgriežņi, piepīpētāji, vilkšanas trose, līmlenta, silikona sprejs, pumpis. gam jau vēl kaut kas ir, ko neatceros

kalfonso 20.08.2017 20:28

neticu, ka prasmīgas rokas nespēj uztaisīt analogu

kalfonso 14.08.2017 22:53

a moš uz vecumu - pats kurlāks?

kalfonso 14.08.2017 15:20

jucis rakstīja: Vidējais modernais temperatūras datčiks ir māneklis, kas rāda trīs lietas - motors ir pārak auksts, motors ir normālā temperatūrā, motors ir pārāk karsts (pieņemot, ka kāds vispār seko līdz tai adatiņai, kas mūsdienās ir maz ticams), turklāt liels temperatūras spektrs tiek attēlots vienkārši kā "normāls" (ja nu kādam likās, ka tur var redzēt, ka motors ir tieši 82,5 grādus karsts).

Būtībā tiek dublēta "sarkanās idiotu lampiņas" funkcija, tāpēc autoražotāji reizēm nemaz neliek šo datčiku.

dīzeļaalfai nr 156 temperatūras dačiks diezgan precīzi rāda temperatūru, sākumā biju ņepoņatkā, jo ,bez slodzes braucot, vairāk par 75 grādiem nekāpa. samainīju termostatu nekas nemainījās. kad padzenā, uzkāpj uz 90, reizēm arī mazliet virs. tad arī pieleca, kas par jokiem. ka tas laikam pēdējais mohikānis, kas rāda, kas patiesībā notiek, nevis C-N-H

kalfonso 31.07.2017 0:12

"Interesanti, ka, izmantojot oriģinālo MB navigāciju, tajā uzrādītais ātrums sakrīt ar spidometrā norādīto (gan ar bultiņu, gan digitālo)."

Loģiski, jo vienīgais iemesls, kāpēc auto spidometrs ar komplektācijā paredzētajiem riteņu izmēriem rāda nedaudz lielāku ātrumu, nekā patiesībā pārvietojies, ir tas, lai auto ražotājs neiekultos neskaitāmās tiesvedībās par to, ka "braucu pēc spidometra, bet atrāvos sodu". tāpēc arī merša navi rāda spidometra, nevis gps ātrumu.

kalfonso 31.07.2017 0:03

sirga rakstīja: labi ka neprognozejams ar "+"

ja būtu otradi-traki

muļķīgākais, ko kaut kad Kurbulī dzirdēju, bij tas, ka kkāds "eksperts" stāstīja, ka šī kļūda rodas, dzenošajiem riteņiem visu laiku izspolējot. Un Timrots viņam piekrītoši māja ar galvu līdzu un stāstīja, ka tas esot loģiski

kalfonso 30.07.2017 4:56

toties LV numuri ar georga lentītēm logā vai ar uzrakstu ROSSIJA uz numurzīmes palikņa.

kalfonso 25.07.2017 21:42

ieliktu bildi, ja neprasītu to kkur citur uzlikt, bet - Viļņas centrā redzēju pazemes stāvvietu, kur aizliedz LPG iebraukt

kalfonso 18.07.2017 20:36

septembra sākumā mēģināšu aizripināt līdz Kamargai.

Alfai 2 gadu laikā viss, kas var lūzt teorētiski ir nomainīts bet pieļauju iespēju, ka viņa kaut kur var arī palikt pārstrādei

kalfonso 03.07.2017 2:34

jaaanis rakstīja:

Kanibaals rakstīja: Nāvīgi laba šoseja. Bet uz tā Ķekavas apļa CP bieži ķer uz muļki, tos kas nogriežas uzreiz uz otrās, tipa it kā esi no otrās uz otro trāpijis. Vispār nav skaidrs kam tā josla domāta , ja ne vien konfliktsituācijas radīšanai.

Tos kas nogriežas uzreiz otrajā joslā, iespējams, ņem priekšā par CSN 85.punktu (kreisās joslas braucējus).

85. Ārpus apdzīvotām vietām jābrauc iespējami tuvāk brauktuves labajai malai.

nop. par to, ka no vienvirziena jānogriežas no labās joslas, ja nav zīmēs citādi norādīts.

kalfonso 14.06.2017 22:26

diezgan pamanāms objekts youtu.be/x7ko6a81s5g

kalfonso 14.06.2017 22:25

līkums, lietus, iespējams, ka priekšā braucošais paspēja izvairīties, paverot acīm faktiski nekustīgu un pirms tam neredzamu mērķi, jo nebija tam traktoram pa gabalu redzamas brīdinājuma zīmes - tikai aizmugurē uz uzkabes uzkārtas parastas ceļazīmes, ka notiek remontdarbi un jāapbrauc pa kreiso pusi.

labā josla manevram, visticamāk, bija aizņemta (loģiski, jo otrā josla it kā ir paredzēta, lai apsteigtu tos, kas ir labajā joslā)

jūties komfortabli, kad bez brīdinājuma otrajā joslā šādas bumbas ar laika degli tiek apzināti satiksmē izsūtītas?

kalfonso 29.05.2017 13:04

Presei viss, viens

kalfonso 18.05.2017 0:31

Guzis rakstīja: Kā kā, pārlika uz Fabia no gāzes pedāļa apakšas izņemto olu

Ja nopietni, divmasu spararata veselība ir diezgan cieši saistīta ar braukšanas stilu. Ja nemēģina ar auto raustīt kādu iestigušo un ir pietiekama pieredze lai ar sajūgu rīkotos prātīgi, tas strādā ilgi.

varētu būt, ka bremzēšana ar dzinēju ar tā dzīvi saīsina, ne?

1 2